Pālekt uz saturu


Foto

AUdi 2.7 biturbo help


  • Please log in to reply
539 atbildes uz šo tēmu

#511 aicis2525

aicis2525
  • Lietotājs
  • 819 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 20 August 2017 - 21:27

Jau izdarīju,tik nesanāca visu uzrakstīt.

Viss sākās ar slinkumu iepildīt gāzi.No sākuma parādījās 4cilindrrs,vēlāk 6tais.Vel pēc brītiņa  vissi izņemot 2.

Samainīju sveces,spoles.Misfire rādās 4turtajā.Nav skaidrs kādēļ braucot parādās pārējos.Aizkratījos līdz tankam ieliet gāzi uz to viss labi.Pārslēdzot uz benzīnu rādās 4turtais.

It kā viss skaidrs,problēmas ar benzīnu,pat tā kā vel skaidrāks 4turtā sprausla,bet nevaru saprast kādēļ braucot sametās arī pārējie.

Ir kāds variants kā pārbaudīt sprauslu?


Šo rakstu rediģēja aicis2525: 20 August 2017 - 21:34

Unversālā ekskavatora,ķēžu ekskavātora,pašizgāzēja pakalpojumi.Dīķu un būvbedru rakšana.Sniega tirišana-izvešana.Smilts,grants,melnzemes un šķembu piegāde. T 29735405

#512 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 262 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 21 August 2017 - 10:20

emmm, saubos ka reize ir sabojajusas 4 elementi. Pirmais - paskatitos gazes regulesanu. Jo ja vins ir adaptejies slikti sareguletai gazei - ari benzinam bus slikts rezultats. Bet ja pienemam, ka ari aizdedzes sistema ir ok - zobenes metkas japarbauda

 

p.s. var ari nebut pasa regulacija pie vainas, varbut kads no gazes komponentem vnk ir beidzies, piem. letas sprauslas... bet ja saki, ka tiesi pie tuksa balona sakas - lieku 5ti uz regulacijas/gazes komponentiem


Šo rakstu rediģēja Jzp: 21 August 2017 - 10:27

coupe quattro

typ85 quattro


#513 aicis2525

aicis2525
  • Lietotājs
  • 819 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 21 August 2017 - 10:27

Tu mani pārprati,uz gāzi viss iet labi.Problēmas ir ar benzīnu.
Vienkārši visu laiku braukāju ar gāzi un nebiju pamanijis problēmu.

Šo rakstu rediģēja aicis2525: 21 August 2017 - 10:59

Unversālā ekskavatora,ķēžu ekskavātora,pašizgāzēja pakalpojumi.Dīķu un būvbedru rakšana.Sniega tirišana-izvešana.Smilts,grants,melnzemes un šķembu piegāde. T 29735405

#514 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 262 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 21 August 2017 - 11:55

ok, naksim no cita gala. no vag-com ir raditaji par short term un long term fuel trim?

 

misfire tev vel menesi atpakal bija


Šo rakstu rediģēja Jzp: 21 August 2017 - 12:00

coupe quattro

typ85 quattro


#515 aicis2525

aicis2525
  • Lietotājs
  • 819 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 21 August 2017 - 12:23

Savedu kārtībā gazes iekārtu un tiku galā ar egt,tad kadu brīdi kļūdas nebija.Kamēr nesāku braukt uz benzīna.
Vakarā pielēgšos pameiģināšu atrast tos rādījumus.Varbut vari pateikt kurā grupā viņus meklēt?
Unversālā ekskavatora,ķēžu ekskavātora,pašizgāzēja pakalpojumi.Dīķu un būvbedru rakšana.Sniega tirišana-izvešana.Smilts,grants,melnzemes un šķembu piegāde. T 29735405

#516 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 262 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 21 August 2017 - 14:24

palabojiet, ja kludos, bet laikam 32 grupa


coupe quattro

typ85 quattro


#517 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 640 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 22 August 2017 - 09:59

Te visi bloki:

http://www.ross-tech...g-com/m_blocks/


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

VAG Audi parts


#518 wth

wth
  • Lietotājs
  • 2938 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 22 August 2017 - 10:36

Jebkurā gadījumā ieteiktu skatīties kā Jzp minēja gāzes regulējumu - problēma tiešām VAR būt tajā - nepareizs gāzes regulējums aizdzen ilgtermiņa adaptācijas (jā, 32. grupa) pārāk liesas vai pārāk treknas (>5% turbomotoram būtu labi nelaist) un uz benzīna, kad faktiskais degvielas daudzums ir +/- tāds kā paredzēts no rūpnīcas, šīs adaptācijas "jauc galvu" un bez vajadzības liesina vai treknina, mierīgi var aizbīdīties tik daudz, ka misfire detekcija to pamana.

Tiesa, cik vērots dabā - šīs adaptācijas ļoti ātri aizbīdās vietā (pilsētas režīmā nobraucot ~20km) un pēc tam vajadzētu sākties pretējam efektam, ka misfire parādās uz gāzes, kas atkal pazūd pēc pārdesmit kilometriem.

 

Otrs variants ir vienkāršāks - no braukāšanas uz gāzes ar pāris litriem benzīna bākā sāk mirt nost benzīna sūknis vai spiediena regulators. Tā viņi, sušķi, dara. Braucam pie vīriem ar mētraukiem un manometru, un mēram ražību, spiedienus un mēģinam saprast, vai tur tiešām viss ir labi.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#519 aicis2525

aicis2525
  • Lietotājs
  • 819 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 22 August 2017 - 20:49

Benzīnu cenšos turēt virs pus bākas.

Šodien izgāju cauri visām grupām,neko tādu īpašu neatradu,bet man tur maza sajēga ko skatīties.

Uz gāzi dzinējs strādā labi,kļūdas nemet.

Uz benzīna tukšgaitā purinās,bet braucot iet normāli.misfire par 4turto.

https://foto.inbox.lv/ipkis/Benzins

Te ko rāda kad uz gāzi.

https://foto.inbox.lv/ipkis/Gaze

Pašam kaut kā škiet ka vai nu sūknis iet uz galu,vai benzīna sprausla.


Šo rakstu rediģēja aicis2525: 22 August 2017 - 20:53

Unversālā ekskavatora,ķēžu ekskavātora,pašizgāzēja pakalpojumi.Dīķu un būvbedru rakšana.Sniega tirišana-izvešana.Smilts,grants,melnzemes un šķembu piegāde. T 29735405

#520 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 533 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 22 August 2017 - 21:56

Ja sūknis iet uz galu, tad to vispirms jutīs gaitā, kamēr nosprāgs pavisam un neies nekā. Te vairāk pēc sprauslas izskatās, ka līdz galam nenoslēdzas un lej pie maza spiediena.


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs

 

Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater)
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

 


#521 wth

wth
  • Lietotājs
  • 2938 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 23 August 2017 - 08:35

Nav teikts, ir redzēti - un vairākkārt - sūkņi, kam spiediens "peld", te normāls, te nokrīt, it sevišķi pie slodzes. Tas arī varētu izskaidrot, kāpēc sākumā ir tikai viens misfire (nu tur tiešām varētu būt beigta sprausla) un pēc laika sarodas arī pārējie.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#522 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 262 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 23 August 2017 - 08:39

jap, radijumi izskatas ok, pievienosos wth, sukna razibu vajazetu papetit, kaut ari var nebut objektivi, vai ari piemest leto kinas sukni, a/m ar gazi tas nokalpos ne vienu gadu


coupe quattro

typ85 quattro


#523 2.7Q

2.7Q
  • Lietotājs
  • 19 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 August 2017 - 10:30

Klau gazes reduktoru var kautko sameistarot lai nedaudz lielakai jaudai peitiek - piem. ieejosho caurulu diametri? kas vispar ierobezo gazes reduktora jaudu?



#524 aicis2525

aicis2525
  • Lietotājs
  • 819 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 23 August 2017 - 10:32

Sūkni noteikti paskatīšos,istenibā zinu ka nebūs saistīts,bet īsi pirms sākās problēmas arī benzīna rādītājs saka dzīvot savu dzīvi.
Unversālā ekskavatora,ķēžu ekskavātora,pašizgāzēja pakalpojumi.Dīķu un būvbedru rakšana.Sniega tirišana-izvešana.Smilts,grants,melnzemes un šķembu piegāde. T 29735405

#525 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 533 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 23 August 2017 - 10:32

pieregulēt atsperi uz lielāku spiedienu būtu primāri.

 

Ierobežo:

1. reduktora iztvaicēšanas kameras tilpums
2. reduktora apsildes korektums (jādabon pēc iespējas karstāks)

3. barojošās maģistrāles diametrs un garums

4. aizejošās maģistrāles diametrs un garums

5. reduktorā iekšā esošais spiediena regulēšanas vārsta konstrukcija

6. reduktora ārējais drošības vārsts (šķidrais)

7. šķidrais un gāzveida filtrs


Šo rakstu rediģēja Instigater: 23 August 2017 - 10:35

Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs

 

Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater)
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

 


#526 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 262 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 23 August 2017 - 11:40

pieregulēt atsperi uz lielāku spiedienu būtu primāri.

 

Ierobežo:

1. reduktora iztvaicēšanas kameras tilpums
2. reduktora apsildes korektums (jādabon pēc iespējas karstāks)

3. barojošās maģistrāles diametrs un garums

4. aizejošās maģistrāles diametrs un garums

5. reduktorā iekšā esošais spiediena regulēšanas vārsta konstrukcija

6. reduktora ārējais drošības vārsts (šķidrais)

7. šķidrais un gāzveida filtrs

bet tapat ir jaliek normalu reduktoru, nevis kolhozet meiginat. Piem. Shark 1200mbar un 1500mbar atskiras tikai ar stuceri, kas ieskruvets pirms filtra - vai pie vina var 6nieci magistrali, vai 8nieci.

P.S. briest viens 20VT projekts, kuram uz cilindra jauda ir pie 120hp - ka domajat, ka bus realizeta gaze? :) nejau slipes kameru reduktora


coupe quattro

typ85 quattro


#527 2.7Q

2.7Q
  • Lietotājs
  • 19 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 August 2017 - 12:12

Izklausas iespejami. Te 2.7t projekts ar gazi:

http://www.emtuning..../audi-a6-2-7tt/

 

Klau a ka pareizi saprast gazes sprauslu raditajus tos hp uz cilindru?

Piemeram kas shitais par sviestu:?

 

lpg.jpg


Šo rakstu rediģēja 2.7Q: 23 August 2017 - 12:14


#528 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 262 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 23 August 2017 - 12:29

kas tas par vertibam? :) kugu cilindri, vai? :) pielauju ka pa vidu ir - simbols. tas ir tabula, kur noradita sprauslu iespeja pabarot cilindru pie noteikta spiediena ar noteikto dizes diametru, kur lielaks nenozime labaks


coupe quattro

typ85 quattro


#529 2.7Q

2.7Q
  • Lietotājs
  • 19 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 August 2017 - 12:35

Ja te kkadi kosmiski cipari tapec apjuku



#530 wth

wth
  • Lietotājs
  • 2938 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 23 August 2017 - 12:36

Čista, 10-20, 40-45 utt izklausās ticamāk. Savādāk acis bija uz kātiem :crazy:


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#531 2.7Q

2.7Q
  • Lietotājs
  • 19 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 August 2017 - 17:22

Var iejaukties ecu ja ir parspiediens (spiediena likne iet virs vai kada bridi parlec baigi) parasti izmetas 

Charge Pressure Control: Possitive Deviation 

vai kautkas lidzigs, iemetas neliela safe mode uz kadiem 0,3 bar, bet pec laika vai noslapeshanas atnak atpakal (vismaz man ta ir bijis). Vai nu vnk N75 glukains vai hz.



#532 arts

arts
  • Moderators
  • 3905 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 23 August 2017 - 22:08

Ja sūknis iet uz galu, tad to vispirms jutīs gaitā, kamēr nosprāgs pavisam un neies nekā. Te vairāk pēc sprauslas izskatās, ka līdz galam nenoslēdzas un lej pie maza spiediena.

 

Testa versijā, samaini sprauslas vietā.


Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un diviem plusiem

 

 


#533 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 640 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 31 August 2017 - 10:39

Uz 2.7T visiem nāk vienādas degvielas sprauslas?


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

VAG Audi parts


#534 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 262 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 31 August 2017 - 11:42

domajams ka ja, varu paskatities vakara, kadas ir ARE motoram


coupe quattro

typ85 quattro


#535 Val

Val
  • Administrators
  • 10966 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 31 August 2017 - 13:17

S4 B5: AGB, AZB

A6 C5 allroad ARE, BES

A6 C5: AZA

078133551BL (A4, A6 1998-2005)

 

RS4 B5:

078133551BJ (tikai rs4)

Citus motoru kodus slinkums meklēt.

Ražību neskatījos, jo fking Siemens nevis Bosch.


:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#536 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 262 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 31 August 2017 - 14:17

BL 286cc@3bar

BJ 480cc@4bar


coupe quattro

typ85 quattro


#537 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 640 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 31 August 2017 - 17:55

APB - 078 133 551 M (kkada vecaa versija) -cc ? cik bar?


Šo rakstu rediģēja JG27: 31 August 2017 - 18:00

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

VAG Audi parts


#538 Val

Val
  • Administrators
  • 10966 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 01 September 2017 - 01:20

BL = M (2001. gadā nosvieda no ražošanas)


:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#539 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 640 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 01 September 2017 - 08:55

nu ja tad uz stock sprauslam lkm neko daudz neizpiest pat pie 4 bar.

 

Te Bosch atrakst'ija:

Oriģinālajām VAG numuram 06B133551N (sprauslas ar šo numuru tiek izmantotas 250zs motoriem) atbilst BOSCH artikuls 0 280 156 071. Sprauslas 0 280 156 071 ražība ir Qstst =189.7g/min nHep pie spiediena 3Bar, sistēmas darba spiediens ir ~4 Bar un tad ražība ir Qstat=219 g/min nHep. Jāatceras ka standarta tabulas ražība tiek noradītā priekš n-Heptana, un benzīnam t abus nedaudz lielākā (koeficients ~1.0877)

 

Ražību pie lielākā spiediena iespējams aprēķināt pēc formulas:

 unnamed.png

 

Ņemot vērā, ka EV6 sprauslas paredzētas izmantošanai līdz 8 Bar, bet pie maksimālā spiediena ražība var stipri mainīties atkarībā no sprieguma un temperat


Šo rakstu rediģēja JG27: 01 September 2017 - 09:00

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

VAG Audi parts


#540 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 262 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 01 September 2017 - 09:50

izskatas pec neipasi vajadzigas informacijas. Ko gribi panakt? nevis pat pie, bet liekas ka vinam stock ir 4bar

 

un tas, ka max P=8 bar, nebut nenozime, ka vini stabili un ilgstosi stradas, + kadu duty gribi ielikt pie 8 bar? brivgaita ka kontrolesies? + jo lielaks spiediens, jo lielakai stravai jaatver sprauslu un tas notiek ilgaku laiku, nemot vera, ka pie 5000 apgr. varsts atveras mazliet ilgak ka 10ms...


Šo rakstu rediģēja Jzp: 01 September 2017 - 10:15

coupe quattro

typ85 quattro





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)