Tātad esmu beidzot saņēmies lai uzrakstītu projektu par savu Audi Coupe quattro B4 (1991.g beigas).
Ilgi gribēju šādu projektu īstenot, bet beidzot man tas puslīdz ir izdevies, protams, viss ir procesā, bet galvenais, ka kaut kas top.
Tātad iegādājos es B4 V6 2.8 quattro ar tikko izietu skati, ar itkā noklājušām šālēm pa samērā lētu ciparu. Līdzi deva vēl ziemenes, 3 motorus 2.8 ( pa daļām ) visu aizvedu uz mājām.

Atsitu naudu atpakaļ.
3 dienas ar šo "jauko" motoru nobraukāju, izravēju ceturtajā dienā viņu laukā.(Senāk kā pirmā mašīna bija 2.6 V6 C4, kuru man vienkārši atdeva transportācijai, tādēļ jau sen zināju cik slikti ir tie motori).
Iegādājos 1.9 TDI AFN dzinēju, uzreiz jau ar 11mm sūkni un 2.5 sprauslām un projekts varēja sākties.
Tāds viņš izskatijās jau manās rokās nonācis.

Un te jau mājās.

Šeit skaistais V6 motors. No viņa sanāktu labs galds...

Un šeit jau motora vairs nav.


Starpcitu, es viņu sēdinu uz 2.8 kārbas, jo sešpakāpju kārbai man pagaidām nav naudiņas.
Tā kā uzreiz pirku 11mm sūkni, tad motoram kronšteinam nācās frēzēt ārā lielāks caurums jo tā sūkņa galva nelīda cauri.
Šis te tika frēzēts, to iedevu džekam pa pudeli izfrēzēt.. Smuki pastrādāja.


Iegādājos no džekiem Marsels auto landžikus no 2.3 motora, ieplūdes kolektoru no 130zs PD TDI, kā arī bildē redzams 11mm sūknis.
Lai dabūtu sūkni, izzvanīju 50+ nummurus (nepārspīlēju, prikolam pārskaitīju) kamēr beigās jaunolainē džekam atradās viens, par 120 LVL. Nu neko, bija jāņem ciet.

No landžikiem norāvu kronšteinus, un nu jau viņi ir pielocīti bildē, tā lai varētu metināt klāt.
Bloku aizņēmos no čoma lai piemērītu...


Un šajā bildē redzams, kā mans fāters metina jaunos kronšteinus.

Šeit jau kronšteini ir piemetināti un nokrāsoti ar bāzes krāsu. Pēctam nolieti mazliet ar eļļu un nomētāti ar smiltīm, lai kad iešu pārbūvi nav lieku jautājumu.

Zināju, ka v6 sajūgs nevilks manu plānoto jaudu, tādēļ jau uzreiz iegādājos sajūgu.
Šim sajugam vajadzētu derēt. Iegādājos jaunu S2 sajūgu un kurvi.

Iegādājos TDI spararatu, bet nederēja caurumi kurvim tādēļ nācās tos pārurbt.

Vienā dienā čakarējāmies līdz vakaram kamēr dabujām Sirdi veiksmīgi iekšā. Nācās 3x celt iekšā ārā, jo nevarēja pagriezt kloķeni, respektīvi pret kārbas zvanu mazliet strīķējās kurvis. To ar fleksi 1x noslīpējām, sākumā domājām ka sajūgam tā dakša ir par tuvu vai kā tādēļ nesapratām kas tur īsti notiek. Kad šausmas novērstas, tad motors ir iekšā.

Pēc motora ielikšanas sākās visāda veida modifikācijas, un metinājumi utt.
Šādi izskatās jaunā priekša pie kuras nāks interkūleris, Šis tas maisīja, tādēļ nācās to piegriezt.

Nu un šādi jau izskatās ar IC...

P.S. Zinu, zinu, ka man IC par zemu. tas tiks labots.

Tā kā mans sencis ņemās ar metāliem un daudz ar ņeržu tad man viegli tika veikti flanču, trubu utt. metinājumu darbi.
Tika iegādāts 4 BAR MAP sensors(50 GBP Amazonē) un veiksmīgi uztaisīti flanči...

Smuka ņeržas truba arī iet līdz IC. Tā sanācis, ka man pat viena tosola truba ir no ņeržas, jo vajadzēja vienu taisnu trubu piemuģīt un tas bija labākais variants


Sākumā bija doma vest elektrību vilkt pie kāda, kas tajā jomā kaut ko saprot, bet tā kā 3 ned. nomarinēju ar to elektrību, jo negribējās īsti vilkt autiņu līdz dzērbenei 120 km no Rīgas striķī ( piedod Mairi), tad aizvedu pie Kaross izņemt imobilaizeru lai lietas iet uz priekšu un tad atkal sēdēju uz vietas.
Saliku visu, kas liekams, un tāds stāvēja autiņš pāris nedēļas uz vietas.

Tad kad jau biju biš izbesījies, sazīmēju Karossu lai šis svētdienas dienā piebrauc pie manis un parāda vismaz kurus vadus pie kā jāsprauž, pats pārējo salodētu..
Nu tad viņš man baigi labi palīdzēja, 2 h laikā izzvanīja visu kas zvanāms un pēc divām dienām redz kur ir rezultāts.
http://www.youtube.com/watch?v=sTA_oEweVJo&list=UUsKdF496k9kc4x1Cz6E-pSA&index=1&feature=plcp
Tagad jāsavelk visi atlikušie vadi, jālasa panelis kopā, un jāmeklē GTB2056VL turbīna, es ļoti ceru, ka viņa drīz parādīsies tur kur meklēju viņu lai var likt virsū.
Pagaidām man stāv parastā 1.9 tdi mazā turbīniņa ko čoms aizdeva lai varu vnk pielaist, un pabraukt kamēr meklēju T no Volvo.
Ar laiku tiks apgreidots uz R520 sprauslām, tiks būvēta taisnā izplūde, kā arī zirneklis turbīnai.
Tas pagaidām viss..
To be continue...
Šo rakstu rediģēja Chirsis: 01 November 2012 - 11:00
Topika nosaukums. Šis tomēr ir quattro nevis Quattro.