pēc autora lūguma, patīrīts topiks!

Platinum A4 Quattro TDI
#121
Pievienots 09 March 2013 - 09:28
Celtniecibas un remontdarbi.
Kvalitate,termiņi un pienemamas cenas. PM
#122
Pievienots 09 March 2013 - 11:00

Lieta sekojoša, vakar satiriti kontakti visi ar elektroieriču tiramo, jo bija aizdoma , ka lielaja stekeri, kas sprauzas ecu ir nekontakts/ zalais.
Tachu butisku izmainju nebija.
Tad, atkall, problemas, ar leksanu, parbaudot ar testeri , atkal nepienak strava pie solenoida. Izvaniti vadi uz ecu, un parbaudits vai no ecu iznak spriegums. Viss tur smuki notiek, tad sapratu, ka vaina ir suknja vada kas nak no stekera uz pasu solenoidu. Nonjemot visus aizsargus, atklajas, ka vadam ir 2 vietas bojata izolacija, tika viss pa jaunu salodets, un tagad problema ir atrisinata, ar degvielas padevi, auto lec.
Ta ka auto lec, vareja atkal njemties ar tiem n75 un n108, jau pec drosinataja, 12v. Vads tika pa taisno savienots ar akumalatora plusu. Jau pieliekot vadu pie akum. pie izslektas aizdedzes sak stradat gan n108, gan n75.
Tad tika pielaists auto bez tiem diviem, auto lec.strada, pievienojot plusu, auto butiski mainas skanja.
Secinajums, pats varst strada, bet vinja darbiba ir nepartraukta, respektivi , gan 12v gan masa pienak nepartraukti.
Vag com, tik un ta basic settingos, kanalos 001,002,005,006 utt. Radas error, gan ar pieliktu plusu , gan ari bez.
Šo rakstu rediģēja Platinum: 09 March 2013 - 11:03
www.TDR.lv
#123
Pievienots 09 March 2013 - 12:22
Nu un pieliekot + vai mēgināji nodzēst kļūdas,pabraukt? Tas ka skaņa pamainijās ir normāli,jo aizdedze izmainijās. Kad man bij pēdējoreiz saskarsme ar šo vārstu,kad beigtu nomainiju pret labu,tad autiņu pat pielaist nevarēja,līdz nepārregulēja aizdedzi. Un tad viss sāka strādāt atbilstoši, jo iepriekš ir bijis vislaik ciet un pēc tāda arī aizdedze ir bijusi saregulēta,kas protams tālāk braucot neregulējās.
Pamēgini to barošanu pielikt , jo viņāi tur IR jābūt pie pielaista. Tad saiec atbilstoši aizdedzi, nodzēs kļūdas uz izbrauc aplīti. Būsi patīkami pārsteigts,ka autiņš beidzot kustas uz priekšu nevis kanpi stumjas spaidot pedāli.
Tad arī vainu meklē kur pazūd tas +12 pa ceļam no drošinātāja līdz vārstiem,vai vienkārši ielic jaunu vadu
Šo rakstu rediģēja kasparucis: 09 March 2013 - 12:23
#125
Pievienots 18 May 2013 - 01:21
Skate pa sausos!
Iet zvērā
Lab es eju tālāk, atpūsties
aa un nobraukti 110km - aptuveni ar 5 litriem, man patīk 1.9
www.TDR.lv
#126
Pievienots 18 May 2013 - 07:58
Nu tad beidzot- nepagāja ne gads.
Lai turpmāk vairāk iznāk braukt kā smērēt rokas
A4 B5 avant, full S4 bodykit, brakes and interior, 1.8T Stage 2
#127
Pievienots 18 May 2013 - 10:02
Salons laikam pats labākais tajā auto?
BMW E46 330D
#128
Pievienots 18 May 2013 - 10:30
Nu jarī
Palielam, viss lielākais čakars bija, ar to, ka vācijā bija uzlikta kaut kāda sekretka vai kaut kas tamlidzigs, un tas arī galvu labi čakarēja.
Vakarā būs laiks, uztaisīšu nelielu atskaiti, mosh kādu cenu lapu.
Un svaigas bildes!
www.TDR.lv
#130
Pievienots 18 May 2013 - 18:36
Malacis, ka nepameti iecerēto...
Darbs augstumā un grūti pieejamās vietās.
#131
Pievienots 18 May 2013 - 22:43
POPULĀRS RAKSTS!
Kā jau daži ievēroja, beidzot tā diena pienāca, un auto skaisti ripo pa nelīdzenajiem LV ceļiem.
Bet lai līdz tam nonāktu, bija nepieciešams pielikt ne mazums pūles. Ja atskatās uz pagājušo laiku, tad teikšu jums kā ir, šis viss vismaz man bija labs piedzīvojums un nervu norūdījums.
Taču viss lielākasi, pateicība ir jāizsaka ARTAM, jo nu bez viņa, ne es būtu toreiz iegādājies šo auto, ne arī paveiktu to kas ir izdarīts.
Jā, nebija, tas tik ātri kā mēs visi to gaidījām, bet ir labs teiciens latviešiem : "Labs nāk ar gaidīšanu!" Un varbūt, pat ir labi, ka tā.
Ja tā godīgi, runājam, tad naudas ziņā, laikam es tik un tā esmu ieguvējs.
Auto cena - 1100 eur - 770ls
Atvešana - 300 ls
Motors - 600ls (bet nu tas bija ar pilnībā visu, man nebija jāuztraucas kad kaut kas nebūs, ja arī nebija tad tas tika atgādāts no Arta. )
Apkopes - 100ls
pats, jaukākais ir tas, cik es atsitu naudas no tā "Beigtā" 2.5tdi.
Tad kopsumma tā izvelkot visus vidējos ir 800ls
Kas pa lielam, nosedza motora izmaksas, un ari daļu reģistrācijas.
Un pats beidzamais reģistrācija:
Numuru salīdzināšana,reģistrācija, numurzīmes, nodokļi, tehniskā apskate. - 320ls
viss interesantākais, bija vakar gaidot rindu csdd, Arts ievēroja interesantu lietu, auto īpašnieks ir dzimis 12.04.1937, kas ir ļoti tuvu manam jubilejas datumam, 11.04, bet viss jautrākais, bija tad kad sapratām cik īpašniekam gadu, tad nu laikam, te ir viens no tiem gadījumiem, ka braucis vecs opis, auto uzturējis labi, tik bamperus gan saskrāpējis uz nebēdu
Šodien, beidzot uzliktas Facelift lampas un miglas. bet šodien braucot, pa pilsētu, kaut kas nepatīkami , klusi sāka skanēt, piekarē, atbraucu mājās, un aplūkojuu, šofera puses atsperei nolūzis apakšējais 1 tinums, itkā jau braukt netraucē, bet rīt tas jau tiks nomainīts.
Vissbeidzot paldies visiem, īpaši - Arts,Klavucis, IvarsV un Adrejam, kas atbalstīja un palīdzēja, tuvākajā laikā neko jaunu neuzsākšu,
Every day i see my dream...
www.TDR.lv
#132
Pievienots 18 May 2013 - 23:26
nu malacis
AUDI 80 B4 1.9TDI
AUDI A4 B5 AVANT 1.9TDI QUATTRO
#133
Pievienots 19 May 2013 - 07:40
Bet toties opis varēja braukt droši un ziemā arī kādu iestigušo izvilkt ar savu quattro.
Priekšā atstāji atsperes un amortizatorus no V6?
Šo rakstu rediģēja devildriver: 19 May 2013 - 07:43
A4 B5 avant, full S4 bodykit, brakes and interior, 1.8T Stage 2
#134
Pievienots 19 May 2013 - 07:51
platiin, parliec kondiskai kodejumu no 6 cil uz 4. Manejam nebija parlikts un biku ciksteja.
audi a6 c5 1.9 tdi AFN
#135
Pievienots 19 May 2013 - 09:48
Nu tagad ir v6 atsperes, bet nu kaut ko citus gribās, taču liekas naudas nav, uzlikšu sākumā atsperes no 1.9.
Man vel kondiškas suknis nav pielikts, beigsies skola tad.
www.TDR.lv
#136
Pievienots 19 May 2013 - 10:24
super izskatās tagad!!!!
..........
#137
Pievienots 19 May 2013 - 10:33
Tas registrācijas cipars nav tik traks. Es jau rēķinājos uz lielāku. Par 00 gadu laikam nedaudz mazāk sanāks.
Un negribu JF numurus, jāgaida vel pusgads.
Coupe quattro 1.9 TDI eksperimentālais modelis ...Powered by JonixA6 C5 1.9TDI quattro tomāts, jau kustās....Powered by Kaross ( Pārdots)
A4 B7 3.0 tdi quattro , patīk.
#138
Pievienots 19 May 2013 - 14:51
#139
Pievienots 19 May 2013 - 15:00
Beigās a4, prasījām csdd , bet nekādas reakcijas!
www.TDR.lv
#140
Pievienots 22 May 2013 - 15:13
nu tad beidzot
lai labi ripo!
A6 '98 FWD 1.9tdi- 150zs/380Nm powered by jonix swaped by Arts - in stockA6 '00 Quattro 2.5tdi powered by jonix
VW Sharan '01 1.9tdi
Chrysler Town&Country '05 3.8 LPG
Audi 80 '89 quattro 2.0
#141
Pievienots 22 May 2013 - 15:41
Beigās a4, prasījām csdd , bet nekādas reakcijas!
Kāpēc lai dotu S4?
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#142
Pievienots 22 May 2013 - 15:46
Aj tur bija garš stāsts, kaut kur sākumā, ja nav dzēst ir rakstīts.
www.TDR.lv
#143
Pievienots 23 May 2013 - 22:28
Miglas jau nolīmēji? Kā dzīvē izskatās? Bildēs jau liekas zajebis
Un tas audi dzīvē ir tiešām konfekte.
P.S. Zapasku vajag?
2.3, LPG, Moldingi nav Edition.
Kolhoz Garaž Works
#144
Pievienots 23 May 2013 - 22:32
Jap nolīmēju ar fēnu vispār super
Pirmdien braucu iepirkt cerams alumīnija caurules ieplūdei, un tad var likt klāt otru IC.
Jā, zapasku vajag
www.TDR.lv
#145
Pievienots 23 May 2013 - 22:49
Sestdien atbrauksi pakaļ, un mani aizvedīsi līdz Jelgavai pēc tam..Par to tev zapaska
Mjā, bet tev arī forma miglām vienkāršāka..
2.3, LPG, Moldingi nav Edition.
Kolhoz Garaž Works
#146
Pievienots 23 May 2013 - 22:51
6dien, tad tik vakarā, man rīt smags vakars :D
www.TDR.lv
#147
Pievienots 24 May 2013 - 07:54
otrs IC no c4?
#148
Pievienots 24 May 2013 - 08:17
A, kas Tev par 1,9TDi stock vai pavīlēts?
Audi A4 B6 Avant 1,9 TDI
VAZ 2106 race car
#149
Pievienots 24 May 2013 - 14:25
Jap nolīmēju ar fēnu vispār super
Pirmdien braucu iepirkt cerams alumīnija caurules ieplūdei, un tad var likt klāt otru IC.
Jā, zapasku vajag
Kā ir ar to otru IC? Var atstāt no v6? To kas kreisajā pusē tu atstāji no 2.5? Man arī top kautkas līdzigs tavējam projektam. Pāreju no 2.5 v6 uz AFN, un noņemot bamperus gan v6, gan donoram atklājās ka v6 divi IC. Tagad esmu neziņā, atstāt tos pašus v6 kūlerus, vai pārlikt no AFN vienu. Kā tu darīji?
#150
Pievienots 24 May 2013 - 14:37
Sākumā es atstāju tikai vienu šofera pusēm , bet pēc visām regulācijām, sapratu, ka tomēr vajag arī otru, kad biju noņēmis bamperu, izpētīju visu un konstatēju, ka otrā pusē ari var ielikt, atlikušo IC. Jo sākumā bija doma ka nevarēs, jo traucēs filtra kaste, bet tomēr var.
www.TDR.lv
1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)