Piemetu viss deg viss notiek, Droseklis vesels!

Platinum A4 Quattro TDI
#92
Pievienots 03 March 2013 - 00:34
kamēr deg arī rausti visus štekerus no līdz un meklē nekontaktu. Liki klāt tik pie n75,vai arī pedāļā kontaktos? Izzvani piemēram vadu no n108 līdz kompim,bet otai dzīslai piemet +12 no aķa un mēgini nodzēst kļūdu tad. Vai iemetīs atkal,vai nē?
Art's. paldies par tūli. maējais rūc,tiesa gan pēc sūkņa maiņas pa labu cenu Jāsaskrienas,atdošu atpakaļ.
#93
Pievienots 03 March 2013 - 03:25
Vispār ja ir vags un provlampa, vainu atrast varētu aizņemt ne vairāk par 5min.
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#94
Pievienots 03 March 2013 - 18:20
Jautājums speciem!
Vai apsteidzas regulātoram (N108) Ir jāpienāk MASAI pie izslēgtas aizdedzes?
www.TDR.lv
#95
Pievienots 03 March 2013 - 19:00
Multimetrs var rādīt dajebko,kas izzīžas cauri tam kompim. tāpēc jau lieto kontrollampas. Vai tiešām tik daudz laika aizņem pietīt divus vadiņus pie lampiņas un tad pataustīt. Sarunā ar mexeru, lai pieskrien,viņš zinās i kur pie kura pina kas jāpārbauda i kompi pieslēgs. Traki jau ir,kad pie kautkādiem vadiem galā pieikts jaunāks kompis. var jau šize dajebkur būt,tāpēc shēmu rokā un no a līdz z un miers mājās
#96
Pievienots 03 March 2013 - 19:18
platiin, mani man savu a4 pret manu burbuli, buus mazaak probleemu
Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold, Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed
Volvo s80 2.4d automatic (gray)
#98
Pievienots 03 March 2013 - 19:48
kas nedeg? ko secinājāt liekot lampu. vai pienāk +12 tur kur jābūt visu laiku? ja saki,ka pienāk otrā vadā massa,tad jau vajadzēja degt . Ko secinājāt? tad ir +12 vai nav? pienāk tev pa otru vadu massa visu laiku,vai nepienāk? dīvaini jautāt, vai jābūt masai otrā vadā,ja jūs esat mērijuši un ampu likuši,bet neko nēsat secinājuši
#99
Pievienots 03 March 2013 - 19:59
nopumpē autodata, tur ir forša sadaļa '"component testing", šķiet tas ir tas kas tev tgd vajadzīgs
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#100
Pievienots 03 March 2013 - 20:04
Secinājām, ka 12v pienāk. Ar multmetru rāda (-11.89v), bet liekot lampiņu klāt tā nedeg. Secinājumi viss dirsā
Autodata, mirstīgajiem nav
www.TDR.lv
#102
Pievienots 03 March 2013 - 20:32
platīn, beidz blamēties.
kādu kontorllampu likām - bez kontakta? tur nav ko brīnīties ka nedeg, ja nav kontakta. vajag normālu kontrollampu nevis bez kontakta ar izoleni tītu.
pa tām 10 minūtēm, ko man bija laiks konstatēju tikai to, ka +12 tur pienāk bez problēmām, ar releju un drošekļiem viss ir štokos, te ir velti runāts jau ntās lapas ntajos topikos.
problēma pavisam cita:
-visu laiku saslēgta masa, arī pie izslēgtas aizdedzes.
-Ieslēdzot aizdedzi relejs padod +12 uz visiem patērētājiem, tai skaitā apsteidzes regulatoru, bet tā kā pie apsteidzes regulatora štekera pastāvīgi no ECU pienāk masa, selenoīds vnk sāk tirināties, nav ne iesprūdis nekā, strādā. Vienīgā problēma, tā ka strādā tad, kad nevajag.
- pats selenoīds no korpusa masu nedabon, jo masa ir arī ar pārtrauktu ķēdi
- ķēdē no selenoīda štekera līdz ecu štekerim nekur nav īsā ar kuzavu.
man pagaidām izskatās pēc pastāvīgas masas uz ecu kājas
pārāk daudz te sacepās par šito problēmu un platīns arī raksta pārāk daudz neīsti pa tēmu, tad ir +12, tad nav...
te vnk vajag vienam cilvēkam ar normāliem šturmiem pieķerties un miers.. re mairis raksta, ka 5 minūtēs tiktu skaidrībā, kāds cits varbūt stundā, te neder tādi varianti, viens paskatijās to, otrs cik varēja to, tad vel trešā tante kautko pastāstija un beigās baigā putra sanāk.
Šo rakstu rediģēja abo: 03 March 2013 - 20:39
- archiijs atbalsta
automotive enjoyneering
#103
Pievienots 03 March 2013 - 20:33
Secinājām, ka 12v pienāk. Ar multmetru rāda (-11.89v), bet liekot lampiņu klāt tā nedeg. Secinājumi viss dirsā
Autodata, mirstīgajiem nav
nekas nav disā. tādās vietā izmest multimetru disā. Un no vada,kur pienāk +12 pielikt lamiņu uz massu/virsbūvi aizmirsāt?? Ja nedegtu,tad sanāk,ka nepienāk tur nekas. nogriez to vadu un piemet uz dev. pa taisno + no aka,otrs vads lai paliek,kas iet uz kompi un škil un brauc,ja kļūdas nav,tad pārvelc vadu no drošinātāja līdz dev/n75/n108
#104
Pievienots 07 March 2013 - 20:12
Secinājums:
Paldies Abo, ar viņa palīdzību šodien tika , tas nokonstatēts.
Kustinot, vadus ir/nav signāla uz degvielas izslēgšanas solenoida, kas ari bija vainojums pie nelekšanas.
Un līdz ar to veikti secinājumi, ja tur kaut kas čakarējas, tad ļoti iespējams, ka arī pārējā provodkā, ir kaut kur kaut kas ne ta.
Šo rakstu rediģēja Platinum: 08 March 2013 - 22:00
www.TDR.lv
#105
Pievienots 07 March 2013 - 20:28
Tas tak ir normāli, savādāk jau nekas nenotiek. Bet tagad viss ies ka vajag, tās bija lūzuma punkts.
Coupe quattro 1.9 TDI eksperimentālais modelis ...Powered by JonixA6 C5 1.9TDI quattro tomāts, jau kustās....Powered by Kaross ( Pārdots)
A4 B7 3.0 tdi quattro , patīk.
#107
Pievienots 07 March 2013 - 21:54
HVZ par kādiem akmeņiem dārzos var būt runa, ja TU pats visu skrūvē un arī to pravodku guldi iekš auto.
Un tas ko Jūs abi atradāt, bija jāatrod pēc pirmās reizes, pirmajās minūtēs, kad noslāpa. Kaut kā 2 vadu vaina šeit ir uztaisīta par pasaules galu Arī N75 un N108 kopīgais kasjaks ir vados. Tas jau 13x šeit uzrakstīts.
Būtu licis arts, viss būtu celkā. Tā ir karma, vecais. Ceru, ka Tu saproti, ka uzbūvēt konstruktoru, piešķilt no pusabarota un atvilkt melnas vagas ir pagrūti. Vienmēr būs nekontakts, eļļas sūce, tosols pilēs u.c. mazas šaizītes. Cik lielas un cik ātri novēršamas, atkarīgs no rokām.
"Un līdz ar to veikti secinājumi, ja tur kaut kas čakarējas, tad ļoti
iespējams, ka arī pārējā provodkā, ir kaut kur kaut kas ne ta."
Baigais secinājums. Vajadzēja arī visu līdz galam sariktēt. Ko nu? Atkal 3 mēneši un 2 vadi?
Nekas personisks, vecīt, tikai ikvakara pļūtījiens.
Šo rakstu rediģēja Mexer: 07 March 2013 - 22:00
Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)
#108
Pievienots 07 March 2013 - 22:01
paga paga. Sireāls turpinās,jo cik nopraotu,tad n75 vaina vēl NAV atrasa,tikai par deg padevi pašlaik iet runa.
#109
Pievienots 07 March 2013 - 22:03
Karoch ar adminiem, šito bezsakaru vajadzēs padzēst.
Mexer "Arī N75 un N108 kopīgais kasjaks ir vados. Tas jau 13x šeit uzrakstīts." ir pilnībā, cita ģēla.
Jo vnk šodien, secinājām, ka + pie tā solenoida nevienmēr pienāk, lidz ar to sapratam, ka kaut kas nav ar vadiem.
Tieši tā kasparuci, rit ara provodka un visu no jauna jātin un jāskatās!
Karoch visi klusu, beidzam bezjēdzīgi spamot
www.TDR.lv
#110
Pievienots 07 March 2013 - 22:19
ŅauŅau spama, ŅauŅau naida. Bet vai nebūs prātīgāk paņemt kādu saprotošāku palīgā tais vados rakties. Augstāk minētie posti,kas jāpadzēš liecina, ka tur kautkas īsti nesanāk
#111
Pievienots 07 March 2013 - 22:24
Vigi izvelc no migas
Aero vilkatis
#112
Pievienots 07 March 2013 - 22:34
Jau necik lapas, atpakaļ rakstīju, ka ar elektrību esmu uz jūs!
Arts salodēja, visus vadus atveda gatavu provodku, es saspraudu - Nav kaut kas.
Pats neko neņēmos, gaidīju, kamēr viņš pats atbrauks un paskatīsies, kas noticis, saprotu , ka viņām ar laikiem ir ļoti grūti, un cilvēks arī grib atpūsties kādu brītiņu, ļoti nekritu virsū ar to visu. Jo bez auto jau esmu pieradis.
Bet nu tagad, sapratu, ka kaut kas jāsāk domāt. Tāpēc arī lūdzu abo palīdzību.
www.TDR.lv
#113
Pievienots 07 March 2013 - 23:59
izlasīju , pa cik auto ieķēri un sāku domāt, kāpēc es tā nedarīju, bet nu palasīju vēl pāris lapas un vairs nenožēloju, iet cauri tam gemorojam..
#114
Pievienots 08 March 2013 - 00:09
NAv nekas traks.
Vnk man ir vairāku neveiksmīgu lietu sakritība un viss.
Pie tam, ja to dara pats + pirmo reizi maina motoru, tad ir tā vērts, jo zināšanas ko iegūsti ir neatsveramas + tu pats visu zini , kas ir un kas nav mainīts.
Protams, viss ir izdarāms nedēļas laikā, bet ne manā gadījumā.
Un teikšu tev godīgi, nožēlot man nav ko. Viss jau notiek, lēnām , bet iet uz priekšu.
www.TDR.lv
#115
Pievienots 08 March 2013 - 00:26
Visticamāk kaut kur lodējums ir nepietiekoši izolēts, izdūries cauri izolācijai, saskaras ar citu vadu un kompis nesaprot kas notiek.
Tā var gadīties jebkuram.
Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA
Saziņai:
29861891 (9:00-19:00)
#116
Pievienots 08 March 2013 - 00:53
Slinkums visu rakstīt, ko stāstiju Platinam pa telefonu, bet varbūt beidzot vajag iztīrīt tos štekerus, jo tā pravodka ir pusotru gadu ārā, šrota pagalmā stāvējusi.
Šo rakstu rediģēja Vikings: 08 March 2013 - 20:11
Bez turbo nav nākotnes
Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un Fobiju
#117
Pievienots 08 March 2013 - 01:15
Karoch ar adminiem, šito bezsakaru vajadzēs padzēst.
Mexer "Arī N75 un N108 kopīgais kasjaks ir vados. Tas jau 13x šeit uzrakstīts." ir pilnībā, cita ģēla.
Jo vnk šodien, secinājām, ka + pie tā solenoida nevienmēr pienāk, lidz ar to sapratam, ka kaut kas nav ar vadiem.
Tieši tā kasparuci, rit ara provodka un visu no jauna jātin un jāskatās!
Karoch visi klusu, beidzam bezjēdzīgi spamot
Vispār tam vārstam arī patstāvīgi nepienāk +12.
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#119
Pievienots 08 March 2013 - 08:55
Mairi, logiski ka ne, bet kustinot vadu pie ecu pieejas, multimetra spriegums kapj/ krit lidz relejs neatsledz.
www.TDR.lv
#120
Pievienots 08 March 2013 - 20:06
Relejs tur neslēdz tam vārstam neko. Vārstu vada vadības bloks.
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)