Šobrīd ievietošu tik mazu info, kas un kā. Bet līdz ko būs laiks, tā tiks rakstīti romāni.
Pluss maza pamācība.
Pēc VW Festa, kur mani nedaudz izkaloja smadzenes Arts (PALDIES), atbraucot mājas iegāju mobile un sāku meklēt.
Atradu vienu audi ar motora defektu, 25.v6 motoram kaut kāds troksnis. Uzreiz sapratu, ka jāraksta un jārunā, kas un kā.
Un jau pēc nepilna laika Audi tika , rezervēts un jau iegādāts.
Kāpēc projektu sadaļa. Jo kā jau minēju auto ir ar defektu – trokšņi motorā. Tāpēc tik ievietots 1.9PD motorītis.
Centīšos aprakstīt un sarākstīt visu , kas un kā.
Tad nu nedaudz par pašu aparātu.
Auto noripojis no lentas 98 gada decembrī.
Orģināli nācis ar 2.5 v6 TDI motoru. Šodien pastoties dokumentos pirmājā reģistrācijā, rakstīts ir A4 –S4 tad nu var teikt ka man ir S4 Tdi.
Kapēc ir S sērija nemāku teikt, neēsmu baigais speciālists.
Par transmisiju, kā jau minēju ir Quattro ar 6- pakāpju manuālo kārbu, kas kopā ar 1.9 sadzīvos ļoti labi.
Salons ir Rekāro tipa ādas. Ar pilno borta datoru, un kruiza kontroli. Vel ko šodien pamanīju ir cd-changer ar Audi concert magnetolu.
Darba ir daudz, vispirms jādabon pie dzīvības, un tad jau jāsāk vizuālaia.
Pavasarī noteikt tiks mainītas lampas un Facelifit un pakāpeniski tiks taisīts uz Top Zustand.
Tas ātros vilcienos viss, lūk nedaudz bildes ieskatam.
Šādi mani vilka mājās no Rīgas, diezgan ekstrēmi, jo aķis bija pilnībā tukš.

Reku pirmā bilde mājās



Reku jau pirmā krusa, jutu ka Quattro jau sāka ņurdēt


Mans skaistais ādas salons.

PĀRDODU VISU NO 2.5 V6 Tdi motora, turbīna, sūknis un viss viss pārējais.
Šo rakstu rediģēja Platinum: 10 October 2012 - 15:22