Pālekt uz saturu


Foto

c4 2.5 TDI AAT nelec kā vajadzētu!


  • Please log in to reply
218 atbildes uz šo tēmu

#211 Mr.Donins

Mr.Donins
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 12 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 July 2018 - 13:08

Man ari lidziga problema.. AAT 2.5 tdi. 

problema tada ka uz starteri nelec vispar. mazliet ievelk vai ari ilgi griezot pielec. svaigi slipeta galva + jaunas blives. bet problema ari bija pirms slipesanas. kadi ieteikumi

paldies jau ieprieks



#212 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3390 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 10 July 2018 - 13:11

cik aizdedze?


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#213 Mr.Donins

Mr.Donins
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 12 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 August 2018 - 12:04

Jaunu toniku netaisīšu.
91'A100 galva uzvilkta uz 95'A6 abi AAT
Uz spara rata kaltas metkas. Oriģinālā sit vārstus. Kāds var patikt ka tādu pareizi regulē?
Mēģinats likt pret kaltam metkam. Vārsti nesitas bet nelec arī

#214 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2905 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 08 August 2018 - 12:12

Nemāki mazo metku uz divmasu spararata atrast un lieto "lielo" metku. Ja nemāki atrast, tad vismaz ar drātiņas metodi pirmajā cilindrā saproti diapazonu kurā tā mazā metka atrodas. Kolhozs, bet nu kāds jautājums tāda atbilde. 


Šo rakstu rediģēja MXR: 08 August 2018 - 12:13

Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5)


#215 elmis

elmis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 09 September 2018 - 13:18

Sveiki! Padalīšos arī ar savu problēmu... pirms kāda laiciņa sāka čakarēties sūkņa relejs, kas izpaudās, ka pie izslēgtas aizdedzes pienāca strāva sūkņa elektroniskajai daļai. Pēc laiciņa parādījās atkal problēmas ar sūkni un tika pārlasīta mehāniskā daļa un pie reizes nomainīts relejs.
Nedēļu pabraucu un vakar mašīnu vairs nevarēju palaist. Pierūcās un uzreiz noslāpst. Aizvilku pie vietējā meistara un viņš saka , ka jāmaina elektroniskā daļa, jo čakarējas elektromagnētiskais vārsts.
Vēlējos painteresēties vai AAT, kas nāca c4 varēja kaut ko darīt ar elektronisko daļu, vai arī jāmeklē uzreiz cita?

#216 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3910 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 09 September 2018 - 19:49

Vārsts un elektriskā daļa ir divas dažādas lietas. Mainās katra atsevišķi.



#217 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2905 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 09 September 2018 - 20:58

Pirmkārt kāds Tev auto? Vai tiešām tik grūti to uzrakstīt? AAT neizsaka absolūti neko, jo var būt gan A100 un A6 ar pilnigi dažādām vadībām, kurām atšķiras remonta iespējas sūkņa augšām. Otrkārt ja Tu pareizi atstāstīji to ko viņš teica, tad pie viņa toč nevajag braukt. AIGam pilnīga taisnība.

Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5)


#218 Val

Val
  • Administrators
  • 11565 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 09 September 2018 - 22:00

Jau jau ierakstīts šajā topikā, tad 100, jo tāds ir topika autoram.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#219 elmis

elmis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 September 2018 - 08:01

Nemāki mazo metku uz divmasu spararata atrast un lieto "lielo" metku. Ja nemāki atrast, tad vismaz ar drātiņas metodi pirmajā cilindrā saproti diapazonu kurā tā mazā metka atrodas. Kolhozs, bet nu kāds jautājums tāda atbilde.

Auto: a6




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)