Pālekt uz saturu


Foto

c4 2.5 TDI AAT nelec kā vajadzētu!


  • Please log in to reply
218 atbildes uz šo tēmu

#61 ArmA6

ArmA6
  • Lietotājs
  • 65 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 September 2014 - 13:16

Un kas varētu būt par vainu smirdīgajiem dūmiem. Čurā ķīniešu smidzinātāji?

Opel Kadett 1.3

Opel Vectra 1.6

Nissan Primera 2.0

Opel Omega 2.0

A6 C4 2.5 TDI


#62 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 29 September 2014 - 13:16

Nebūšu kompetents par ķīniešu smidzinātājiem.  :nez:


Šo rakstu rediģēja Gz-Unit: 29 September 2014 - 13:20

A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#63 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1652 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 29 September 2014 - 13:18

Nepareiza aizdedze. Drošvien.



#64 J.B.

J.B.
  • Lietotājs
  • 249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 September 2014 - 13:20

ArmA6 ieraksti lūdzu linku vai norādi uz smidzinātājiem kurus ņēmi. Pārējies zinās kurus nepirkt ;)

 

Pats tagad domāju uzsūtīt šos, Biedrs Jevgenijs jau tādus ir ņēmis. No viņa labas atsauksmes. Izplata itkā vācu kantoris. 

 

 http://www.ebay.com/...6c5c99&vxp=mtr

Šo rakstu rediģēja T.N.T.: 29 September 2014 - 13:22

TDI Q


#65 ArmA6

ArmA6
  • Lietotājs
  • 65 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 September 2014 - 13:49

http://m.aliexpress....1655329771.html
Nemu tikai lai notestetu starpibu starp aat un ael iet jau loti labi bet dūmi palielinājās, bet patēriņš nan liekas ka ir mazāks kā ar aat vadību un smidzinātājiem. Tagad man doma arī ir panemt sprauslas no kautkāda anglu volvo.

Opel Kadett 1.3

Opel Vectra 1.6

Nissan Primera 2.0

Opel Omega 2.0

A6 C4 2.5 TDI


#66 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 29 September 2014 - 13:50

Ja tā cena par vienību ir tāda, kādu to tur var redzēt, tad tev tas autiņš gan iet, gan lec ideāli!!!  :rofl: 
Neņem ļaunā, vnk nekad nebiju skatījies kādās cenās smidzinātājus var dabūt.
NU tātad, smird, jo adata nenoslēdz smidzinātāju(iespējams!).  :smartass:


A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#67 ArmA6

ArmA6
  • Lietotājs
  • 65 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 September 2014 - 13:58

Es jau arī nemaz neticu ka vini ir labi. Bet zinot mūsu tirgus īpatnības neceļas rokas pirkt šeit uz vietas kautko un cerēt ka nu pa 30 eiro pa smidzinātāju tas jau būs ideāls. Ja pat var dabūt bosh pakaldarinajumus. Kur vispār var dabūt normālus ..?

Opel Kadett 1.3

Opel Vectra 1.6

Nissan Primera 2.0

Opel Omega 2.0

A6 C4 2.5 TDI


#68 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1652 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 29 September 2014 - 14:01

Liela daļa bosch ir ražoti brazīlijā, kuri ir vienādi ar china. Tā kā tādus nav jēga ņemt. Itkā jau liek tos DTP, bet tās atsauksmes dalās.



#69 ArmA6

ArmA6
  • Lietotājs
  • 65 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 September 2014 - 14:10

A kādā ziņā nepareiza aizdedze tb pa agru?

Opel Kadett 1.3

Opel Vectra 1.6

Nissan Primera 2.0

Opel Omega 2.0

A6 C4 2.5 TDI


#70 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1652 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 29 September 2014 - 14:12

Jā. 5 btdc ir daudz, bet nu katram savas normas :D



#71 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3113 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 30 September 2014 - 06:05

Doza pa lielu,aizdedze pa agru. Nav jēgas griezt tik lielu dozu,ja tas viss pārvērsas dūmos,ka arī aizdedzi tomer nevajadzētu vairāk par 4.5 grādiem. Ir jau protams uzskats,ka jo vecāks dīzelis,jo agrāku vajag,lai lektu,bet pie 5 grādi viņš jau sāk skanēt tizli,kā arī starteris ar mokās. Smidzinātāju kvalitāti labak neapspriest,tur cena izsaka visu. Ieliec vecus originālos ael smidzinātajus no kāda a6,vai volvo. Pofik ka čurā ( un viņi čurā,vēl nav manīti nečurājoši,bet viņi vismas smidzina,nevis iepirž  :D ),bet leks kā suns pie kājas,labāk ies,mazāk ēdīs. Vēl var ielikt afn smidzinātājus,tie nezkāpēc lielākai daļai ir saglabājušies labā stāvoklī


Šo rakstu rediģēja kasparucis: 30 September 2014 - 06:06


#72 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 30 September 2014 - 07:05

Ar tukšgaitas dozu viss ir kārtībā! Uzliec citus smidzinātājus(ļoti vēlams, atbilstošus vadībai!!!) un noregulē uz 195bar. Izdzen gaisu no degvielas sistēmas un pārliecinies, ka degviela nebēg prom, kad mašīna nolikta sleepmoudā! Karstam motoram, iesmidzināšanas momentu pēc MB 4. grupas uzliec 1....1,5BTDC tā, lai Duty cycle tai pat grupā, 4. kanālā būtu minimāls, kaut kas ap +/-5%!


A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#73 Intars23

Intars23
  • Lietotājs
  • 456 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils
  • Intereses:Elektronika.

Pievienots 30 September 2014 - 07:19

Ar 1.5btdc var ari būt par maz.


Audi A4 B5 AFN 1.9TDI quattro 

www.aretaplus.lv - Grāmatvedības pakalpojumi.


#74 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 30 September 2014 - 07:29

Ar 5btdc arī var būt par maz!  :P 
Negribu salīdzināt, bet man AEL ar 400 uz tāfeles, lec IDEĀLI ar 1 grāda momentu!


A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#75 ArmA6

ArmA6
  • Lietotājs
  • 65 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 30 September 2014 - 09:42

Ok atradu sprauslas no angla volvo pa 80 €. Jāpagarina vads un jāliek virsū būs. Man uz tāfeles ir 316 t ta vismaz kops registracijas Latvijā. 50t 2004 gada bija attiti un viss.
Ar to aizdedzi ja man ar liekas ka ir par agru, jo laicinu stpakal es atklaju kapec sudigi leca, bija beigta + klemme(vareja olas cept uz vinas kad viss darbojas) un sudiga massa starp kuzavu un dzineju. Tagad tad bus jagriez uz tiem 1.5 gr un jaskatas.

Opel Kadett 1.3

Opel Vectra 1.6

Nissan Primera 2.0

Opel Omega 2.0

A6 C4 2.5 TDI


#76 Intars23

Intars23
  • Lietotājs
  • 456 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils
  • Intereses:Elektronika.

Pievienots 30 September 2014 - 18:03

Griez uzreiz uz 3 karstam dzinejam


Šo rakstu rediģēja Intars23: 30 September 2014 - 18:03

Audi A4 B5 AFN 1.9TDI quattro 

www.aretaplus.lv - Grāmatvedības pakalpojumi.


#77 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 30 September 2014 - 18:19

Griez uzreiz uz 3 karstam dzinejam

Tam ir kāds loģisks pamatojums vai arī tas ir gadījums: "griez, sliktāk jau nebūs"?
Apsveru domu  arī uzgriezt agrāku momentu ar cerību ka lēks pēc komandas HOP!  :hihi:


A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#78 Intars23

Intars23
  • Lietotājs
  • 456 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils
  • Intereses:Elektronika.

Pievienots 30 September 2014 - 19:05

Loģisks pamatojums sadilušam motoram.


Audi A4 B5 AFN 1.9TDI quattro 

www.aretaplus.lv - Grāmatvedības pakalpojumi.


#79 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 30 September 2014 - 19:53

Tu mani nomirināji, tagad zināšu, ka uz manas mašīnas motoru berze neiedarbojas!  :good: 
Kā jau bieži tiek rakstīts, vispirms jāsaved kārtībā degvielas padeves sistēma un tikai tad , ja tas nepalīdz griezt agros momentus!  ;)


A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#80 ArmA6

ArmA6
  • Lietotājs
  • 65 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 October 2014 - 16:27

Šodien ieliku sprauslas un pagriezu momentu uz 2.3 gr pagaidam. Dumi nedaudz -pelēki un vsmaz nesmird vairak. Iet bsku sudigak, dozu atstaju to pasu. Ka bus no rita skatisos. A to starta dozu laikam shim ecu izmainīt bez iejauksanas nevar nebidas ne uz augsu ne uz leju 128 vienibas un vss?

Opel Kadett 1.3

Opel Vectra 1.6

Nissan Primera 2.0

Opel Omega 2.0

A6 C4 2.5 TDI


#81 zaq

zaq
  • Lietotājs
  • 435 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:talsi
  • Intereses:skrūvēšana, metināšana, krāsošana. mūzika, peldēšana, pirts

Pievienots 01 October 2014 - 18:36

ar sūkņa augšu



#82 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3113 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 01 October 2014 - 20:28

ecu login ievadiji?  pirms starta dozu mainiji?



#83 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 01 October 2014 - 21:34

Man šķiet, ka bez logina viņš redzētu tikai ERROR! :nez:


A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#84 ArmA6

ArmA6
  • Lietotājs
  • 65 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 October 2014 - 07:48

Login ievadiju jo pārējo var mainīt. Tikai to nevar ka ir 128 ta viss nospiezot test

Man šķiet, ka bez logina viņš redzētu tikai ERROR! :nez:


Login ievadiju jo pārējo var mainīt. Tikai to nevar ka ir 128 ta viss nospiezot test



Login ievadiju jo pārējo var mainīt. Tikai to nevar ka ir 128 ta viss nospiezot plus vai mīnus saglabat nevar.


Ar sūkņa augsu jau mainās visa doza protams ka tā var bet priekskam tad ir adaptacija?

Opel Kadett 1.3

Opel Vectra 1.6

Nissan Primera 2.0

Opel Omega 2.0

A6 C4 2.5 TDI


#85 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 619 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 02 October 2014 - 18:15

Man domāt, ka ar sūkņa augšu regulējas cikla doza, un starta ar kompi. Ja kļūdos, ar zābaku nemetiet.

Šodien veicu visas darbības kā,, ArmA6", t.i. Brazīlijas BOSH AEL smidzinātājus nomainīju uz Volvo

sprauslām. Nr.074130201Q, uz smidzinātājiem ir salasāms ,,838".

Rezultātā uzsilušam nepeld apgriezieni, nav zilu dūmu nedaudz gaitā iespiežot pedāli.

Uzrāviens ir mazāks un uzsilušam motoram bija pārtraucieni darbībā tukšgaitā. Apmēram, kā benzīnniekam uz sekundi 

pazūd dzirkstele. Pieslēdzot kompi konstatēts, ka cikla doza ir 1,2-1,4mg/str. bijušo 3,7mg/str. vietā,

kā arī iesmidzes apsteidze ir palikusi par 0,8 grādiem agrāka bāzes iestatījumos.

Uzliekot cikla dozu 3,6mg/str , raustīšanās tukšgaitā pazuda.

Dīzeli braucu, bet neprotu. Kāpēc nomainot sprauslas ir tādas izmaiņas? Varbūt kāds to var uz ,,pirkstiem" apgaismot.

ArmA6, kādas izmaiņas vēl bija Tev pēc sprauslu nomaiņas?



#86 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 02 October 2014 - 18:37

Te es ar labprāt dzirdētu kāda kompetenta cilvēka viedokli!
Es zinu to, ka par iesmidzinātās degvielas daudzumu nekādas atskaites nav. Kompī ir ierakstīts, ka pie konkrētiem apgriezieniem uz dozatoru padodot kaut kādu pulsējošu spriegumu x, caur smidzinātāju tiek izsmidzināts y mg degvielas.(Teorijā!!!)
Praksē to daudz kas ietekmē. Bet būtību tas nemaina, tā kā atskaites par izsmidzināto degvielu nav, tad neatkarīgi no smidzinātājiem, kompis regulēšanu veic pēc vieniem un tiem pašiem parametriem. Proti, ir karte pēc kuras tiek dozēta degviela, kur nekāds faktiskais izsmidzinātās degvielas daudzums netiek ievērtēts.


A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#87 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 619 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 02 October 2014 - 19:17

 Izlasīju 3x. Sapratu, ka cikla doza ierakstīta kartē, kuras vērtība atainojās kompī, un ainai kompī pofig vai ir 1 šķirba caur kuru ideāli smidzina, vai nolauzta truba pa kuru 

viss lejās ārā, jo par izsmidzinātās degvielas daudzumu atskaites nav.

To nezināju. 

Bet tomēr, kāpēc viss mainās? Vērtības kompī.

Jautājums vispārējs, ne tikai Gz-Unit.


P.S. Brazīlijas BOSH AEL smidzinātājiem, ieliktiem AAT sprauslu korpusos , atvēršanās spiediens bija 240 bar.



#88 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 02 October 2014 - 19:26

Ja pēc smidzinātāju maiņas atvēršanās spiedienu saregulēji zemāku par 240bar, tad sas izskaidrotu kāpēc moments kļuva agrāks.


A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#89 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1652 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 02 October 2014 - 19:39


Bet tomēr, kāpēc viss mainās? Vērtības kompī.

Tāpēc, ka tu izčakarē rūpnīcā kalibrētu sūkņa augšu. (sarkanais puļķis tiek nolauzts un augša bīdīta)  Kompis dozu rēķina tikai pēc sūkņa augšas pieņemtās pozīcijas.



#90 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 619 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 02 October 2014 - 20:18

Neredzēju sarkanu puļķi mainot blīves. Nesaku,ka nav. Vienkārši nezināju, ka tāds ir.

Bet. Labi, kompis rēķina pēc augšas pieņemtās pozīcijas. 

Ir izčakarēts rūpnīcas kalibrējums sūkņa augšai ar sprauslām AEL Brazilia(piekrītu,ka doza ir x kāda, bet atainojums kompī ir 3,7mg/str., kas arī var būt nereālais).

Jautājums ir tāds, kāpēc nomainot sprauslas un nebīdot sūkņa augšu, atainojums kompī izmainās uz 1,2-1,4mg/str.?






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)