Pālekt uz saturu


Foto

Jautājumu Kaste 3


  • Please log in to reply
51183 atbildes uz šo tēmu

#1801 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 22 September 2010 - 12:16

kādi knifi ir, lai neko nesalaužot noņemt špoguļu stikliņus, cigāram? Spoguļi el. apsildāmi un regulējami.



Aiz maliņas ar skruģi un klikt, stikliņš ir ārā.
Laikam 4 fiksatoros turas, stikla vidū uz tāda apļa.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#1802 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2370 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 September 2010 - 12:16

2001. gada BAM dzinējam sprauslas kods ir 06a906031bc vag = 0280156063 bosch
http://www.injectorc....co.uk/flow.htm => 358cc/min @3bar, pretestība 12.0 omi.
nebija nemaz tik grūti.http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

nu jauki 358cc/min bet kā ir uz 4 bar?
un man degvielas reikas galā stāv 4 bar regulators , tātad spiediens ir 4 bar ?

11112145755pm-hkps3.sized.png?1636649942


#1803 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 22 September 2010 - 12:25

nekas nav mainījies tāpat kā C4 un droši ka citiem.

Ļoti izsmeļoši! :rofl:

Aiz maliņas ar skruģi un klikt, stikliņš ir ārā.
Laikam 4 fiksatoros turas, stikla vidū uz tāda apļa.

Aiz stikla maliņas? Vietai ir nozīme, kur bāžu skruģi? Tie fiksatori ir kā klipši (atbrīvo vnk raujot)? Te kkur manuālī bija rakstīts ka jāurbinās caur to "montāzas" caurumu, kas spogulim apakšā, bet tā arī nesapratu kas un kā jāurbina... :P
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1804 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 22 September 2010 - 12:31

Pareizi, piemirsu.
Caur apakšas caurumu atbrīvo tos klipšus, pagriežot tādu kā riņķi, un tad tik var raut.
Vislabāk ir paņemt kādu vecu spoguli.
Ja pēc 10min jau nebūšu aizmirsis, tad apskatīšos kādu veco spoguli.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#1805 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 22 September 2010 - 12:42

A kā tas gredzens jāgriež (un cik daudz)? Pa pulksteni vai pret? Tikai nesaprotu aiz kā viņu var pagriezt- urbinu ar skruģi- nav kur aizķerties.. :nez:
No manuāļa:

Повернуть через монтажное
отверстие снизу корпуса (1) зеркала
стопорное кольцо (2) в направлении
к автомобилю, расфиксировав тем
самым отражающий элемент.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1806 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 22 September 2010 - 14:19

Pirmo salauzīsi, ar otro viss būs skaidrs :)

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#1807 Stolbovs

Stolbovs
  • Lietotājs
  • 1565 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 September 2010 - 14:43

Einārs no Kuldīgas teica, ka CN ir baigi labais motors un viss tur esot kruta, ēd maz, iet lopā, lec ideāli, nekarst, un TDI esot mēsli. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Tam atsaldenim viss, kas vien pieder, ir kruts. Manam CN kaut kā ir apgriezti proporcionālas īpašības, respektīvi, rij ap 8-9 litri soļarkas uz simtu, iet pilnīgā nelopā, lec kā padla, respektīvi kad auksts, kādas pirmās 5 minūtes strādā tikai 3 cilindri, motors kratās, pa izpūtēju iznāk mēneša miglas norma zilganbaltu dūmu veidā, un karst arī pēc 10 minūtēm sastrēgumā vai spiežot tik, cik pedālis atļauj (ja vien tosols neizšaujas :crazy: ). Bet tā visā visumā motors kā motors, ja vien eļļu nerītu kā kroplis :)

Nu vot, un gribēju noskaidrot, vai uzliekot tādam 2.4D galvu kaut kas mainīsies, vai viss paliks tāpat, kā tagad, tikai ar 2.4D galvu?

#1808 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 22 September 2010 - 14:46

Pirmo salauzīsi, ar otro viss būs skaidrs http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Noplauka- nesalauzu nevienu! B)

Izrādās, nav tur nekāds gredzens jāpagriež- tik klikšķini ar nazīti nost no klipšiem- easy! :)

Tam atsaldenim viss, kas vien pieder, ir kruts. Manam CN kaut kā ir apgriezti proporcionālas īpašības, respektīvi, rij ap 8-9 litri soļarkas uz simtu, iet pilnīgā nelopā, lec kā padla, respektīvi kad auksts, kādas pirmās 5 minūtes strādā tikai 3 cilindri, motors kratās, pa izpūtēju iznāk mēneša miglas norma zilganbaltu dūmu veidā, un karst arī pēc 10 minūtēm sastrēgumā vai spiežot tik, cik pedālis atļauj (ja vien tosols neizšaujas http://www.audi-style.lv/forum/public/st... ). Bet tā visā visumā motors kā motors, ja vien eļļu nerītu kā kroplis http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nu vot, un gribēju noskaidrot, vai uzliekot tādam 2.4D galvu kaut kas mainīsies, vai viss paliks tāpat, kā tagad, tikai ar 2.4D galvu?

:rofl: Labs apraksts!
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1809 Val

Val
  • Administrators
  • 12020 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 22 September 2010 - 15:21

nu jauki 358cc/min bet kā ir uz 4 bar?
un man degvielas reikas galā stāv 4 bar regulators , tātad spiediens ir 4 bar ?

es nedotu vairāk pa 400-430.
jā.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.9tdi fl fwd

#1810 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2370 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 September 2010 - 18:18

es nedotu vairāk pa 400-430.
jā.

Paldies VAL ar to pietiek !

11112145755pm-hkps3.sized.png?1636649942


#1811 Миша

Миша
  • Lietotājs
  • 928 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 September 2010 - 19:03

http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Sveiki,ka audi B3 (muciņa)
1.Regulejas rokas bremze...
Majniju trosites..pievilku skruviti,noravu roceni paradas brivkustiba (kautkur uz diviem klikšķiem) atkal pievelku,norauju un atkal paradas...http://www.audi-style.lv/forum/public/st... uzdomkrateju riteņus tagad tie ta pagruti griežas...atkal bus jaņem suport nost un jagriež iekša?http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


2.Nomajnīt to deveju(kurš kabā) kas sledz atpakaļgaitas lukturus?


:crazy:

#1812 2fast 4you

2fast 4you
  • Lietotājs
  • 231 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:Tehnika

Pievienots 22 September 2010 - 20:00

Tam atsaldenim viss, kas vien pieder, ir kruts. Manam CN kaut kā ir apgriezti proporcionālas īpašības, respektīvi, rij ap 8-9 litri soļarkas uz simtu, iet pilnīgā nelopā, lec kā padla, respektīvi kad auksts, kādas pirmās 5 minūtes strādā tikai 3 cilindri, motors kratās, pa izpūtēju iznāk mēneša miglas norma zilganbaltu dūmu veidā, un karst arī pēc 10 minūtēm sastrēgumā vai spiežot tik, cik pedālis atļauj (ja vien tosols neizšaujas http://www.audi-style.lv/forum/public/st... ). Bet tā visā visumā motors kā motors, ja vien eļļu nerītu kā kroplis http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nu vot, un gribēju noskaidrot, vai uzliekot tādam 2.4D galvu kaut kas mainīsies, vai viss paliks tāpat, kā tagad, tikai ar 2.4D galvu?



bracka teica ka galvam esot atskirigi ellas kanāli!bet to es noskaidrošu precīzāk un tad paziņošu!


kRUSH3R
tev tas CN dzinējs ir ar turbīnu?

P.S šodien laikam tiki manīts pie LLU pils, esi uzlicis 200-tā lukturus priekšā!

#1813 Stolbovs

Stolbovs
  • Lietotājs
  • 1565 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 September 2010 - 21:20

Nē, man CN ir tāds, kāds viņš ir, ar CN galvu un Lucass (vai kā viņš pareizi saucās, neatceros) sūkni. Patlaban man ir sapnis no tās nelaimes tikt vaļā, esmu jau nonācis tiktāl, ka sāku nožēlot, ka izņēmu NF ārā. Bet nu nekas, no kļūdām mācās un rūgti pēc tam to visu nožēlo.

Jā, no rīta mans auto stāvēja LLU stajankā, esmu misters "Šķībākais purns Jelgavā". Piedevām vēl šorīt no paša rīta saskādēju foršo 200-tā bamperi braucot ārā no garāžas pusmiegā. Bet nu nekas traks.

P.S. Ja tev ir un tu gribi, varam uztaisīt barteru - es tev CN, tu man kkādu TDI R5 :crazy:

#1814 arteens

arteens
  • Lietotājs
  • 567 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 22 September 2010 - 22:48

Sveiki! Kādam varbūt ir bijusi līdzīga lieta...A100 C4 2.8 ir autochek. Problēma, ka pēc mērinstrumentu paneļa noņemšanas ik pa brīdim nopīkst (ne tas, kas bļauj pa ieslēgtiem lukturiem, kad atvērtas durvis, bet otrs pīkstulis - laikam autochekam), pīkstēšana nav regulāra. Autocheks rāda, ka it kā izdegusi bremžu lampiņa, bet tās deg, ieliku jaunas, bet bez izmaiņām. Visi šķidrumi ar līmenī, nekas jau nav tik tā riebīgā pīkstēšana uznāk ik pa brīdim :(
Pie kompja neesmu slēdzis, varbūt kāds var izstāstīt, vai var pieslēgties ar vag-com, kur šitam var pieštepselēties :crazy:

Paldies :)

Audi A4 Avant '15 2.0 TDI FWD


#1815 arcijs16

arcijs16
  • Lietotājs
  • 101 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Bolderaja
  • Intereses:Audi Quattro

Pievienots 22 September 2010 - 23:08

mekelju kadu kas varetu noregulet aizdedzi,salikt pa metkam!!ne audi bet honda,?? :!: :!: (steidzami)

#1816 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 984 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 22 September 2010 - 23:14

Paskaties kādas vērtības kompis saņem piemēram par dzesēšanas škidruma temperatūru, gaisa temp, kļūda ierakstās kad signāls aiziet ārpus rāmjiem


Paldies par padomu!

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#1817 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 23 September 2010 - 00:21

Sveiki! Kādam varbūt ir bijusi līdzīga lieta...A100 C4 2.8 ir autochek. Problēma, ka pēc mērinstrumentu paneļa noņemšanas ik pa brīdim nopīkst (ne tas, kas bļauj pa ieslēgtiem lukturiem, kad atvērtas durvis, bet otrs pīkstulis - laikam autochekam), pīkstēšana nav regulāra. Autocheks rāda, ka it kā izdegusi bremžu lampiņa, bet tās deg, ieliku jaunas, bet bez izmaiņām. Visi šķidrumi ar līmenī, nekas jau nav tik tā riebīgā pīkstēšana uznāk ik pa brīdim http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Pie kompja neesmu slēdzis, varbūt kāds var izstāstīt, vai var pieslēgties ar vag-com, kur šitam var pieštepselēties http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Paldies http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Čau!
Ko rāda autočeks, kad nopīkst? Man, katrreiz iedarbinot, rāda "brake light", bet tiklīdz piespiežu bremzes (un ja visi bremžu uguņi strādā), autočeks parāda "ok" un nodziest. Neesi kkādas led lampas salicis parasto vietā? bet visticamāk kaut kāds nekontakts pie paneļa, ja reiz sākās pēc paneļa cilāšanas...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1818 arteens

arteens
  • Lietotājs
  • 567 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 23 September 2010 - 00:27

Neesmu nekādas led licis :D Nu jā, ir tā, ka ieslēdzot aizdedzi autocheks parāda, ka beigta bremžu spuldze un nopīkst. Tas jau arī bija pirms paneļa noņemšanas, bet pēc viņš sāka pīkstēt arī pa starpu braucot. Tad saki, kad iedarbinu, tad jānospiež bremžu pedālis? Ok, pamēģināšu, paldies :)

Audi A4 Avant '15 2.0 TDI FWD


#1819 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2370 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 September 2010 - 11:00

Sveiki !
Tātad ja izputējā ieliek sveci un ar slēdzi noteiktos brīžos dod impulsus , pie taisnās izplūdes un pirms pēdējā bunduļa (pēdējas bundulis sporta bez pretestības caurplūstoš) Var panākt uguni pa izpūtēju ?
P.S turbomotors !

11112145755pm-hkps3.sized.png?1636649942


#1820 Val

Val
  • Administrators
  • 12020 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 23 September 2010 - 12:30

Ko taisies aizdedzināt? Gaisu no turbīnas?
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.9tdi fl fwd

#1821 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 23 September 2010 - 12:57

Vajadzēs arī vienu sprauslu :)

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#1822 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 23 September 2010 - 14:15

Vīri, varbūt spēsiet atbildēt uz vienu mazu jautājumiņu... :svilpo: Vakar uzliku audim kārtējo siģeni vecās vietā- atradās krājumos kkāda veca, bet strādājoša... Protams doķu nekādu nav un modeļa uzrakstu ar nav (atkal kārtējais underground ražojums??). Arī pēc FCC ID gugle neko neatrada.. Vārdu sakot, uzliku. Sīģene tagad slēgā durvis un brēc, ja atver durvis apsardzes režīmā. Prikols tāds, ka statusa diode mirgo arī, kad noņem no apsardzes (mirgo-mirgo-pauze-mirgo-mirgo-pauze-u.tt)- nafik tā, nez? Tumsā braucot kkā nepatīk, ka viņa tur midžinās. Varbūt viņai nepatīk tas, ka neesmu uzlicis triecienu sensoru? Nevarēju izdomāt kā viņu pieslēgt, tāpēc vispār nahrenizēju... :crazy:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1823 2fast 4you

2fast 4you
  • Lietotājs
  • 231 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:Tehnika

Pievienots 23 September 2010 - 14:45

Nē, man CN ir tāds, kāds viņš ir, ar CN galvu un Lucass (vai kā viņš pareizi saucās, neatceros) sūkni. Patlaban man ir sapnis no tās nelaimes tikt vaļā, esmu jau nonācis tiktāl, ka sāku nožēlot, ka izņēmu NF ārā. Bet nu nekas, no kļūdām mācās un rūgti pēc tam to visu nožēlo.

Jā, no rīta mans auto stāvēja LLU stajankā, esmu misters "Šķībākais purns Jelgavā". Piedevām vēl šorīt no paša rīta saskādēju foršo 200-tā bamperi braucot ārā no garāžas pusmiegā. Bet nu nekas traks.

P.S. Ja tev ir un tu gribi, varam uztaisīt barteru - es tev CN, tu man kkādu TDI R5http://www.audi-style.lv/forum/public/st...



tur jau ta lieta ka man vinam stav turbo dīzeļa galva un viss parējais!
tapēc gribeju saprats vai ta kombinācija neko sliktu nesataisīs!

man ir vēl viens tāds agregāts ar DE dzinēju bet tur jau cits stāsts!par mirlu nevar saukt!

#1824 Stolbovs

Stolbovs
  • Lietotājs
  • 1565 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 September 2010 - 15:22

Nu tad visticamāk, ka Tev uz CN podiem stāv vai nu DE vai NC galva, respektīvi, DE ir 90 zs, NC 100 zs, vismaz pēc dokumentācijas. Abi ir divlitrīgi priekškameras turbodīzeļi. Domāju, ka nekas traks tur nevar būt, jo visiem trim dzinējiem cilindru diametri ir identiski (76.5 mm), virzuļa gājiens arī ir tieši tāds pats (86,4 mm), kā arī kompresijas pakāpe ir identiska (23:1). Pat tilpums visiem trim ir 1986 cm3. Karoče, spriežot pēc šī visa, lai gan es nekāds gudrinieks neesmu, DN un NC tie paši CN vien ir, tikai ar turbīnu. Nu iespējams virzuļi un gredzeni tur kaut ko atšķiras, bet nu hvz, manā skatījumā visi viņi ir sūdi.

#1825 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 23 September 2010 - 15:32

A ko tu gribi no >20 gadus dzīta dīzeļa, pie tam ar plaisainu galvu

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#1826 garais236

garais236
  • Lietotājs
  • 402 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga,Jekabpils
  • Intereses:Audi Quattro

Pievienots 23 September 2010 - 15:40

Axel-signalizācija zin,kad ir aizdedze ieslēgta?No aizdedzes vadu pievienoji sīgai?Man vienam auto diode tā mirgoja,kamēr aizdedzi neieslēdz.

#1827 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 23 September 2010 - 16:26

Axel-signalizācija zin,kad ir aizdedze ieslēgta?No aizdedzes vadu pievienoji sīgai?Man vienam auto diode tā mirgoja,kamēr aizdedzi neieslēdz.

To gan nezin... neesmu vienojis un pat īsti nezinu, kur būtu jāvieno, jo nav shēmu... :sarkst: Bet pamēģināt var, paldies par ieteikumu!
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1828 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 23 September 2010 - 16:45

kaads var ieteikt labu kjimiju prieksh Karcher? peec originalaas visur paliek netitumi kas nenaak nost ar spiedienu, jaberzh pasham
A200TQ

#1829 2fast 4you

2fast 4you
  • Lietotājs
  • 231 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:Tehnika

Pievienots 23 September 2010 - 18:00

Nu tad visticamāk, ka Tev uz CN podiem stāv vai nu DE vai NC galva, respektīvi, DE ir 90 zs, NC 100 zs, vismaz pēc dokumentācijas. Abi ir divlitrīgi priekškameras turbodīzeļi. Domāju, ka nekas traks tur nevar būt, jo visiem trim dzinējiem cilindru diametri ir identiski (76.5 mm), virzuļa gājiens arī ir tieši tāds pats (86,4 mm), kā arī kompresijas pakāpe ir identiska (23:1). Pat tilpums visiem trim ir 1986 cm3. Karoče, spriežot pēc šī visa, lai gan es nekāds gudrinieks neesmu, DN un NC tie paši CN vien ir, tikai ar turbīnu. Nu iespējams virzuļi un gredzeni tur kaut ko atšķiras, bet nu hvz, manā skatījumā visi viņi ir sūdi.



nu vot tiesi to ari gribeju uzzināt!
Paldies par izsmeļošo aprakstiņu!

A ko tu gribi no >20 gadus dzīta dīzeļa, pie tam ar plaisainu galvu


NU ne jau baigo mosnstru taisīt!
Autiņš lai pārvietotu pakaļu!

tas ka plaisas veidojās galva tas ir zināms,neko jaunu nepateici,katram autiņam ir kāds ražotāja defekts vai nepilnība.un vai tad tapēc tas ir uzreiz jānodod šrotā?vai tas ir mēslu čupa vai lūznis?:offt:

#1830 Миша

Миша
  • Lietotājs
  • 928 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 September 2010 - 19:29

http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Sveiki, audi B3 (muciņa)
1.Ka Regulejas rokas bremze...
Majniju trosites..pievilku skruviti,noravu roceni paradas brivkustiba (kautkur uz diviem klikšķiem) atkal pievelku,norauju un atkal paradas...http://www.audi-style.lv/forum/public/st... uzdomkrateju riteņus tagad tie ta pagruti griežas...atkal bus jaņem suport nost un jagriež iekša?http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


2. Ka Nomajnīt to deveju(kurš kabā) kas sledz atpakaļgaitas lukturus?(noņemot karbu?)

:roll:




1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)