
Jautājumu Kaste 3
#1771
Pievienots 20 September 2010 - 22:07
Auksts piedarbinas ljoti labi, bet peec laika briivgaitaa apgriezieni saak kaapt liidz 3500rpm.
Silts jaadarbina vismaz 5 - 7 sekundes un atkal kaadu laiku tie apgriezieni.. peec 'gruutaas' pieshkjilshanas izsit taadu kaa melnu duumu.
peec paaris minuuteem apgriezieni atkal normaa...
kas vareetu buut pie vainas? kompis kljuudas neuzraada.
Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily
Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro
#1772
Pievienots 21 September 2010 - 09:46
Nez kāpēc sāka visai stipri sulot stūres pastiprinātāja sūknis. Sulo caur korķi- tas, kurš ir starp tām divām caurulēm.. Kā arī nedaudz švirkst vai čīkst (nezinu kā precīzāk aprakstīt). Sūknim tuvojas kirdik? Stūres pastiprinājums ir ok, pagaidām... Autiņš 2.3 cigārs.
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1773
Pievienots 21 September 2010 - 09:53
Audi TT 1.8 Turbo
Auksts piedarbinas ljoti labi, bet peec laika briivgaitaa apgriezieni saak kaapt liidz 3500rpm.
Silts jaadarbina vismaz 5 - 7 sekundes un atkal kaadu laiku tie apgriezieni.. peec 'gruutaas' pieshkjilshanas izsit taadu kaa melnu duumu.
peec paaris minuuteem apgriezieni atkal normaa...
kas vareetu buut pie vainas? kompis kljuudas neuzraada.
tas, ka kļūdu nav nenozīmē, ka nevar neko ar kompi atrast. parasti viss ir priekšā.

- axel182 atbalsta
#1774
Pievienots 21 September 2010 - 10:01
#1775
Pievienots 21 September 2010 - 11:30
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem
#1776
Pievienots 21 September 2010 - 11:35
Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA
Saziņai:
29861891 (9:00-19:00)
#1777
Pievienots 21 September 2010 - 11:51
Pievienots Vakardien, 22:58
Skatīt rakstuandzha, 20 September 2010 - 22:49 teica:
Pāris jautājumi par ADR dzinēju un ne tikai: http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
- no kurienes A4 borta kompis saņem signālu par degvielas patēriņu (ar iepriekšminēto dzinēju)?
- cik pēc skaita ir detonācijas devēji, 2?
- kādos intervālos būtu jāmainās lambda zondes vērtībām?
- domāju, ka kompis rēķina no vairākiem faktoriem- gaisa masas, temperatūras, kloķvārpstas rotācijas frekvences u.tt http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
- divi
- 0.1- 0.9V
A ja kompī ierakstās kļūda kā 3.cilindra detonācijas devējā, tad kurš no viņiem dod šo erroru, tas kas atrodas vairāk uz aizmuguri?
Kā arī, kā nochekot, vai lambda rāda pareizi, t.i., kāda ir kopsakarība starp apgriezieniem (vai vēlkautko) un lambdas rādījumu?
Šo rakstu rediģēja andzha: 21 September 2010 - 11:57
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#1778
Pievienots 21 September 2010 - 13:23
cik atceros, pirmais DD bija starp pirmo un otro cilindru un otrs DD starp trešo un ceturto...A ja kompī ierakstās kļūda kā 3.cilindra detonācijas devējā, tad kurš no viņiem dod šo erroru, tas kas atrodas vairāk uz aizmuguri?
Kā arī, kā nochekot, vai lambda rāda pareizi, t.i., kāda ir kopsakarība starp apgriezieniem (vai vēlkautko) un lambdas rādījumu?
Lambdas rādījumi jo ātrāk skraida, jo labāka zonde (ne vienmēr, bet lielākoties). Respektīvi, labai lambdai jāskraida 0.1-0.9V (apmēram) ~2 cikli sekundē. Pieļaujams viens cikls 2 sekundēs, bet tāda zonde jau vairāk traucē, nekā palīdz..

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1779
Pievienots 21 September 2010 - 17:16
P.S ceru saprotat par ko iet runa

#1780
Pievienots 21 September 2010 - 17:42
Labrīt!
Nez kāpēc sāka visai stipri sulot stūres pastiprinātāja sūknis. Sulo caur korķi- tas, kurš ir starp tām divām caurulēm.. Kā arī nedaudz švirkst vai čīkst (nezinu kā precīzāk aprakstīt). Sūknim tuvojas kirdik? Stūres pastiprinājums ir ok, pagaidām... Autiņš 2.3 cigārs.
Blīves sagurušas, jāsamaina un sūknim otrs mūžš.
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#1781
Pievienots 21 September 2010 - 17:49
Cik apmēram maksā, kur dabūt u.tt? Un cik grūti to sūkni izjaukt? Pēc idejas, grūtākais noņemt šķivoku, tālāk zem tā skrūves u.tt... Vai es tagad murgoju?Blīves sagurušas, jāsamaina un sūknim otrs mūžš.

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1782
Pievienots 21 September 2010 - 17:51
Šķivokam 3 skrūves un viss, sūkņim 2 skrūves no otras puses un visas tās 8 zaglužkas ar krustu vidū.
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#1783
Pievienots 21 September 2010 - 17:53
Super, paldies, Mairi!komplekts ap 2ls.
Šķivokam 3 skrūves un viss, sūkņim 2 skrūves no otras puses un visas tās 8 zaglužkas ar krustu vidū.


Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1784
Pievienots 21 September 2010 - 17:55
printeru un datortehnikas remonts
#1785
Pievienots 21 September 2010 - 18:05
Man ir paštaisīts štruments ar kuru savulaik griezu vaļā t-40 kloķenei eļļas attīrīšanas korķus- moš ar to varēs... AĀ piemirsu uzprasīt- a kā ir ar to švirkstoņu/ čīkstoņu- kas tur varētu būt pa bitēm?a kaa taas zaglushkas atskruveet? nekad nav izdevies...
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1786
Pievienots 21 September 2010 - 19:03
20V
#1787
Pievienots 21 September 2010 - 19:16
die kraft der 4 ringe
#1788
Pievienots 21 September 2010 - 19:22
Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA
Saziņai:
29861891 (9:00-19:00)
#1789
Pievienots 21 September 2010 - 19:29
ja suporti, karodziņš neatlaižas un jātīra/ jāatjauno suports, ja barabāni... nezinu/
Kad majniju klučus tie karodzin neķileja un stajgaju turp šurpu...
#1790
Pievienots 21 September 2010 - 19:55
Ķēdi pirku Raiserā priekš 3B-5 lsLiet tāda, ka parādas graboņa uz īsu mirkli motorā pie 3k apgriezieniem 7A motoram. Noņēmu sadalenes, domādams, ka jāpskatās kompensatori, bet skatos, ka sadaleņu ķēde ir jau galvā sarīvējusi gropes. Šī graboņa varētu nākt no šīs "vaļīgās" sadaleņu ķēdes ?

#1791
Pievienots 21 September 2010 - 20:05
sveiki,ir audi 100 ar 2.0td
uz bloka ir kods CN tatad pec kataloga DIESEL(bez turbīnas)
bet virsū ir galva no turbo motora (protams viss turbo strādā)
vai ir kada starpība starp Turbo dīzeļa bloku un bez turbo dizeļa bloku?
varbut kads tomer var pakomentet?
#1792
Pievienots 21 September 2010 - 22:47
a kaa taas zaglushkas atskruveet? nekad nav izdevies...
Ar sitamo skrūvgriezni un ļoti platu uzgali, kas ieguļ zagluškā.
Ar cirtni ar ir dauzīts vaļā. Līdz šim visi ir izjaukti un atnākuši vaļā.
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#1793
Pievienots 21 September 2010 - 22:50
2fast 4you - man arī interesē šis jautājums, jo manu cigāru arī kustina CN naglu kaste, ko INC ir atzinis par Audi inženieru kļūdu. He, bet vismaz točna tagad zinu, ka neesmu vienīgais republikā ar tādu motoru

#1794
Pievienots 21 September 2010 - 22:51
Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA
Saziņai:
29861891 (9:00-19:00)
#1795
Pievienots 21 September 2010 - 22:55
visiem 20v ķēde vienaĶēdi pirku Raiserā priekš 3B-5 ls http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
#1796
Pievienots 21 September 2010 - 22:58
Čoms sastresojies. Paņēma vectēva 2000. gada VW Passat 1.9 TDI, un braucot uz spidometra iedegās airbag lampiņa, uz borta datora uzraksts AIRBAG FEHLER. Nost nedziest. Varbūt kāds varētu būt zinošs par šiem VW pigoriem?
2fast 4you - man arī interesē šis jautājums, jo manu cigāru arī kustina CN naglu kaste, ko INC ir atzinis par Audi inženieru kļūdu. He, bet vismaz točna tagad zinu, ka neesmu vienīgais republikā ar tādu motoru http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Einārs no Kuldīgas teica, ka CN ir baigi labais motors un viss tur esot kruta, ēd maz, iet lopā, lec ideāli, nekarst, un TDI esot mēsli.

Šo rakstu rediģēja Mairiz: 21 September 2010 - 22:58
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#1797
Pievienots 21 September 2010 - 23:53
tas, ka kļūdu nav nenozīmē, ka nevar neko ar kompi atrast. parasti viss ir priekšā. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... varu mēģināt palīdzēt.
Auto ir Londonaa!

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily
Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro
#1798
Pievienots 22 September 2010 - 07:45
Paskaties kādas vērtības kompis saņem piemēram par dzesēšanas škidruma temperatūru, gaisa temp, kļūda ierakstās kad signāls aiziet ārpus rāmjiemAudi TT 1.8 Turbo
Auksts piedarbinas ljoti labi, bet peec laika briivgaitaa apgriezieni saak kaapt liidz 3500rpm.
Silts jaadarbina vismaz 5 - 7 sekundes un atkal kaadu laiku tie apgriezieni.. peec 'gruutaas' pieshkjilshanas izsit taadu kaa melnu duumu.
peec paaris minuuteem apgriezieni atkal normaa...
kas vareetu buut pie vainas? kompis kljuudas neuzraada.
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#1799
Pievienots 22 September 2010 - 10:35
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1800
Pievienots 22 September 2010 - 12:12
nekas nav mainījies tāpat kā C4 un droši ka citiem.kādi knifi ir, lai neko nesalaužot noņemt špoguļu stikliņus, cigāram? Spoguļi el. apsildāmi un regulējami.
5 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 5 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)