Mēģināšu paķert līdz fočiku kad mainīšu klučus. Manas pasivitātes periodā tur vairums zemas klases pseidomeistaru gājuši pāri, ne par ko nebrīnosMan liekas, ka jābūt vadīklām putekļu gumijām.. Kas tad tev tur par bremžiem.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Jautājumu Kaste 3
#1651
Pievienots 05 September 2010 - 19:22
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#1652
Pievienots 05 September 2010 - 22:09
Spararatam metka ir nulle, kam jābūt redzamai kārbas robā, priekšā metka ir uz šķivoka, kam jābūt pret zobsiksnas vāka metku, sadalenes metku laikam esi pamanījis, sadalītājam ir metka uz korpusa, kam jāsakrīt ar rotoru. Kā regulēsi aizdedzi? Precīzāk būtu teikt - uz izjūtu, tā vienkārši uz dzirdi nevar, jo tas nav karburatornieks ar vakuuma aizdedziPaldies par skaidrojumu, bet ...
kas ir rotora vidiņš? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... nu tur ir kautkāda atzīme uz rotora piedziņas? Itkā tur ir punktiņš, doma bija ka tam jābūt uz augšu, tā lai paša rotora kontakts ir precīzi uz leju..
parasti uzliek to rotoru vienalga kā un pēc tam noregulē aizdedzi? vienkāršāk nav salikt pa metkām visu un zināt ka viss OK, vai tāpat pēc tam būs jāpieregulē? jo kā es pēc tam viņu noregulēšu..uz dzirdi??

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1653
Pievienots 06 September 2010 - 11:41
ABY 2.2 20vt
Audi coupe quattro typ 85 aby+ rs2+ vems, Audi 90 2.3 quattro, Audi 100 2.3 quattro, Audi cabriolet1.8 Audi cabriolet 2.0, Audi cabriolet 2.6
Audi RS6 c5 avant quattro
Audi A8 D3 LWB 3.0 tdi quattro
Motori un visas rezerves dalas ap to - http://www.jjluxmotors.co.uk/
07825505594 vai pm
#1654
Pievienots 06 September 2010 - 12:33
Autiņš- B4 virsbūve ar NG zem vāka..
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#1655
Pievienots 06 September 2010 - 13:22
Meklētāju izmantojot var atrast, piemēram, šādu topiku.Kads var pateikt ka 20vt motoram galvas skruves japievelk.Domats speka zina.Ar kadu speku tas japievelk?
ABY 2.2 20vt
paeksperimentē ar dažādu skaitļu priekšā pielkšanu "xxNm" un būs vēl citi topiku. Viper bija savulaik iepostējis, tas varētu būt attiecībā uz 20VT.
Nez kāpēc man ELSA negrib rādīt ABY, bet AAN jau tas pats.
Installing cylinder head
Notes:
◆ Replace cylinder head bolts.
◆ On assembly, replace self-locking nuts, bolts tightened to torque, oil seals and gaskets.
◆ When performing repair work, carefully remove remnants of gasket from cylinder head and cylinder block. Take care to avoid scoring or scratches.
◆ Carefully remove abrasive and grinding residue.
◆ Do not remove new cylinder head gasket from wrapping until immediately prior to installation.
◆ Gasket is to be handled with extreme care. Damage to silicone coat and in bead area will lead to leakage.
◆ There must not be any oil or coolant in blind holes for cylinder head bolts in cylinder block.
‒ → Before fitting cylinder head, set crankshaft and camshafts to no. 1 cylinder TDC: Align mark -arrow- at camshaft sprocket with top edge of cylinder head ...
‒ → ... at the same time, TDC mark must be at reference edge.
‒ Fit cylinder head gasket.
‒ Pay attention to centring pins in cylinder block.
‒ Pay attention to installation position of cylinder head gasket; "top" mark/part number must face cylinder head.
‒ Fit cylinder head.
‒ Insert and hand-tighten cylinder head bolts.
‒ → Tighten cylinder head as follows in four stages in sequence shown.
‒ 1st stage: 40 Nm
‒ 2nd stage: 60 Nm
‒ Use fixed wrench to tighten:
‒ 3rd stage: 90°(1/4) further turn
‒ 4th stage: 90°(1/4) further turn
Note:
Re-tightening of cylinder head bolts is not necessary on completion of repair work.
‒ Install cylinder head cover => Page 15-10.
‒ → Screw on earth wires at intake manifold.
‒ -Arrow 1- (brown/white wires)
‒ -Arrow 2- (brown/red wires)
‒ Fit toothed belt (adjust valve timing) => Page 13-27.
Note:
Heed all instructions for removing and installing toothed belt
=> Page 13-22.
‒ Check throttle cable adjustment.
=> Fuel Supply System - Petrol Engines; Repair Group 20; Servicing throttle mechanism
‒ Replace coolant => Page 19-11.
Note:
On re-connecting battery, remember to activate vehicle equipment (radio, clock, electric window lifters) in line with owner's manual.
Tightening torques
Component
Nm
Front exhaust pipe to turbocharger
30
Front exhaust pipe to corrugated pipe
25
Front exhaust pipe to catalytic converters
25
Camshaft sprocket to camshaft
65
Rear toothed belt guard to cylinder head
101)
Dipstick guide tube to intake manifold
10
Support bracket for throttle cable to intake manifold
10
Cover for injectors
10
Coolant return pipe to turbocharger
25
Oil return pipe to turbocharger
10
Oil supply pipe to turbocharger
10
Fuel supply and return pipe
25
Clamps for coolant hoses
2
Clamps for air hoses
3.5
1) Apply locking fluid when fitting
Locking fluid
Arī tā kā forumā daudz apspriests. Bremžu vai stūres sistēmā defekts.Varbūt kāds var pasviest ideju šāda joka novēršanai- piestartējot panelī mirgo bremžu brīdinājuma signāllampiņa (divas iekavas, aplītis un izsaukuma zīme vidū), pārstāj degt pēc uzgāzēšanas līdz 3K, pēc tam viss normāli. Bremžu škidruma līmenis apmēram pusē starp max un min, nekādu nodiluma sensoru klučiem nav. Ja tā būtu eļļas spiediena lampiņa, apmēram būtu skaidrs, kurā virzienā rakt, bet tgd... šis joks parādījās pēc paneļa noņemšanas un atpakaļpielikšanas.
Autiņš- B4 virsbūve ar NG zem vāka..
Droši vien, ka ar spiedienu problēmas, bet tur var būt daudz vainu. Man gadījies bremžu cilindrs un bremžu pastiprinātājs.
S4 = 2226cm3 20V turbo quattro
Source
#1656
Pievienots 06 September 2010 - 13:40
#1657
Pievienots 06 September 2010 - 14:15
Kas vakuumniekam varētu būt atkodies, sūknis nomiris? Bremzēs izmaiņas nejūtArī tā kā forumā daudz apspriests. Bremžu vai stūres sistēmā defekts.
Droši vien, ka ar spiedienu problēmas, bet tur var būt daudz vainu. Man gadījies bremžu cilindrs un bremžu pastiprinātājs.
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#1658
Pievienots 06 September 2010 - 14:20
a tu pamēģināji to paneli izņemt, paļurināt štepseļus un iebāzt atpakaļ? Ako darīji paneli, ka ņēmi ārā?Kas vakuumniekam varētu būt atkodies, sūknis nomiris? Bremzēs izmaiņas nejūt
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1659
Pievienots 06 September 2010 - 17:19
iespējams, ka vakuuma/spiediena rezervuārs lēnām mirst. man pēc straujākas vairākkārtējas bremzēšanas sāk degties tas simbols, bet tikpat aši arī pazūd, kā neaiztiek 5sec tās bremzes. paroc forumā par bremžu problēmām, bail, ka nesameloju kaut ko.Kas vakuumniekam varētu būt atkodies, sūknis nomiris? Bremzēs izmaiņas nejūt
bet braukt pēc idejas nedrīkst ar tādu simbolu panelī - uzmanies!
S4 = 2226cm3 20V turbo quattro
Source
#1660
Pievienots 06 September 2010 - 19:01
Un kur tad bloka vaina varetu but?
Audi coupe quattro typ 85 aby+ rs2+ vems, Audi 90 2.3 quattro, Audi 100 2.3 quattro, Audi cabriolet1.8 Audi cabriolet 2.0, Audi cabriolet 2.6
Audi RS6 c5 avant quattro
Audi A8 D3 LWB 3.0 tdi quattro
Motori un visas rezerves dalas ap to - http://www.jjluxmotors.co.uk/
07825505594 vai pm
#1661
Pievienots 06 September 2010 - 19:55
pa sveces caurumu pūš iekšā gaisu ne mazāk kā 6bar. Pieslēdz kompresoru un būtu labu brīdi jātur tie 6bar. ja dzirdi, ka baigi strauji kaut kur pūš, tad meklē, kur pūš. noteikt pūš ieplūdē, izplūdē vai kaut kur citur jau varēs pēc dzirdes.
ja būs mazāk pa 6bar, tad nepiespiedīs vārstus gana spēcīgi un gaiss zudīs straujāk.
S4 = 2226cm3 20V turbo quattro
Source
#1662
Pievienots 06 September 2010 - 21:59
Audi coupe quattro typ 85 aby+ rs2+ vems, Audi 90 2.3 quattro, Audi 100 2.3 quattro, Audi cabriolet1.8 Audi cabriolet 2.0, Audi cabriolet 2.6
Audi RS6 c5 avant quattro
Audi A8 D3 LWB 3.0 tdi quattro
Motori un visas rezerves dalas ap to - http://www.jjluxmotors.co.uk/
07825505594 vai pm
#1663
Pievienots 07 September 2010 - 12:39





audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.9tdi fl fwd
#1664
Pievienots 07 September 2010 - 16:17

Situācija tāda, ka pārlasīju praktiski visu bremžu iekārtu, vienīgais, ko neaiztiku, tas ir ABS modulis. Tagad cenšos visu atgaisot, bet nekā nesanāk, respektīvi, vienā kontūrā (priekšējais labais- aizmugurējais kreisais) visu laiku ir gaiss... It kā izdevās atgaisot aizmugurējo riteni (kad izdzinu cauri vienu pudeli šķidruma), bet priekšējam visu laiku nāk ārā gaiss (daudz un ļoti sīki burbulīši).. jau kādas trīs pudeles izdzinu cauri- nu jau sāk pacietība izsīkt..

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1665
Pievienots 07 September 2010 - 16:33
Veči, glābiet! http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Situācija tāda, ka pārlasīju praktiski visu bremžu iekārtu, vienīgais, ko neaiztiku, tas ir ABS modulis. Tagad cenšos visu atgaisot, bet nekā nesanāk, respektīvi, vienā kontūrā (priekšējais labais- aizmugurējais kreisais) visu laiku ir gaiss... It kā izdevās atgaisot aizmugurējo riteni (kad izdzinu cauri vienu pudeli šķidruma), bet priekšējam visu laiku nāk ārā gaiss (daudz un ļoti sīki burbulīši).. jau kādas trīs pudeles izdzinu cauri- nu jau sāk pacietība izsīkt.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Pārbaudīju visus cauruļu savienojumus (100% visas caurules jaunas)- nekur netek; bremžu spēku regulators sauss, ABS modulis sauss, galvenais bremžu cilindrs sauss (arī bīdītājs) un suporti arī visi sausi... Tiku mainījis galveno cilindru, bet nekas nemainījās (biku stingrāks pedālis palika, bet gaiss tāpat nāk). Nezinu, ko lai iesāk.. Vēl varbūt pamēģināt samainīt kontūru secību pie cilindra? Jo ar šo un iepriekšējo cilindru gaiss nāk no viena un tā paša kontūra- tas, kas pirmais no bīdītāja puses..
http://www.audi-styl...post__p__622182
aizdedzi iesleedzi?
#1666
Pievienots 07 September 2010 - 16:49
Jap, aizdedze bija ieslēgta.http://www.audi-style.lv/forum/index.php?/topic/29173-vajadziga-konsultacija/page__view__findpost__p__622182
aizdedzi iesleedzi?
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1667
Pievienots 07 September 2010 - 19:50


Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1668
Pievienots 07 September 2010 - 20:47
Līdz ar kārtējo eļļas maiņu beidzot izdomāju nomainīt arī nedaudz sulojošo kartera blīvi. Noņemot karteri, tam apakšā atradu nedaudzus brūnas krāsas mazus plastmasas atlūzumus, kā arī šādu dzelzs brīnumu.


Karteri ar jaunu blīvi pieliku atpakaļ, protams, motors rūc un viss strādā. Pieļauju, ka tas štrunts ir kādu laiku atradies kartera apakšā. Varbūt kādam ir nojausma, kas tas tāds ir? Ceru ka nekas svarīgs tas nav un motoru nenokaušu. Vienkārši ir interese, kas tas varētu būt, varbūt kādi varianti.
Auto ir Audi80 B3 1991. gada, motora kods PM (1,8 monošprice). Ja kas, tad karterī atpakaļ to dzelzs gabalu neieliku

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd
Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro
Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)
#1669
Pievienots 07 September 2010 - 22:57
varbūt kads zin ... skiet ka kādu laiku atpakaļ, kaut kāda topikā bij ierakstīts...
Paldies

#1670
Pievienots 07 September 2010 - 23:17
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1671
Pievienots 08 September 2010 - 05:43
Nu re, bez panikasNu, bremzes atgaisoju.. pārvilku visus savienojumus un vēl šo to sadarīju (piemirsies jau- zb jau tie bremži bij..) un vēlreiz gāju pāri visiem riteņiem un ir ok. Priekšējās bremzes skaidrs, ka labas, bet aizmugurējās.. ir pat labākas, nekā cerēju.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO
#1673
Pievienots 08 September 2010 - 13:47
lab, nav vairs svarīgi,Kurš varētu uzmest spararata oriģinālkodu no B2 80 quattro 4cyl ~1985? Etkā parādās kā NLA http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
no B2 1.6 fwd neder bez jaunu skrūvju caurumu urbšanas priekš sajūga kurvja.




audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.9tdi fl fwd
#1674
Pievienots 08 September 2010 - 13:47
#1675
Pievienots 08 September 2010 - 15:15
Noandelē kādam pa 15LsStulbs jautajums. Ko lai dara ar veco kaarbu. staveja uz b5 2.6 Q. uzliku jaunu,samaksaju dargi, taka negribas mest araa, vai metaluznos max 5 ls dabuut.

Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#1676
Pievienots 08 September 2010 - 22:56
3.20 vai var provēt ko jaunāku?
Un kā vispār ar savietojamību Win 7 vidē?
3.18 nedraudzējas.
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#1677
Pievienots 08 September 2010 - 23:02



audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.9tdi fl fwd
#1678
Pievienots 08 September 2010 - 23:18

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1679
Pievienots 08 September 2010 - 23:21
3.18 draudzējas, pašlaik iet uz legāla win7 64-bit Home Premium. Jaunāki nav mēģināti. Aizsūtīt zāles uz epastu?
3.18 man ir, bet kkad uz Win7 nesanāca uzlikt, jāmēģina vēlreiz.
edit:
Tikko atradu e-pastā, ka esi jau man atsūtījis zāles sen, sen atpakaļ.
Šo rakstu rediģēja Mairiz: 08 September 2010 - 23:35
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#1680
Pievienots 09 September 2010 - 08:01

1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)