
Jautājumu Kaste 3
#1381
Pievienots 05 August 2010 - 22:53
Kādā veidā un kas tur skrūvējas ? No kā sākt ?
.................
#1382
Pievienots 06 August 2010 - 09:10
#1383
Pievienots 06 August 2010 - 11:30
Kādā veidā A 100 C3 izņemt lūku vai kaut vai to iekšējo plasmasu ar audumu ? Nav kādam zīmējuma kāda ? Izņemt ta izņemšu, bet vai varēšu salikt to visu galīgi neizjaucot un neizņemot lūku - šaubos.
Kādā veidā un kas tur skrūvējas ? No kā sākt ?
audumu atseviski neiznemsi. atver luku lidz galam vala un skruve visas skruves ara no augšas un no apakšas rullējamo kloķi arī atskrūvē. pēc tam aizrulle gandrīz ciet un cel uz augšu un velc uz priekšu. izvilksi ar visām sliedēm no jumta.
#1384
Pievienots 06 August 2010 - 12:08
#1385
Pievienots 06 August 2010 - 18:40

.................
#1386
Pievienots 07 August 2010 - 17:42
#1387
Pievienots 07 August 2010 - 18:22
A6C4 6 robu dīzeļa kārbas FWD sinhronizātori tak ir vienādas ar 6robu AWD dīzeļa kārbu.
meklēju sinhru labu 6robu kārbai. ārējais diametrs 92mm priekš trešā roba.
pirmajam; otrajam itkā nevajag ja šīm kārbām ir vienādi,jo ir labi uz 5tā sestā,kuri ir identiski ar 1mā otrā
#1388
Pievienots 08 August 2010 - 22:50
Centisos savest so kartiba.
http://fotki.lv/lv/H...ments-31481787/
Ka aplukot visas kludas? Un kur atrast to atsifrejumus?
Man teica , ka esot iespejams ar kondisku paspeleties un tur ko paradot!?
http://fotki.lv/lv/H...ments-31481790/
Kur un cik ir stiprinajumi, lai nonemtu so nost un nomainitu ?
http://fotki.lv/lv/H...ments-31481788/
Filtrs nav mainits kops 95 gada

http://fotki.lv/lv/H...ments-31481789/
Seit es pilnigi neko nesaprotu. Kam ir bijis kas lidzigs varbut varetu uzzinat ka un ar ko un pat varbut ir kada bilde ar apstradatu! Un galvenais kas ar masas vadu ko tur iesakt?
http://fotki.lv/lv/H...ments-31481786/
Sis ir jamaina? neizkatas drosi!
Audi 90 2.3E (1989)
Audi A4 1.8 (1995)
Audi A4 1.8 (1996)
Audi a4 b6 avant 1.9Tdi (2003)
#1389
Pievienots 09 August 2010 - 09:06
Šo rakstu rediģēja zzs: 09 August 2010 - 09:06
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem
#1390
Pievienots 09 August 2010 - 09:39
taa nav kljuuda, bet gan atgaadinajums par tehniskaas apkopes veikshanu.http://fotki.lv/lv/Halfaudio/comments-31481787/
Ka aplukot visas kludas? Un kur atrast to atsifrejumus?
Man teica , ka esot iespejams ar kondisku paspeleties un tur ko paradot!?
kljuudas var apluukot piesleedzot pie datora
ar kondishku var paspeeleeties, bet tur rada kluudas kas atiecas uz kondishku nevis visu mashiinu
Anglijaa dziivo?http://fotki.lv/lv/Halfaudio/comments-31481788/
Filtrs nav mainits kops 95 gada http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Kur kads kods sim?
aizej uz veikalu, gan jau iedos pasakot auto datus
- HalfAudio atbalsta
printeru un datortehnikas remonts
#1391
Pievienots 09 August 2010 - 10:11






P.s siģene kuj viņ zin kāda ( nav uzrakstu) un otra pults kaut kur nozaudēta...

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1392
Pievienots 09 August 2010 - 10:21
Šo rakstu rediģēja Mairiz: 09 August 2010 - 10:22
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#1393
Pievienots 09 August 2010 - 10:34
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1394
Pievienots 09 August 2010 - 11:42
Anglijaa dziivo?
Ja.Driz buss 2 gads.
Paldies Par atbildi!
Audi 90 2.3E (1989)
Audi A4 1.8 (1995)
Audi A4 1.8 (1996)
Audi a4 b6 avant 1.9Tdi (2003)
#1395
Pievienots 09 August 2010 - 13:40
Mazs jautājiens par siģeni... Vakar aizslēdzu mašīnu un gāju ēst šašlikus.. kad paēdis un apmierināts taisījos laisties mājās, konstatēju, ka nevaru vairs atslēgt durvis.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Spaidu pulti, diode uz pults mirgo, bet nekas nenotiek. Nospriedu, ka divas dienas iepriekš pirktā baterija ir gadījusies krutka.. nu neko čāpoju uz lukoilu, dabūju normālu dura cel http://www.audi-style.lv/forum/public/st... , ielieku pultī- nekā.. vienīgi, šķiet, ka diode spožāka bij... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Ok, kamēr mēģināju izvarot durvju slēdzeni, lai tiktu iekšā, nejauši piespiedu pogu uz pults- durvis, hops, vaļā! http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Tagad mājās spaidu pulti- atkal nekas nenotiek, jopcik.. Nu, neko, ņēmu ārā mērinstrumentu paneli (man siģene zem tā paneļa pabāzta), bet siģeni pašu neaiztieku un atkal spiežu uz pults pogas- viss strādā bez problem.. Nekontakts vai, nez? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Pats nepārāk sen liku to siģeni un zinu, ka tur visam jābūt pa smuko... Kādas jums idejas, a to man šorīt pēc miezīša galva nestrādā... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
P.s siģene kuj viņ zin kāda ( nav uzrakstu) un otra pults kaut kur nozaudēta... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Laikam, jāsecina, ka pultij kaut kas nepatīk- paņemu vienā rokā pults shēmu, bet otrā rokā- siģenes antenu (vada gals uz uztvērēju). Spaidot pogas netālu no vada- nekas nenotiek. Ja pielieku vadu pie pults raidītāja, tad strādā bez problēmām. Šitā figņa nav visu laiku.. Vienu momentu var aiziet vismaz 30m no mašīnas un siga atsaucas uz pulti; citreiz knapi 5m velk, a citreiz darbojas tikai iebakstot antenas vadu pults raidītājā... Čjo za hren?? Izkodu, ka siģene kādā pagrīdē taisīta pēc mangusta (Mongoose) 700 M- pēc skata visai līdzīga... Nu, kas taj pultij varēja notikt? Starp citu, pirms kāda mēneša notika līdzīga šaize, bet tad neko nedarīju- pēc kāda laiciņa spiežu pogu- hops, viss notiek..

reku, tjipo, mana pults... bildēju ar gludekli, tāpēc attiecīga kvalitāte...



Šo rakstu rediģēja axel182: 09 August 2010 - 13:42
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1396
Pievienots 09 August 2010 - 15:01
Cik varētu maksāt jauns airbag, vai instalācija ir pašrocīgi izveicama ja ir VAG-COM. Mašīna A4 Avant '02 1.9 TDI.
Vispār pārdevājam olas vajadzētu noraut par šitādiem gājieniem...
#1397
Pievienots 09 August 2010 - 16:30
#1398
Pievienots 09 August 2010 - 16:44
Varbūt kādam ir zināms, cik apmēram ampērus elektrības tērē AAR 2.3 motors Audi 100 C4, ja visi pārējie patērētāji atslēgti (izrauti visi drošinātāji), darbojas tikai dzinējs un līdz ar to benzīna sūknis.
ja drīkst zināt- kam tev tas?

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1399
Pievienots 09 August 2010 - 16:59
#1400
Pievienots 09 August 2010 - 17:02
Vēl aizvien aktuāli.Kurš tuvākajā laikā plāno sūtīt kaut ko no 034motorsports? Man ir nepieciešami vairāki sīkumi, kuru dēļ neatmaksājas veidot jaunu pasūtījumu! Esmu gatavs veikt priekšapmaksu.
Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA
Saziņai:
29861891 (9:00-19:00)
#1401
Pievienots 09 August 2010 - 22:05
Paldies !
#1402
Pievienots 10 August 2010 - 08:47


Alūksnē točna neiziet, bet moš Jelgavā laistu cauri? Reāli skatīties sanāk virs plaisas, un tā netraucē...
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1403
Pievienots 10 August 2010 - 10:59
S4 = 2226cm3 20V turbo quattro
Source
#1404
Pievienots 10 August 2010 - 13:02
Ka tu rīsti ir ? !Sveiki jautājums tāds kā a4 b5 ņemās nost saules sarga fiksētāji neredzu ka būtu pieskrūvēti drīzāk ka pielīmēti kā tu īsti ir ?
Paldies !
#1405
Pievienots 10 August 2010 - 14:51

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T
#1406
Pievienots 11 August 2010 - 11:43

#1407
Pievienots 11 August 2010 - 11:50
На примере этого вскрытого топливного бака показано, как снимается топливный насос. Однако для этого нужен специальный инструмент (1), который проворачивает внутреннюю часть корпуса (топливозаборника 2) немного влево. Инструмент должен попасть своими лапами (стрелки) в выемки на внутренней части.
Для установки топливного насоса (1) с внутренней частью корпуса топливозаборника (2) во внешнюю часть (3) нужно соблюдать правильное положение установки: на переднеприводных моделях Audi отметка на внутренней части корпуса топливозаборника должна находиться напротив отметки на внешней части (стрелки на левой иллюстрации). На полноприводной модели Audi двойная отметка на внутренней части корпуса топливозаборника должна располагаться напротив отметки на внешней части (стрелки на правой иллюстрации).
Это уже относится к тем видам работ, которые должна выполнять мастерская, потому что топливный насос вынимается вместе с внутренней частью корпуса топливозаборника, а ее можно вынуть из внешней части топливозаборника только с помощью специального ключа 3307. Тот, кто может взять подобный ключ напрокат, должен действовать следующим образом:
ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯ
Снять многоконтактный штекер.
Сдавить крепежные пластины на наконечнике сливного трубопровода и снять шланг.
Открутить подающий топливопровод.
Отвернуть пластиковую накидную гайку. Как правило, она сидит очень плотно. Поэтому следует взять возможно более тупую отвертку, приставить ее к одному из ребер гайки и ослабить гайку легкими постукиваниями молотком по стержню рукоятки отвертки. При необходимости повторить на других гранях.
Теперь можно немного приподнять защитный фланец топливного бака.
На внутренней стороне защитного фланца (как и снаружи) сдавить крепежные пластины на наконечнике сливного трубопровода и вытянуть шланг вниз.
Отсоединить штекер от топливного датчика.
Установить специальный ключ 3307 на внутренней стороне корпуса топливозаборника и провернуть его влево до упора.
Вынуть топливный насос с внутренней частью и защитным фланцем из бака.
Точно запомнить (отметить) положение установки насоса, трубок, проводов и бандажей проводов, потому что при установке все элементы снова должны быть собраны точно в таком же виде.
После отсоединения нагнетательного трубопровода (положение при установке) можно отсоединить топливный насос от внутренней части корпуса топливозаборника. Это происходит по-разному в зависимости от варианта насоса:
60-миллиметровый насос: повернуть налево сетку, расположенную внизу на внутренней стороне корпуса топливозаборника, вынуть топливный насос. При установке выступ сбоку на насосе должен войти в паз. Следить за уплотнительным кольцом.
40-миллиметровый насос: сдавить блокировочную скобу вверху на внутренней части корпуса топливозаборника, вынуть насос. При установке насос может быть поставлен только в одном положении.
Следует обратить внимание: у переднеприводных моделей Audi 80 отметка на внешней стороне должна находиться напротив одинарной засечки (отметки) на внутренней стороне. У полноприводных моделей она должна находиться напротив двойной засечки.
Внутреннюю часть снова затянуть при помощи ключа 3307. Установить остальные детали.
Положение защитного фланца при установке: стрелка на фланце должна находиться напротив отметки на топливном баке.



audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.9tdi fl fwd
#1408
Pievienots 11 August 2010 - 12:50

#1409
Pievienots 11 August 2010 - 13:11
Paldies, šo visu jau izlasīju. bet nav tā instrumenta mistiskā. varbūt ir kāds variants kā to dara mājas apstākļos. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Tjipo, šitais ir tā mistiskā štrumenta rasējums... Es pats mājas apstākļos to izdarīju ar tievu skrūvgriezi- tur ir vietas, kur aizķerties un tad skruģis darbojas kā svira. Tad, kad jau tas plastmass ir bišķi izkustējies, tad var ar rokām tālāk pagriezt. Tikai ar skrūģi griežot, var viegli apjāt pirkstus...

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1410
Pievienots 11 August 2010 - 14:03
1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)