Pālekt uz saturu


Foto

Jautājumu Kaste 3


  • Please log in to reply
51139 atbildes uz šo tēmu

#1021 Dju

Dju
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga - Jelgava

Pievienots 02 July 2010 - 11:23

nemeklē iekš motors, bet gan sākuma lapā. vislabāk norādot mašīnas marku modeli, piemēram "audi 80 b4", izlec nejēgā daudz vienību. Un vēl, lielajā .com nav īsti ko darīt, ņem .de un .co.uk Ieteiktu .de jo tur priekš audi visplašākais asortments, kā arī kā sūtīšanas alternatīvu var izmantot lbss.de- tas gadījumiem ja uz .lv nešipo vai šippings pa dārgo



de - tikai vacu valoda?

co.uk - paldies. Vai es pareizi izdariju - tur kur ta rindinja tuksha, galvenaja lapa. Es ierakstiju Audi 80 B2 un vinjsh man izmeta miljonu piedavajumus?


Paldies!
Sponsored By Hermann Brummer

#1022 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9923 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 02 July 2010 - 11:44

Viss pareizi. Vācu valodas saprašanai labi strādā google tulkotājs, kā arī atslēgvārdus ātri vien iemācīsies ;)

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#1023 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 02 July 2010 - 14:05

Veči, izlīdziet ar padomiem! :sarkst:

1) Situācija tāda, ka visai stipri tek pečkas radiatoriņš- jāmaina, bet pavisam tagad nav laika to darīt. Tā radiatora dēļ tagad man zem paklājiņa pavisam slapjš. :grr: Reku, bildīte:
Ievietotais attēls

Pirmais jautājums- kā dabūt viņu sausu?? Nu nemaz nespēju iedomāties... Ar lupatām un avīzēm? :ermm: Gan jau ka kādam ir bijis līdzīgi un zinās ieteikt. Uzreiz saku, ka tos grīdas apšuvumus negribu un nav laika ņemt ārā... Un otrs jautājums par šo- vai var kaut kā aizglušīt trubas, lai šķidrums vairs neplūstu caur radiķi, kamēr nenomainu?

2) Tā kā manam cigāram aķis ir zem pakaļbeņķa, gribētos motortelpā ievilkt kabeli, kas būtu domāts, lai no motortelpas varētu palādēt aķi vai piepīpēt motoru. Nevaru izdomāt, kur labāk likt skrūvi (pie kuras liktu piem., lādētāja spaili).. man pat liekas, ka no šejieniešiem ir kāds tā darījis, bet nevaru momentā atrast- kādi varianti? Un kā to skrūvi labāk (drošāk) noizolēt?
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1024 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9923 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 02 July 2010 - 14:11

1. pečkas glušīšana nebūs labākais risinājums, labāk motortelpā savieno abas trubas kopā
2. Ja piepīpēšanai, tad max tuvu starterim, kkur turpat apakšā :) piem zem ieplūdnieka

P.S. aizstaigā līdz bibliotēkai un savāc kaudzi avīžu, alternatīvs risinājums ir "slapjais" putekļsūcējs

Šo rakstu rediģēja andzha: 02 July 2010 - 14:13

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#1025 Lāčuks

Lāčuks
  • Lietotājs
  • 5226 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Alderi

Pievienots 02 July 2010 - 14:25

man cabrim bija tāpat ka labā puse bija slapja... norāvu jumtu izņēmu beņķus karstā dienā un žāvēju... lielumu protams ar lupatu , avīzēm... vai jā slapjais sūcējs... Tev tāpat atrauj vaļā durvis un lai veidinās ... tagad laiks ideāls tam piemērots :yahoo:

jautājums lai vārstu gumijas nomainītu jāņem galva nost? cik tas prieks maksātu kg dzinējam?

..........


#1026 Val

Val
  • Administrators
  • 12019 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 02 July 2010 - 17:35

Izmaksāja diezgan dārgi

stresa nav, man tas viss brīnums kautkur uz 20Ls kopā sanāca.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.9tdi fl fwd

#1027 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 02 July 2010 - 18:17

Nu, jā... labi, veči, būs vien jāp...ās ar tām avīzēm... dranķa pečka... :P a trubas droši vien, ka varu savienot, būtu labi. Bet tas tosols nefigā nežūst... jau nedēļu vēdinu, bet peļķe nepaliek mazāka.

Lāci_ rēķini pats- kādi vidēji 2.50Ls par gumijām un vēl pāris litriņi alus, lai labāk skrūvējas... :) vienīgi, ņemot nost vārstu vāku, var savajadzēties pēc jaunas vāka blīves- kkur no 4-8Ls (atkarīgs no kāda materiāla ņem) un varbūt pie reizes vajag blīvslēgu nomainīt sadalenei- kkur 2.50Ls. Un galva nav jāņem nost- uzdzen virzuli augšā (AMP) un maini nost, galvenais tikai neiebirdini nejauši vārstus cilindrā! ;)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1028 Lāčuks

Lāčuks
  • Lietotājs
  • 5226 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Alderi

Pievienots 02 July 2010 - 19:56

es tikko uzliku jaunu v reinz blīvi un no ael blīvi galvai :D vajadzēja uzreiz darīt..

..........


#1029 Puika

Puika
  • Lietotājs
  • 790 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:Das auto

Pievienots 02 July 2010 - 19:58

es tikko uzliku jaunu v reinz blīvi un no ael blīvi galvai http://www.audi-style.lv/forum/public/st... vajadzēja uzreiz darīt..

kas Tev alu negribās dzert? apvieno patīkamo ar lietderīgo :crazy:

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Problēma ir nevis ar manu domāšanu, bet gan ar Tavu uztveri!!!
Lettinsh


#1030 Lāčuks

Lāčuks
  • Lietotājs
  • 5226 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Alderi

Pievienots 02 July 2010 - 20:06

negribi palīdzēt?(ja esi to darījis) :P

..........


#1031 Puika

Puika
  • Lietotājs
  • 790 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:Das auto

Pievienots 02 July 2010 - 20:16

alu dzert māku, bet vārstu gumijas nav nācies mainīt

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Problēma ir nevis ar manu domāšanu, bet gan ar Tavu uztveri!!!
Lettinsh


#1032 Lāčuks

Lāčuks
  • Lietotājs
  • 5226 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Alderi

Pievienots 02 July 2010 - 20:30

man tas pats :D ir kāds kas var palīdzēt?

..........


#1033 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 643 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 02 July 2010 - 20:47

ČAU. axel182. Būs Tevi jāapbēdina,bet Tu pats arī rakstīji.Lai izžāvētu paklāju tas jāpaceļ no grīdas un jāvēdina salons.
Tosols-antifrīzs žūst ļoti ilgi. Es vienreiz mērcēju to paklāju ar ūdeni un pēc tam susināju ar lupatām un žāvēju paceļot
paklāju. Vai tā skalošana paātrina procesu,,,X,, viņu zina.

#1034 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 02 July 2010 - 22:02

ČAU. axel182. Būs Tevi jāapbēdina,bet Tu pats arī rakstīji.Lai izžāvētu paklāju tas jāpaceļ no grīdas un jāvēdina salons.
Tosols-antifrīzs žūst ļoti ilgi. Es vienreiz mērcēju to paklāju ar ūdeni un pēc tam susināju ar lupatām un žāvēju paceļot
paklāju. Vai tā skalošana paātrina procesu,,,X,, viņu zina.


Čau, Joni! Jā, rādās, ka tev būs taisnība... šodien pa brīviem brīžiem mēģināju kaut ko ar avīzēm pasusināt- diezkas nesanāk.. lielumu jau var savākt, bet to mitrumu no paklāja ārā dabūt- nereāli- tosols tāds taukains, un, liekas, ka skalošana ar ūdeni varētu arī līdzēt..
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1035 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5658 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 02 July 2010 - 22:04

Sākumā vajag zem paklāja pabāzt avīzes, pamīcīties pa virsu un ik pēc maza brītiņa samainīt, jo ātri piesūcās ar ūdeni. Un pēc tam vajag no malas pacelt paklāju augšā un pabāzt apakšā kaut ko kas pa rokai pagadās, lai paklājs stāv piepacelts un vēdinās. Mašīnai tai laikā lai durvis stāv vaļā, ātrāk žūs. Brīvdienās kāreiz būšot sauss un karsts laiks.
Savam auto tā diennakts laikā savus 3l ūdens katrā pusē dabūju sausus. Tik man tur bija tikai ūdens bez tosola un citiem šķidrumiem.
edit: var mēgināt ūdeni atjaukt ar Kastani, izberzt paklāju un tad to visu žāvēšanas procedūru.

Šo rakstu rediģēja mdz: 02 July 2010 - 22:05

1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus


#1036 Dju

Dju
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga - Jelgava

Pievienots 03 July 2010 - 00:32

Pec savas pieredzes (udens kas teceja uz gridas paklaja, un caur to uz pashu gridu) - liku avizes, mainiju katru dienu. Virs paklaja palika salidzinoshi sauss, bet zem paklaja ta pati peljkje!!!! Mans viedoklis - jasanjemas psihologjiski (nekas gruts nav!) un jaiznjem to pakljau, u jabrauc bez vinja kamer nenoversisi problemu. Ok, darbs bus uz paris stundam, bet vismaz prats bus mierigs, un zinasi ka viss ir chikinieka!!!!

Sākumā vajag zem paklāja pabāzt avīzes, pamīcīties pa virsu un ik pēc maza brītiņa samainīt, jo ātri piesūcās ar ūdeni. Un pēc tam vajag no malas pacelt paklāju augšā un pabāzt apakšā kaut ko kas pa rokai pagadās, lai paklājs stāv piepacelts un vēdinās. Mašīnai tai laikā lai durvis stāv vaļā, ātrāk žūs. Brīvdienās kāreiz būšot sauss un karsts laiks.
Savam auto tā diennakts laikā savus 3l ūdens katrā pusē dabūju sausus. Tik man tur bija tikai ūdens bez tosola un citiem šķidrumiem.
edit: var mēgināt ūdeni atjaukt ar Kastani, izberzt paklāju un tad to visu žāvēšanas procedūru.



+1 Bet man liekas ka idealjniks butu braukt bez paklaja. Jo ja tev teces uz gridas, varesi bez problemam izzhavet ar lupatam. Sorry par OFF TOPIC, bet man liekas ka pareizak butu iznjemt paklajus!
Sponsored By Hermann Brummer

#1037 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 03 July 2010 - 08:29

Pec savas pieredzes (udens kas teceja uz gridas paklaja, un caur to uz pashu gridu) - liku avizes, mainiju katru dienu. Virs paklaja palika salidzinoshi sauss, bet zem paklaja ta pati peljkje!!!! Mans viedoklis - jasanjemas psihologjiski (nekas gruts nav!) un jaiznjem to pakljau, u jabrauc bez vinja kamer nenoversisi problemu. Ok, darbs bus uz paris stundam, bet vismaz prats bus mierigs, un zinasi ka viss ir chikinieka!!!!
+1 Bet man liekas ka idealjniks butu braukt bez paklaja. Jo ja tev teces uz gridas, varesi bez problemam izzhavet ar lupatam. Sorry par OFF TOPIC, bet man liekas ka pareizak butu iznjemt paklajus!


Nekāds off topic jau nav... :) tu domā- nūū, pilnīgi pilnīgi izņemt paklāju? Bļāviens, nezinu kā lai saņemas uz tādu varoņdarbu... :grr:

Klau, a cik grūti vispār ir izņemt pečkas radiatoru no mašīnas? Cigāram neesmu to darījis un, teikšu godīgi, tagad slinkums meklēt forumā... :sarkst: Piemēram, burbulim viss panelis jārauj nost, bet kā cigāram? Ja tas ko maina- ir klimats un kondiška.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1038 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 643 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 03 July 2010 - 15:00

Ieej,, jandeksā,, ieraksti ,,zamena radiatora pečki A-100,, un skaties. Ar klimu tā nomaiņa izskatās vēl tā ,,mīlestība,,.Ievietotais attēls

#1039 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1557 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 03 July 2010 - 15:04

sveiki pedeja laika sev audim esmu ieverojis interesantu lietu , taatad - kad auto ir auksts tad atrumi sledzas loti viegli , bet lidz ko tiek pabraukts kadu laiku un karba dabon uzsilt tad grutak sak slegties , kadas idejas ? :crazy: ja elja butu sudiga tad vajadzetu but otradi ne ?

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#1040 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 03 July 2010 - 16:21

Ieej,, jandeksā,, ieraksti ,,zamena radiatora pečki A-100,, un skaties. Ar klimu tā nomaiņa izskatās vēl tā ,,mīlestība,,.http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Atradu, Joni... Nu, toč galīgs sekss priekšā... :crazy: Skatījos tikai bildes, bet nesapratu kāpēc jāņem viduskonsole nost, bet gan jau sapratīšu, kad pārlasīšu arī prozu! :)

ū, veči, es atkal ar savu pečku... :happy: Man mājās mētājas praktiski jauna pečka no A80 B2 pārejas modeļa ar klimu, tas radiators izskatās nu dikti līdzīgs- gadījumā neder manam cigāram? :ermm:
Edit: neder.. A80 ir īsāks radiķis un trubas novietotas savādākā leņķī. Par laimi, atradu tieši no cigāra praktiski jaunu radiātoru. Ko tik nevar atrast, ja tā kārtīgi pašiverē pa bardaku... :D tā ka, drīzumā iepostēšu detalizēti sadaļā "pats savām rokām".

Šo rakstu rediģēja axel182: 03 July 2010 - 17:15

Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1041 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9923 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 03 July 2010 - 21:10

sveiki pedeja laika sev audim esmu ieverojis interesantu lietu , taatad - kad auto ir auksts tad atrumi sledzas loti viegli , bet lidz ko tiek pabraukts kadu laiku un karba dabon uzsilt tad grutak sak slegties , kadas idejas ? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... ja elja butu sudiga tad vajadzetu but otradi ne ?

sajugam kirdik, kamer ella auksta, ta biezaka un sabremze karbas saturu, ka paliek skidraka ta viss pec pilnas programmas

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#1042 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1557 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 03 July 2010 - 21:16

sajugam kirdik, kamer ella auksta, ta biezaka un sabremze karbas saturu, ka paliek skidraka ta viss pec pilnas programmas


sajugs jauns , vienigais kad mainju motoru izsiedej gul;tini nenomainju :sarkst:

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#1043 RaiviS4

RaiviS4
  • Lietotājs
  • 110 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 03 July 2010 - 21:24

Kur varēja apskatīties,bija paskaidrojumi ko nozīme ''Brake'' simboli panelī s4(c4)? :ermm:

A6 2.7biturbo powered by Jonix


#1044 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 03 July 2010 - 22:11

Kur varēja apskatīties,bija paskaidrojumi ko nozīme ''Brake'' simboli panelī s4(c4)? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Tikai vāeds brake? Tad kaut kas sagājis dēlī bremžu iekārtā- bremžu šķidruma par maz visticamāk...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1045 modo

modo
  • Lietotājs
  • 88 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 July 2010 - 22:18

Vai Audi 80 B4, kurš nāk ar V6 dzinēju un veselajām lampām, negraizot un nepārlodējot vadus var ielikt lampas no parastā B4,kam tās ir dalītās ar virzienrādītāju atsevišķi?
Virzienrādītāji netiks pieslēgti, jo paliks oriģinālie kopā ar miglaslukturiem.

Šo rakstu rediģēja modo: 03 July 2010 - 22:25


#1046 Triton

Triton
  • Lietotājs
  • 738 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne-Rīga
  • Intereses:Audi & Muzic

Pievienots 03 July 2010 - 22:34

Sveiki vīri! Man neliels jautājums iekš 2.3e motora. Lieta tāda ka uzgāju ka šis motorīts tērē eļļu. Bet intresantākais ir tas,ka patēriņš ir tikai tad,kad brauc garus gabalus un motora apgriezieni ir virs 3000apgr,min. Piemēram šonedēl iznāca nobraukt vienā dienā 600km un 0,5lit eļļas vairs nav. Bet uz īsiem gabaliem (40km dienā)eļļu neēd nemaz. Neizprotu vai tas ir normāli vai kautkas sāk tur izdilt kas drīzumā prasīs remontu?

#1047 RaiviS4

RaiviS4
  • Lietotājs
  • 110 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 03 July 2010 - 22:38

Tikai vāeds brake? Tad kaut kas sagājis dēlī bremžu iekārtā- bremžu šķidruma par maz visticamāk...

Jā, tikai vārds ''brake'' un bremžu škidrums pie max atzīmes, pilns bačoks!

A6 2.7biturbo powered by Jonix


#1048 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 03 July 2010 - 22:42

Jā, tikai vārds ''brake'' un bremžu škidrums pie max atzīmes, pilns bačoks!


Tagad pamēģini tā- noraun to štepseli nio devēja (bremžu šķidruma līmenim)- būs vai nebūs uzraksts. vēl jautājums, jo tiešām nezinu- tavējamnāk vakuumpastūzis vai hidropastūzis? ja hidropastūzis, tad parauj visus štepseļus pēc k;artas un par rezultātiem iepostē, lūdzu, šeit!
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1049 modo

modo
  • Lietotājs
  • 88 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 July 2010 - 22:42

2.3 NG dzinējam ir liels resurss, par remontu nebūtu jāsatraucas. Skaidri esat pārliecināts, ka eļļa tiek sadedzināta degkamerās, vai varbut ir kādas eļļas noplūdes no dzinēja? Iespējams, ka gredzeniem būs dilums, un dzinējam un eļļai kārtīgi uzsilstot tā nonāk degkamerā.

#1050 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 03 July 2010 - 22:43

Sveiki vīri! Man neliels jautājums iekš 2.3e motora. Lieta tāda ka uzgāju ka šis motorīts tērē eļļu. Bet intresantākais ir tas,ka patēriņš ir tikai tad,kad brauc garus gabalus un motora apgriezieni ir virs 3000apgr,min. Piemēram šonedēl iznāca nobraukt vienā dienā 600km un 0,5lit eļļas vairs nav. Bet uz īsiem gabaliem (40km dienā)eļļu neēd nemaz. Neizprotu vai tas ir normāli vai kautkas sāk tur izdilt kas drīzumā prasīs remontu?


vārstu blīvslēgi.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8





1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)