
Jautājumu Kaste 3
#661
Pievienots 26 May 2010 - 06:24
#662
Pievienots 26 May 2010 - 07:37
Nereti uz trubām ir virsū uzrakstīts paredzētais darba spiediensTad ganjau manai trubu plīšanai tomēr vainīgas būs caurules. Itkā pirku spec benz trubas, bet izskatas ka tās tikai karburatoram var likt. Uz aci liekas pa plānu priekš tāda spiediena. (tikai ar vienu kordu)
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#663
Pievienots 26 May 2010 - 11:17
Volvo 2001-2007 latviešu/angļu valodas uzstādīšana 15 minūšu laikā(30euro) , nobraukuma koriģēšana, Volvo mērinstrumentu paneļu remonts(apmaiņa).
#664
Pievienots 26 May 2010 - 12:11
Šo rakstu rediģēja jench: 26 May 2010 - 12:22
#665
Pievienots 26 May 2010 - 12:14
3B 0-280-150-737 304.8 ccm @ 3barsakiet, lūdzu, cik tad īsti ir ražīgas 3B un AAN spraulas?
vienā avotā atrodu vai nu 3B - 315ccm @ 3bar, AAN - 273ccm @ 3bar
citā 3B - 304ccm @ 3bar, AAN - 346ccm @ 3bar.
netieku gudrs. un cik rocies tā šitie cipari dažādās variāciās parādās. kā tad ir? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
3B - 0280150737
AAN - 0280150951
AAN 0-280-150-951 346 ccm @ 3 bar

#666
Pievienots 26 May 2010 - 16:31
#667
Pievienots 26 May 2010 - 20:11
Dzinējs AEL

Šo rakstu rediģēja AAE: 26 May 2010 - 20:12
#668
Pievienots 26 May 2010 - 20:58
UPVai kādam ir izdevies sekmīgi nomainīt C3 priekšējā bampera kronšteinus (tos kas stiprinās pie paša bampera)? Viņi tā interesanti pievalcēti, aturbt nebūtu problēmu, bet ar kādām krūmu metodēm viņus dabūt atpakaļ, kā arī cik šādām metodēm būtu ilgs resurss. C3 saimnieki lūdzu padalaties pieredzē
Šis te ar aktuāliJautājums: kā varētu izpūst vai kā savādāk iztīrīt K-Jeta šprici? Kurā virzienā dzīt gaisu iekšā, cik lielu spiedienu izmantot lai neko nesačakarētu? Pie zemiem apgriezieniem tikko nospiests gāzes pedālis grib raustīties, trubiņas visas veselas, arī sadalītāja vakuumnieks, vēl neesmu piekēries sprauslām
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#669
Pievienots 26 May 2010 - 22:38

..........
#670
Pievienots 26 May 2010 - 22:39
S4 = 2226cm3 20V turbo quattro
Source
#671
Pievienots 26 May 2010 - 22:52

..........
#672
Pievienots 26 May 2010 - 22:56
ng nav arii turbiinas kas to ellju uzkarseetu.nu jā bet ng tak nav eļļas radiātora? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... kur var uztaisīt tās trubas? pecons kko minēja....
trubas var uztaisiit hidraulikas kantoros - hansaflex,hydroscand.
#673
Pievienots 26 May 2010 - 23:10
..........
#674
Pievienots 26 May 2010 - 23:13
Labs bamperis šrotā maksā 5Ls maksimums, man liekas ka nav jēgas čakarēties.Vai kādam ir izdevies sekmīgi nomainīt C3 priekšējā bampera kronšteinus (tos kas stiprinās pie paša bampera)? Viņi tā interesanti pievalcēti, aturbt nebūtu problēmu, bet ar kādām krūmu metodēm viņus dabūt atpakaļ, kā arī cik šādām metodēm būtu ilgs resurss. C3 saimnieki lūdzu padalaties pieredzē
.................
#675
Pievienots 26 May 2010 - 23:16
Bet nu vispaar jau kosmosu shis prieks maksaa, toties peecaak viss ir pa smuko.
#676
Pievienots 27 May 2010 - 00:04
fwdQ; FWD?
Tel. +47 93934848
Audi A4 avant 1.9tdi 1997.g. (aizlaists konservu bundžās) Audi A4 avant quattro1,9tdi 1997.g. chips +INC
Chrysler Grand Voyager 2.5td 1998.g. (powered by INC +R20)(aizlaists konservu bundžās)
Audi A4 avant 1,6 2000.g. ( aizlaists konservu bundžās )
Audi 80 2,0 avant 1995.g.+LPG PĀRDOTS
#677
Pievienots 27 May 2010 - 00:09
Jautājums tāds - kādu funkciju pilda detaļa, kuras atrašanās vieta ir iezīmēta bildē (bildi, kurā pati detaļa redzama nevaru atrast). Detaļa plastmasveidīga, viens gals sākas pie ģeneratora, otrs gals beidzas pie celiņsiksnas spriegotājruļļa kronšteina. Viņa darbojas tīri kā aizsargs vai ir vēl kāda funkcija? Ja kādam tā ir veselā stāvoklī, labprāt iegādātos.
Dzinējs AEL
Cik saktijos uz savu no citu kā aizsarg funkciju nepulda un skrūvējas ar vienu skrūvīti ( iekšējo seškanti)
#678
Pievienots 27 May 2010 - 00:24
Dendy: nu kaut kā šitā. Pieņēmu, ka gads = 89
Audi 100/Avant 1983 - 1984
Audi 100/Avant 1985 - 1986
Audi 100/Avant 1987 - 1987
Audi 100/Avant 1988 - 1988
Audi 4000 1985 - 1987
Audi 5000 1984 - 1984
Audi 5000 1985 - 1986
Audi 5000 1987 - 1988
Audi 80/90 1988 - 1989
Audi 80/90 1990 - 1992
Audi 80/90 1993 - 1993
Audi 80/90 1994 - 1995
Audi 80/90/Avant 1985 - 1986
Audi 80/90/Avant 1987 - 1987
Audi 80/90/Avant 1987 - 1987
Audi 80/90/Avant 1988 - 1989
Audi 80/90/Avant 1990 - 1991
Audi 80/90/Avant 1992 - 1992
Audi 80/90/Avant 1992 - 1992
Audi 80/90/Avant 1993 - 1993
Audi 80/90/Avant 1994 - 1996
Audi Cabriolet 1992 - 2000
Audi Cabriolet 1994 - 1998
Audi Coupe 1981 - 1987
Audi Coupe 1981 - 1987
Audi Coupe 1988 - 1988
Audi Coupe 1989 - 1994
Audi Coupe 1995 - 1996
Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)
#679
Pievienots 27 May 2010 - 00:32



Nu pašlaik nav, bet jau vairākas reizes ir nācis ciemos..

.................
#680
Pievienots 27 May 2010 - 00:35
Jautājums: kā varētu izpūst vai kā savādāk iztīrīt K-Jeta šprici? Kurā virzienā dzīt gaisu iekšā, cik lielu spiedienu izmantot lai neko nesačakarētu? Pie zemiem apgriezieniem tikko nospiests gāzes pedālis grib raustīties, trubiņas visas veselas, arī sadalītāja vakuumnieks, vēl neesmu piekēries sprauslām
Ja vēl vajag tad rīt atgādfini- izstāstīšu! Nekas sarežģīts nav! Tagad stāstīt negribas- tikko atnācu no dzimenes svinībām un gribas iet gulēt!

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#681
Pievienots 27 May 2010 - 01:21
Ielēju savam Volvo S80 2.5Tdi R5 eļļu sintētiku 5W40 un tagad, kad autiņš dienu nostāvējis, tad palaižot tikai pēc kādām 5sekundēm beidz klabēt hidroliskie kompensatori un izdziest eļļas lampiņa. Man mazliet tas sāk uztraukt. Tas taču nav normāli? Kā Jums ir? PS. man viņš pielec no pirmā apgrieziena
Tas galīgi nav normāli, eļļas sūknis sūdīgs vai arī siets aiz[censored]s. Un vispār, ņefig liet vasarā 5w40?
Jautājums tāds - kādu funkciju pilda detaļa, kuras atrašanās vieta ir iezīmēta bildē (bildi, kurā pati detaļa redzama nevaru atrast). Detaļa plastmasveidīga, viens gals sākas pie ģeneratora, otrs gals beidzas pie celiņsiksnas spriegotājruļļa kronšteina. Viņa darbojas tīri kā aizsargs vai ir vēl kāda funkcija? Ja kādam tā ir veselā stāvoklī, labprāt iegādātos.
Dzinējs AEL
http://content5-foto.../motortelpa.jpg
Tikai uz vienīgi aizsargs pret pirkstu ievēršanu augšējajā šķivokā.
vai kg dzinējam amputējot eļļas radiātoru notiks kas šausmīgs? tik nesitiet stipri http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Nekas traks nenotiks, ja negriezīsi tā riktīgi viņu.
nu jā bet ng tak nav eļļas radiātora? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... kur var uztaisīt tās trubas? pecons kko minēja....
Hasaflex un vēl visādi, ņem vecās līdz un uztaisīs uz vecajiem štuceriem jaunas šļaukas.
Kas šitie pa pekstiņiem ?? Spidometrs ir uzpīpējis kādu zālīti un nu domā ka ir tahometrs ? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Nu pašlaik nav, bet jau vairākas reizes ir nācis ciemos.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Spidometrs mirst vai kārtējais nekontakts panelī.
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#682
Pievienots 27 May 2010 - 06:57
Labs bamperis tik ar miglinieku caurumiem mētājas lūžņu kaudzē, vajag 1 puses stiprinājumu, jo esošajam nolauzta 1 austiņa un īsti labi nepieguļLabs bamperis šrotā maksā 5Ls maksimums, man liekas ka nav jēgas čakarēties.
Būtu ļoti pateicīgsJa vēl vajag tad rīt atgādfini- izstāstīšu! Nekas sarežģīts nav! Tagad stāstīt negribas- tikko atnācu no dzimenes svinībām un gribas iet gulēt! http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#683
Pievienots 27 May 2010 - 08:54
vēl jautājums... ja aukstais gals ir no kkk26 karstais var būt no 24?man no ļurbām nekāda poņa

..........
#684
Pievienots 27 May 2010 - 12:57
#685
Pievienots 27 May 2010 - 19:40

Volvo 2001-2007 latviešu/angļu valodas uzstādīšana 15 minūšu laikā(30euro) , nobraukuma koriģēšana, Volvo mērinstrumentu paneļu remonts(apmaiņa).
#686
Pievienots 27 May 2010 - 20:26
Pats ziemā vedu uz Hansaflex vienu turbīnas eļļošanas trubu, uzvalcēja jaunu savienojumu un paprasīja 10Lsvarbūt varat ieteikt un kādu kontaktinfo kur lētāk bet arī normāli tās trubas taisa?vēlams Rīgā
vēl jautājums... ja aukstais gals ir no kkk26 karstais var būt no 24?man no ļurbām nekāda poņa http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Audience - cilvēks, kas brauc ar Audi bez tiesībām un tehniskās apskates :rofl
audiScars
20VT
#687
Pievienots 27 May 2010 - 21:18
#688
Pievienots 28 May 2010 - 06:52
vēl neesmu noņēmis trubas, riktīgi apslimis esmu! tu paskatījies?cik ta hansaflexaa paprasiija ?
..........
#689
Pievienots 28 May 2010 - 06:58
vēl jautājums... ja aukstais gals ir no kkk26 karstais var būt no 24?man no ļurbām nekāda poņa http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Jā var būt, bet kurš tev to turbo pēc salikšanas nobalansēs? labāk jau savam auto ņem KKK24 vai ta tu piedalīties dragā gribi vai?

PS: vipār jau Cabrio vajadzētu kādu V8 motoru lai var lēnām smuki dudināt.

originalish, praktish, gut!
Rinkashikumeari Zukitakimeari
#690
Pievienots 28 May 2010 - 07:23

..........
1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)