
Jautājumu Kaste 3
#631
Pievienots 24 May 2010 - 17:47
Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA
Saziņai:
29861891 (9:00-19:00)
#632
Pievienots 24 May 2010 - 18:09

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#633
Pievienots 24 May 2010 - 18:22
nosvēru disku kopā ar riepu- 20.2kg (r17 j7,5 un 215/40) paņēmu nosvēru arī ziemenes un tās bija 16,5kg( r15 j? un 195/65) starpība ir nepilni 4kg...kkā neticās, ka uzreiz varētu būt tāda starpība auto dinamikā...arī riepām ir dažādas rites pretestības.
115ZS noteikti varētu būt tāds lielums, uz kura varētu just pat tādus sīkumus kā riepu rites pretestība un disku svars. aizņemies no drauga diskus un izmēģini viņa disku un iedod, lai viņš uzmontē Tavus, pavērojiet, kādas sekas.
diskus uzliec uz svariem, dažādu disku dizains taču dod dažādu svaru. man ir R17 8J pamatīga diziana un sver savus vismaz 12kg gan jau.
Šo rakstu rediģēja cabrio2.0: 24 May 2010 - 18:23
#634
Pievienots 24 May 2010 - 18:32
nosvēru disku kopā ar riepu- 20.2kg (r17 j7,5 un 215/40) paņēmu nosvēru arī ziemenes un tās bija 16,5kg( r15 j? un 195/65) starpība ir nepilni 4kg...kkā neticās, ka uzreiz varētu būt tāda starpība auto dinamikā...
nu nu... Paņem sarēķini inerces momentus ar katru no riepām. Starpība sanāks ievērojama... Un šo starpību vēl pareizini ar četri!

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#635
Pievienots 24 May 2010 - 19:04
#636
Pievienots 24 May 2010 - 19:14
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#637
Pievienots 24 May 2010 - 19:45
#638
Pievienots 24 May 2010 - 20:04



audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.9tdi fl fwd
#639
Pievienots 25 May 2010 - 09:41
Citādi te 2 čomi veica to par saldām cenām, bet abiem pēc tam bija tajos kantoros jāatgriežas.
being a better driver is not an unfair advantage...
#640
Pievienots 25 May 2010 - 10:28
Meklē kondicionieru uzpildi pie kontaktinformācijas sadaļas!
S4 = 2226cm3 20V turbo quattro
Source
#641
Pievienots 25 May 2010 - 10:31

Šo rakstu rediģēja roliz88: 25 May 2010 - 10:32
#642
Pievienots 25 May 2010 - 10:40
#643
Pievienots 25 May 2010 - 10:53
jautājums, vai ja neieliek abs dačiku līdz galam iekšā viņš joprojām metīs kļūdu? jauns dačiks ielikts....b5 a4
Šo rakstu rediģēja Cabrio Lāčuks: 25 May 2010 - 10:54
..........
#644
Pievienots 25 May 2010 - 12:34
Ja buus par taalu no pusass gredzena, tad nestraadaas un metiis kljuudu.
#645
Pievienots 25 May 2010 - 12:37
#646
Pievienots 25 May 2010 - 13:06
lūk arī atbildeProtams, būs kļūda. vinš ir diezgan precīzs.

..........
#647
Pievienots 25 May 2010 - 17:41
#648
Pievienots 25 May 2010 - 17:52
http://www.audi-styl...alas-loti-leti/
Šo rakstu rediģēja Val: 25 May 2010 - 17:52



audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.9tdi fl fwd
#649
Pievienots 25 May 2010 - 18:18
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#650
Pievienots 25 May 2010 - 20:18
Kā uzzināt, kādu motoru Tev vajag?
Nu qoupe 2.0 93. gads. (Kaut saka ka qoupēm nenāk pilnā šprice

#651
Pievienots 25 May 2010 - 20:50
#652
Pievienots 25 May 2010 - 21:10

Šo rakstu rediģēja Bitish: 25 May 2010 - 21:13
Veicu industriālās automātikas pakalpojumus.
Programmējamie loģiskie kontrolieri (PLC), robotizācija, projektu izveidošana, elektriskās sadales instalācija, konveijeru sistēmu automatizācija u.c.
Sīkākiem jautājumiem PM vai 27524468 - Agris
#653
Pievienots 25 May 2010 - 21:22
Cik zinu KE-jetronic motorā (benz sistemā) ir 5 bar spiediens. Tad nu jautajums vai arī no sūkņa līdz spiediena regulatoram ir 5bar? Vai tikai pašā špricē? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
No pieci līdz seši ar kapeikām. Iztēlojies- sūknis, tālāk caurule un tai galā spiediena regultors, kurš ieregulēts, teiksim, uz 6Bar. Tad tajā visā līnijā arī būs tie 6bar...

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#654
Pievienots 25 May 2010 - 21:25
Tad ganjau manai trubu plīšanai tomēr vainīgas būs caurules. Itkā pirku spec benz trubas, bet izskatas ka tās tikai karburatoram var likt. Uz aci liekas pa plānu priekš tāda spiediena. (tikai ar vienu kordu)No pieci līdz seši ar kapeikām. Iztēlojies- sūknis, tālāk caurule un tai galā spiediena regultors, kurš ieregulēts, teiksim, uz 6Bar. Tad tajā visā līnijā arī būs tie 6bar... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Špricei deviela tek brīvi cauri un aiz šprices tās spiedienu ierobežo attiecīgi regulators.
Veicu industriālās automātikas pakalpojumus.
Programmējamie loģiskie kontrolieri (PLC), robotizācija, projektu izveidošana, elektriskās sadales instalācija, konveijeru sistēmu automatizācija u.c.
Sīkākiem jautājumiem PM vai 27524468 - Agris
#655
Pievienots 25 May 2010 - 21:37
#656
Pievienots 25 May 2010 - 22:10
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#657
Pievienots 25 May 2010 - 22:19
#658
Pievienots 25 May 2010 - 23:49
vienā avotā atrodu vai nu 3B - 315ccm @ 3bar, AAN - 273ccm @ 3bar
citā 3B - 304ccm @ 3bar, AAN - 346ccm @ 3bar.
netieku gudrs. un cik rocies tā šitie cipari dažādās variāciās parādās. kā tad ir?

3B - 0280150737
AAN - 0280150951
#659
Pievienots 26 May 2010 - 00:56
Tel. +47 93934848
Audi A4 avant 1.9tdi 1997.g. (aizlaists konservu bundžās) Audi A4 avant quattro1,9tdi 1997.g. chips +INC
Chrysler Grand Voyager 2.5td 1998.g. (powered by INC +R20)(aizlaists konservu bundžās)
Audi A4 avant 1,6 2000.g. ( aizlaists konservu bundžās )
Audi 80 2,0 avant 1995.g.+LPG PĀRDOTS
#660
Pievienots 26 May 2010 - 02:50
Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)
3 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 2 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)
-
Google (1)