+1, tā kā atsperi Tu droši vien skatījies, tad maini pret jaunu / citu.Maini vien nost galveno sajūga cilindru! Reizēm ir tā, ka saliec jaunu remkomplektu, bet šamējais vienalga nedarbojas... izdilis......bēdu ieleja...

Jautājumu Kaste 3
#571
Pievienots 17 May 2010 - 21:55
#572
Pievienots 17 May 2010 - 22:51
izmeklējos pa google un tā ari isti skaidrību nedabūju jo nozime ''PROCON-TEN'' ?
šini gadiojumā B4 sedans.

sistēma darbojas ne tikai uz stūri, bet arī uz drošības siksnām.

Šo rakstu rediģēja Kaross: 17 May 2010 - 22:52
#573
Pievienots 17 May 2010 - 23:20

P.s. Cookies tikko iztīriju. Ir vēl kādi knifiņi?
Paldies!
Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)
#574
Pievienots 17 May 2010 - 23:52

#575
Pievienots 18 May 2010 - 12:00

Isāk sakot viņš saka ka 2litru,bet Es saku ka 1.8l jo motoram ir 4 cilindri un karburātors.
Gribas uz ināt kur motoram atrodas kods lai uzinātu motora tilpumu ? Jau iepriekš paldies.

#576
Pievienots 18 May 2010 - 12:07

Šo rakstu rediģēja roliz88: 18 May 2010 - 12:07
#577
Pievienots 18 May 2010 - 12:12
ja b4 tad 2.0E - 90zs 4-cilindru benzīna dzinējs ar mono sprici parasti vēl tahometra vietā pulkstenis.Coms ie pirka 80 audi 1992 gads. Biku sastrīdējāmies par to cik litrīgs motors viņam ir http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Isāk sakot viņš saka ka 2litru,bet Es saku ka 1.8l jo motoram ir 4 cilindri un karburātors.
Gribas uz ināt kur motoram atrodas kods lai uzinātu motora tilpumu ? Jau iepriekš paldies. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
#578
Pievienots 18 May 2010 - 15:38
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem
#579
Pievienots 18 May 2010 - 15:59
E burts parasti apzīmē pilno šprici.ja b4 tad 2.0E - 90zs 4-cilindru benzīna dzinējs ar mono sprici parasti vēl tahometra vietā pulkstenis.
Vai nav vienkāršāk apskatīties dzinēja kodu?
Kods bloka sānā, augšdaļā plakanajā daļā starp 2 un 3 podu
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#580
Pievienots 18 May 2010 - 18:24
Vakar tika pasūtīts no ebay jauns cilindrs. http://cgi.ebay.com/...em=110513297547, piegāde ar DHL vēl 6 eur. Cerams, ka pa nedēļas beigām sanāks nomainīt, ja līdz tam laikam iekritīs pasta kastē.+1, tā kā atsperi Tu droši vien skatījies, tad maini pret jaunu / citu.

Atsperi uzliku stingrāko no kādiem 3 cilindriem, kas mājās mētājās.



audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.9tdi fl fwd
#581
Pievienots 18 May 2010 - 18:44
Latviskajā vikipediā viens nepareizi ielicis tad angliskajā irE burts parasti apzīmē pilno šprici.
Vai nav vienkāršāk apskatīties dzinēja kodu?
Kods bloka sānā, augšdaļā plakanajā daļā starp 2 un 3 podu
2.0 - 66 kW (90 PS; 89 bhp), in-line four-cylinder (base model in Germany)
#582
Pievienots 19 May 2010 - 09:16
Šo rakstu rediģēja cabrio2.0: 19 May 2010 - 10:12
#583
Pievienots 19 May 2010 - 11:39
http://www.carmondo.de/blog/wp-content/u...
sistēma darbojas ne tikai uz stūri, bet arī uz drošības siksnām. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
ko tiesi si sistema dod? saprotu, ka tas ir avarijas gadijuma, bet ka tas strada?
#584
Pievienots 19 May 2010 - 11:59
rites pretestība.jautājums sekojošs- uzliku r17 diskus ar 215/40 riepām un tagad auto ir kļuvis daudz gausāks un sūdīgāk ripo... viena lieta varētu būt tā, ka tie jaunie diski ir smagāki... bet vai tādā gadijumā nevajadzēja būt tā, ka mašīnai ir grūtāk iegriest tos smagākos diskus, un vai tādā gadijumā ripot nevajadzēja tieši vēl labāk, kā iepriekš? jo taču jābūt tieši lielākai inercei...?
Jautājums: kā varētu izpūst vai kā savādāk iztīrīt K-Jeta šprici? Kurā virzienā dzīt gaisu iekšā, cik lielu spiedienu izmantot lai neko nesačakarētu? Pie zemiem apgriezieniem tikko nospiests gāzes pedālis grib raustīties, trubiņas visas veselas, arī sadalītāja vakuumnieks, vēl neesmu piekēries sprauslām
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#585
Pievienots 19 May 2010 - 12:53
pamēģini vairākas reizes pa kārtai ieslēgt/izslēgt aizdedzi. ja degviela no sistēmas atplūst, tad vnk kamēr sapumpē atpakaļ jāpaiet laikam. Tāpat kā ar jaunu degvielas filtru.
cabrio 2.0,
jāpiekrīt andzham, izklausās, ka Tavs auto vnk netiek galā ar rites pretestību un disku svaru. Inerce ir laba lieta, bet viņa pastāvīgi zūd un ja auto trūkst jaudas, lai to noturētu, tad švaki jau ir ar to inerci, kuru samaizina minētā rites pretestība. kas Tev pa dzinēju auto?
S4 = 2226cm3 20V turbo quattro
Source
#586
Pievienots 19 May 2010 - 12:59
Šo rakstu rediģēja cabrio2.0: 19 May 2010 - 13:02
#587
Pievienots 19 May 2010 - 13:04
115ZS noteikti varētu būt tāds lielums, uz kura varētu just pat tādus sīkumus kā riepu rites pretestība un disku svars. aizņemies no drauga diskus un izmēģini viņa disku un iedod, lai viņš uzmontē Tavus, pavērojiet, kādas sekas.
diskus uzliec uz svariem, dažādu disku dizains taču dod dažādu svaru. man ir R17 8J pamatīga diziana un sver savus vismaz 12kg gan jau.
Šo rakstu rediģēja Source: 19 May 2010 - 13:05
S4 = 2226cm3 20V turbo quattro
Source
#588
Pievienots 19 May 2010 - 13:26
#589
Pievienots 19 May 2010 - 13:30
Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA
Saziņai:
29861891 (9:00-19:00)
#590
Pievienots 19 May 2010 - 13:44
#591
Pievienots 19 May 2010 - 14:05
Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA
Saziņai:
29861891 (9:00-19:00)
#592
Pievienots 19 May 2010 - 17:35
Šo rakstu rediģēja cabrio2.0: 19 May 2010 - 17:38
#593
Pievienots 19 May 2010 - 19:45
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#594
Pievienots 19 May 2010 - 19:53
Veči, varbūt kāds zina, līdz cikiem darbalaiks Triatel kantorim Rīgā, Biķernieku 18?
http://www.triatel.lv/nodes/view/133
#595
Pievienots 19 May 2010 - 19:58

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#596
Pievienots 19 May 2010 - 22:07
kāds ir šim vārstam VAG numurs? nemāku atrast.
cik esmu lasījis, tad šis regulē ieplūdei kanālus no garā pārslēdz uz īso kanālu. aptuveni tā.

var būt, ka ši aparāts aizkavē, palēnina motora ieskriešanos?
#598
Pievienots 19 May 2010 - 23:18
#599
Pievienots 19 May 2010 - 23:30
Kāds ir meģinajis 2.5 TDI ar 2.4D sūkni sakombinēt ?
Labāk uzprasi, kurš nav.
pilnīgi brīvi izdarāms, sūknis der 1:1.
Vienīgi turbospiediena regulēšana jāizdomā.
Labāk būtu sūknis no 2.0TD un plunžeris no 2.5, tur ar viss der 1:1
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#600
Pievienots 20 May 2010 - 18:11
Atrada 3 kļūdas:
00518 Throttle Position Sensor - Signal Out of Range (G69) Also check for loose ECM
power relay. Kas tas tāds? ko viņš ietekmē un kā labot?
00522 Engine Coolant Temperature Sensor -G62 Kur viņu meklēt? Temperatūru man sen jau rāda nepareizu. varbūt vēl kko viņš ietekmē?
00525 O2 Sensor - Voltage Low -G39 Kas tas tāds? ko viņš ietekmē un kā labot?
Audi 80 B4 2.0E ABK 1992
Audi A4 B5 avant facelift 1.8 ARG 2000
VW Passat Variant B7 2.0D 2012
VAZ Forums
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)