Kautko jau laikam ka strada,jo savadak jau es vispar nevaretu nospiest tas bremzes.Es vispar nesaprotu kur un kas skaitas vinam bremzu pastiprinatajs,jo sitai masinai nav vakuumnieka.Sanak ka aizmugurejie amartizatori,stures pastiprinatajs,sajugs un bremzes strada no hidrosukna.Tev pastūzis vsp šancē?

Jautājumu Kaste 3
#31
Pievienots 28 March 2010 - 17:57
#32
Pievienots 28 March 2010 - 17:59
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#33
Pievienots 28 March 2010 - 18:02

#34
Pievienots 28 March 2010 - 19:37
Kautko jau laikam ka strada,jo savadak jau es vispar nevaretu nospiest tas bremzes.Es vispar nesaprotu kur un kas skaitas vinam bremzu pastiprinatajs,jo sitai masinai nav vakuumnieka.Sanak ka aizmugurejie amartizatori,stures pastiprinatajs,sajugs un bremzes strada no hidrosukna.
Es tak tev teicu, kur atrodas pastiprinātājs.....

Vienkāršākā pārbaude- pie noslāpēta dzinēja nospied bremžu pedāli un iedarbini motoru. Īsi pēc iedarbināšanas, pedālim ir "jāiegrimst" mazliet dziļāk. Ja tā nenotiek, tad pastiprinātājs nedarbojas (izklausās, ka viņš tev točna nestrādā)...
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#35
Pievienots 28 March 2010 - 21:31
no cik lidz cik var but diskiem ET prieks audi 90 typ89?
un platums J?
Paldies
C5 Avant 2.5 TDI AKE
C5 Allroad 2.5 TDI AKE
C5 Avant 2.5 TDI AFB
B5 Avant 1.8 ADR
C4 Avant 2.6 LPG
#36
Pievienots 28 March 2010 - 21:44
Jautājums par K-Jet droseles slēdzi- kādas ir atšķirības starp 2-kontaktu un 3-kontaktu? Dzīvē nevaru salīdzināt, ir pieejams apskatei strādājošs 2-kontaktu slēdzis, bet autiņam, kam tiek meklēts, ir ar 3 kontaktiem, bet diemžēl ar izsprāgušām iekšām.
Kā arī nepieciešama info par temp devējiem:
flancī pie galvas ar vienu kontaktu-
flancī pie galvas ar diviem kontaktiem- (varētu būt panelim??)
galvas galā no aizmugures-
Sarosās veco spriču spečuki http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Vajadzētu arī vakuuma trubiņu shēmu, izrakos krustu šķērsu, ir aptuvena leģenda lielajām lietām, bet gribas pilnīgu
http://www.humanspea...cuum-system.htm
http://www.humanspea...um-system-E.htm
Šo rakstu rediģēja Mairiz: 28 March 2010 - 21:45
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#37
Pievienots 29 March 2010 - 10:02


Izskatās, ka izdilušas plastmasas buksītes:

Gribētos, lai precīzāk slēgtos pārslēdzēja kloķis. Līdz ar to jautājums, vai šādas buksītes iespējams kaut kur iegādāties? Varbūt var izvirpot? Materiāls, kaut kāda cieta plastmasa.
Šo rakstu rediģēja Jonix: 30 March 2010 - 20:43
#38
Pievienots 29 March 2010 - 10:28

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#39
Pievienots 29 March 2010 - 11:15
#40
Pievienots 29 March 2010 - 15:56


#41
Pievienots 29 March 2010 - 18:13
Pameiginaju,pec dzineja pielaisanas pedals palika mikstaks un iegims nedaudz.no rita vispar braucot uz darbu bremzes bija idealas,braucot vakara maja bija galigi svakras.Es tak tev teicu, kur atrodas pastiprinātājs..... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Vienkāršākā pārbaude- pie noslāpēta dzinēja nospied bremžu pedāli un iedarbini motoru. Īsi pēc iedarbināšanas, pedālim ir "jāiegrimst" mazliet dziļāk. Ja tā nenotiek, tad pastiprinātājs nedarbojas (izklausās, ka viņš tev točna nestrādā)...
#42
Pievienots 29 March 2010 - 19:06
#43
Pievienots 29 March 2010 - 19:21
Tauta palīdziet!!! Nevaru forumā ievietot bildes,
Bildi var ievietot manuāli:
[.img]tavas_bildes_links[/img]
Tikai izņem punktu, ko ieliku kvadrātiekavās. Tas lieks.
#44
Pievienots 29 March 2010 - 19:25
#45
Pievienots 29 March 2010 - 20:24
Pamēģin izdzēst cookiesTauta palīdziet!!! Nevaru forumā ievietot bildes,jo nospiežot ikonu (ievietot attēlu)man nekur neparādās logs ,kur iekopēt to linku!Kādreiz viss bija ok,ko es tur varu but saspaidījis ne tā kā vajag? No darba kompja viss ok,mājas portatīvajam šitāda huiņa! Ā un vēl smaidiņus ar nevaru pievienot!

Audience - cilvēks, kas brauc ar Audi bez tiesībām un tehniskās apskates :rofl
audiScars
20VT
#46
Pievienots 29 March 2010 - 21:10
VArbūt kāds no Bauskas var izpalīdzēt ar VAG-com. vajag steidzami.
#47
Pievienots 29 March 2010 - 21:12

#48
Pievienots 29 March 2010 - 21:14
Aizdedzes atslēgai pienāk trose no automāta par stāvokli, t.i., ja ir atstāts Draivā, tad neļauj izņemt atslēgu no aizdedzes. Tākā automāts nahranizēts kāds būtu vienkāršākais variants, kā no tās troses tikt vaļā, kniebt nost drīkst??
Pārdod automāta atslēgu, nopērc vietā no manuāļa un paliks vēl nauda uzdzīvei.
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#49
Pievienots 29 March 2010 - 21:24
1. Kā lai pielīmē salona atpakaļskata spoguli? Un vispār, kur lai nopērk tādu ko pats var pielikt pie stikla.
2. Kur izdevīgi var iegādāties motoreļļu un eļļas filtru?
3. Cik izmaksātu laka un krāsa priekšējam spārnam priekš B3. Un vai kāds zin kodu šādai krāsai-
http://picasaweb.goo...18309218804850. Man vienkārši tā uzlīme bagāžniekā bišku sapuvusi.
Paldies.
#50
Pievienots 29 March 2010 - 21:27
Tieši + ar - sajaucot var arī nosvilināt http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Balto datu vadu pofig, nekas traks.
it kā jau tur citādi iespraust nevar, jo kabeļa spraudnis ir nesimetriskas formas, bet nu mīksts.


#51
Pievienots 29 March 2010 - 21:37
Help! Vai var nosvilināt VAg-com kabeli ja nepareizi piesprauž 2x2 pāreju. sanāca + un - vietām netīšām samainīt. lampiņa deg, bet ar kompi nu nekādi nevaru sakontaktēties.
VArbūt kāds no Bauskas var izpalīdzēt ar VAG-com. vajag steidzami.
Es tā esmu izdarījis vairākas reizes, jo man pāreja paštaisīta.
1x noturēju 5min otrādi, i nekas nenotika.
Manam ķīnietim iekšā ir LM sērijas sprieguma stabilizatos un tam ir iestrādāta aizsardzība pret polu apmešanu, respektīvi ja piemet otrādi vadus, tad tā mikrene uz kabeļa proci elektrību vienkārši nedod.
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#52
Pievienots 29 March 2010 - 21:40
#53
Pievienots 29 March 2010 - 21:54
http://cgi.ebay.de/w...=STRK:MEBIDX:IT
Un par so karbu kas , ko varetu teikt !?!?!?
Karbas kods : ARV
http://cgi.ebay.de/w...=STRK:MEBIDX:IT
Šo rakstu rediģēja udo: 29 March 2010 - 21:54
#54
Pievienots 29 March 2010 - 22:08
2. Veikalā
3. nē neviens nezin
#55
Pievienots 30 March 2010 - 11:30
#56
Pievienots 30 March 2010 - 11:46
Ir doma iepirkt ari so , bet nav isti skaidrs kas tur ir tiem aizmugurejiem amisiem augsa ? Kas tas ir ,S2 tak tads nenak , es domaju stiprinajums !!!
http://cgi.ebay.de/w...=STRK:MEBIDX:IT
Un par so karbu kas , ko varetu teikt !?!?!?
Karbas kods : ARV
http://cgi.ebay.de/w...=STRK:MEBIDX:IT
Ko Tu gribi dzirdet par to karbu?
5 ātrumi.
Galvenais pārnesums = 4.111
1.ātrums = 3.5
2.ātrums = 1.842
3.ātrums = 1.222
4.ātrums = 0.903
5.ātrums = 0.714
#57
Pievienots 30 March 2010 - 19:16
#58
Pievienots 30 March 2010 - 19:40
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Problēma ir nevis ar manu domāšanu, bet gan ar Tavu uztveri!!!
Lettinsh
#59
Pievienots 30 March 2010 - 20:18
šodien mēgināju pieslēgt vdo ellas spiediena rādītāju,
kur ( + ) tur pieslēdzu ( + ) no akumulatora
kur ( - ) tur vienkārši pie masas pieliku
lieta tāda ka tas rāditājs uzreiz rāda 5bar tas ir lidz galam.
kur problēma?
#60
Pievienots 30 March 2010 - 20:30
sveiki,
šodien mēgināju pieslēgt vdo ellas spiediena rādītāju,
kur ( + ) tur pieslēdzu ( + ) no akumulatora
kur ( - ) tur vienkārši pie masas pieliku
lieta tāda ka tas rāditājs uzreiz rāda 5bar tas ir lidz galam.
kur problēma?


Audi 90 B3 2.3 20V Quattro 7A
Audi A6 Avant C5 2.8 30v Quattro AQD
2 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)
-
Bing (1)