Šo rakstu rediģēja Val: 26 November 2018 - 20:34
Tēmas pirmas posts.

Jautājumu Kaste 3
#2
Pievienots 25 March 2010 - 17:01
Audi 90 B3 2.3 20V Quattro 7A
Audi A6 Avant C5 2.8 30v Quattro AQD
#3
Pievienots 25 March 2010 - 20:03
nebus problemu?
- laptop, Kaxis un MrBurbulis atbalsta
C5 Avant 2.5 TDI AKE
C5 Allroad 2.5 TDI AKE
C5 Avant 2.5 TDI AFB
B5 Avant 1.8 ADR
C4 Avant 2.6 LPG
#4
Pievienots 25 March 2010 - 20:22


Audi 90 B3 2.3 20V Quattro 7A
Audi A6 Avant C5 2.8 30v Quattro AQD
#5
Pievienots 25 March 2010 - 20:39
Ja pats ķidā laukā, tad lielākas iespējas. Apzvani ss.lv jaucamās mašīnasinteresē audi 90 elektrisko logu pravodka visiem 4 logiem pilnā komplektā! ir vispār reāli dabūt?
Apskati bākas vāciņā uzlīmi ar paredzētajiem riepu izmēriem, ja gribas custom, tad lieto riepu kalkulatoru izejot no paredzēto riepu augstumavai uz audi 90 typ89 var likt R15 ET38 6,5J diskus, un 195/65 riepas?
nebus problemu?
Šo rakstu rediģēja andzha: 25 March 2010 - 20:37
- Jānis19955 atbalsta
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#6
Pievienots 25 March 2010 - 22:17

C5 Avant 2.5 TDI AKE
C5 Allroad 2.5 TDI AKE
C5 Avant 2.5 TDI AFB
B5 Avant 1.8 ADR
C4 Avant 2.6 LPG
#7
Pievienots 26 March 2010 - 01:47
nekā traka tur nav... neesmu lasījis iepriekšējos postus, bet pieņemu, ka runā par stūres pastiprinātāja siksnas spriegošanu 1.8l motoram...
Ja tā, tad stūres past. "šķīvi" stādies priekšā kā divdaļīgu. Starp tām divām šķīvja daļām nāk tavas pieminētās šaibas, kas regulē attālumu no vienas šķīvja daļas līdz otrai. Respektīvi, lai nospriegotu siksnu stingrāk, tev ir kāda no tām šaibām ( vai vairākas, tad jau redzēsi) jāizņem ārā.... Tikai, kad vilksi cieti tās trīs šķīvja skrūves, griez aiz kloķenes, lai siksnu neiespiestu starp šķīvja daļām. Nu, ceru, ka saprotami sastāstīju.... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
ja manu domu saprati pareizi un tavu sapratu paaldies par informaciju

#8
Pievienots 26 March 2010 - 15:11
#9
Pievienots 27 March 2010 - 14:43
ja manu domu saprati pareizi un tavu sapratu paaldies par informaciju http://www.audi-style.lv/forum/public/st... megjinashu shonedelj, via naksohendelj tikt garazha un pachakareties, bet pag, vaitad lai nospriegotu siksnu ir jaiznjem shaibas? principa tas mainis sanak skjiivja platumu ja? man ir ta ka vinja ir tjip pa garu, varbut istaipiijusies, gan izskataas svaiga :@
Tieši tā! Lai nospriegotu, jāņem ārā šaibas. Atskrūvēsi šķīvja skrūves- sapratīsi pats!

Kads var pastastit ka s4 var parbaudit vai bumbiers ir satradajos.Lieta tada ka nokavu hidro sukni uun jaunais suknis ir svakraks(vecais bija 120bar,jaunais 100bar),tagad nevaru saprast vai problema ir taja ka suknis ir pa svakru vai ari bumbiers beikts.Problema ir tada ka visu laiku mirgo izsaukuma zime un bremzes ir svakras un ir jutama bremzu pedala vibracija,ar jauno sukni itka palika mazliet labak,bet ne ta ka vajag.
Nevis ŠVAKRAS, bet ŠVAKAS!


Bumbieris braucienā, nekā neietekmē bremžu spiedienu- tas ir vnk hidroakumulators.
Izsaukuma zīme var iedegties divu iemeslu dēļ- 1) spiediens bremzējot par švaku ( vai nu gaiss sistēmā, vai problēmas ar bremžu pastūzi vai pašu galveno cilindru) , šo signālu saņem no devēja, kas ieskrūvēts bremžu pastiprinātājā. 2) Stūres pastiprinātāja šķidruma līmenis par zemu- devējs šķidruma tvertnītes vāciņā.
A kā tev stūre pati darbojas? Nezinu vai pareizi tev saku, bet teorētiski, ja sūknis pa švaku, tad arī stūrei pastiprinājums būtu švakāks, nez....

Tad nu man ar tāds mazs jautājums uz kuru pats, domāju, ka zinu atbildi, bet tomēr gribētu zināt citu domas... Saliku jaunas aizdedzes sveces un nobraucu ar tām ap 1700 km.. apmēram.... Izgriežot visas ārā- visām centrālie elektrodi pilnīgi balti- kā jaunām svecēm. A mīnus elektrodiem (piedodiet, man jūk tie katodi un anodi) paši gali tādi pelēcīgi un pamatne viegli melna, bet bez uzdegumiem- praktiski tā kā kvēpi...
Ja kas varu nobildēt, bet domāju, ka saprotami apraksīju; ko šāds sveču stāvoklis var liecināt?? Par liesu vai normāli?
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#10
Pievienots 27 March 2010 - 14:47
*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO
#11
Pievienots 27 March 2010 - 15:28
Sture man darbojas normali(ar veco beikto sukni ari sture stradaja labi)Tagad ir ta ka ja asi jabremze tad pedals ka akmens,pec sekundes sak palikt mikstaks,lenam braucot itka bremzes ir bet ir jutama pedala vibracija.Izsaukuma zimite iedegas pec kadam 30sek pielaizot masinu.Pasam jau liekas ka jabut saistibai ar sukni jo nekas cits nav darits ka vienkarsi pabraukts bez ellas,un tad pec paris dienam lena gara saka paradities sada problema ar bremzem.
Šo rakstu rediģēja aicis2525: 27 March 2010 - 15:31
#12
Pievienots 27 March 2010 - 15:40
Tad nu man ar tāds mazs jautājums uz kuru pats, domāju, ka zinu atbildi, bet tomēr gribētu zināt citu domas... Saliku jaunas aizdedzes sveces un nobraucu ar tām ap 1700 km (praktiski no vietas, mainīgos režīmos).. apmēram.... Izgriežot visas ārā- visām centrālie elektrodi pilnīgi balti- kā jaunām svecēm. A mīnus elektrodiem (piedodiet, man jūk tie katodi un anodi) paši gali tādi pelēcīgi un pamatne viegli melna, bet bez uzdegumiem- praktiski tā kā kvēpi...
Ja kas varu nobildēt, bet domāju, ka saprotami apraksīju; ko šāds sveču stāvoklis var liecināt?? Par liesu vai normāli?


Šo rakstu rediģēja axel182: 27 March 2010 - 15:44
- BABY BOY atbalsta
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#13
Pievienots 27 March 2010 - 17:39
Šo rakstu rediģēja aicis2525: 27 March 2010 - 17:41
#14
Pievienots 27 March 2010 - 19:18
#15
Pievienots 27 March 2010 - 23:03
Uzliekot so sukni palika mazliet labak.Es biju domajis ka tas bumbiers ari ir bremzu pastiprinatajs,kur tad vinam atrodas tas bremzu pastiprinatajs?Vel ir tada lieta ka man ir hidro aizmugureja piekare un cik te palasijos tad man nak suknis ar 120bar spiedienu.Runa iet pa s4c4 ann
Nezinu konkrēti par tavu autiņu, bet runāju teorētiski... Bumbieris nav pastūzis...

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#16
Pievienots 28 March 2010 - 00:38
Диагностика работы двигателя по состоянию свечей зажиганияTad nu man ar tāds mazs jautājums uz kuru pats, domāju, ka zinu atbildi, bet tomēr gribētu zināt citu domas... Saliku jaunas aizdedzes sveces un nobraucu ar tām ap 1700 km (praktiski no vietas, mainīgos režīmos).. apmēram.... Izgriežot visas ārā- visām centrālie elektrodi pilnīgi balti- kā jaunām svecēm. A mīnus elektrodiem (piedodiet, man jūk tie katodi un anodi) paši gali tādi pelēcīgi un pamatne viegli melna, bet bez uzdegumiem- praktiski tā kā kvēpi...
Ja kas varu nobildēt, bet domāju, ka saprotami apraksīju; ko šāds sveču stāvoklis var liecināt?? Par liesu vai normāli?
- lobzix atbalsta
*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO
#17
Pievienots 28 March 2010 - 00:44



- BABY BOY atbalsta
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#18
Pievienots 28 March 2010 - 00:51
Tad kādi vēl jautājumi "par liesu vai normāli".
Priecājies būtu par to, kāds tev tur tās sveces krāsojums - viss čikeniekā

*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO
#19
Pievienots 28 March 2010 - 00:54
Kas attiecas uz tavu jautājumu, svecīte Nr3 atbilst pārāk liesam degmaisījumam.
Tad kādi vēl jautājumi "par liesu vai normāli".
Priecājies būtu par to, kāds tev tur tās sveces krāsojums - viss čikeniekā http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Pierunāji....


Audi 100 C4 Avant, 2.8
#20
Pievienots 28 March 2010 - 11:39
bumbieris darbojas ne tikai peec dzineeja izsleegshanas, bez bumbiera pie darbojosha dzineeja nespeesi pilnveertiigi nobremzeetNezinu konkrēti par tavu autiņu, bet runāju teorētiski... Bumbieris nav pastūzis... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... bumbieris pilda hidroakumulatora funkciju un tas paredzēts bremžu pastiprinājuma uzturēšanai kādu laiciņu pēc motora noslāpēšanas. Pastiprinātājs atrodas uzreiz aiz galvenā bremžu cilindra.
- lobzix atbalsta
printeru un datortehnikas remonts
#21
Pievienots 28 March 2010 - 11:44
#22
Pievienots 28 March 2010 - 14:05
Kā arī nepieciešama info par temp devējiem:
flancī pie galvas ar vienu kontaktu-
flancī pie galvas ar diviem kontaktiem- (varētu būt panelim??)
galvas galā no aizmugures-
Sarosās veco spriču spečuki

Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#23
Pievienots 28 March 2010 - 15:50
kas tastads ir? ieguvu sava ipašuma bet kas par modeli? man no viniem nav nekādas sajēgas!
moš kādam vajag?
- Jonix atbalsta
..........
#24
Pievienots 28 March 2010 - 16:05



audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.9tdi fl fwd
#26
Pievienots 28 March 2010 - 16:27
#27
Pievienots 28 March 2010 - 17:39
Bet man vins neiet leja.Ja asi spiez bremzi tad vispar ir ka pret akmeni,pec kadas sekundes paliek itka pedalis miksataks un sak kautko bremzet,ja brauc pa sastregumiem kur parsvara visu laiku tiek spaidita bremze tad itka ir normali,bet bremzes nav tik asas ka butu jabut(lai nobremzetu ar kaucosiem riteniem,jaspiez ar abam kajam un visu svaru).Vibracija ir jutama ja nospiez bremzu pedali un ta ka mazliet palaiz valigak.Pats pedalis nekur dzilak neiet.jā, augstā darba spiediena dēļ sūknis ir ļoti mazražīgs. Un tapēc hidroakumulators piedalās jebkurā bremžu spiedienā, jo spiežot bremzi, plūsma ir vajadzīga lielāka, nekā sūknis spēj saražot. Tapēc ar beigtu bumbieri, pedālis kratoties iet pamazām lejā!
#28
Pievienots 28 March 2010 - 17:44
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#29
Pievienots 28 March 2010 - 17:49
paldies!Ta nav stella bet gan Riga-Mini
..........
#30
Pievienots 28 March 2010 - 17:54
UP!!Jautājums par K-Jet droseles slēdzi- kādas ir atšķirības starp 2-kontaktu un 3-kontaktu? Dzīvē nevaru salīdzināt, ir pieejams apskatei strādājošs 2-kontaktu slēdzis, bet autiņam, kam tiek meklēts, ir ar 3 kontaktiem, bet diemžēl ar izsprāgušām iekšām.
Kā arī nepieciešama info par temp devējiem:
flancī pie galvas ar vienu kontaktu-
flancī pie galvas ar diviem kontaktiem- (varētu būt panelim??)
galvas galā no aizmugures-
Sarosās veco spriču spečuki http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Vajadzētu arī vakuuma trubiņu shēmu, izrakos krustu šķērsu, ir aptuvena leģenda lielajām lietām, bet gribas pilnīgu
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
2 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)
-
Bing (1)