
Jautājumu Kaste 3
#2551
Pievienots 06 December 2010 - 20:21
..........
#2552
Pievienots 06 December 2010 - 20:23

sodien no visaam puseem meeginaaj sildiit ar celtnieciibas feenu (paris H)
audi 90 fwd b2 2.2 133zs audi A6 fwd c5 2.5tdi AT uz detaļām
audi coupe quattro b3 2.3 133zs audi A6 fwd c4 avant 2.0 16v mt uz detaļām
audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs
#2553
Pievienots 06 December 2010 - 20:46
Šo rakstu rediģēja andzha: 06 December 2010 - 20:46
Audi 80 B4 2.3 1.9TDI
Audi A6 C5 1.9 TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI
Audi 80 B3 under construction..
#2554
Pievienots 06 December 2010 - 23:08
#2555
Pievienots 06 December 2010 - 23:19
Tātad panelis ir noņemts. Paliek galvenais jautājums- kā noņemt to pašu pečkas korpusu? To, kur sadalās gaisa plūsmas un kam apakšā ir tas nolādētais radiators?! Tiešām neredzu stiprinājumus tam blokam!
No motora puses 2 uzgriežnus atskrūvēji? http://forums.audiwo....php?p=18463995
Šo rakstu rediģēja rralfs9: 06 December 2010 - 23:21
Kāda māte saka dēlam lidotājam:lido dēliņ labi zemu un labi lēni.
AUDI A4 B6 AVANT 1.9TDI
ŠKODA OCTAVIA A7 2.0TDI 4x4
#2556
Pievienots 06 December 2010 - 23:25
Nē, paldies. Tos atskrūvē un tad viss?No motora puses 2 uzgriežnus atskrūvēji? http://forums.audiwo....php?p=18463995

#2557
Pievienots 06 December 2010 - 23:38
Kāda māte saka dēlam lidotājam:lido dēliņ labi zemu un labi lēni.
AUDI A4 B6 AVANT 1.9TDI
ŠKODA OCTAVIA A7 2.0TDI 4x4
#2558
Pievienots 07 December 2010 - 00:23
atvienoju arī tos. Tagad visa tā padarīšana kustās, it kā grib nākt ārā, bet nē, aiz kkā vēljoprojām ķeras. Nesaprotu aiz kā? Vai tiešām tā pečka jāņem nost kopā ar motoriņu un to daļu, kas aiz bardačoka? Un vai man nevajadzēja kkā ātrāk izņemt to plastmasu, pa kuru pūšas gaiss uz kājām?No ārpuses vēl savienots ir ar salona gaisa filtra kasti(arī 2 uzgriežņi).
Sāku saprasu kāpēc par šo darbu prasa tādu piķi... Brīnīšos, ja man izdosies visu salikt!
#2560
Pievienots 07 December 2010 - 08:27
plastmasu vēlams ņemt nost, nav tur nekā sarežģīta. Cel nu ārā visu un nelauzi galvu. Trubas atvienoji?atvienoju arī tos. Tagad visa tā padarīšana kustās, it kā grib nākt ārā, bet nē, aiz kkā vēljoprojām ķeras. Nesaprotu aiz kā? Vai tiešām tā pečka jāņem nost kopā ar motoriņu un to daļu, kas aiz bardačoka? Un vai man nevajadzēja kkā ātrāk izņemt to plastmasu, pa kuru pūšas gaiss uz kājām?
Sāku saprasu kāpēc par šo darbu prasa tādu piķi... Brīnīšos, ja man izdosies visu salikt!

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI
Audi A6 C5 1.9 TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI
Audi 80 B3 under construction..
#2561
Pievienots 07 December 2010 - 15:16
white audi c4a6 96. 2,5tdi
#2562
Pievienots 07 December 2010 - 17:59
vnt man liekas ka nozīmē ka var regulēt lenķi?
ja kļūdos labojiet!

..........
#2563
Pievienots 07 December 2010 - 18:14
Man pie 1800rpm jau ir 1.5bar spiediens.
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#2564
Pievienots 07 December 2010 - 18:15
VNT labāka ar to, ka pūš jau pie maziem un spēj pūst arī pie lieliem.
Man pie 1800rpm jau ir 1.5bar spiediens.
tas ir specialas turbinas jeb no kada konkreta auto?
white audi c4a6 96. 2,5tdi
#2565
Pievienots 07 December 2010 - 18:31
http://www.turbomaster.info/eng/catalogs/garrett.php tās kurām ir V beigās tās ir VNT.tas ir specialas turbinas jeb no kada konkreta auto?
#2566
Pievienots 07 December 2010 - 18:35
white audi c4a6 96. 2,5tdi
#2567
Pievienots 07 December 2010 - 18:44
Ja no 10vt uzliksi, uzpūtīs labi ja pie 3k rpm
Un WG būs jāliek lielais.
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#2568
Pievienots 07 December 2010 - 18:48
Var, bet kāda jēga?
Ja no 10vt uzliksi, uzpūtīs labi ja pie 3k rpm
Un WG būs jāliek lielais.
skaidrs! man tagad k-14,nu....neka ipasha. jamaina!
white audi c4a6 96. 2,5tdi
#2569
Pievienots 08 December 2010 - 17:46
#2570
Pievienots 08 December 2010 - 17:54
Es ar no sākuma mēģināju nosusināt, bet tad sapratu, ka man uz to pasākumu aizies 100 gadi un izņemt grīdas paklājiņu būs ātrāk- izmazgāju, izžāvēju un tagad ir okei!Pečka nomainīta, paliek jautājums- Cik liela iespēja ir izžāvēt visu antifrīzu no salona. Žāvēju, žāvēju, bet tāds lipīgs vienalga paliek. Man būtu jāņem un pamatīgi jāmazgā visi paklāji, siltinājumi utt?
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#2571
Pievienots 08 December 2010 - 20:32
Cik biju dzirdējis, tad no S6 visiem bija vienādi, bet S4 bija jāskatās ar ručku vai bez...
#2572
Pievienots 08 December 2010 - 23:15
Par saderību ar kārbām, reduktoriem !
Vēlos A4q B5 5 robu kārbu nomainīt uz S4 b5 6 robu , viss derēs plug and play ar stock reduktoru un kardanu ?
un pēc kārbas nomaiņas vai derēs S4 b5 reduktors uz A4q un vai kardāns , var palikt vecias vai S4 ir resnāks ?
#2573
Pievienots 09 December 2010 - 10:16
Help !
#2574
Pievienots 09 December 2010 - 10:43
#2575
Pievienots 09 December 2010 - 11:44
Kas tā par spīdīgu masu ir virsū enkuram ? Laka, līme , vai kas cits ? Kas enkuru notur lai tas negrieztos ap asi ? Ne jau tikai pielodētie vadiņi !
#2576
Pievienots 09 December 2010 - 11:47
#2577
Pievienots 09 December 2010 - 20:57
#2578
Pievienots 09 December 2010 - 21:01

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI
Audi A6 C5 1.9 TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI
Audi 80 B3 under construction..
#2579
Pievienots 10 December 2010 - 09:38
1. kloķenes pamatenes
2. klaņi
3. sadalene
4. galva
kko palaidu garām?
paldies!!!

..........
#2580
Pievienots 10 December 2010 - 09:46
3 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 3 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)