Pālekt uz saturu


Foto

Jautājumu Kaste 3


  • Please log in to reply
48966 atbildes uz šo tēmu

#871 Puika

Puika
  • Lietotājs
  • 790 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:Das auto

Pievienots 18 June 2010 - 07:56

Kād jauna kontakt grupa tika uzlikta/ (no gross auto RD) ja jā tad esi ļoti daudz obrauci ar to šitu. Man bija mācība, uz B3 gan, uzliekot no šrota lietotu oriģinālu nobraucu 2 gadus bez probžu! http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Jauna no Apemotors

1) iedarbinot auto ar aukstu motoru un iesāko braukt, motoram ir vēlme noslāpt. uzdodot nedaudz gāzi viss ir ok.
2) braucot dažreiz ir vēlme pašam nosevis noslāpt. pēc noslāpšanas panelī nedeg gaismas. pakustnot atslēgu iedegās. -> kontaktgrupa? decembrī tika uzlikta jauna.

problēmas turpinās :crazy:
šorīt benzīna sūknis pateica PALDIES, bet man šodien ir brīvs :shock:
kurš no relejiem atbild par benzīna sūkni?
Ievietotais attēls
protams pastāv variants pa taisno pielikt pie aķa un pastīties vai viņš vispār funkcionē

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Problēma ir nevis ar manu domāšanu, bet gan ar Tavu uztveri!!!
Lettinsh


#872 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9707 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 18 June 2010 - 08:39

#10 ja pareizi atceros. Releju var smuki salikt pa taisno ar peremičku

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#873 Puika

Puika
  • Lietotājs
  • 790 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:Das auto

Pievienots 18 June 2010 - 08:41

#10 ja pareizi atceros. Releju var smuki salikt pa taisno ar peremičku

vakars liekas ka būs interesants

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Problēma ir nevis ar manu domāšanu, bet gan ar Tavu uztveri!!!
Lettinsh


#874 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 June 2010 - 08:42

kur var iegadaties 2.5TDI sukna no C4 plunžeri? un cik maksā aptuveni?



#875 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9707 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 18 June 2010 - 12:16

vakars liekas ka būs interesants

Vienkāršāk piemest špani pa taisno vai arī pielikt lampiņu un pagriezt atslēgu. otrais pat ērtāk!!

Pirms brīža fāters paziņoja priecīgu vēsti ka pārspridzinājis bremžu trubu aizmugurē un gandrīz nonesis vienu sīko. Ko tauta iesaka lai mājas apstākļos dabūtu vaļā štucerus? Teikšu lai salaista visu ar bremžu eļļu, bet varbūt ir vēl kādas viltības?....

Šo rakstu rediģēja andzha: 18 June 2010 - 12:23

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#876 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4116 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 June 2010 - 12:27

Pirms brīža fāters paziņoja priecīgu vēsti ka pārspridzinājis bremžu trubu aizmugurē un gandrīz nonesis vienu sīko. Ko tauta iesaka lai mājas apstākļos dabūtu vaļā štucerus? Teikšu lai salaista visu ar bremžu eļļu, bet varbūt ir vēl kādas viltības?....


1) attieciigaa atsleedzinja
2) rorene
3) knaibles/fleksis

#877 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2347 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 June 2010 - 13:07

Kāds varētu ierakstīt šeit vai PM Jaunolaines srota(audi/wv) mob.tel.nr.

Vai var a4 b5 parastā spidometra vietā ielikt ar voltmetru un eļjas spiediena dačikiem , vajadzēs vilkt vadus vai radīs 1:1 ?

#878 Teach

Teach
  • Lietotājs
  • 232 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija
  • Intereses:Auto, Tuning, PC, Forex-trade

Pievienots 18 June 2010 - 14:19

Man jautājums par Q C4 kuzaviem.
Atšķirība starp A100Q ar meh. dif pogu un A6Q bez..
Kas mainās braukšanas uzsākšanā u.t.t.
Plānotais dzinējs uzgriests 2,5 tdi kurā labāk..?

A6 /96/1.9TDI/Avant /ECU+


#879 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4116 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 June 2010 - 14:28

Man jautājums par Q C4 kuzaviem.
Atšķirība starp A100Q ar meh. dif pogu un A6Q bez..
Kas mainās braukšanas uzsākšanā u.t.t.
Plānotais dzinējs uzgriests 2,5 tdi kurā labāk..?


Nu difu jau var uzlikt kaadu grib un kur grib.
Betnu atshkjiriibas ir taada, ka vainu ir iespeeja sablokjeet pakaljeejo difu vai nav. A6Q toties ir ABS/EDL, kas piebremzee izspoleejusho riteni, bet shkjiet ka tas darbojas tikai uz prieksheejiem ritenjiem. Visticamaak ka labs variants buutu a100 diffs ar a6 abs/edl.
Bet ja jaaizveelas viens no shiem variantiem, tad jaaizdomaa kam to vajag. Purvaa viennoziimiigi labaak buus mehaaniskais blokjis.

#880 Teach

Teach
  • Lietotājs
  • 232 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija
  • Intereses:Auto, Tuning, PC, Forex-trade

Pievienots 18 June 2010 - 14:38

Nu difu jau var uzlikt kaadu grib un kur grib.
Betnu atshkjiriibas ir taada, ka vainu ir iespeeja sablokjeet pakaljeejo difu vai nav. A6Q toties ir ABS/EDL, kas piebremzee izspoleejusho riteni, bet shkjiet ka tas darbojas tikai uz prieksheejiem ritenjiem. Visticamaak ka labs variants buutu a100 diffs ar a6 abs/edl.
Bet ja jaaizveelas viens no shiem variantiem, tad jaaizdomaa kam to vajag. Purvaa viennoziimiigi labaak buus mehaaniskais blokjis.

un ja kustībā pie 100km/h pa tīru ledu?

A6 /96/1.9TDI/Avant /ECU+


#881 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4116 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 June 2010 - 14:47

un ja kustībā pie 100km/h pa tīru ledu?

nu pie 100km/h uz ledus svariigaak ir labas riepas :)
Nu nevar taa saliidzinaat - tas a100 diffs ir 100% blokjis pakaljeejaa tiltaa, EDL - daljeeja speeku paardale prieksheejaa tiltaa. Ei nu sazin kursh kuraa gadiijumaa labaaks. Man jau liekas ka mehaaniskais, tikai braucot ar to jaareekjinaas ka tas ir cietais, taatad pie labas sakjeres provocees understeeru, pie sliktas - oversteeru.

#882 Lasītājs

Lasītājs
  • Lietotājs
  • 2657 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 June 2010 - 15:08

un ja kustībā pie 100km/h pa tīru ledu?

Vecais difs ar vidu uz cieto. Priekša pakaļa- pēc sajūtām, vai nu torseni no V8, vai šibinieki...

#883 mr.Janka

mr.Janka
  • Lietotājs
  • 1446 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto remonti, foto, kartings, u.c.

Pievienots 18 June 2010 - 16:06

Kāds varētu ierakstīt šeit vai PM Jaunolaines srota(audi/wv) mob.tel.nr.

Vai var a4 b5 parastā spidometra vietā ielikt ar voltmetru un eļjas spiediena dačikiem , vajadzēs vilkt vadus vai radīs 1:1 ?


voltus vajadzeetu raadiit, bet ellas spiedienam parasti vajag speciaalu deveeju dzineejaa

printeru un datortehnikas remonts


#884 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2347 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 19 June 2010 - 01:05

voltus vajadzeetu raadiit, bet ellas spiedienam parasti vajag speciaalu deveeju dzineejaa

paldies tā arī biju domājis , bet kāds jaunolaines(audi/wv) srota numuru nezina ?

#885 valdiskristopans

valdiskristopans
  • Lietotājs
  • 1851 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Dzirciems

Pievienots 20 June 2010 - 03:15

Eu, veči, kā pie velna var dabūt iekšā cigāram pusrāmī priekšējās bukses. Bļ.. nočakarējies esmu pus nakti un jēga nekāda. Pakaļējās ta vienkārši, sasmērēju un ievilku, a vot priekšējās pilnīga auza. Tām buksēm nāk tāda kā fiksējoša "galva", kas ir diezgan lielāka nekā tas caurums. Jau ārā spiežot laikam sajā.ju skrūvspīles. Beigu beigās dabūju laukā, nogriežot to sasodīto pumpāli nost. BET KĀ DABŪT IEKŠĀ JAUNO BUKSI? Tur kaut kāds sikrets?
Manuālī viss uzrakstīts vienkārši - sasmērē un "pluk" iekšā. A dzīvē, man nesanāk nekāds "pluk", ibi*. Tik vien sanācis, kā apņurcīta bukse un, spiežot iekšā, tā augšpuse neslīd, bet uzsēžas un bezmazvai plēš to buksi kopā..
vot bilde:
Ievietotais attēls
Uzskicēju arī apmēram tās bukses formu.
Baigi vajag to manu hlamu uz riteņiem līdz (nu jau šo)vakaram... :(
Sliktākajā gadījumā (ko negribu darīt), nāksies modificēt uz slīpripas tievāku to galu..

Šo rakstu rediģēja valdiskristopans: 20 June 2010 - 03:26

*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO


#886 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4116 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 20 June 2010 - 08:11

Tu ar pareizo galu to buksi spied iekshaa ?
Mosh var ar kaadu savilceeju saspiest to augshgalu un tad spiest iekshaa.

#887 AUDIHZ

AUDIHZ
  • Lietotājs
  • 92 raksti
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 20 June 2010 - 08:57

Sveiki. Audi A6/C4 avant. Izdomaju, ka vajag pieslēgt atpakaļ originālos skļruņus aizmugurē. Pirmstam bija ielikti kautkādi citi un savienoti pa taisno. Pirmkārt orig. tumbām ir divi štekeri, katrā pa diviem spraudņiem, bet man štekeris ar 5. piespraužot var dzirdēt, ka knapi skan. Kur vaina?

#888 valdiskristopans

valdiskristopans
  • Lietotājs
  • 1851 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Dzirciems

Pievienots 20 June 2010 - 09:07

Tu ar pareizo galu to buksi spied iekshaa ?
Mosh var ar kaadu savilceeju saspiest to augshgalu un tad spiest iekshaa.

Ar pareizo pareizo. Mēģināju arī ar hamutu savilkt, nekā, apakšā tak dzelzs armatūra, īpaši nesaspiežas.
Jāpadzer kafija, un jālaiž mocīt tālāk.

*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO


#889 hrabis

hrabis
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 20 June 2010 - 09:12

Ar pareizo pareizo. Mēģināju arī ar hamutu savilkt, nekā, apakšā tak dzelzs armatūra, īpaši nesaspiežas.
Jāpadzer kafija, un jālaiž mocīt tālāk.



Ar "Cietu seju" - daudz vazelīna - velc tik ar "Vītni" iekšā ...
Audi 90

#890 valdiskristopans

valdiskristopans
  • Lietotājs
  • 1851 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Dzirciems

Pievienots 20 June 2010 - 09:31

"..Pressing them in can also be done with a bench vise, be sure to use a 1/2 inch diameter or equivalent socket and press on the small inner sleeve to stretch the thick rubber end of the bushing outward to allow it to pop in place and be retained by the rubber lip. If you try and press on the outer metal sleeve area, you will have a rough time getting these in."
Citāts no http://www.sjmautote...p.html#bushing.

Tas sanāk, ka jāspiež ir centrs nevis ārējā mala :o
Bet tā tak tas metāla centrs izmauksies laukā, tad kāda tai bukšu maiņai jēga.. Stulbums kaut kāds.
Pie tam vēl skrūvspīles vakar tomēr sačakarēju $#@%^!

Šo rakstu rediģēja valdiskristopans: 20 June 2010 - 09:34

*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO


#891 hrabis

hrabis
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 20 June 2010 - 09:35

Nu bet es tak saku ka ar "vītni" jāvelk iekšā ... tā sēne vnk vienā mirklī padosies ..



Ķengurs
Audi 90

#892 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 20 June 2010 - 09:53

Valdi_ tik tiešām- sazied un cietu seju velc tik iekšā!
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#893 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2156 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sieviete

Pievienots 20 June 2010 - 10:04

Es ceru, ka Tu divas liec no vienas puses, un otras divas no citas puses... :svilpo:

B4 TDR powered by Jonix and Valdlauči garage teem, srsauto.lv... tdr.lv


#894 valdiskristopans

valdiskristopans
  • Lietotājs
  • 1851 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Dzirciems

Pievienots 20 June 2010 - 10:48

Kādas citas puses? Blakus garāžā mētājas donora pusrāmis. Tur tak jābūt aklam lai sajauktu.
Un vispār. Bukses ir iekšā :yahoo:
Fiška ir tajā, ka no sākuma ir jāvelk tīri vidus, un pēc tam, kad tā "sēne" izlien cauri, jāpāriet uz parasto ievilkšanas metodi, jo tas vidus baisi sāk stiepties iekšā. T.i. es vienkārši uzmetu veco buksi bez dzelzs centra virsū, šeibu pa virsu un davilku tos ~7mm līdz galam.

PALDIES! :good:
PS. kā nemīlu taisīt šitos "CIETAS SEJAS" variantus :grr:

*Audi 100+200+V8 hibrīds; C3 būris; 2.3NF dvēsele; 89XII' izlaidiens; FWD
Audi 200 20v turbo QUATTRO


#895 Val

Val
  • Administrators
  • 11896 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 20 June 2010 - 17:18

Kurš var apgaismot, vai 1.8t 5v AEB galvas skrūvēm der šāds M10 polydrive (T10070, 3452) štruments?
Bildē labajā pusē. Vajag pagaru, jo skrūves diezgan dziļi galvā iekšā. Otra lieta, kur to Latvijā var nopirkt?
Lēnā garā jāsadzen rokā...
Ievietotais attēls
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#896 hrabis

hrabis
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 20 June 2010 - 17:23

Dignājas 7 ... gan jau ka būs ...
Audi 90

#897 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 20 June 2010 - 17:27

es pirku pie bauskas ielas statoila instrumentu veikalā. Ap 5 ls
A90TQ

#898 hrabis

hrabis
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 20 June 2010 - 17:31

es pirku pie bauskas ielas statoila instrumentu veikalā. Ap 5 ls



Tāpati dignajas iela vien ir - servisu iekārtas un materiāli ... :hihi: blakus glušaku veikals ...
Audi 90

#899 Val

Val
  • Administrators
  • 11896 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 20 June 2010 - 17:51

Apmēram skaidrs, uzņēmums saucās Animo Ltd vai Faktorija BR?
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#900 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 21 June 2010 - 13:37

Vai Audi A6C4 abu pušu atpakaļskata spoguļiem elektriskais regulēšanas motoriņs ir vienāds? Vai tie savā starpā atšķiras?

Šo rakstu rediģēja AAE: 21 June 2010 - 13:40

speedgang.lv




2 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 2 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)