Pālekt uz saturu


Foto

Jautājumu Kaste 3


  • Please log in to reply
49317 atbildes uz šo tēmu

#3511 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9747 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 16 February 2011 - 22:11

Mairiz garākajā projektā ar bija apspriesta līdzīga štelle ar kvēlsvecēm. Slinkums meklēt precīzu linku :)

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#3512 boocis

boocis
  • Lietotājs
  • 222 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 16 February 2011 - 23:41

Kur tev ienāca prātā šāda doma? C4 dīzeļiem daļai bija sildelements lai papūstu remdenu gaisu, B sērijas pečkā vienkārši nav tik daudz vietas. Un kāpēc vispār lai vajadzētu?



Nebūtu slikti, ja būtu tāda fīča, jo tas 1.8 nefiga negrib ātri uzsilt-termostats jauns-WAHLER ražojuma pa 15LsIevietotais attēls

#3513 arc

arc
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto sports

Pievienots 17 February 2011 - 07:23

K-jetam ir kaut kur iemeties gluks. Jautājums kā to ātrāk -20 grādos un ielas izķert?
Pazīmes
1. Auksts laižas izdeāli
2. Silts slodzē normāli ceļ tikai līdz ~3K rpm un tad aizrijas/spļaudās...
3. Silts tukšgaitā normāli ceļ kaut līdz redlinam un nekas neaizrijas/nespļaudās...
4. Uz dīķa fiksā ideja bija noraut spiediena regulātoru no bloka un pakārt gaisā - palīdzēja bet ne pārāk (tagad spļaudās mazāk un pie ~4-5Krpm )
5. Pielietojot bonusa iespēju pieslēgt manuāli starta sprauslu - iegūstam auto kas iet pieņemami
Manuprāt tas nozīmē ka ir viens no - nav zupas(sūknis/regulātors/filtrs) / piesūc gaisu / kaut kas cits...

#3514 boocis

boocis
  • Lietotājs
  • 222 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 17 February 2011 - 09:20

Te nav kāds 1.8T spečuks?Vajag konsultāciju par turbīnas darbību...turbīnas spiediena regulātors(vakuuma) bija izskrūvēts diezgan uz āru, bet spiediens bija 1.1 un nedaudz apgriezieni pakārās pie ātrumu pārslēgšanās...šorīt ieskrūvēju regulātoru kādus 3 apgriezienus uz iekšu un itkā tik daudz vairs neuzkaras tahometrs-liekās, ka ir pat labi-vienīgi tā vairāk pakaras, kad ir tā kārtīgi iemīts pedālis grīdā, bet turbo spiediens arī tā dīvaini uzvedas-iemin grīdā-dačika cejeris parāda 0.5-0.6, tad ir viens brīdis, ka iepūš 1.1 un tad arī nokrītās štimis uz tiem 0.5-0.6-brīžiem noraustās-kas tas ir par defektu?

#3515 Trikez

Trikez
  • Lietotājs
  • 136 raksti

Pievienots 17 February 2011 - 10:06

Arc, manam NG bija lidzigi kaa tev 2. un 3. punkts. Pie vainas bija defekts izpuuteejaa, kkas bija aizdirsies, un tad kad normaali iebeeru vnk atspraga valjaa viens stiprinaajums, pec tam vairs neraustijaas ;) Parejie punkti gan nebija manam.

#3516 arc

arc
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto sports

Pievienots 17 February 2011 - 13:43

Tur nav kam aiz[censored]ies izpūtējā :) ok laikam jau būs vien jāsāk ar šprici

#3517 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3549 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 17 February 2011 - 16:03

nav jautajiens, bet varbuut kadam der :svilpo:

http://cgi.ebay.de/1...3cb504acc5#shId
A200TQ

#3518 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1408 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 17 February 2011 - 17:11

Vai kād zina kā pareizi jāregulē HOLLA devējs 20VT -tīri uz sajūtām ??
jo vnk ļoti ilgi startējas kādas 2,5 sekundes vismaz bet starteris griež ļoti ātri un tad pielec bez problēmām
BET šodien startēju mazlieti ilgāk kā parasti 2x un tad pieleca,bet bija kārtīgi pārsūcies

comam ar 20vT pēc holla regulēšanas parādījās spiediens (standarta) pirmstam tik pa brītiņam pūta

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#3519 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9747 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 17 February 2011 - 20:46

Kādas funkcijas pilda detaļa #4? http://www.autospare...TF8fGI9PTEyNzMw

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#3520 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6315 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 17 February 2011 - 20:52

degvielas termostats, lai regulētu degvielas T, kas nonāk atpakaļ sūknī.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#3521 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9747 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 17 February 2011 - 21:01

nja, dabūju filtru, bet tas trubu pasākums atšķiras, rīt mēģināšu iemest kādu bildi

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#3522 Source

Source
  • Moderators
  • 4430 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 17 February 2011 - 23:11

Vai kād zina kā pareizi jāregulē HOLLA devējs 20VT -tīri uz sajūtām ??
jo vnk ļoti ilgi startējas kādas 2,5 sekundes vismaz bet starteris griež ļoti ātri un tad pielec bez problēmām
BET šodien startēju mazlieti ilgāk kā parasti 2x un tad pieleca,bet bija kārtīgi pārsūcies

comam ar 20vT pēc holla regulēšanas parādījās spiediens (standarta) pirmstam tik pa brītiņam pūta

A kas tur ir regulējams?
holla devējs vnk ir fiksētā stāvoklī un viss.
zobsiksnu pa metkām un visam jāiet.
man jau šķiet, ka nekā regulējuma tur nav.

S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#3523 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1408 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 17 February 2011 - 23:53

vinu var pagroziit tad vainu
nelec
starteejas ilgi
starteejas aatri
un man interesee kaa dabuut max preciizi

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#3524 bush

bush
  • Lietotājs
  • 328 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Erberg

Pievienots 18 February 2011 - 00:03

neiet runa par aizdedzes regulēšanu?? :blink: :shock:

#3525 Rinalds

Rinalds
  • Moderators
  • 1892 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi

Pievienots 18 February 2011 - 00:13

ir arii aan motori, kam holla devejs naak ieksh galvas, sadaliitaajaa.... parasts 2,3 20v sadaliitaajs, bet nav vaacina sveceem, bet smuks melns apalsh vaacinsh :crazy: :yahoo: un to var arii pagroziit :svilpo:

Šo rakstu rediģēja Rinalds: 18 February 2011 - 00:13

Lietotas AUDI rezerves daļas. 29400210

#3526 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1408 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 18 February 2011 - 00:18

bet tas tacu skaitaas holla lasiitaajs/deveejs
ceru ka nekluudos un neko nejaucu :blink:

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#3527 Source

Source
  • Moderators
  • 4430 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 18 February 2011 - 07:20

Nu var jau būt, ka S2 ir citādi, bet S4 tur absolūti nekas nebija regulējams. Pie galvas precīza vietiņa, kur pieskrūvē pamatni, pie kuras tas holls ir piekniedēts.
Regulēt aizdedzi... Man šķita, ka ar to nodarbojās Motronic.

S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#3528 Rinalds

Rinalds
  • Moderators
  • 1892 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi

Pievienots 18 February 2011 - 09:07

Nu var jau būt, ka S2 ir citādi, bet S4 tur absolūti nekas nebija regulējams. Pie galvas precīza vietiņa, kur pieskrūvē pamatni, pie kuras tas holls ir piekniedēts.
Regulēt aizdedzi... Man šķita, ka ar to nodarbojās Motronic.

izlasi veel reiz manu postu :P
NAACA ARII s4, s6 ar AAN motoru, kam holla devejs ir sadaliitaajaa, kas grozaas, nevis kaa Tev, aiz zobsiknas, stacionaari pieskruuveets :P
Lietotas AUDI rezerves daļas. 29400210

#3529 ivijs

ivijs
  • Lietotājs
  • 137 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kuldīga

Pievienots 18 February 2011 - 11:22

Cik liela darbošanās ir lai nomainītu AEL motoram kvēlsveces?
A6 C4 avant TDI fwd
BMW e39 touring 530d
A6 C4 avant TDI q

#3530 Agrilla

Agrilla
  • Lietotājs
  • 409 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 18 February 2011 - 11:32

Cik liela darbošanās ir lai nomainītu AEL motoram kvēlsveces?

Visas pa 30 min. (pīpējot) :crazy:
Audi 100 NF Audi 100 MC Audi A6 2.5 tdi quattro- Powered by TURBOCHIP, Audi 200 3B

#3531 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6315 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 18 February 2011 - 16:42

pat ļoti pīpējot. normāli ~10min.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#3532 decel

decel
  • Lietotājs
  • 57 raksti

Pievienots 18 February 2011 - 20:04

Sveiki! Šodien pārtrūka ģeneratora siksna audi 100 c4, 2.8 AHH, sakiet lūdzu, kādu siksnu man ir jāpērk, jo vecās siskna nebija oriģinālā, proti, bija īsāka, jo negāja uz kondicionera kompresoru un vienu rullīti, nu tjipa bija pa taisno.

#3533 Source

Source
  • Moderators
  • 4430 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 18 February 2011 - 20:12

izlasi veel reiz manu postu http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
NAACA ARII s4, s6 ar AAN motoru, kam holla devejs ir sadaliitaajaa, kas grozaas, nevis kaa Tev, aiz zobsiknas, stacionaari pieskruuveets http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

A kur tad atrodas? Tas tā kā jaunāks vai vecāks risinājums?
Manā gadījumā aizdedzi regulē motronic, ja?!

S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#3534 Val

Val
  • Administrators
  • 11904 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 18 February 2011 - 20:36

Sveiki! Šodien pārtrūka ģeneratora siksna audi 100 c4, 2.8 AHH, sakiet lūdzu, kādu siksnu man ir jāpērk,

Droši vien tāpēc, ka veikalā nevarēja atbildēt, jo AHH nav 2.8, bet 1.9.
Īsāk sakot, ej vēlreiz uz šoreiz saki, ka motors AAH.

Man sanāk 2 veidi siksnas priekš kondiškas:
21,36 x 2260mm gara (>> 4A-R-029 517)
21,36 x 1905mm gara (4A-R-029 518>>)
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#3535 DL8195

DL8195
  • Lietotājs
  • 567 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga.Cesis
  • Intereses:Q

Pievienots 18 February 2011 - 20:37

abiem regulē motroniks,pirmie AAn bija ar to ķipa dalītāju
20vtq

#3536 AIS

AIS
  • Lietotājs
  • 2112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:nenoteikta
  • Intereses:Nebeidzamas Grūtības (NG)- tolmets...nepaņēma - jābrauc tālāk
    c4 a100quattro AAH

Pievienots 18 February 2011 - 20:45

Kas pečkas motoriņā ir tāds, lai trāpot bedrē viņš beigtu strādāt vai arī sāktu ? Ar štekeriem un vadiem viss bumbās . A100 ,C3 parastais bez klimats

#3537 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 18 February 2011 - 20:47

oglītēm kapi

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#3538 AIS

AIS
  • Lietotājs
  • 2112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:nenoteikta
  • Intereses:Nebeidzamas Grūtības (NG)- tolmets...nepaņēma - jābrauc tālāk
    c4 a100quattro AAH

Pievienots 18 February 2011 - 20:49

oglītēm kapi


neesmu jaucis nekad - viņas tur grūti nomainīt ? Jo tā varētu būt - vienu brīdi uz bedrēm normāli strādāja , tagad jau praktiski nemaz vairs negrib slēgties iekšā .

Šo rakstu rediģēja VESAIS: 18 February 2011 - 20:54


#3539 decel

decel
  • Lietotājs
  • 57 raksti

Pievienots 18 February 2011 - 20:51

sorry, tik tiešām AAH dzinējs

#3540 Pritons

Pritons
  • Lietotājs
  • 22 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 February 2011 - 21:08

sveiki!
Tada lieta, sodien mans A4 1996 1.9TDI saka isti necelt. Ar 5 atrumu lidz 3k apgriezieniem kkaa aiziet, ari negribigi, bet pec tam vispar pedalis grida un neiet, max. kadi 3200 un talak ka pret sienu! Ar parejiem atrumiem talak iet, bet uz priekshu vienalga svaki kust. Aiz coolera trubaa taka spiediens ir, nekadu melno dumu vai kaa taada.....kas varetu but pa vainu?zinu, zinu, pie kompja vaidzetu pieslegt, tik problema, ka mana servisa calis kas ar to darbojas uz nedelju aizbraucis!
Kas varetu but pa vainu?

Otrkart: Ar otro, tresho atrumu aptuveni pie 3500 sakas raustisanas - teiksim, min gridaa un tad ir tads ka raviens un atkal kadu sekundi iet, atkal tas pats!Servisa teica, ka turbina sledzoties nost, un lai to noverstu aizbaza mazo cauruliti, kas nak no iepludes caurules, nezinu, ka vinju pareizi sauc. Cerams, ka pietiekami skaidri izteicos. Jautajums, vai tas ir pareizais risinajums?




2 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 2 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)