
Jautājumu Kaste 3
#3481
Pievienots 13 February 2011 - 20:58
Jau ieprieks saku paldies!
#3482
Pievienots 13 February 2011 - 21:01



#3483
Pievienots 13 February 2011 - 21:24
Cik izmaksa a4 b6 1.9 tdi galvas blives maina un slipesana interese tiesi darba izmaksas? varbut kads zin ap cik svarstas videji izmaksas?
Jau ieprieks saku paldies!
cik maksās pats galvas remonts jautā šeit,cik nepieciešamās detaļas-muxam,bet cik pats darbs-prasi tam,kas to darīs.
- AIS atbalsta
#3484
Pievienots 13 February 2011 - 22:05
#3485
Pievienots 13 February 2011 - 23:59
#3486
Pievienots 14 February 2011 - 00:21
Te ir kāds spec, vai visi vēl svin?http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Jebkurā gadījumā tikai pirms droseles var likt bovu. Tik padomā-vai tas tiešām ir nepieciešams??
#3487
Pievienots 14 February 2011 - 00:30
10 minūtescik apjomīgs darbs noņemt pečkas motoriņu audi 80 b2 ?



audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd
#3488
Pievienots 14 February 2011 - 05:00
Jautājums par 1Z sprauslām: dotajā brīdī tās ir iekšā motorā, bet niez nagi izcelt ārā un ielikt stendā uz pārbaudi. Cik veselīgi būtu tās kustināt bez īpašas vajadzības, cik skatījos, tās blīvējas ar metāla blīvgredzeniem, vai sēžas galvā "neizčakarējas" no vairākkārtējas cilāšanas? šādas pārdomas radās pēc Mairiz projekta pēdējiem ierakstiem
Ņem ārā kautvai 30x dienā, ja ir vēlme.
Atskrūvē piespiedējus un ar 15 atslēgu pagrozi sprauslu.
Ja viņa grozās, tad nāks ārā vienkārši velkot ar roku un vienlaicīgi grozot.
Ja negrozas vispār, tad lai viņa tur stāv.
gredzeni jāliek jauni. izmantot drīkst tikai oriģinālos.
Šitam nepiekritīšu.
Vispār man pirmo reizi gadījās sprausla, kura šitā nenāk ārā.
Parasti 10x palurkā uz priekšu atpakaļ ar atslēgu un iznāk ārā kā pa sviestu.
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#3489
Pievienots 14 February 2011 - 10:39
Jebkurā gadījumā tikai pirms droseles var likt bovu. Tik padomā-vai tas tiešām ir nepieciešams??
Kur atodas oriģinālais recirkulācijas(laikam tā viš saucās?) vārsts?Turbīnā iekšā jau i vai tas ir tas, kurš atrodas gaisa caurulē starp gaisa kasti un turbīnu(tur ir tāds melns apaļš murķis ar vēlvienu cauruli pie labā lutura?).Kautkā liekas, ka nestrādā kā nākas, jo tiko kā turbīna iedod 1bar štimi, tā pārslēdzot ātrumus nedaudz uzkaras apgriezieni?!!!!!
Kādi varianti?Ko darīt?
Ja kas, tad A4 1.8T 97.gada.
#3490
Pievienots 14 February 2011 - 11:19
Ja
Šo rakstu rediģēja andzha: 14 February 2011 - 20:00
Audi 80 B4 2.3 1.9TDI
Audi A6 C5 1.9 TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI
Audi 80 B3 under construction..
#3491
Pievienots 14 February 2011 - 11:38
jautājumu uzdevējam varbūt labāk negrābstīties, ja nezina, kur jāliek un kur atrodas.
Nu jā, to, ka no skaņas pagarunājums rodas, to mēs zinām.
boocim ieteiktu pameklēt topiku forumā par by-pass un blow-off atšķirībām. tā nav daļas, kas uzkar apgriezienu, bet nefuncionējoša vnk bojā turbīnu.
S4 = 2226cm3 20V turbo quattro
Source
#3492
Pievienots 14 February 2011 - 14:54
andza, nu jau gan sajauci ar by-pass...
jautājumu uzdevējam varbūt labāk negrābstīties, ja nezina, kur jāliek un kur atrodas.
Nu jā, to, ka no skaņas pagarunājums rodas, to mēs zinām.
boocim ieteiktu pameklēt topiku forumā par by-pass un blow-off atšķirībām. tā nav daļas, kas uzkar apgriezienu, bet nefuncionējoša vnk bojā turbīnu.
Un kā varu pārbaudīt, vai man tas štrunts funkcionē?
Cik max ir turbo spiediens 1.8T-manam vairāk par 1.1 neuzkāpj-vakuuma turbo spiediena regulātoru izskrūvēju līdz galam ārāmax 1.1 un min kautkādi 0.4 vai 0.6(tad, kad ieskrūvēju līdz galam iekšā`)
#3493
Pievienots 14 February 2011 - 15:04
Nezinu, cik 1,8T pūš.
Tev kas - apgriezieni ne tādi, spiedina nav vai vnk gribās pšs... ?!
Ko Tu gribi pārbaudīt? by-pass?
S4 = 2226cm3 20V turbo quattro
Source
#3494
Pievienots 14 February 2011 - 15:21
Tu runā par absolūto spidienu vai par to, kas iet virs atmosfēras?
Nezinu, cik 1,8T pūš.
Tev kas - apgriezieni ne tādi, spiedina nav vai vnk gribās pšs... ?!
Ko Tu gribi pārbaudīt? by-pass?
Gribas zināt vai by pass funkcionē pareizi.Gribas arī pššš`, bet ja tauta saka, ka nax to pšš, tad man viņu arī nax nevajag...Kā jau teicu, tad kad kārtīgi iemin grīdā un turbīna uzspiež 1.1, tad pakaras apgriezieni pārslēdzoties.Brīziem arī noraustās motors...
Visi filtri jauni-sveces vēl nēsmu mainijis.
Un par spiedienu es runāju to, ko man salonā rāda dačiks, kurš ir pieslēgts pie ieplūdes kolektora ar trubiņu...
#3495
Pievienots 14 February 2011 - 15:42
Esi pārbaudījis, vai nekur nav caurumu?
By-pass kā pārbaudīt... Nez, pamēģini ar muti iepūst noņemtam.

S4 = 2226cm3 20V turbo quattro
Source
#3496
Pievienots 14 February 2011 - 20:03
Šo rakstu rediģēja andzha: 14 February 2011 - 20:04
Audi 80 B4 2.3 1.9TDI
Audi A6 C5 1.9 TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI
Audi 80 B3 under construction..
#3497
Pievienots 14 February 2011 - 23:19
Vajag līdz 8martam būt gatavai!
Ja kāds var palīdzēt, tad, lūdzu, PM vai 27805911!
Volvo 2001-2007 latviešu/angļu valodas uzstādīšana 15 minūšu laikā(30euro) , nobraukuma koriģēšana, Volvo mērinstrumentu paneļu remonts(apmaiņa).
#3498
Pievienots 14 February 2011 - 23:21

1. Kad atrums iet virs 80km/h sak vibreet, paadijas pirms 3 dienam (Manas idejas, bremzu diski, vai kadai riepai no augstuma kads svarinjs nokritis un mētā) - Ja bus bremzu diski, tad varbut kads var piedavat - audi a6/c4
2. Diegan kujozi, motora temperatura leni kap augsa, tas jau normala sada laika! Stasts tads, braucu majas no Kino, pie dalbes temperatua zem 90gradiem, parbaucu pari skuju parbrauktuvei, sanaca nedaudz uzspiest lidz 140km/h un tad temperatura, saka tad nedaudz kristies visu laiku nogaja gandriz lidz 50gradiem, un tad atkal saka nedaud kap augsa!
Vai nu kads dachiks noglucija vai kas, bet diegan interesanti

3. Kurs var nolasīt man KLUDAS - Pārādā nepaliksu! 30minutes maks jums tas aiznjems :S:S
www.TDR.lv
#3499
Pievienots 15 February 2011 - 00:37
Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)
#3500
Pievienots 15 February 2011 - 07:33
Termostats stāv vaļā + aukstais laiks. Man pat ar normālu termostatu aizvakar bija tā, ka, pa šoseju braucot, lēnām pūta siltumu salonā, nogriezos nost no šosejas un sāku braukt lēni (~20km/h) sāka pūst momentā uz max siltumu iekšā. Samaini termostatu.
S4 = 2226cm3 20V turbo quattro
Source
#3501
Pievienots 15 February 2011 - 09:07
Jautājums VS situācija :
Manam audi interesanti joki parādijas aukstumā šajā - pielec smuki, rūc smuki līdz automātiskais čoks atslēdzas un nokrīt apgriezieni uz 800rpm ,tad sāk peldēt līdz 1000 un krīt līdz miršanai gandrīz . pēc minūtēm desmit , kad jau bija kārtīgi uzsilis , tad atkal viss normāli paliek . Jau otro dienu tā .
Kas tieši tur sasalst ?

#3502
Pievienots 15 February 2011 - 10:49
Nemeklee kaski,gaidi pavasaribrrrr - aukstums dara savu ..
Jautājums VS situācija :
Manam audi interesanti joki parādijas aukstumā šajā - pielec smuki, rūc smuki līdz automātiskais čoks atslēdzas un nokrīt apgriezieni uz 800rpm ,tad sāk peldēt līdz 1000 un krīt līdz miršanai gandrīz . pēc minūtēm desmit , kad jau bija kārtīgi uzsilis , tad atkal viss normāli paliek . Jau otro dienu tā .
Kas tieši tur sasalst ? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

#3503
Pievienots 15 February 2011 - 11:00
Visu laiku staav paliels gaisa burbulis degvielas iepluudes trubaa un aaraa nevar izdziit.
Šo rakstu rediģēja dadzisis: 15 February 2011 - 14:52
VW passat 1.6TD
#3504
Pievienots 16 February 2011 - 09:14
#3505
Pievienots 16 February 2011 - 11:44
Gribeju pajautat ko citu ari par a4, man 97. gads, klima un kondishka. Vai citiem kolegjiem, kam ari lidzigs aparats, ir taa, ka ja pielaid mashinu, un teiksim uzliec uz ekrana lai puush + 22, vinsh sakumaa neko nepuush, bet ar laiku saak puust arvien vairak - bet ja pec tam kad jau vinsh labu laiku puush, un es pagriezhu mazak, vinsh tapat naak atpakalj uz lielakiem apgriezieniem pechkai? es ceru, ka kaads saprata

#3506
Pievienots 16 February 2011 - 12:21
Tam pasham auto man ir tapat - uzreiz puush uz max.
Gribeju pajautat ko citu ari par a4, man 97. gads, klima un kondishka. Vai citiem kolegjiem, kam ari lidzigs aparats, ir taa, ka ja pielaid mashinu, un teiksim uzliec uz ekrana lai puush + 22, vinsh sakumaa neko nepuush, bet ar laiku saak puust arvien vairak - bet ja pec tam kad jau vinsh labu laiku puush, un es pagriezhu mazak, vinsh tapat naak atpakalj uz lielakiem apgriezieniem pechkai? es ceru, ka kaads saprata http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Principaa vinsh riikojas taa itkaa butu nospiests "auto" rezhims.
To es zinu, ka ir jāpūš uz max, bet vai nav jānāk ārā jau siltam/karstam gaisam pie nosacijuma, ja dzesēšanas šķidrums ir vēs(vēl nav uzsilis)Par topašu klimu-es braucu ar ieslēgtu ''auto'' režīmu un 22grādiem-kad dzinējs vēl nav pietiekami uzsilis, tad ventilātors pūš uz pirmo strīpiņu, bet kad sāk uzsilt, tad pakāpeniski pieaug apgriezieni un tie nokrītas/sāk kristies tikai tad, kad salonā ir ~tie 22 grādi-šādos laika apstākļos man ventilātors nepārtraukti darbojas tikpatkā uz pilnu, jo nespēj piesildīt universāļa salonu..
- Tilts atbalsta
#3507
Pievienots 16 February 2011 - 12:47
#3508
Pievienots 16 February 2011 - 13:55
sito to ka uzliek uz loga esmu novērojis gan land cruiser gan arī 07` gada v70 gan audi. jo logs ir aizsvidis un kā tad no vina to mitrumu varēs dabūt nost, ar pirmo iedaļu ventilātoram ? Protams ka nē. tāpēc arī ventilātors strādā uz max lai būtu pec iespējas ātrāka plūsma uz logu un mitrums pazustu.
Jā-to visu es saprotu, bet galvenais jautājums bij par to, vai tur nav domāts kalorīfera princips-kad pūš uz loga jau siltu kad dzinējs vēl ir vēs?! Vai nav iekš pečkas kāds elektrisks sildelements??
#3509
Pievienots 16 February 2011 - 20:03
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!
#3510
Pievienots 16 February 2011 - 22:05

1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)