Pālekt uz saturu


Foto

Jautājumu Kaste 3


  • Please log in to reply
49874 atbildes uz šo tēmu

#3481 janis1981

janis1981
  • Lietotājs
  • 278 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis

Pievienots 13 February 2011 - 20:58

Cik izmaksa a4 b6 1.9 tdi galvas blives maina un slipesana interese tiesi darba izmaksas? varbut kads zin ap cik svarstas videji izmaksas?
Jau ieprieks saku paldies!

#3482 Rinalds

Rinalds
  • Moderators
  • 1892 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi

Pievienots 13 February 2011 - 21:01

nezinu kaa latviski, betkrieviski saucaas ''vikalatka'' :sarkst: krieviski rakstiit nemaaku :D ;)
Lietotas AUDI rezerves daļas. 29400210

#3483 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1800 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 13 February 2011 - 21:24

Cik izmaksa a4 b6 1.9 tdi galvas blives maina un slipesana interese tiesi darba izmaksas? varbut kads zin ap cik svarstas videji izmaksas?
Jau ieprieks saku paldies!


cik maksās pats galvas remonts jautā šeit,cik nepieciešamās detaļas-muxam,bet cik pats darbs-prasi tam,kas to darīs.

#3484 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 13 February 2011 - 22:05

kads zin cik ir izejošais diamets uz izpūtēju garrett gt1749va ?

#3485 jurchix

jurchix
  • Lietotājs
  • 62 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 13 February 2011 - 23:59

cik apjomīgs darbs noņemt pečkas motoriņu audi 80 b2 ?
80q

#3486 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 1013 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 14 February 2011 - 00:21

Te ir kāds spec, vai visi vēl svin?http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Jebkurā gadījumā tikai pirms droseles var likt bovu. Tik padomā-vai tas tiešām ir nepieciešams??
Saab 9-5 AERO

#3487 Val

Val
  • Administrators
  • 11944 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 14 February 2011 - 00:30

cik apjomīgs darbs noņemt pečkas motoriņu audi 80 b2 ?

10 minūtes
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#3488 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 14 February 2011 - 05:00

Jautājums par 1Z sprauslām: dotajā brīdī tās ir iekšā motorā, bet niez nagi izcelt ārā un ielikt stendā uz pārbaudi. Cik veselīgi būtu tās kustināt bez īpašas vajadzības, cik skatījos, tās blīvējas ar metāla blīvgredzeniem, vai sēžas galvā "neizčakarējas" no vairākkārtējas cilāšanas? šādas pārdomas radās pēc Mairiz projekta pēdējiem ierakstiem


Ņem ārā kautvai 30x dienā, ja ir vēlme.
Atskrūvē piespiedējus un ar 15 atslēgu pagrozi sprauslu.
Ja viņa grozās, tad nāks ārā vienkārši velkot ar roku un vienlaicīgi grozot.
Ja negrozas vispār, tad lai viņa tur stāv.

gredzeni jāliek jauni. izmantot drīkst tikai oriģinālos.


Šitam nepiekritīšu.

Vispār man pirmo reizi gadījās sprausla, kura šitā nenāk ārā.
Parasti 10x palurkā uz priekšu atpakaļ ar atslēgu un iznāk ārā kā pa sviestu.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#3489 boocis

boocis
  • Lietotājs
  • 222 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 14 February 2011 - 10:39

Jebkurā gadījumā tikai pirms droseles var likt bovu. Tik padomā-vai tas tiešām ir nepieciešams??


Kur atodas oriģinālais recirkulācijas(laikam tā viš saucās?) vārsts?Turbīnā iekšā jau i vai tas ir tas, kurš atrodas gaisa caurulē starp gaisa kasti un turbīnu(tur ir tāds melns apaļš murķis ar vēlvienu cauruli pie labā lutura?).Kautkā liekas, ka nestrādā kā nākas, jo tiko kā turbīna iedod 1bar štimi, tā pārslēdzot ātrumus nedaudz uzkaras apgriezieni?!!!!!
Kādi varianti?Ko darīt?
Ja kas, tad A4 1.8T 97.gada.

#3490 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9793 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 14 February 2011 - 11:19

Mēģināšu atreferēt GintsK rakstīto:

Ja tev tgd ir wastegatebypass un uzliksi blow-off, tad tā noraustīšanās būs vēl izteiktāka, jo blow-off ar to jauko skaņu izvada gaisu atmosfērā, savukārt wastegate ieplūdē pēc gaisa mērītāja. Izlaižot brīvdabā kompim nojūk aprēķins un notiekas nekorekta degmaisījuma aprēķināšana un raustījiens.

Šo rakstu rediģēja andzha: 14 February 2011 - 20:00

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#3491 Source

Source
  • Moderators
  • 4445 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 14 February 2011 - 11:38

andza, nu jau gan sajauci ar by-pass...
jautājumu uzdevējam varbūt labāk negrābstīties, ja nezina, kur jāliek un kur atrodas.

Nu jā, to, ka no skaņas pagarunājums rodas, to mēs zinām.

boocim ieteiktu pameklēt topiku forumā par by-pass un blow-off atšķirībām. tā nav daļas, kas uzkar apgriezienu, bet nefuncionējoša vnk bojā turbīnu.

S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#3492 boocis

boocis
  • Lietotājs
  • 222 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 14 February 2011 - 14:54

andza, nu jau gan sajauci ar by-pass...
jautājumu uzdevējam varbūt labāk negrābstīties, ja nezina, kur jāliek un kur atrodas.

Nu jā, to, ka no skaņas pagarunājums rodas, to mēs zinām.

boocim ieteiktu pameklēt topiku forumā par by-pass un blow-off atšķirībām. tā nav daļas, kas uzkar apgriezienu, bet nefuncionējoša vnk bojā turbīnu.


Un kā varu pārbaudīt, vai man tas štrunts funkcionē?
Cik max ir turbo spiediens 1.8T-manam vairāk par 1.1 neuzkāpj-vakuuma turbo spiediena regulātoru izskrūvēju līdz galam ārāmax 1.1 un min kautkādi 0.4 vai 0.6(tad, kad ieskrūvēju līdz galam iekšā`)

#3493 Source

Source
  • Moderators
  • 4445 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 14 February 2011 - 15:04

Tu runā par absolūto spidienu vai par to, kas iet virs atmosfēras?
Nezinu, cik 1,8T pūš.

Tev kas - apgriezieni ne tādi, spiedina nav vai vnk gribās pšs... ?!

Ko Tu gribi pārbaudīt? by-pass?

S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#3494 boocis

boocis
  • Lietotājs
  • 222 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 14 February 2011 - 15:21

Tu runā par absolūto spidienu vai par to, kas iet virs atmosfēras?
Nezinu, cik 1,8T pūš.

Tev kas - apgriezieni ne tādi, spiedina nav vai vnk gribās pšs... ?!

Ko Tu gribi pārbaudīt? by-pass?



Gribas zināt vai by pass funkcionē pareizi.Gribas arī pššš`, bet ja tauta saka, ka nax to pšš, tad man viņu arī nax nevajag...Kā jau teicu, tad kad kārtīgi iemin grīdā un turbīna uzspiež 1.1, tad pakaras apgriezieni pārslēdzoties.Brīziem arī noraustās motors...
Visi filtri jauni-sveces vēl nēsmu mainijis.
Un par spiedienu es runāju to, ko man salonā rāda dačiks, kurš ir pieslēgts pie ieplūdes kolektora ar trubiņu...

#3495 Source

Source
  • Moderators
  • 4445 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 14 February 2011 - 15:42

Cik tad Tu gribi, ja Tev 1,1 virs atmosfēras spiediena pūš tas 1,8T?
Esi pārbaudījis, vai nekur nav caurumu?

By-pass kā pārbaudīt... Nez, pamēģini ar muti iepūst noņemtam. :D

S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#3496 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9793 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 14 February 2011 - 20:03

Kādas ir atšķirības starp B4 4cyl benzīna un dīzeļa stūres pastiprinātāja sūkņa kronšteiniem, t.i., vai dīzelim varēs uzkombinēt no benzīnnieka? Pēc koda biški atšķiras..

Šo rakstu rediģēja andzha: 14 February 2011 - 20:04

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#3497 personall

personall
  • Lietotājs
  • 155 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Baldone

Pievienots 14 February 2011 - 23:19

Vajag uz robotiem uzlikt mašīnu un pataisnot labo pusi, un vēlams sakrāsot ārī(detaļas man ir)..sitiens tieši pa pasažiera pusi, abas durvis aizdzītas uz aizmuguri un mazlietiņ bukte jumtā ir..
Vajag līdz 8martam būt gatavai!
Ja kāds var palīdzēt, tad, lūdzu, PM vai 27805911!

Volvo 2001-2007 latviešu/angļu valodas uzstādīšana 15 minūšu laikā(30euro) , nobraukuma koriģēšana, Volvo mērinstrumentu paneļu remonts(apmaiņa).


#3498 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4630 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 14 February 2011 - 23:21

Tad nu ta atkal mazas probleminjaS :D
1. Kad atrums iet virs 80km/h sak vibreet, paadijas pirms 3 dienam (Manas idejas, bremzu diski, vai kadai riepai no augstuma kads svarinjs nokritis un mētā) - Ja bus bremzu diski, tad varbut kads var piedavat - audi a6/c4
2. Diegan kujozi, motora temperatura leni kap augsa, tas jau normala sada laika! Stasts tads, braucu majas no Kino, pie dalbes temperatua zem 90gradiem, parbaucu pari skuju parbrauktuvei, sanaca nedaudz uzspiest lidz 140km/h un tad temperatura, saka tad nedaudz kristies visu laiku nogaja gandriz lidz 50gradiem, un tad atkal saka nedaud kap augsa!
Vai nu kads dachiks noglucija vai kas, bet diegan interesanti :)


3. Kurs var nolasīt man KLUDAS - Pārādā nepaliksu! 30minutes maks jums tas aiznjems :S:S

#3499 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3104 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 15 February 2011 - 00:37

Ir gan jauni, gan lietoti A6C4 bremžu diski. PM. Kļūdas arī varu nolasīt.

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#3500 Source

Source
  • Moderators
  • 4445 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 15 February 2011 - 07:33

Sniegs Tev diskos iesalis, tur arī vibrē.
Termostats stāv vaļā + aukstais laiks. Man pat ar normālu termostatu aizvakar bija tā, ka, pa šoseju braucot, lēnām pūta siltumu salonā, nogriezos nost no šosejas un sāku braukt lēni (~20km/h) sāka pūst momentā uz max siltumu iekšā. Samaini termostatu.

S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#3501 AIS

AIS
  • Lietotājs
  • 2112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:nenoteikta
  • Intereses:NF+turbo c3
    c4 a100quattro AAH
    A4B6 2.5tdi quattro

Pievienots 15 February 2011 - 09:07

brrrr - aukstums dara savu ..
Jautājums VS situācija :
Manam audi interesanti joki parādijas aukstumā šajā - pielec smuki, rūc smuki līdz automātiskais čoks atslēdzas un nokrīt apgriezieni uz 800rpm ,tad sāk peldēt līdz 1000 un krīt līdz miršanai gandrīz . pēc minūtēm desmit , kad jau bija kārtīgi uzsilis , tad atkal viss normāli paliek . Jau otro dienu tā .

Kas tieši tur sasalst ? :nez:

#3502 KP-84

KP-84
  • Lietotājs
  • 884 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 February 2011 - 10:49

brrrr - aukstums dara savu ..
Jautājums VS situācija :
Manam audi interesanti joki parādijas aukstumā šajā - pielec smuki, rūc smuki līdz automātiskais čoks atslēdzas un nokrīt apgriezieni uz 800rpm ,tad sāk peldēt līdz 1000 un krīt līdz miršanai gandrīz . pēc minūtēm desmit , kad jau bija kārtīgi uzsilis , tad atkal viss normāli paliek . Jau otro dienu tā .

Kas tieši tur sasalst ? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nemeklee kaski,gaidi pavasari :D
Audi A4 S line--1.9TDI
Audi B4,--1.9TDI-Powered by INC

#3503 dadzisis

dadzisis
  • Lietotājs
  • 62 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga/Aizkraukle

Pievienots 15 February 2011 - 11:00

Kaa dabuut gaisu aaraa no augstpiediena suuknja - C4 2.5TDI AAT?
Visu laiku staav paliels gaisa burbulis degvielas iepluudes trubaa un aaraa nevar izdziit.

Šo rakstu rediģēja dadzisis: 15 February 2011 - 14:52

audi 80 b2 2-door GTE
VW passat 1.6TD

#3504 boocis

boocis
  • Lietotājs
  • 222 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 16 February 2011 - 09:14

Vajadzīgs padoms-A4 uz klimata paneļa ir ķipa ātrā atkausēšana priekšējam logam-kad nospiež, tad ventilātors sāk pūst uz max apgriezieniem...bet vai tad pie neuzsiluša dzinēja tur nebij jāpūš ārā karstam gaisam-ķip tur nav kautkāda spirāle, taka el.kalorīferiem?

#3505 Trikez

Trikez
  • Lietotājs
  • 136 raksti

Pievienots 16 February 2011 - 11:44

Tam pasham auto man ir tapat - uzreiz puush uz max.

Gribeju pajautat ko citu ari par a4, man 97. gads, klima un kondishka. Vai citiem kolegjiem, kam ari lidzigs aparats, ir taa, ka ja pielaid mashinu, un teiksim uzliec uz ekrana lai puush + 22, vinsh sakumaa neko nepuush, bet ar laiku saak puust arvien vairak - bet ja pec tam kad jau vinsh labu laiku puush, un es pagriezhu mazak, vinsh tapat naak atpakalj uz lielakiem apgriezieniem pechkai? es ceru, ka kaads saprata :D Principaa vinsh riikojas taa itkaa butu nospiests "auto" rezhims.

#3506 boocis

boocis
  • Lietotājs
  • 222 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 16 February 2011 - 12:21

Tam pasham auto man ir tapat - uzreiz puush uz max.

Gribeju pajautat ko citu ari par a4, man 97. gads, klima un kondishka. Vai citiem kolegjiem, kam ari lidzigs aparats, ir taa, ka ja pielaid mashinu, un teiksim uzliec uz ekrana lai puush + 22, vinsh sakumaa neko nepuush, bet ar laiku saak puust arvien vairak - bet ja pec tam kad jau vinsh labu laiku puush, un es pagriezhu mazak, vinsh tapat naak atpakalj uz lielakiem apgriezieniem pechkai? es ceru, ka kaads saprata http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Principaa vinsh riikojas taa itkaa butu nospiests "auto" rezhims.



To es zinu, ka ir jāpūš uz max, bet vai nav jānāk ārā jau siltam/karstam gaisam pie nosacijuma, ja dzesēšanas šķidrums ir vēs(vēl nav uzsilis)Par topašu klimu-es braucu ar ieslēgtu ''auto'' režīmu un 22grādiem-kad dzinējs vēl nav pietiekami uzsilis, tad ventilātors pūš uz pirmo strīpiņu, bet kad sāk uzsilt, tad pakāpeniski pieaug apgriezieni un tie nokrītas/sāk kristies tikai tad, kad salonā ir ~tie 22 grādi-šādos laika apstākļos man ventilātors nepārtraukti darbojas tikpatkā uz pilnu, jo nespēj piesildīt universāļa salonu..

#3507 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 February 2011 - 12:47

sito to ka uzliek uz loga esmu novērojis gan land cruiser gan arī 07` gada v70 gan audi. jo logs ir aizsvidis un kā tad no vina to mitrumu varēs dabūt nost, ar pirmo iedaļu ventilātoram ? Protams ka nē. tāpēc arī ventilātors strādā uz max lai būtu pec iespējas ātrāka plūsma uz logu un mitrums pazustu.

#3508 boocis

boocis
  • Lietotājs
  • 222 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 16 February 2011 - 13:55

sito to ka uzliek uz loga esmu novērojis gan land cruiser gan arī 07` gada v70 gan audi. jo logs ir aizsvidis un kā tad no vina to mitrumu varēs dabūt nost, ar pirmo iedaļu ventilātoram ? Protams ka nē. tāpēc arī ventilātors strādā uz max lai būtu pec iespējas ātrāka plūsma uz logu un mitrums pazustu.



Jā-to visu es saprotu, bet galvenais jautājums bij par to, vai tur nav domāts kalorīfera princips-kad pūš uz loga jau siltu kad dzinējs vēl ir vēs?! Vai nav iekš pečkas kāds elektrisks sildelements??

#3509 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9843 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 16 February 2011 - 20:03

Kur tev ienāca prātā šāda doma? C4 dīzeļiem daļai bija sildelements lai papūstu remdenu gaisu, B sērijas pečkā vienkārši nav tik daudz vietas. Un kāpēc vispār lai vajadzētu?

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#3510 Trikez

Trikez
  • Lietotājs
  • 136 raksti

Pievienots 16 February 2011 - 22:05

Nee, veci, mums uz pechkas nav nekads sildelements, taa , manuprat, ir kkada papildus ekstra ;)




1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)