Pālekt uz saturu


Foto

Par augstspiediena sūkni


  • Please log in to reply
218 atbildes uz šo tēmu

#1 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 25 August 2012 - 13:26

Sveiki!
Novēroju, ka no augstspiediena sūkņa pil dīzelis ārā.. tajā galā kur trubas uz sprauslām..
tieši konkrēti no kurienes īsti nevar redzēt, tāpēc jautājums, vai tajā vietā sūknim ir tikai viena blīve, vai iespējamās vietas ir vairākas..
Auto A4 tdi AFN, sūknis : 028130115A..pēc "etka" diemžēl nevar atrast sūkni detalizētā skatā..

Audi A4 B5.5 AFN


#2 pechons

pechons
  • Lietotājs
  • 1676 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Chicago, Illinois
  • Intereses:tūnings

Pievienots 25 August 2012 - 13:30

varu tikai pateikt, ka pats nekādā gadījumā nejauc viņu vaļā jo atpakaļ nesaliksi un salauzīsi. meklē Jonix, kaross, aldonis, inc.

REGULĒ VĒL

 racing team  


#3 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 August 2012 - 15:46

Jelgavā Abo, Mexer.
Rinalds Rīgā.

#4 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 25 August 2012 - 15:46

Vidzemes augstiene- Mairiz

Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un Fobiju

 


#5 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4075 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 August 2012 - 16:03

youtubē var atrast video ar pamācību, kā šo problēmu risināt. Blīvju komplektu var dabūt piemēram Distehnikā.

#6 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 25 August 2012 - 16:53

Youtube noskatījos to par augšējā (elektriskās daļas) blīvi, bet tā šajā gadījumā nav bojāta..

Audi A4 B5.5 AFN


#7 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4075 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 August 2012 - 16:56

Tad pameklē vēl. Bija tāds kur visu mainīja.

Šitas:

Šo rakstu rediģēja Aig: 25 August 2012 - 17:08


#8 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 August 2012 - 17:02

gan jau plunžera gala blīve. Jāņem nost elektronika un jāvelk ārā plunžeris. Atceros, kad es to darīju pirmo reizi, tad tur iekšā viss sabira. Nācās 2h jāties kāmēr saliku atpakaļ. Tur ir sava tehnika.
Un noņemot augšiņu tā ir ar VAG com jāpieregulē, citādi var sanākt slikti.

#9 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4075 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 August 2012 - 17:14

Nujā, pirmoreiz darot , visādi var sanākt, betnu "pirmie kucēni jāslīcina" :) Tāpēc pirmoreiz labāk noņemt to sūkni no mašīnas un jaukt vietā, kur nekas nevar pazust. Un darīt visu lēnām .

#10 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 25 August 2012 - 19:22

To, kas man jāmaina, šķiet saucas "pump head seal"..kā video teica, ļoti bieži izbeidzas :)

Galvenais, lai tas plunžeris tur nolikts max pozīcijā..domāju atsperes, lai nospriegotas, varbūt tad man izdosies :)

Un jāmēģina tā, lai sūkņa galvu pārrāk tālu nenoņem nost. Pārējais jau..

http://www.dieselgee...tretchoring.JPG

Kāds ir meģinājis nomainīt to blīvi, nenoņemot sūkņa galvu?
Kā šajā instrukcijā:
http://www.dieselgee...dure_s/1873.htm


Audi A4 B5.5 AFN


#11 abo

abo
  • Lietotājs
  • 1940 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 August 2012 - 13:40

nav nekāds kosmoss tur, ērtāk gan darīt to, noņemot sūkni no auto, uzliekot uz galda. Pie viena iesaku nomainīt pilnīgi visas blīves, jo komplektiņu pērkot tāpat viss nāks līdzi.

augšiņu, ja nu akurāt gribās pa lēto, neko neregulējot, var ieskrāpēt sānā metku (tikai uzskati,ka šo neprecīzo variantu neesmu tev ieteicis)


salīdzinot ar sūkni, kam ir tīri mehāniska vai mehāniska + pneimatiska vadība, šīs ir bērnu spēlītes :)

nu ok, atdzīšos, neesmu pro, nekad mūžā neesmu izjaucis sūkni līdz pēdējai skrūvītei, bet konkrēto blīvi nomainīt nav nekas traks.




ak jā pavisam piemirsu divas lietas, kas kā dzirdēts dažiem arī "sanāk"
1 - liekot atpakaļ augšiņu labākajā gadījumā var netrāpīt gredzenā
2 - sliktākajā gadījumā var netrāpīt un vilkt klāt skrūves līdz salūzt asīte

Šo rakstu rediģēja abo: 26 August 2012 - 13:42

automotive enjoyneering


#12 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3016 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 26 August 2012 - 18:06

Es šitā nekad nemainītu plunžera blīvi. Man nebūtu pārliecības, ka tā iestājusies visur perfekti un nav savērpusies. Labāk tās skrūves atskrūvēt līdz galam, izņemt plunžeri un smuki - gaismā un galda to blīvi nomainīt + sasmērēt, lai velkot pret korpusu nekur nepārspiežas. Un kā jau te minēja - ja to dara, tad līdz galam. Viss remkomplekts un aizmirsti tecēšanu. (Ja viena blīve sāk tecēt no vecuma, tad pavisam reāli, ka tecēs arī pārējās - laika jautājums.)

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#13 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 26 August 2012 - 18:18

Nu jā, tā būs arī jādara..

Audi A4 B5.5 AFN


#14 AUDI 100

AUDI 100
  • Lietotājs
  • 47 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils novads-dzerevņa
  • Intereses:skrūvēt utt...
    TDI.

Pievienots 26 August 2012 - 19:19

Nekāds tur kosmoss nav izjaukt un salikt var ar aiztaisītām acīm.Ka mainīt ta mainīt visas blīves.

NISSAN Sunny 2.0D dzīves lielākā kļūda
AUDI 100 C3 AVANT 2.5 TDI 1T 90.g mūžīgais dzinējs

AUDI 100 C3 AVANT QUATTRO 90.g 2.3 b/g nīkulis.Būs 2.5 TDI

AUDI A6 C4 AVANT 2.5 TDI  QUATTRO 97.g

AUDI 100 C3 AVANT 2.0 TD QUATTRO 87.g  lauku kaplis


#15 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3016 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 26 August 2012 - 19:33

Nevar ar aizsietām.

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#16 gatis

gatis
  • Lietotājs
  • 1396 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 August 2012 - 22:00

bet, ja tek pie elektriskās daļas pienākošais štekers? Tam blīvgredzenu var nomainīt? Stāstīja, ka tu jālodē vadi vaļā no iekšpuses, bet izbraukāju Distehniku, Dīzeļcentru, neviens neko tādu nedara..

Šo rakstu rediģēja gatis: 26 August 2012 - 22:01

audi 80q typ81 2.2 10vtq(procesaa)
audi A6/C4 2.5Tdi
 

 


#17 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3016 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 26 August 2012 - 22:23

Tas darās samērā elementāri. Vajag tikai dabūt vaļā to vienu skrūvīti ar trijstūrveida galvu štekerī un noņemt aizsargplastmasu kontaktiem. Pārējais ir lodēšanas vaina.

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#18 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 August 2012 - 22:45

praktiskais latvietis var visu. :drinks:

vācieši tikai stāsta, ka visu var salikt vienreiz. Laikam viņiem izjaucot otrreiz vairs nesanāk.

#19 gatis

gatis
  • Lietotājs
  • 1396 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 27 August 2012 - 18:02

Tas darās samērā elementāri. Vajag tikai dabūt vaļā to vienu skrūvīti ar trijstūrveida galvu štekerī un noņemt aizsargplastmasu kontaktiem. Pārējais ir lodēšanas vaina.

Mexer, tu to vari izdarīt? :)

audi 80q typ81 2.2 10vtq(procesaa)
audi A6/C4 2.5Tdi
 

 


#20 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 27 August 2012 - 19:22

to var visi,kas maina šīs blīves visam sūknim un tīra sūkņus. Bet ja to dara,tad pie reizes ir jāiztīra arī elektriskā daļa visa. tik remkomplektos ja atmiņā neviļ,tad nav šīs blīves.

Šo rakstu rediģēja kasparucis: 27 August 2012 - 19:22


#21 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3016 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 01 September 2012 - 21:24

Jā, es to varu izdarīt, tikai jautājums vai brauksi uz Jelgavu :)
Remkomplektos štekera blīves nav - tas tiesa. Bet ir pāris varianti. PM.

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#22 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 02 September 2012 - 18:52

Apskatījos rūpīgāk, tam ap sūknim sūcas dīzelis gar to skrūvi/zvaigzni jeb head plug..(kurā vēl skrūvējas iekšā skrūve priekš plunžera regulēšanas). vai to var droši skrūvēt ārā un nekas neizjuks?

Audi A4 B5.5 AFN


#23 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3016 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 02 September 2012 - 19:14

Var. Tā blīve mainās easy.

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#24 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 02 September 2012 - 19:52

Tikai kur tādu atslēgu lai dabūn?

Audi A4 B5.5 AFN


#25 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3016 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 02 September 2012 - 21:30

Distehnika, Ganību dambis.
Ja ikdienā ar to nenodarbojies, tad pilnīgs pāķu variants - visas trubas nost un ar roreni :mrgreen:

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#26 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 02 September 2012 - 21:50

:D

#27 ArtiX

ArtiX
  • Lietotājs
  • 68 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 July 2014 - 17:42

Pacelšu vecu tēmu augšā. Audi 100 2.5TDI

Lieta tāda. Bija pārplīsusi zobsiksna. Mašīna visu ziemu nostāvēja, tagad visu sataisīju, bet sūknis vairs degvielu nepadod uz sprauslām. Cauri sūknim degviela cirkulē. Biju izņēmis slāpēšanas vārstam saturu arā, tik un tā nepadod degvielu.

Kas tur tāds varēja notikt no stāvēšanas ? Kaut kas ieķēries vai kādu mēslu ierāva iekšā ?

Palīdziet lūdzu!



#28 ArtiX

ArtiX
  • Lietotājs
  • 68 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 July 2014 - 21:50

Kur visi lielie speciālisti pazuduši?
Sūkņa augša notikšķ, kad ieslēdz aizdedzi.
Kas man vēl beigās parādijās, ieslēdzot aizdedzi, ik pa laikam trikšķēja tas vārsts ar vadu, kas sūkņa apakšā, tas nevarētu būt pie vainas ?

Sent from my LG-D605 using Tapatalk

#29 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1655 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 17 July 2014 - 23:49

Aizbrauc pie kāda zinoša, lai izjauc sūkni un apskatās.



#30 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3016 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 17 July 2014 - 23:54

Pacelšu vecu tēmu augšā. Audi 100 2.5TDI

Lieta tāda. Bija pārplīsusi zobsiksna. Mašīna visu ziemu nostāvēja, tagad visu sataisīju, bet sūknis vairs degvielu nepadod uz sprauslām. Cauri sūknim degviela cirkulē. Biju izņēmis slāpēšanas vārstam saturu arā, tik un tā nepadod degvielu.

Kas tur tāds varēja notikt no stāvēšanas ? Kaut kas ieķēries vai kādu mēslu ierāva iekšā ?

Palīdziet lūdzu!

 

Kura zobene bija plīsusi? Sūkņa vai?

Kā tas ir, nepadod? Degv. vadi paskrūvēti vaļā un griežot ar starteri, sauss? (Stulbs jautājums, stulbam teikumam: "Cauri sūknim degviela cirkulē.").


Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)





1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)