Pālekt uz saturu


Foto

A6 C6 3.0 tdi 2005.gada


  • Please log in to reply
111 atbildes uz šo tēmu

#61 tower9

tower9
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 August 2017 - 13:29

Siksnai visi zobi ir :) Siksna labā stāvoklī, nopirku jaunu, bet tā arī nesamainīju jo vecā pārāk laba vēl

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

#62 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 491 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 03 September 2017 - 20:36

Sveiki! Varbūt kāds var pastāstīt kā vienkāršāk piekļūt C6 3.0 vai 2.7 tdi V6 kartera ventilācijai? 


AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#63 Raiteeens

Raiteeens
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Aizkraukle

Pievienots 11 October 2017 - 22:02

Sveiki.problēma manam audi c6 2.7tdi.ir tā ka asi spiežot gāzi jaudas vispār nav un dūmo.kad nedaudz paturi mazu gāzi aiziet.doma bija ka egr vainīgs.bet ta nav.kādas ir vel iespējas.

#64 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5205 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 12 October 2017 - 08:04

varbūt sākuma nolasi k'ļūdas


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#65 Aroy12

Aroy12
  • Lietotājs
  • 45 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus, Nīgrande
  • Intereses:TDI

Pievienots 15 October 2017 - 20:54

Sveiki!
Audi a6 c6 3.0 tdi 2007.g.
Auiņu nevar pielaist. Pieslēdzot pie datora rādija kļūdu degvielas spiediena dačikā. Samainīju, nodzēsu kļūdu - viss iet. Aptuveni pēc 6. dienām, auto vienkārši nevar pielaist, pieslēdzot pie datora kļūdu nav. Iepūšot ieplūdniekā starta gāzi, auto iedarbojas un atkal iet bez kļūdām. Un pavisam nesen atkal tas pats- nelec, kļūdu nav, starta gāze iedarbina un atkal kādu laiku iet.
Kur meklēt vainu, vismaz ar ko sākt?

#66 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 273 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 October 2017 - 22:15

parbaudīt degvielas spiedienu starta laikā- cik ātri pieaug/vispār aug , varētu arī pārbaudīt starta laika atplūdes kurā sprauslā un vai strauji nepieaug atplūde griežot ar starteri (narkomāna konplektu pievienot). lai gan izskatās - kāda no sprauslām laiž cauri- vēl viens paņēmiens- pēc kārtas starp railu un kādu no sprauslas augstspiediena vadiem ielikt tērauda lodīti- nu kādus 2mm diametrā (pēc kārtas)- - tad kad bojātā sprausla būs atslēgta auto pieleks , - protams viens cilindrs nestrādās. Tikai dieva dēļ nevajag neko darīt ar degvielas sistēmu ja motors strādā.



#67 bralukas

bralukas
  • Lietotājs
  • 43 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kaunas

Pievienots 16 October 2017 - 00:30

Vispirms jau varētu apskatīties, kas ar degvielas filtru notiek. Noņem vāciņu un paskaties vai nav metāla skaidas. Ja ir, tad degvielas sistēmā būs jāiegulda daudz.



#68 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5205 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 16 October 2017 - 08:32

var nočekot papildus sūkni bākā


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#69 Aroy12

Aroy12
  • Lietotājs
  • 45 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus, Nīgrande
  • Intereses:TDI

Pievienots 16 October 2017 - 17:43

Ar filtru maiņu jau sāku no paša sākuma. skaidas nebija, smuka tīra degviela.
Un spiedienu arī nevaru vairs pārbaudīt, jo kompis rāda kad auto nereağē. Pirms tam vismaz varēja kļūdas nolasīt..
Izmēğināšu lodīšu triku.
Ko sakat par ecu? Piemēram zemes trūkums vai kautkas tads..

Šo rakstu rediģēja Aroy12: 16 October 2017 - 17:44


#70 bralukas

bralukas
  • Lietotājs
  • 43 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kaunas

Pievienots 16 October 2017 - 22:22

Mitrais rudens ar kritošām lapām aiz..irsa drenāžu un ecu noslīka. Iemetās zaļais kontaktos. Pilnīgi iespējams. 



#71 Aroy12

Aroy12
  • Lietotājs
  • 45 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus, Nīgrande
  • Intereses:TDI

Pievienots 16 October 2017 - 23:46

Iespējams. Ecu ir smukā plastmasas kaštelē. Un galvenais kad ecu nevar atštekerēt. Štekeriem virsū ir tāds kā dzelzis kas ir pieskrūvēts ar novērpjamajām skrūvēm.

Šo rakstu rediģēja Aroy12: 16 October 2017 - 23:48


#72 bralukas

bralukas
  • Lietotājs
  • 43 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kaunas

Pievienots 17 October 2017 - 17:03

Vienā malā vajadzētu būt 2 skrūvēm ar apaļām galvām, tajās jāiefleksē tā, lai ar plakano skrūvgriezi var atgriezt. Atvieno štekerus un ECU ir ārā.



#73 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 273 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 October 2017 - 05:41

Ja auto nez kāpēc nediagnostējas visupirms vajag pamērīt vai diag rozetei pienāk barošana, 16 polīgajai rozetei- 4/5mīnuss, 16-pluss, vēl diag rozetei ir drosinātajs - laikam plus vadā (varu kļūdīties), ja sprieguma rozetē nav var pieštepselēties ar izvadiem citur pie plusa un mīnusa kur tas pastāvīgi ir, vēl dažkārt auto nelasās ja AKB spriegums kādu voltu zem 12- tapēc diagnostikai var pieslēgt lādētaju pi baterijas.



#74 Aroy12

Aroy12
  • Lietotājs
  • 45 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus, Nīgrande
  • Intereses:TDI

Pievienots 19 October 2017 - 06:14

Auto atkal iet un kļūdu nav, nemaz neko diži nedarot. Parakņājos zem paneļa rejeiem un sāna drošinātājiem, bet uz cik ilgu laiku..

#75 Andees

Andees
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 14 December 2017 - 12:08

Lieta sekojoša - Audi C6 4F 3.0 TDI, BMK, 2006. gads, tomāts. Visu dienu tika daudz braukts un viss bij ok. Vakarpusē mājupceļā ievēroju ka temperatūra virs 90(pieļauju ka temperatūra bij augstāka jau kādu brīdi iepriekš un tikai tad to ievēroju). Iepriekš temperatūras problēmu nebija. Apstājos un tukšgaitā nokritās atkal līdz 90. Turpināju braukt, bet atkal uzkāpa un nu jau vairāk. Nostājos ceļa malā un noslāpēju. Ventilatori kā traki griezās. Pastāvēja kādas 3 min un sāka ķērkt ka aķis sauss(aķis orģinālais un bij ok). Piestartēju un mēģināju kustēt, bet temperatūra kāpa vēl vairāk. Cerēju tikt līdz mājām, jo bij atlikuši 5 km, bet noslāpa. Pēc tam nemēģināju startēt, jo pēc 10 min aķis bij tik mīksts, ka pat visas lampas izdzisa. Līdz galam dačiks neuzkāpa. Tosols nebija pazudis. Eļļā arī nekā lieka nav. Skaņas liekas nekādas ar nebija. Pačamdiju tosola bačoku - remdens. Varētu totalizatoru likt uz termostatu un ūdenssūkni, bet šorīt salādēju aķi, ventilatori sāk griezties kā ieliek aizdedzē atslēgu un temperatūru rāda uz 90. Turklāt nelec. Griež bez aizķeres un liekām skaņām, bet dzīvības nav. Vienīgās liekās skaņas bija ķēžu spriegotāji aukstam šad tad nograbēja, bet neregulāri. 

 

Kādas domas? Kapu zvani, galva, kāda aizsardzība - kamēr nenodzēš kļūdas neies? Vai visticamāk nomira ūdenssūknis vai termostats un braucot finišēju visu ko var finišēt? Bet piefiksējot temperatūru nobraucu kādus 10 - 15km. 



#76 Alien 3.0

Alien 3.0
  • Lietotājs
  • 203 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 December 2017 - 16:10

lieku ka kaut kas aizgājis elektronikā sviestā. "kā ieliek aizdedzē atslēgu un temperatūru rāda uz 90'', Ja tas viss notiek no rīta aukstam.



#77 Obama

Obama
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 04 January 2018 - 13:37

Labdien!
Audi A6 C6 3.0 TDI 2005.gads.
Lieta tāda, ka pirms 5000 km tika nomainīta eļļa, visi filtri utt.
Braukāju bēdu nezinot. Te pēkšņi, 31.decembrī braucot, kad motors uzsila līdz 90 grādiem, iedegās dzeltenā eļļas lampiņa - please check oil level. Uz aukstu motoru pārbaudīju, it kā līmenis ir, nekur nekas netek, motora telpa sausa...
Nostāvot 2 dienas stāvvietā un braucot ar mašīnu 3.janvārī, - nekādi brīdinājumi panelī neiedegās (uzsilstot motoram līdz 90 grādiem, tad atkal atdziestot, tad atkal uzsilstot).
Šodien, 4.janvārī, braucot no rīta uz darbu, kad atkal motors uzsila līdz 90 grādiem - iedegās - please check oil level.
Varbūt kāds varētu palīdzēt un kaut ko ieteikt? Varbūt kāds no dačikiem miris?
Paldies jau iepriekš! :)

#78 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 491 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 04 January 2018 - 17:23

Labdien!
Audi A6 C6 3.0 TDI 2005.gads.
Lieta tāda, ka pirms 5000 km tika nomainīta eļļa, visi filtri utt.
Braukāju bēdu nezinot. Te pēkšņi, 31.decembrī braucot, kad motors uzsila līdz 90 grādiem, iedegās dzeltenā eļļas lampiņa - please check oil level. Uz aukstu motoru pārbaudīju, it kā līmenis ir, nekur nekas netek, motora telpa sausa...
Nostāvot 2 dienas stāvvietā un braucot ar mašīnu 3.janvārī, - nekādi brīdinājumi panelī neiedegās (uzsilstot motoram līdz 90 grādiem, tad atkal atdziestot, tad atkal uzsilstot).
Šodien, 4.janvārī, braucot no rīta uz darbu, kad atkal motors uzsila līdz 90 grādiem - iedegās - please check oil level.
Varbūt kāds varētu palīdzēt un kaut ko ieteikt? Varbūt kāds no dačikiem miris?
Paldies jau iepriekš! :)

Kaut kur īsais vai miris šķiet, ka apakšā pie kartera esošais sensors. Precīzāk varētu pie pc redzēt.

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#79 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5205 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 04 January 2018 - 17:29

Kādi filtri kāda eļļa

Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#80 Samich

Samich
  • Lietotājs
  • 646 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Cabrio
    Provokatīva tukšpļūtīšana

Pievienots 04 January 2018 - 17:31

... it kā līmenis ir...
Siltam motoram vairākas minūtes pēc noslāpēšanas, horizontālā virsmā apstājoties - kāds ir eļļas līmenis? Tuvu min,max? Starp min- max ir 1litrs.
Grāmatas nelasu, bet ir viedoklis

#81 Obama

Obama
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 04 January 2018 - 18:30

Kaut kur īsais vai miris šķiet, ka apakšā pie kartera esošais sensors. Precīzāk varētu pie pc redzēt.


Varbūt kādam ir iespēja pieslēgt pie PC? Diemžēl pašam nav tādas iespējas...

Kādi filtri kāda eļļa



Eļļa - 5W30 Motul, par filtru nezinu precizi nosaukumu, bet nebija no lētā gala galīgi

... it kā līmenis ir...
Siltam motoram vairākas minūtes pēc noslāpēšanas, horizontālā virsmā apstājoties - kāds ir eļļas līmenis? Tuvu min,max? Starp min- max ir 1litrs.


Pārbaudīju uz pilnīgu aukstu motoru - eļļa nav minimums, bet nav arī uz max. Kaut kur pa vidu...
Cik vispār eļļas parasti iet šiem iekšā pie maiņas?

#82 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5205 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 04 January 2018 - 19:10

Ja nemaldos 7,5 l, Motul , bet vai atbilst dzinēja specifikai... jautāju jo auzdoma ka elļai uzkarstot zūd veiktspēja

Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#83 Obama

Obama
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 04 January 2018 - 19:52

Ja nemaldos 7,5 l, Motul , bet vai atbilst dzinēja specifikai... jautāju jo auzdoma ka elļai uzkarstot zūd veiktspēja


Nu jā, uzzināju - 7.5 L arī lējām iekšā pie eļļas maiņas.
Tad domā, ka pie vainas varētu būt eļļa? Ko ieteiktu labāk?

#84 nnikss

nnikss
  • Lietotājs
  • 82 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 January 2018 - 22:54

Nu jā, uzzināju - 7.5 L arī lējām iekšā pie eļļas maiņas.
Tad domā, ka pie vainas varētu būt eļļa? Ko ieteiktu labāk?

Labāk paskaties kādu eļļu ielēji un vai atbilst specifikācijai!


Sent from my iPad using Tapatalk

mb viano 2.2cdi "silver metalicc"

audi a6 allroad 2.7tdi "lava grey pearl"

audi a6c4 2.5tdi quattro "emerald green"

audi a6c4 2.5tdi quattro "silver"

mb e230 w124 lpg 


#85 bralukas

bralukas
  • Lietotājs
  • 43 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kaunas

Pievienots 05 January 2018 - 00:12

Vai nav gadījumā 8,2L eļļa!? Spec. VW 507.00 

Droši vien 2005.g dzinējam var jau liet arī 5w40 vw505.01, klusāk ķēdes grabēs.



#86 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 491 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 05 January 2018 - 09:27

http://www.mpmoil.nl uzrāda: BMK 165kw 8.2L pieņemsim, ka tas ir max. 5w30 VW 502.00 / 505.00 vai 5w40 VW 502.00 / 505.00 / 505.01

Šo rakstu rediģēja Drulis: 05 January 2018 - 09:27

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#87 Obama

Obama
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 05 January 2018 - 10:02

http://www.mpmoil.nl uzrāda: BMK 165kw 8.2L pieņemsim, ka tas ir max. 5w30 VW 502.00 / 505.00 vai 5w40 VW 502.00 / 505.00 / 505.01



Tad sanāk, ka ir vienkārši “nedaliets”? Paņemt kādu pus litru 5W30 piešaut klāt?

#88 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 491 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 05 January 2018 - 11:00

Tad sanāk, ka ir vienkārši “nedaliets”? Paņemt kādu pus litru 5W30 piešaut klāt?

Nu atkarīgs, kādu eļļu tu šobrīd izmanto un, cik tev tur uz mērstieņa vai kā viņu konkrētāk sauc, rāda.

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#89 Obama

Obama
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 05 January 2018 - 11:18

Nu atkarīgs, kādu eļļu tu šobrīd izmanto un, cik tev tur uz mērstieņa vai kā viņu konkrētāk sauc, rāda.


Kā jau rakstīju - Motul 5W30 7.5L
Uz mērstieņa ir “pa vidu”... grūti noteikt pēc tā nelaimīgā mērstieņa...

#90 Elijah

Elijah
  • Lietotājs
  • 108 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 January 2018 - 16:22

Par eļļas kvalitāte te vispār nav nekāda sakara,

Ja līmenis aukstam no rīta ir pusē tad tieši tā, testam pielej 400-500ml tādu pašu eļļu kāda Tev jau ir motorā, ja vaina nepazūd tad paliek divas pozīcijas, vaina vados līdz sensoram kas ir karterī vai arī pats sensors sāk mirt!!






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)