Pālekt uz saturu


Foto

A6 C6 3.0 tdi 2005.gada


  • Please log in to reply
111 atbildes uz šo tēmu

#31 aarturix55

aarturix55
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 15 April 2015 - 15:01

paldies par savstarpēju foruma komunikaciju "SANDRA"

 

Igņās ja negrib lai nelasa un neraksta neko FORUMĀ :PPPPP    foruma butiba ir  rakstit -dalities padomiem pieredzi savstarpējo  :)

 

ar kvelsvecem vari nesteigties- to pirms ziemas -vasarai nav vajadzigs nemaz 

bremzes gan vajag noverst 

check engine - vadibas bloks var pagaidit

kamer reika tiek sakopta 

 

salabosi bus ka jauns auto !

 

P.s. priecājies ka sprauslas labas- tās maksā 350 eur gab vajag 6x :D  nerestaurējas- tik jaunas jaliek-  dzives ilgums 300 t. km



#32 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 207 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 15 April 2015 - 15:10

Jā, tā bija labā ziņa, ka visas sprauslas ir dzīvas, tikai viena tāda uz aizdomām, tai noņēma kļūdu un jāskatās, ko vēlāk darīs.

Otra labā ziņa bija par pārnesumkārbu, ka tai arī viss vislabākajā kārtībā.

Trešā, ka dzinēja rādītāji liek domāt, ka motors nav pārāk nodzīts un ka nobraukuma īstais cipars nevarētu būt pārāk šausminošs.

 

Tad nu tagad tikai papildus ienākumus, pacietību un remontēšanos pie laba meistara :)



#33 Aldonis

Aldonis
  • Lietotājs
  • 594 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rudzāti,Rīga
  • Intereses:QUATTRO

Pievienots 15 April 2015 - 21:11

es savam uzliko lietotu  un aizbraucu uz audi centru adoptēt pa 15eiro B)


Q7 3.0 tdiq sline

b7 3,0 tdiq 204zs s

B4 COMPETITION 1,9 TDIQ

B2 CUOPE QUATTRO 2.2 20VT E-85


#34 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6287 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 15 April 2015 - 21:57

 

 

Un Domaju ka Ja uzčiposi ar beigtu bloku nokausi daudz atrak lidz galam to  Vadibas bloku :(((

 

Nevajag jaukt dažādas lietas.

 

 

Turbīnas "vadības bloks" ir motoriņš, kurš kustina turbīnas ģeometriju - VNT mehānismu. To neviens nečipo, tas būtu tā pat kā nočipot riepu vai, piemēram, elektriskos logus.

 

Čipo dzinēja vadību - tas ir vadības bloks, kurš vada ne tikai augstāk minēto turbīnas vadību,  bet pilnīgi visu dzinēja darbību un uzvedību.


hhmm, iedomājos - ja jau šis turbīnas vadības bloks nestrādā, tad jau varbūt arī nav iespējams auto nochipot?

 

Nočopt jau var, tomēr tā būs masveida produkcija - bez individuālas dzinēja saregulēšnas utt.

Pilnu jaudu jebkurā gadījumā dzinējs sasniegs tikai pēc turbīnas vadības nomaiņas.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#35 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 207 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 16 April 2015 - 09:17

Jonix, paldies par atbildi! Tad nu tagad šis tas ir skaidrāks un saprotu, ka nodalāmi divi jēdzieni - turbīnas vadības bloks un dzinēja vadības bloks, kas ir divas dažādas lietas. Iegrāmatoju to savā atmiņā :)



#36 nordano

nordano
  • Lietotājs
  • 279 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 April 2015 - 11:25

sveiki! Ielikšu laikam te.

Audi A6C6 3.0 tdi.

Jau otro reizi ir nolūzušas skrūves degvielas sūkņa kornšteinam. tur ir 3 skrūves. Viena M6 Un divas M8.

Varbūt kāds var pateikt kāpēc tā notiek. Paldies.

Pastāsti..-iet, kā tikt pie siksnas un spriegotāja. Mājas apstākļos var nomainīt to siksnu? 


Šo rakstu rediģēja nordano: 23 April 2015 - 11:42

A6 C6 3.0 tdi Q meh./sedan


#37 Andrigais

Andrigais
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:LV
  • Intereses:audi A6 C6

Pievienots 02 June 2016 - 11:00

paldies par savstarpēju foruma komunikaciju "SANDRA"

 

Igņās ja negrib lai nelasa un neraksta neko FORUMĀ :PPPPP    foruma butiba ir  rakstit -dalities padomiem pieredzi savstarpējo   :)

 

ar kvelsvecem vari nesteigties- to pirms ziemas -vasarai nav vajadzigs nemaz 

bremzes gan vajag noverst 

check engine - vadibas bloks var pagaidit

kamer reika tiek sakopta 

 

salabosi bus ka jauns auto !

 

P.s. priecājies ka sprauslas labas- tās maksā 350 eur gab vajag 6x :D  nerestaurējas- tik jaunas jaliek-  dzives ilgums 300 t. km

Nu jau šobrīd restaurējas, garantija tāpat kā jaunai 1 gads.



#38 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1652 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 02 June 2016 - 11:42

Cik tad restaurēta maksā?



#39 Andrigais

Andrigais
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:LV
  • Intereses:audi A6 C6

Pievienots 02 June 2016 - 12:02

Cik tad restaurēta maksā?

Nu 170. Protams uz maiņu vecā.


Šo rakstu rediģēja Andrigais: 02 June 2016 - 12:02


#40 edza33

edza33
  • Lietotājs
  • 25 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 07 January 2017 - 19:52

Man ir.problēma audi a6 c6 2.7 TDI šad tad iedegās check engine, unpēc motora restarta pazuda, bet tgd kādu laiku jau nepazūd.auto itkā darbojās ideāli, vienīgi strauji dodot graidā nedaudz takā vibrē, ritošā nupat pārbaudīta nomainīts viens atbalsta šarnīrs, pārējais bija ideāls, bet vibrācija tāpat ir, bet nez vai tam ir saistība ar check engine lampiņu. Pie -20 grādiem auto bija grūti pielaist ilgi bija jāzāģē līdz pieleca, tā kā rīstīdamies tāda sajūta tūlīt pieleks, bet nav līdz pieleca.. nu nez..

#41 El_Camino

El_Camino
  • Lietotājs
  • 88 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 January 2017 - 12:02

Uz servisu un pieslēgt pie kompja. Nu nav jau te gaišreģu...



#42 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 496 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 14 February 2017 - 21:24

Sveiki, A6 C6 2.7TDI V6 siltam dzinējam rūcot, rodas dīvaina skaņa, aukstam tādas nav, dažkārt arī pat siltam tādas nav. Skaņa izpaužas takā klabēšana kaut kur stāvot priekšā labās puses augšējā stūrī kur pēc secības atrodas 6. sprausla. Auto iet bez sūdzībām, eļļa nesen mainīta un ir līmenī, neēd, tā pat arī pastiprinātājam un bremzēm viss ir līmenī. Video, var būt kāds dzird. 


AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#43 emkaa

emkaa
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 27 April 2017 - 21:27

Sveiki kur varētu meklēt problēmu A6C6 3.0TDI pēc stāvēšanas ilgāk lec-tas ir ilgāk griež starteris.Mēģinot vēlreiz lec ļoti labi.Gan silts gan auksts.Problēma konkrēti ir no rītiem.



#44 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 496 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 30 April 2017 - 17:03

Sveiki kur varētu meklēt problēmu A6C6 3.0TDI pēc stāvēšanas ilgāk lec-tas ir ilgāk griež starteris.Mēģinot vēlreiz lec ļoti labi.Gan silts gan auksts.Problēma konkrēti ir no rītiem.

Sāc ar kvēlsvecēm. un diagnostiku 


AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#45 STICKERS

STICKERS
  • Lietotājs
  • 45 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija

Pievienots 23 August 2017 - 16:27

Nevēršu jaunu tēmu rakstīšu tepat,lai gan autiņš ir 2007g,bet dzinējs 3.0.tdi.īsāk sakot parādījās šāda kļlūda;P1018  Заслонка впускного коллектора  для регулирования воздушного потока, не
достигнут нижний упор.Ko tas varētu nozīmēt un kā novērst?



#46 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5219 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 23 August 2017 - 16:34

1. naivi cerēt ka tikai tā kājiņa nokritusi

2. braukt uz remap.lv izprogrammēt

3 pirkt jaunas ap 550 EUR gb- ir divas

 

viena no 3,0 tdi problēmām - pie nobraukuma 250 000 + km 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#47 STICKERS

STICKERS
  • Lietotājs
  • 45 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija

Pievienots 23 August 2017 - 18:15

1. naivi cerēt ka tikai tā kājiņa nokritusi

2. braukt uz remap.lv izprogrammēt

3 pirkt jaunas ap 550 EUR gb- ir divas

 

viena no 3,0 tdi problēmām - pie nobraukuma 250 000 + km 

Jā,tieši 250k.Ja izprogramē,tad tās,,zaslonkas,,vāc ārā-nav vajadzīgas?

Un zilus dūmus šad tad izsit braucot arī tās vainas pēc?


Šo rakstu rediģēja STICKERS: 23 August 2017 - 18:19


#48 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5219 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 24 August 2017 - 08:04

Man par laimi Vācijā bija jaunas uzliktas, bet jā - izprogrammē un miers .. par dūmiem  nezinu 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#49 tower9

tower9
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 August 2017 - 08:41

Sveiki kur varētu meklēt problēmu A6C6 3.0TDI pēc stāvēšanas ilgāk lec-tas ir ilgāk griež starteris.Mēģinot vēlreiz lec ļoti labi.Gan silts gan auksts.Problēma konkrēti ir no rītiem.

Manam A4 Q 3.0TDI (BKN) tas pats sācies, vēl īsto vainīgo nezinu. VCDS neko interesantu vairs nerāda. Tas kas nāk prātā kas varētu būt kaut kādā veidā saistīts ar šo:

  • Kvēlsveces - saliku jaunas OE, nekādu izmaiņu, tikai atbrīvojos no kļūdas par vienu no viņām
  • Starteris - nepatika ar kādu ātrumu viņš griež, samainīju pret restaurēto, griež ātrāk, bet nepalīdz
  • Degvielas sūknis bākā - iztīrīju sietu, bet mainījis pret jaunu neesmu - gribu vispirms paskatīties ražību, cik litrus minūtes laikā sūc - jauns OE nav lēts prieks...
  • Augstspiediena degvielas sūknis - žēl uzreiz tādu naudu par sūkni atdot nezinu ka tas tiešām ir viņš, braucot un pēc piešķilšanas viss labi, par spiedienu nelamājas
  • Zobsiksna augstspiediena sūknim - visi zobi vietā :) jauna siksna nopirkta, bet nav uzlikta, jo vecā vēl pārāk labā stāvoklī
  • Sprauslas - citu iemeslu dēļ mainītas uz jaunām
  • Degvielas šļaukas - pienākošās, atplūde, atplūde no sprauslām - varbūt kaut kur kāds mini caurums, rauj iekšā gaisu (laiž degvielu atpakaļ uz bāku) un kad ilgāk pastāv tad jāzāģē kamēr no bākas sadzen līdz augstspiediena sūknim - pie sūkņa viens gabals ir caurspīdīgs, nav gan gaiss tur manīts, bet neesmu vēl ne ar vienu sarunājis lai pazāģē manā vietā un tikmēr es skatos vai tur gaisa burbuļi neskrien - atplūdes trubas no sprauslām komplektā ar pretvārstu mainītas, bet vēl jau tur daudz trubu ko mainīt, savienojumi, utt. Visas jaunas OE šļaukas lēti nebūs samainīt, jāpadomā kā varētu patestēt.
  • Degvielas filtrs - mainīts, nekādu izmaiņu
  • Degvielas spiediena regulātori - abi mainīti, nepalīdz - bija kļūda par nepietiekošu spiedienu, reti bet bija, samainot to regulatoru kas reikā nekādu izmaiņu, iztīrot to kas sūknī kļūda vairs nav atkārtojusies, savukārt viņu nomainot pazuda apgriezienu staigāšana (reizēm nedaudz staigāja tukšgaitā)
  • Degvielas spiediena devējs - nav aiztikts, šaubos ka palīdzēs
  • Degvielas temperatūras devējs - nav aiztikts, šaubos ka palīdzēs
  • Bi-metalic degvielas vārsts kas savieno pienākošo degvielu ar atplūdi - vajadzētu samainīt, varbūt plastmasas korpusā kāda mikro plaisa vai ieķēries, degvielu gan no viņa nekur nemana ka nāktu ārā.
  • Kloķenes stāvokļa devējs - nav aiztikts, profilaksei varētu samainīt
  • OE autonomajai apsildei varbūt kaut kas noticis un to ietekmē...?

Ir kādam vēl idejas? Varbūt vērts šo pārcelt uz atsevišķu topiku?



#50 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5219 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 24 August 2017 - 11:35

Ja doma ka starteri griež 1-2 sekundes tad šiem 3,0 tdi visiem tā ir...  nav no pusapgrieziena un rūc 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#51 Rikats

Rikats
  • Lietotājs
  • 156 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rūjiena

Pievienots 24 August 2017 - 13:34

Ja doma ka starteri griež 1-2 sekundes tad šiem 3,0 tdi visiem tā ir...  nav no pusapgrieziena un rūc 

 

Tieši tā un tā ir visiem common rail sistēmas dīzeļiem, kamēr sūknis railā spiedienu dabū. Un kā "tower9" teica, ka atkārtoti griežot uzreiz pielec, tas ir tāpēc, ka sistēmā jau ir spiediens.


Šo rakstu rediģēja Rikats: 24 August 2017 - 13:36

Audi A4 B7 sedan 3.0TDI V6 S-line Shadow Line

Audi A4 B6 sedan 2.5TDI V6 S-line


#52 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 575 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 24 August 2017 - 13:36

Ja nezini tad nerunā! 
Tā nav visiem common rail dzinējiem.



#53 Rikats

Rikats
  • Lietotājs
  • 156 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rūjiena

Pievienots 24 August 2017 - 13:38

Ja nezini tad nerunā! 
Tā nav visiem common rail dzinējiem.

 

Labi, tad vismaz šiem konkrētajiem un BMW 6 cilindru dīzeļiem tā arī ir, man to teica dīzeļu meistars, ka tā jābūt


Audi A4 B7 sedan 3.0TDI V6 S-line Shadow Line

Audi A4 B6 sedan 2.5TDI V6 S-line


#54 STICKERS

STICKERS
  • Lietotājs
  • 45 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija

Pievienots 24 August 2017 - 14:51

Man par laimi Vācijā bija jaunas uzliktas, bet jā - izprogrammē un miers .. par dūmiem  nezinu 

Ar kādu ciparu jārēķinās lai izprogrammētu,var būt salikt jaunas-kā vispār ir labāk darīt?



#55 tower9

tower9
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 August 2017 - 15:10

Ja doma ka starteri griež 1-2 sekundes tad šiem 3,0 tdi visiem tā ir...  nav no pusapgrieziena un rūc 

 

Nu 1-2 sekundes tracina, bet var pārdzīvot. Šoreiz stāsts ka reizēm jau ilgāk par 1-2 sekundēm jāzāģē, varētu būt kādas 6, reizēm varētu būt pat vēl vairāk. Mēģināšu ar VCDS sarakstīt dažādas grupas un tad varētu uzcept atsevišķu topiku šim.



#56 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5219 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 24 August 2017 - 15:20

Ar kādu ciparu jārēķinās lai izprogrammētu,var būt salikt jaunas-kā vispār ir labāk darīt?

 

sazinies pats www.remap.lv  , vai aizmet PM- lietotājs Jonix 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#57 tower9

tower9
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 August 2017 - 17:34

Starp citu, kas manu epopeju nedaudz dīvainu padara. Pamēģināju ievilkt, momentāli pielec...
Vilkt tikko savajadzējās jo laikam restaurēto starteri būšu jau piebeidzis :D Tūlīt ņemšu nost skatīties.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

#58 STICKERS

STICKERS
  • Lietotājs
  • 45 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija

Pievienots 24 August 2017 - 18:24

sazinies pats www.remap.lv  , vai aizmet PM- lietotājs Jonix 

:ok:



#59 tower9

tower9
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 August 2017 - 00:26

Starteris pārjaukts un patīrīts. Ievilcējam viens bleķa gabals nepatika, īsti neturējās, nedaudz ar āmuru pievalcēju lai labāk turās, varbūt tas sprūda ka negribēja griezt. Tagad atkal griež, bet nu pastāvējis joprojām jāpazāģē.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

#60 Alien 3.0

Alien 3.0
  • Lietotājs
  • 203 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 August 2017 - 13:24

Siksnai visi zobi ir?






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)