Pālekt uz saturu


Foto

A6 C6 3.0 tdi 2005.gada


  • Please log in to reply
111 atbildes uz šo tēmu

#1 Andris77

Andris77
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 29 July 2012 - 19:42

Nepieciešama palīdzība, piedarbinot auto aukstu, auto iet kā tam būtu jāiet, bet tiklīdz noslāpē un pielaižu nojauna auto nav jaudas, pastāvot kādu pusstundu auto atkal iet ideāli, kas varbūt par vainu?

#2 zve_rs

zve_rs
  • Lietotājs
  • 1277 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Koblenz, DE
  • Intereses:Audi A6 2.5 TDI.Futbols

Pievienots 29 July 2012 - 20:07

diagnostika ko rada?

Audi A6 C5 V6 2.5 TDI Čipots & Powered By Kolhoz :D 


#3 Andris77

Andris77
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 29 July 2012 - 21:07

kad problēma esot turbīnā.

#4 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 29 July 2012 - 21:16

Jāsāk ar pieslēgšanu pie datora, šāda situācija var rasties vairākos gadījumos, ļoti iespējams, nemaz kļūdas nebūs, ir jāskatās tiešie mērījumi braucot.
Kvēlsveču vai check engine indikators panelī deg/mirgo?

kad problēma esot turbīnā.

Kāda tieši ir kļūda (precīzs kods un apraksts), jeb pēc kā noteica defektu? Tā aizdomīgi izklausās, ka aukstam viss kārtībā, bet siltam nekas neiet. Parasti nav jāpārstartē, lai problēmas sāktos.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#5 Andris77

Andris77
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 29 July 2012 - 21:31

Chekingu izmeta, bet pēc motora restarta chekings pazuda, tad braucot sāka mirgot kvēlsveču simvols.

#6 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 July 2012 - 21:32

kad problēma esot turbīnā.


Problēma ir nevis turbīnā, bet elektriskajā turbīnas vadības blokā. Izplatīta problēma šiem motoriem un turbīnām.

#7 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 29 July 2012 - 21:49

Chekingu izmeta, bet pēc motora restarta chekings pazuda, tad braucot sāka mirgot kvēlsveču simvols.

Tātad jauda pazūd (pazuda) jau braucot, nevis tikai pēc dzinēja atkārtotas iedarbināšanas?!
Ja vaina, kā Kaross minēja, ir turbīnas regulēšanas vadībā, ir iespēja to salabot.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#8 Andris77

Andris77
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 30 July 2012 - 08:43

Kur es to varu salabot un cik tas maksā?

#9 ivijs

ivijs
  • Lietotājs
  • 137 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kuldīga

Pievienots 30 July 2012 - 10:21

Izlasi abiem iepriekšējiem postiem parakstu.
A6 C4 avant TDI fwd
BMW e39 touring 530d
A6 C4 avant TDI q

#10 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 15 December 2014 - 09:32

turbīnas regulētājs atrodas pieskrūvēts turbīnai pašai klāt. Redzams atverot kapotu un skatoties turbīnai virsū, kreisajā malā tāda melna plastmasas kastīte ar štekeri klāt.



#11 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 15 December 2014 - 09:49

Šai turbīnai,3.0 tdi, starp interkūleru un kolektoru,pie kreisā priekšas luktura, ir droseļvārsts. Tas ir turbospiediena (vienīgais) devējs vai tur ir vēl kāds cits devējs?
 
Citiem vārdiem sakot,man vajadzētu to štekeri,kam ir sakars ar turbīnas regulēšanas vadību. Tā varbūt būs pareizāk.

Turbo spiediena devējs C6 atrodas kreisās puses starpdzesētājā zem lampas.
Turbo spiediena regulators atrodas uz turbīnas, kā jau arnisd raksta.
droseļklapes gan kolektoros, gan galvenā droseļklape tiešā veidā neregulē turbospiedienu.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#12 nordano

nordano
  • Lietotājs
  • 279 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 December 2014 - 09:57

Paldies par atbildēm. Precizēšu,tad kurš būs tas,kas angliskajā versijā saucas MAP sensor? Varbūt ar šo man vajadzēja sākt...! :roll:


A6 C6 3.0 tdi Q meh./sedan


#13 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 15 December 2014 - 10:25

MAP sensors ir kreisajā pusē zem lampas.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#14 baluu

baluu
  • Lietotājs
  • 125 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 26 March 2015 - 19:32

sveiki! Ielikšu laikam te.

Audi A6C6 3.0 tdi.

Jau otro reizi ir nolūzušas skrūves degvielas sūkņa kornšteinam. tur ir 3 skrūves. Viena M6 Un divas M8.

Varbūt kāds var pateikt kāpēc tā notiek. Paldies.



#15 Aldonis

Aldonis
  • Lietotājs
  • 592 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rudzāti,Rīga
  • Intereses:QUATTRO

Pievienots 26 March 2015 - 20:34

parāk stingri nospriegota zobene


Q7 3.0 tdiq sline

b7 3,0 tdiq 204zs s

B4 COMPETITION 1,9 TDIQ

B2 CUOPE QUATTRO 2.2 20VT E-85


#16 baluu

baluu
  • Lietotājs
  • 125 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 26 March 2015 - 21:56

Tas tā varētu būt. Atlaidīšu vaļīgāk. Šodien viņu nospriegoju stingri.

#17 nordano

nordano
  • Lietotājs
  • 279 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 April 2015 - 11:09

Vai daudz ir jānoskrūvē lieko,lai pietiktu pie sūkņa zobenes,paskatīties tās stāvokli? Vismaz izskatās,ka nav tik vienkārši.


A6 C6 3.0 tdi Q meh./sedan


#18 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 14 April 2015 - 20:02

Ātrajai pārbaudei tikai jāpaloka plastmasas aizsargs.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#19 nordano

nordano
  • Lietotājs
  • 279 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 April 2015 - 09:37

Mēģināju to darīt. Bet ātrumā tajā šķirbā neko vairāk par gludu apaļu dzelzi es neredzēju.


A6 C6 3.0 tdi Q meh./sedan


#20 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 15 April 2015 - 10:10

Cits jautājums, bet par to pašu tēmu - A6 C6 3.0 tdi 2005.gada

 

Mašīnai diagnosticēta dzinēja elektriska kļūda par turbīnas regulatoru (05919820LA).

 

Vai tas ir steidzami jālabo vai ar to var kādu laiku vēl braukt?



#21 aarturix55

aarturix55
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 15 April 2015 - 10:57

Sveiki  

audi a6 c6 05 g. 3.0  D  watro  225 zs.   dzinēja elektriska kļūda par turbīnas regulatoru (05919820LA).  

 

ari bija tada kluda kad nopirku auto

 

es nobraucu 3 menesju un nekadas vainas 

 

 

tad sanemos un molera sataisiju par 350 eur

 

sarakste no AUDI centra 

 

Vadības bloks (regulators) pie turbīnas maksā 284.38 euro ar PVN, ir uz vietas, darbs - noņemšana, uzlikšana, adaptēšana 77.34 euro ar PVN.

Ar cieņu,

Aldis Straubergs
Rezerves daļu tirdzniecības vadītājs

Møller Auto Rīga
SIA "Moller Auto Latvia" 
S. Eizenšteina iela 6a
Rīga, LV-1079, Latvija

Tālr.: +371 67097111 
Fakss: +371 67097126
aldis.straubergs@moller.lv
www.mollerauto.lv


Šitada bija kompi kļūda :

 

Подача сигнала управления на блок управления турбокомпрессора 1-J724: сбой в электрической цепи

 

 

viens no audi foruma pieteicas palidzet  - atrestauret veco : (bet es izdomaju labak uzlikt jaunu audi centra- drosak ar garantiju)  

 

 

"piebrauksi apskati'sos k'ludas un tad visu sarunasim 26007496"


Lietotājs - Aldonis   ar to mob. kuru noradiju  26007496


"SANDRA"

 

vardsakot nav mirstami bistama kaite 

 

kamer iet un nav finanses liekas  vari ripot



#22 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 15 April 2015 - 10:57

aarturix55 - paldies par papildinfo! Zināšu ar ko ir jārēķinās naudas izteiksmē.

 

 

Bet varbūt kāds vēl var paskaidrot, ko šī kļūda nozīmē tīri praktiski - kā tas ietekmē dzinēja darbu, braukšanu vai ko citu?



#23 aarturix55

aarturix55
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 15 April 2015 - 10:59

eju pusdienas- atnaksju uzrakstisju ......



#24 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 15 April 2015 - 11:05

hhmm, iedomājos - ja jau šis turbīnas vadības bloks nestrādā, tad jau varbūt arī nav iespējams auto nochipot?



#25 tower9

tower9
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 April 2015 - 11:57

Pieļauju ka viņi uzķēra šo kļūdu: http://wiki.ross-tec...04/P3348/013128

 

Tur ir arī viena interesanta piezīme:

 

When stored in the 3.0l TDI (ASB/BKS/BMK/BNG) with throttle body faults P106B/004203 and/or 17988/P1580/005504 check the throttle unit and wiring for issues that may be falsely causing the turbocharger fault. This note is in reference to customer feedback, not official TSB or TPI documentation.

 

05919820LA izskatās pēc nepareiza koda, piemēram manējam vadībai ir kods 059198201A vai 059198201, vari iemest google images paskatīties kā izskatās. Pie Muxas tā vadība manējam dzinējam ~250 - 270€. Pie Aldoņa gan jau sanāks zem 77€ par maiņu+adaptēšanu, bet tas viņam jāprasa. Varbūt arī var atrestaurēt, tāpat gan jau vispirms jānoņem un jāpaskatās kas ar viņu vispār noticis un tad tikai varēs pateikt vai var atrestaurēt. Interesanti kā vispār notiek viņa adaptācijas process.

 

Nu ja dzinējs aiziet safe-mode tad gan jau nokaut neizdosies.


EDIT: Nē laikam manējam tomēr sanāk turbīna 059145715T un remkomplekts (jauna vadība) 059198201. Tad caur Muxu sanāk ~270€, šaubos ka Moller būs lētāk.


Sanāk ka bez spectooļiem pats tur nemaz nevar līst: http://workshop-manu...r/turbocharger/

 

Un spectooļi vēl kādi 800€, tātad ja tomēr jāmaina tad tikai pie kāda kas var pēc tam noregulēt.


Šo rakstu rediģēja tower9: 15 April 2015 - 11:36


#26 aarturix55

aarturix55
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 15 April 2015 - 12:41

Vadības bloks (regulators) pie turbīnas  

 

 

man deļ turbinas vadibas bloka  jaudas zudumi netika novēroti  

 

man ta lampa  check ENGINE paradijas ik pa dazam dienam un tad pazuda ik pa dienam 

 

pielauju ja brauktu ilgak tad butu degusi patstavigi- taka mana  gadijuma ta detala bija pussaplisusi   (50%  pie dzīvības)

 

pielauju domu  kad saplist pavisam tad autinjam trukst jaudas- jo turbine nesaprot cik pust gaisu 

 

vardsakot  AUDI CENTRS uz jautajumu vai drikst braukt ar tadu lampinju - teica ka  ja gribu tirgot auto lai noversju defektu - ja ne tad jabrauc kamer nobirst ta detalja pavisam ...   jo kad tas notiks KAFIJAS Biezumos jazile

 

 

 

Un Domaju ka Ja uzčiposi ar beigtu bloku nokausi daudz atrak lidz galam to  Vadibas bloku :(((

 

 

saka ka autinjus ar  virs 200 000 km  nav ieteicam  CJIPOT  - mes redzam  200 t nobraukumu - reali dzive drosvien viisiem ir ap 400- 500 t.km.  

jo paskataties - normals GERMANIA cilveks brauc  50-70 t.km. gada X  10 Gadi vecs auto= 500-700 t.km.

spriediet paši 

par LV skaistajiem nobraukumiem DDDDDDDD

 

ta jau ir izmocits viss un vel iedot slodze paatrinas visu kedes reakcija

 

turbina bus GAME OVER

Automats - nojuks 

velns vinzin kas vēl



#27 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 15 April 2015 - 12:51

1. Jā, nepareizs kods, jo bija nesaprotams rokraksts, pareizais tad ir 059198201A.

 

Pie Muxa cena 059198201A ir 244,86 eiro, bet Audi centrā - 285 eiro, tagad atradu, ka uz tās pašas lapiņas bija pierakstīts.

 

Jā, detaļu lētāk var nopirkt, bet tad ir jautājums par to uzlikšanu un adaptāciju, vai būs iespējams atrast "ārpusAudicentra" meistaru, kas var to labi un pareizi izdarīt. Un vēl jau jautājums par to cenas atškirību. Varbūt maksa par darbu beigās īpaši neatšķirsies.

 

Ja kāds kaut ko vēl zina saistībā ar šī bloka maiņu, ziņojiet :).

 

Vēl no diagnostikas laikā stāstītā pierakstīju - ir turbīnas vadības kļūda, jāmaina vadības vārsts. Vai tas ir tas pats par šo pašu turbīnas vadības bloku vai vēl kaut kas pavisam cits?

 

2. Man šķiet, ka ar šo kļūdu manam auto jaudas zudumi nav novēroti. Arī check engine lampiņa nedeg. Bet nu domāju, ka kaut kas jau noteikti jādara tajā sakarā. Gribās pēc nopirkšanas auto savest līdz iespējami labākam stāvoklim. Viss tikai naudas, laika un laba speciālista atrašanas jautājums. Lai gan pirms kāda laiciņa sazinājos jau ar Aldoni un viņš bija ļoti atsaucīgs, un ceru kaut kad uz tikšanos un remontēšanos.

 

 

3. Par čipošanu. To pirms nedēļas jautāju arī Audi centra speciālistam. Ko viņš par to domā. Man arī pirms šī foruma lasīšanas bija galvā iesēdies stereotipiskais uzskats, ka čipošana ir mašīnas nodzīšana un galīga dzinēja nokaušana. Bet tur man atbildēja, ka tas nekas šauuuuusmīgi slikts neesot, un ka, ja viss pareizi un labi sataisīts, auto resursus un dzīves ilgumu tas nesamazina.

 

Lasot diskusijas, sliecos uz to, ka varētu to darīt arī savam auto, un Facebook lasīju, ka pie Jonix 3.0 TDI ciemojas itin bieži. Nezinu, cik gan lielu lomu tajā visā spēlē nobraukums. Jo mūsu auto redzamais nobraukums 200 000, bet reālo pat Audi centrā pateikt nevarēja. Un Audi centrā teica, ka, ja neplānojot auto pārdot atpakaļ uz Vāciju, tad no DPF filtra arī varot šķirties, ja dikti grib. Bet ir jādomā arī par mūsu bērnu nākotni un dabas nepiesārņošanu..

 

Domāju par čipošanu ne kā par jaudas superpalielināšanu, bet gan no visa izlasītā esmu sapratusi, ka ar to var pieregulēt individuāli labāku dzinēja darbību. Būtu jau jauki, ja viss strādātu līdzsvaroti un konkrētā dzinēja veselībai vispiemērotāk. Nu nezinu, vai es esmu pareizi sapratusi to, bet viens man ir pilnīgi skaidrs, ka čipošana "nav nekāds serviss, un tur nevar vest "negatavu mašīnu""" un ka pirms iespējamās ciemošanās pie Jonix vēl ir daudz darāmā, lai auto būtu labā kārtībā.


Šo rakstu rediģēja Sandra: 15 April 2015 - 13:28


#28 aarturix55

aarturix55
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 15 April 2015 - 14:32

varu uzdavinat par 0,7 ruma  dziras savu pusbeigto vadibas bloku  kurs 2 dienas strada 2 nestrada 

 

iespejams var sačinit  un ietaupit netikai uz adoptaciju .....

 

bet nu skatās paši

 

ja nē metīšu ārā ....

 

paldies 

 

@-pasts 

 

archijs5@inbox.lv


 vadības vārsts  IR TASPATS VADIBAS BLOKS tieši tā !!!

UN TURBINA  met kludu del vadibas bloka  nepareizu darbibu 

 

un divaini fakts ka tev nedeg lampinja paneli del tas kludas vadibas blokā

 

kapec vispar iedomajies  meklet kljudas ja paneli viss ok- pirms pirksanas parbaudot secināji  un pardevejs neegribeja nolaist no cenas  ka pati remontesi  .?

es ar ieprieksejo auto neparbaudiju servisa pirms 5 gadiem  - iegrabos uz 1000 eur  - uz turbinas mainju

tgd visas parbaudu  - neperku kaki maisa

 

 

 

čipošana ir naudas izmešana domaju... tas individuāli .... labak pa 300 eur nopirkt jauans riepas ziemai 



#29 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2157 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 15 April 2015 - 14:43

Es Nesaprotu- ja ir laika tik daudz komunicēt ar OfDīleri un vel turp 3x braukt- nu kam neaizbraukt pie viena no 2 iespējamajiem šī foruma Guru un visu darbības plānu noskaidrot no "pirmajām rokām" ? Ietaupītu laiku, nervus ,naudu un vēl visko jaunu uzzinātu konkrēti par savu auto...



#30 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 15 April 2015 - 14:48

aarturix55, nopirku mašīnu atvestu pēc pasūtījuma no Vācijas un tad izdomāju uztaisīt pilno diagnostiku Audi centrā. Protams, normālā kārtā būtu jādara otrādi, bet dzīvē ne viss notiek tā kā gribas vai būtu pareizi.

 

Tad nu Audi centrā sarakstīja novērtējumu uz trīs tām defektācijas aktu lapiņām. Saskaitīju - ja nomainītu pie viņiem visu, kas tur rakstīts (detaļas + samaksa par darbu), tad nāktos šķirties no 2700 eiro. Nu tā lielākai skaidrībai - sarakstīts ir viss - sākot no bremžu klučiem un diskiem utt. beidzot ar ieplaisājušu tosola bāciņu un dzinēja plastmasas vāka pa 380 eiro maiņu :D

 

Nē nu beigās smiekli protams nenāk. Stāsta īsa morāle: vēlreiz un vēlreiz un trešoreiz skatieties, ko pērkat :)

 

ESPoff, forumā daudz ko jautāju, jo man šķiet, ka tāpēc jau forumi ir domāti - lai apmainītos ar viedokļiem, pieredzi, padomiem :) Un pa to laiku, kamēr vēl netiek pie Guru, galva jau arī kaut kā ir jānodarbina (īpaši man kā cilvēkam, kurš neko par mašīnām nezina, bet alkst iemācīties kaut ko par vismaz vienu - savā rīcībā esošo) un jāievāc informācija, lai saruna tiekoties ar Guru vestos raitāka un uzreiz par lietu.


Šo rakstu rediģēja Sandra: 15 April 2015 - 15:03





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)