Pālekt uz saturu


Foto

Divmasu spararats - vibrācija


  • Please log in to reply
238 atbildes uz šo tēmu

#211 Edzyx

Edzyx
  • Lietotājs
  • 1483 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 25 April 2017 - 10:00

AEL nav domāts braukšanai zem 1500 apgriezieniem, sevišķi ar 3.un augstākos robos. Nemoci viņu vnk un viss ok ;)

Audi A6 C4 2.5 TDI quattro '97

Audi A6 C4 1.9 TDI '96
Audi S6 C4 2.2 20V turbo '96
                                                                                                                                 "Haters gonna hate. Ignore them." :mrgreen:
 


#212 cabrio2.0

cabrio2.0
  • Lietotājs
  • 407 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, vidzeme
  • Intereses:auto, mūzika, laba laika pavadīšana u.c.

Pievienots 25 April 2017 - 12:25

It kā, bet besī visu laiku pārslēgties , gribas to diapazonu mazliet lielāku... un divmasu spararatu gribu uzlikt atpakaļ arī dēļ tā, lai kārbu ar laiku nesabeigtu...

Šo rakstu rediģēja cabrio2.0: 25 April 2017 - 12:27

Audi Cabrio 97. B4 2.0. 85kwBMW Z4 03' E85 3.0i 172kwSubaru Impreza wrx-sti 05' 2.5T 252kwAudi A6 C7 11' 3.0d quattro [s]180kw 213kw audi A6 C4 96' 2,5 Tdi quattro 132kw

#213 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 91 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 25 April 2017 - 14:37

Restaurētajam ir atsperes mazliet cietākas. Vibrēšanas nav nekādas, ne pie kādiem apgriezieniem šajā ziņā viss 100% perfekti.

Vienīgais, ja dinamiski brauc, tad pārslēgšanās no 1 uz 2  ir jūtama ar tādu asāku saķeri. Ar OEM transmisija ir perfekti līdzena, itkā sastāvētu no sviesta - var raustīt kloķi un pedēli kā grib, nekādu pazīmju, ka pārslēdzas, tikai sāk ātrāk iet.

Es pat teiktu gaumes jautājums, tāda agresīvāka motora darbības sajūta tagad. Rodas ilūzija, ka paātrinājums ir straujāks :D

 

 

Papildināts pēc nedēļas :D Pa nedēļu piestrādājās un tagad restaurētais darbojas 1:1 kā jauns OEM - nekādas atšķirības :)


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 03 May 2017 - 10:28


#214 max

max
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Audi S2, 20vt, turbo, VEMS

Pievienots 15 May 2017 - 08:20

Pievienošu savu sāpi šim tematam. Subjekts A4 B8 2012. gads, 6 robu manuāls protams, ar 280k uz tāfeles. Vibrē un kratās viss būris pie uzsākšanas, reizēm vairāk reizēm mazāk. Dīvainākais ir tas, ka vibrē tikai tad, kad sajūgs ir teju atlaists, nevis "tikko rada saķeri". Otrs dīvainākais ir tas, ka tas nav konstanti visu laiku. No sērijas - kā uznāk. Viennozīmīgi tas ir kaut kas ar sajūgu, spararatu.

 

Kādam ir bijis varbūt līdzīgi? Mulsina tas, ka tas nav konstanti visu laiku un tas, ka vibrē tikai teju pavisam atlaistam sajūgam, kad auto jau sācis kustību.


Audi A4 Avant S-line 2.0tdi '12


#215 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 91 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 15 May 2017 - 11:20

Kad man vibrēja bija tāpat - ne visu laiku. Tikai pēc ilgākas braukšanas pa pilsētu vai tad, kad mašīna riktīgi izsila. Pēc tam arī vēl pāris dienas varēja vibrēt, arī aukstai. Ja pastāvēja pāris dienas un braucu mazus gabalus tad nevibrēja vispār.

Nomainīju jaunu sajūga komplektu un norestaurēju spararatu - viberēšana 100% pārgāja.

No sākuma es tikai pēc pāris nedēļām sapratu, ka tas saistīts ar izsilšanu, pirms tam arī likās galīgi nekonsekventi.



#216 max

max
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Audi S2, 20vt, turbo, VEMS

Pievienots 15 May 2017 - 11:22

Aha, tā jau domāju :) nekam citam jau tur nav kam vibrēt. Pastāsti sīkāk par restaurāciju - cik maksā, kur izdarīt, plusi mīnusi attiecībā pret jaunu un kas faktiski tiek izdarīts. Pilns komplekts ēbajā, ja pareizi atminos ražotāju - LUK (LABOTS - SACHS), links zemāk, nostājas uz ~500eur.

 

http://www.ebay.de/i...AgAAOSw8-tWVJkX


Šo rakstu rediģēja max: 15 May 2017 - 11:27

Audi A4 Avant S-line 2.0tdi '12


#217 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 91 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 15 May 2017 - 11:30

Izlēmu par labu restarurācijai tikai tāpēc, ka nevarēja dabūt LUK kā LUK spararatu. TIkai OEM, kuram cena kosmoss.

Ar restaurēto stāsts turpināsies - nevibrē un iet labi, itkā problēmu nav, bet ir palicis neliels troksnis spaidot sajūga pedēli - tas pats ar kuru visa problēma sākās. Mani tas īsti neapmierina.

Izskatās, ka ir izdevies atrast jaunu LUK, OEM kodu gan klāt nav, bet pēc bildes izskatās 1:1 (kkādi 700 EUR). Sarunāju ar servisu, ka ņemam visu vēlreiz nost - liekam blakus jauno spararatu, skatāmies vai ir 1:1, ja ir tad liekam iekšā jauno.

Restaurēto sūtām vēlreiz atpakaļ restaurētājam, kad savests kārtībā - pārdodam.

Tā kā ja kabata nespiež - tikai jaunu. Kautgan vēl vainot tieši spararatu tajā troksnī ir pāragri, kautgan nekas cits to nevarētu izraisīt...izklausās pēc spararata gultņa.

+ ar jaunu arī nav zvanīts, ka būs ideāli, vienam paziņam pēc 2 mēnešiem jauns sāka grabēt.

 

Ja tev ir 2012 gads pirms facelifta tad nav problēmu nopirkt pēc viesiem kodiem spararatu. Nevar atras pēc facelifta modelim.


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 15 May 2017 - 11:32


#218 max

max
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Audi S2, 20vt, turbo, VEMS

Pievienots 15 May 2017 - 11:33

Skaidra bilde. Kur restaurēji? Man pa grabēšanu negrab nekas, tikai anormāli vibrē brīžiem. Un jā - man ir feislifts, t.i., bildē purns kā tavējam :D


Audi A4 Avant S-line 2.0tdi '12


#219 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 91 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 15 May 2017 - 11:50

Es taisīju caur servisa brokeriem, ļoti atsaucīgi un pretīm nākoši. Pati restaurācija cik zinu notiek Lietuvā ''Smagresta'' itkā jau baigi profesionāli, kaudzēm liekot un problēmu praktiski neesot, nevies nesūdzas....

Pieļauju domu, ka tādu sajūga troksni kā man tagad 20 gadīgai mašīnai arī neviens nepiefiksētu kā troksni :D :D :D

 

Man grabēšana arī tāda nosacīta bija - varēja dzirdēt ja iedarbināšanas brīdī atvēru durbvis un ar galvu pieliecos gandrīz pie grīdas - tad tāda neliela skaņa, itkā izpūtējs kautkur piesistos.

Ja grab tā, ka ar ciet druvīm salona bez ieklausīšanaš var dzirdēt, tad tur jau ir pilnīgs psc.


Aha, tā jau domāju :) nekam citam jau tur nav kam vibrēt. Pastāsti sīkāk par restaurāciju - cik maksā, kur izdarīt, plusi mīnusi attiecībā pret jaunu un kas faktiski tiek izdarīts. Pilns komplekts ēbajā, ja pareizi atminos ražotāju - LUK (LABOTS - SACHS), links zemāk, nostājas uz ~500eur.

 

http://www.ebay.de/i...AgAAOSw8-tWVJkX

Nu šim komplektam ebay cena kosmiski nereāli zema. Tikai nočeko viņam vis ticamāk nav līdzi izspiedējgultnis (LV SACHS komplektu var dabūt pa 800 - 900 un bet visos gadījumos nav līdzi izspiedējgultņa).

LUK alternatīvas pēc koda savukārt nav. Es jau arī tagad liktu šo SASHS, bet pie restaurētā nopirku pilnīgi jaunu LUK sajūgu...



#220 max

max
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Audi S2, 20vt, turbo, VEMS

Pievienots 15 May 2017 - 11:52

Esmu iemanījies braukt tā, ka īpaši nejūt to vibrekli, bet tomēr kaitinoš pasākums :) Paliks bēdīgāk ap sirdi, tad vairāk pieķeršos :)


Audi A4 Avant S-line 2.0tdi '12


#221 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 91 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 15 May 2017 - 12:01

Man servisā teica, ka ar vibrējošu galīgi nav ieteicams braukāt - viņš riktīgi krata kārbas asi un daudz tā braukājot kārbai gultni arī var sabojāt.



#222 max

max
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Audi S2, 20vt, turbo, VEMS

Pievienots 15 May 2017 - 13:38

Šajā gadījumā šis man īpaši nesatrauc, jo kārbai jau no pirkšanas brīža gultiņi visi iekšā izgrabējuši, trūka 2/3 eļļas no nepieciešamā daudzuma, hvz kā tas auto iepriekš bija audi dīleros apkopts :hihi:

 

Paldies par ieteikumiem, idejām! ;)


Šo rakstu rediģēja max: 15 May 2017 - 13:39

Audi A4 Avant S-line 2.0tdi '12


#223 double99

double99
  • Lietotājs
  • 77 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latgale

Pievienots 15 May 2017 - 13:56

Mainot spararatu obligāti jāmaina sajūga komplekts vai tikai ieteicams?

Vai tad arī ja būs spararatam gals tad visam pārējam saistībā ar sajūgu arī?



#224 max

max
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Audi S2, 20vt, turbo, VEMS

Pievienots 15 May 2017 - 14:02

B6 nomainīju tikai sajūga disku, kurvi un gultni, neko vairāk. Manuprāt, tas disks ar kurvi nemaksā neko, labāk jau būtu mainīt visu pie vienas reizes :)


Audi A4 Avant S-line 2.0tdi '12


#225 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 91 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 15 May 2017 - 15:14

Mainot spararatu obligāti jāmaina sajūga komplekts vai tikai ieteicams?

Vai tad arī ja būs spararatam gals tad visam pārējam saistībā ar sajūgu arī?

Tā ir ļoti ieteicama rekomentācija. Sajūgam var būt sačakarēta virsma, nogurušas atsperes utt. Sajūgs salīdzinot ar spararatu ir lēts.

Rēķini, ka neko tur tāpat vien paprovēt nevar, ja kautkas nepatiks kā iet, atkal viss darbs no nulles.



#226 Aivars1981

Aivars1981
  • Lietotājs
  • 26 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 17 May 2017 - 15:53

Apskaidrojiet, kas pa vainu varētu būt? bet liekas ka sajūgs savu nokalpojis.

izspiežot sajūgu parādās tāda kā uz pedāli vibrācija un sajūta ka zem mašīnas kaut kas strīķējas...atlaižot sajūgu skaņa un vibrācija pazūd,Liekot atpakaļ gaidā un pirmajā ir grūtāk ieslēgties un tāda kā pārsitieniem uzsāk braukšanu.un uzrāvies arī kaut kur pazudis ar trešo pie 2000 apgriezieniem auto tā kā gurdeni iet uz priekšu...

auto A4 B6 2002 2.5 tdi quattro



#227 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 91 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 25 May 2017 - 07:54

Nomainīju restaurēto spararatu pret pilnīgi jaunu LUK. Interesanti, bet troksnis spaidot sajūga pedāli tāpat nepazuda...

Blakus servisā bija vēl viens tāds pats audi - viņam precīzi tāds pats troksnis.

Man tiešām gļuki un tā vienmēr bijis, tikai neesmu pamanījis? Neticās, ka šādas kvalitātes mašīna defaultā tā varētu būt uztaisīta un tā jābūt...

 

Varbūt varat ieteikt kādu super-truper transmisijas guru, kurš var apskatīt un pateikt kādu verdikta viedokli?



#228 eric

eric
  • Lietotājs
  • 37 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Niderlande

Pievienots 25 May 2017 - 13:03

chau visiem,rupji sakot esmu najaajies ar to drebeshananas probleemu,zb jau taa mashiina,esmu nomainiijis ieksheejos pusasu galus,sajuga komplektu ar visu divmasnieku un probleema veel jo projaam taada pati,pi...ets kautkaads,kads varbuut zin kur val veel mekleet vainu,prbleema ir ka dodu griidaa dreb visa mashiina,briivgaitaa gazeejot ŅauŅau nekaadu vibraciju un tuksgaitaa arii ŅauŅau,tikai pie slodzes kautkur 2500 apgrieziniem,probleema saakas uzreiz (tikko izbraucot no garazhas)kad vecis man nomainiija zobeni un divas sprauslas,liidz tam nebiju noveerojis nekaadas vibraacijas,tikai tuksgaitaa bija to divu beikto sprauslu deelj,ko veel skatiities pie shiis probleemas,vai vienkaarshi ielikt kokaa to mashiinu un nopirkt otro golfu :devil:audi a 3 2007 gada 2.0 tdi manuaalis 



#229 iv4o

iv4o
  • Lietotājs
  • 434 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 26 May 2017 - 07:08

Ja problems ir sacejs pec sis remonts , tad jau logiski ka te kaut ko gluko .  

preks kam tu ej un maini piedzinas detalas vispar ?

 

 

probleema saakas uzreiz (tikko izbraucot no garazhas)kad vecis man nomainiija zobeni un divas sprauslas,liidz tam nebiju noveerojis nekaadas vibraacijas,tikai tuksgaitaa bija to divu beikto sprauslu deelj



#230 SvaX

SvaX
  • Lietotājs
  • 17 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis

Pievienots 26 May 2017 - 12:23

Labdien! Man ir līdzīga problēma kā šim lietotājam:

SVEICIENS VISIEM AR VIBRACIJU NOMOCIITIEM AUDISTIEM .Beidzot esmu atradis vainu savam b6 arii bija vibracija zem slodzes.Saku ar ieksejo pusass mainu jo ieprieks fordam bija lidziigi simptomi,tapec pie taa arii keros.Nomainiju labo ieksejo konstateju kad ir bojats,bet ta ari vibracija nepazuda palika mazliet mazaka.Saku aizdomas likt uz diskiem uzliku jaunus ,vibracija taa pati,karbas spilvens ok ,motora spilveni arii itkaa labi.Nolemu mainiiit otru ieksejo pusasi,rezultats mani iepriecinaja ,nu esmu ticis valaa no kratekla .jautajums kapec abas ieksejaas ir beigtas ,domaju ka rupniiicas defekts.meginasu pievienot bildi..autinam noskrejiens116  tk  lai visiem veicaas


http://foto.inbox.lv...ns30/30-10-2014       

Auto ir A4 B5. Viss sākās ar vibrāciju uzsākot braukt, pirmā doma bija ka motora spilvens kāds ir beigts, samainīju tos gan motoram, gan kārbai, izmaiņu nebija, domāju laikam beigts tas divmasu spararats. Turpināju braukāt kādu laiku, sāka krakšķēt šofera puses miroņgalva, mainot to, sajutu brīvkustību iekšējā mironenē, samainot iekšējo, vibrācija pazuda. Tagad ir pagājis kāds laiks, esmu jau nomainījis 2 ārējās miroņgalvas šofera pusē (nevienai nebija caura gumija) un atgriezusies ir neliela vibrācija (ne tuvu tik liela kā bija pirmstam, bet ir) un atkal ārējā šofera puses mironene krakšķ.

Jautājumi: Vai iekšējā mainītā var būt brāķis? Vai iekšējā esot izdilusi bojā ārējo? Ja detaļa nebija brāķis, tad kas var bojāt iekšējo? Pasažiera pusē daudzus gadus nav mainīta ne iekšējā, ne ārējā un nav arī nekādu kustību un skaņu. Ar šofera puses ārējo es varu nobraukt labi ja 5000 km pirms viņa ir jāmaina, esmu izmēģinājis vairākus ražotājus, arī dārgākos, izmaiņu nav. Ir idejas?


Šo rakstu rediģēja SvaX: 26 May 2017 - 12:25


#231 Val

Val
  • Administrators
  • 11513 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 26 May 2017 - 15:06

Brāķis varbūt arī nebija, bet lēti materiāli, ātri sadila un kopsummā vairs nav kā pirmajā nedēļā pēc maiņas.
Citus jau izņemot no kastītes un pakustinot, jau jūt lufti.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#232 Stolbovs

Stolbovs
  • Lietotājs
  • 1565 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 November 2017 - 13:51

Reklāmu saskaņo ar foruma adminiem un ieliec Komercsludinājumos. Citādi dusmīgi onkuļi izdzēsīs un iesvēra banānu.

#233 alfijs44

alfijs44
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 01 November 2017 - 13:59

Reklāmu saskaņo ar foruma adminiem un ieliec Komercsludinājumos. Citādi dusmīgi onkuļi izdzēsīs un iesvēra banānu.

Labi, apjautāsimies adminiem.;)



#234 JevgeN1js

JevgeN1js
  • Lietotājs
  • 1309 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Dagda(kautkur starp nikaragvu un carnikavu )
  • Intereses:Dīzeli, quattro un alus

Pievienots 06 March 2018 - 10:39

Cik ir pieļaujama divmasTnieka brīvgaita? Ir 240 mm spararats ar apmēram 10mm brivgaitu. Stavēja uz passata 130hp PD. Esmu ar to māšīnu braucis, gaitā viss bija ok.v
Likt uz kvataru or not?

From Nikaragva with love!

Coupe quattro 1.9 TDI eksperimentālais modelis ...Powered by Jonix
A6 C5 1.9TDI  quattro tomāts, jau kustās....Powered by Kaross

Audi-Life.lv

 

 


#235 max

max
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Audi S2, 20vt, turbo, VEMS

Pievienots 15 May 2018 - 16:41

Kam interesē, pēc VIN tika piemeklēts pilns sachs komplekts, 500eur. Tuvākajās dienās ķeršos pie maiņas, vēliet veiksmi

c22cc10add4bbfdb9b99722009610b05.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A4 Avant S-line 2.0tdi '12


#236 Koni4jo

Koni4jo
  • Lietotājs
  • 19 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 15 June 2018 - 15:57

Cilvēki ar sajēgu vai kādām saprātīgām teorijām, nepaslinkojat.

 

A6C5 2.5TDI V6 110kw.

Sajūgam bija divas problēmas

1. slīdēja, tas domājams dēļ sadiluša diska, tam biezums palicis 7mm, nekādu nodiluma indikatoru jau nav, tas itkā nekas traks, nomaini un brauc droši vien.

2. Jautājums ir principā par šo tieši, stāvot uz vietas būtībā nevarēja ieslēgt 1. robā un atpakaļgaitā, slēdzās itkā nebūtu izspiests sajūgs, sākumā slēdzās vnk smagi ar pretestību un ieslēdzot mašīna ar izspiestu sajūgu sāka jau ripot mazliet, kad uzsila atpakaļgaita neslēdzās vispār, pat noslāpētam motoram nevarēja ielikt R, acīmredzot rūcošs griež līdzi kārbu. Kāpēc tā varētu būt? Spararats šķiet itkā labs, nekādu vidrāciju nekad nav bijis, graboņas arī nav, brīvkustība rotācijas virzienā kādi 8-10mm varētu būt, mērot pēc ārējās malas, brīvkustība starp platēm izskatās, ka nav, izkustināt/atspiest vienu no otras nevar. Kulisē ir kādas daļas, kas maināmas, un varbūt neieslēdzas līdz galam kkas, vai izspiedējā varētu būt problēma vai kas vēl? 



#237 max

max
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Audi S2, 20vt, turbo, VEMS

Pievienots 15 June 2018 - 16:09

Īsti nevar saprast. To disku nomainot sākās problēma, jeb pirms tam?
Varu vien teikt to, ka tad, kad nomainīju B6 disku ar grozu un gultni, sajūgs sāka laisties vaļā ļoti augstu pedālim esam. Pirmstam bija krietni zemākā pozīcijā, kad auto sāka ripot. Nezinu kāda tur tā diluma pazīme, bet varbūt jo vairāk sadilst jo vairāk jāspiež? Respektīvi, Tev varbūt nodilis disks tik ļoti, ka nepietiek vairs gājiens, lai šamais izspiestos normàli.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Šo rakstu rediģēja max: 15 June 2018 - 16:11

Audi A4 Avant S-line 2.0tdi '12


#238 Koni4jo

Koni4jo
  • Lietotājs
  • 19 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 15 June 2018 - 17:56

Tā, vēl drusku papētot nesapratu joku, izspiedējcilindram, ja viņu iespiež un tur, nu pēc idejas darba pozīcija kārbā tāda būtu, tad spiež pedāli, būtu jānāk ārā tak, itkā izspiežot sajūgu, manējais panāk mazliet un apstājas, pārējais pedāļa gājiens ir izspiežams, bet jēgas nav, cilindrs ārā nenāk, vai kaut ko daru napareizi?

 

Max, sajūga disks, jo vairāk sadilis, jo mazāk jāspiež pedālis, tad arī nem pašā augšā utt, manam pedālis visu laiku ir bijis čutj ne pašā grīdā un tāpat sajūta, ka īsti nav nospiests un kaut ko vispār ņemt sāka pāri pa pusi nospiežot

Problēma konkrētajam auto man ir bijusi visu laiku, tādu nopirku, tik cik nav skaidrs kas pie vainas, tagad gribu salabot.

 

Pagaidām doma, ka samainīt sajūga komplektu bez sparata un izspiedējcilindru kārbā, jo aizdoma, ka iespējams kāda manžete tur laiž garām varbūt gaiss, hz, nomainīt viņu grūti izskatās, kad kārba uz auto, tad labāk uzreiz uzliks


Šo rakstu rediģēja Koni4jo: 15 June 2018 - 17:59


#239 aicis2525

aicis2525
  • Lietotājs
  • 903 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 15 June 2018 - 21:24

Šitas jau vairāk velk uz kārbas vai kulises problēmu.> kad uzsila atpakaļgaita neslēdzās vispār, pat noslāpētam motoram nevarēja ielikt R>.

Par izspiedējcilindru-tur jābūt tādam spēkam ka ar roku nemaz nenoturēsi un ja noturēsi tad pašu cilindru salauzīs gabalos.(pie darbojošas mašīnas.)Tātad vai nu gaiss vai arī izbeidzies viens no cilindriem.

Pa sajūga pedāļa gājienu,ja pareizi esmu sapratis to sistēmu, tad šiem modeļiem jau nāk regulējams kurvis kas pieregulējas pie nodilušā diska un spararata lai sajūga pedālis strādātu vienā pozīcijā,nevis augšā vai pašā apakšā.(Te varbūt ka kļūdos)

Ja maina tikai disku,tad kurvi vajag sagriezt 0 pozīcijā.Ja liek visu jaunu tad viss jau ir kā vajag.


Unversālā ekskavatora,ķēžu ekskavātora,pašizgāzēja pakalpojumi.Dīķu un būvbedru rakšana.Sniega tirišana-izvešana.Smilts,grants,melnzemes un šķembu piegāde. T 29735405




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)