Pālekt uz saturu


Foto

msh spainis


  • Please log in to reply
1231 atbildes uz šo tēmu

#1 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 30 June 2012 - 01:51

*
POPULĀRS RAKSTS!

Labvakar kungi un nekungi Ievietotais attēls Patreizējās mašīnas procesa pirmās fāzes noslēguma dēļ uzdrošinos beidzot uzcept topiku, no kura izveidošanas atturējos kādus četrus gadus pāris iemeslu dēļ :hihi:

Bet iesākumam - vēsture. Tas, kas te ir redzēts un tas, kas nav.

Sākās tas viss stāsts tālajā 2007. gada, ja atmiņa neviļ, 21. janvārī - manā īpašumā nonāca mana brālēna bijušais 1986. gada B3 A80, jo viņš pats tikko bija nopircis 1998. gada C5 A6 2.5 TDI avantu un man bija zināma vajadzība pēc mašīnas. Nebija tā, ka man viņu uzdāvinātu - vienas dzimtas štelles dēļ nebijusi šitentā mašīna, būtu bijuši 300 laši. Tā kā mans brālēns ir lietuvas pilsonis, mašīna, protams, bija reģistrēta lietuvā un ar smukiem klaipēdas numuriem. Aprīkojums - bāzīte - SF 1.8 karburatornieks, sajūgts ar AK 4 robu kārbu, kā arī viens ekstru krikumiņš - centrālā, kura sākumā nedarbojās. Bija gāzes iekārta un motors uz benzīnu nedarbojās

Bilžu ir maz, jo viens cietucis aizgāja kaut kādos neceļos.

Ievietotais attēls

Kaut kāda motortelpas bilde. Ko es te darīju, nezinu.

Ievietotais attēls

Mūžīgi slapjais un ar krāmiem piekrāmētais grabažnieks

Radās arī pirmie soļi paneļa jaukšanā, jo brālēns bija līkrocīgi ieinstalējis maģi un šis pa bedrēm pabraucot slēdzās ārā. Pēc tam atliekot to atpakaļ līki saliku trubas, kā rezultātā lietainās dienās varēja gaidīt kādas 15 minūtes pirms stikls sāka žūt :rofl: Nākamo reizi ņemot vasarā nost, izsecināju ka vajag citu paneli - tā kā nejaušības pēc aizbraucu uz liepāju sestdienā bik par vēlu, flotes ielas šrots bija ciet un aizbraucu uz vānes ielas šrotu - a tur stāvēja tikko ievests 1990. gada A90 ar vidēji izļurkātu baltas ādas salonu, kā rezultātā tika iztērēti 15 laši par paneli un 70 par salonu. Tajā vasarā sanāca vismaz 2 mēnešus pabraukt bez paneļa vai ar paneli dažādās salikšanas stadijās, vislabākais ko es atceros - kā es kādu rītu braucot uz sotaku uz grobiņu pa taisno, vienlaicīgi ar lielu uzgriežņu atslēgu vilku klāt stūri :crazy: Par tehnisko, ko es tolaik pats neskrūvēju - iesākumam tika samainīti amarti, kas saņemšanas brīdī jau bija čau, lai vairs nebūtu jābaidās no bedrēm, pēc tam vēl kaut kas. Tika šrotā nopirkta par 70 lašiem piecu robu AKM kārba, ar ko sanāca iepirkties - šrotā laikam bija vardi izņēmuši un kaut kā ielaiduši kaut kādu uzgriezni kārbā. Tā kā kārbas maiņa notika pie tramvaja parka jāņa, tad nu teicu lai rauj vaļā un skatās, tā nu šis pie viena samainīja pāris sinhronizatorus un primārās vārpstas gultņus, rezultātā tas prieks kopsummā kārbu ieskaitot uz trīs sotakiem nostājās. Vēl tika apciemots agi centrs, kur tika pārlasīts gāzes iekārtai reduktors un uzpildes ventilis uzlikts aiz bākas vāciņa, bet diemžēl gāzes patēriņu tas neietekmēja - kā bija, tā bija 13 litri uz sotaku.

Ievietotais attēls

Pienāca ziema un vajadzēja uzlikt kaut kādas ziemenes. Pie viena izdomāju esošos bleķiniekus noskrotēt un nokrāsot, bet tā kā citu disku nebija, aizņēmos vēl no kaimiņa B4 15" zapasku un no flotes ielas ērika 14" mucas ripuli un kaut kādu penkoku + viens mans penkoks, cik atceros, katrs bija savā izmērā, tā nu tapa šī slavenā bilde, kur mašīnas katrs ritenis savā izmērā. Braukt bija interesanti, uzbraucot uz ielas un minot grīdā tas nokautais 1.8 karburatornieks mierīgi varēja izspolēt spēcīgāk nospiežot gāzi bet vienu reizi kad metu pa nažiem, pārāk vēlu ieraugot pārejai tuvojošos gājējus, ar kaucošām riepām aizgāju taisni :D Visu nedēļu lūdzos dievu lai neuzsnieg sniegs, jo tad būtu pakaļā.

Ievietotais attēls

Vēl viena no šīm lieliskajām bildēm

Ievietotais attēls

Salons tobrīd izskatījās kaut kā šādi. Stūre jau bija pirms manis. Ā, biju vēl ielicis vienu elektrisko spoguli - kreiso - mehāniskais nosprāga un kāda jēga pirkt citu mehānisko

Ievietotais attēls

Kaut kāda ziemas bilde

Ievietotais attēls

Tā kā tam 1.8 grabēja šāles un bija problēmas ar tosola zušanu, kā pāris gadus vēlāk sekcijā atklājās, dēļ izkorodējušas galvas, nolēmu ielikt kaut ko niknāku. Nejauši tas izrādījās 3A, kas flotes ielas šrotā tika komplekts nopirkts par diezgan dārgu cenu... :crazy: Pārējie objekti bildē nav redzami, bet no tās mašīnas tika paņemts viss, kas bija vajadzīgs lai to motoru ieliktu manā A80, izņemot brīvgaitas vārstu, kas jau bija aizgājis.

Ievietotais attēls

Un te vēl kaut kāda vadu lodēšanas bilde
Kas notika tālāk? Uzcepu topiku, atsevišķiem subjektiem kaut kas tajā likās smieklīgs, laikam dēļ ļurbo un kvatrõ un bling bling trūkuma dēļ, un tā nu es vājuma brīdī palūdzu to topiku izdzēst. Vēl pēc tam kādu mēnesi vēlāk dabūju mūžīgo 2 nedēļu banānu, tāpēc pāris mēnešus vēlāk pieregojos ar pilnīgi nesaistītu nicku JohnyB :a-s:

Ievietotais attēls

Un te jau ir 3A - tikko ielikts, ar visādiem gļukiem. Sākumā neleca, izrādījās ka svečvadi pilnīgi otrādi sasprausti, kad beidzot izdevās pielaist, pieskaroties pedālim motors "lēca gaisā", beigās atklāju ka biju pārāk pievilcis droseles lielo rīkli un tā palikusi pusvirus. Pēc tam vēl bija problēma ar patēriņu, kas izrādījās slēpjamies lambdas vadā, kas skārās klāt izpūtējam. Ak jā, gāzi ieliekot 3A izmetu - jo KE-jetronika savienojums ar gāzi ir kaut kas ļoti draņķīgs un galu galā, mana 1.8 gāzes plīts tāpat bija diezgan rijīga. Vēl atklājās ka šitentajam motoriņam arī ir grabošas šāles :80:

Ievietotais attēls

Tā kā uz bleķiniekiem esošās riepas sāka izjukt, šrotā iepirkās šitentie RH ļitaki pabriesmīgā paskatā ar kaut kādām mizām uz tiem.

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Un te jau biški vēlāka motora bilde.

Ievietotais attēls

Pirms 3A ielikšanas kādā nomaļā kretingas šrotā tika iepirkti šitentie papildpulksteņi kopā ar to viduskonsoles daļu un spiediena devēju - tolaik ierēcu par šeit vērojamajām tipiskajām kosmonautu cenām - man par papildpulksteņiem ar to viduskonsoles gabalu paprasīja 50 litus un par devēju 10.

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Papildpulksteņiem gan bija riņķi aprūsējuši, tāpēc es to krāsu vispār nokasīju. Nakļeni bija kāds pirms manis uzlīmējis, tā man nekādas nakļenes nepatīk, bet šī neizskatās nemaz tik slikti un atbilst maniem uzskatiem un tā nu viņa tur atrodas vēl šobaltdien, jau citā mašīnā.

Ievietotais attēls

Ak jā, man vēl bija gadījies par cēneri ieķert Nardi baranku bez ādas :pardon:

Ievietotais attēls

Un te dienas skats.

Ievietotais attēls

Aizmirsu vēl pieminēt ka bija kāds pirms manis ielicis šķūninga lūku. Tā arī deva man pieredzi - labāk bez lūkas, nekā tādu.

Ievietotais attēls

Te jau nu bija 2008. gada rudenis un tika nolemts tikt galā ar grabošajām šālēm.

Ievietotais attēls

3A izvērsumā

Ievietotais attēls

Šāles.

Kloķene tika aizvesta uz leišiem noslīpēt, cena bija apmēram 20 laši + tikpat par abiem šāļu komplektiņiem. Sakrāmēju arī jaunus blīvslēgus. Diemžēl man apkārt nebija neviens tik gudrs lai pateiktu ka nav vērts, jo viens katls bija izdilis... Saliekot motoru, tika nokonstatēta interesanta klaboņa brīvgaitā, par ko pieredzējušāks motorists pateica ka virzulis maiņas punktos sitas pret cilindru...

Ievietotais attēls

Gadījās vēl nejauši mazliet izdupsēt vienu B4 avantu.

Ievietotais attēls

Vēl kaut kāda bildīte.

Mani tālākie plāni bija ar laiku tikt galā ar motoru, pēc tam iepirkt A80q bundžu ar doķiem, kurā to pārlikt. Diemžēl vispirms sanāca palikt bez darba un bez naudas, pēc tam dižajā pilsētā esošais ganāmpulks izdomāja pieņemt likumu kas aizliedz latvijas pilsonim latvijas republikā vadīt mašīnu, kas nav reģistrēta latvijas republikā. Pēdējā braucienā, 30 jūnijā, iegriezos pērkones šrotā meklējot bundžu ar doķiem, kurā iekrāmēt manu A80, jo es netaisījos ne par ko maksāt ~ 310 lašus. Nejauši atradu citu mašīnu.

Ievietotais attēls

A80 ceļa gals :cry:

Ievietotais attēls

...un te atliekas pirms brauciena uz tolmetu...

Turpinājums sekos.

Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 23 August 2012 - 10:15

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#2 Gvidoo

Gvidoo
  • Moderators
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Zolitūde
  • Intereses:Četri riņķi !

Pievienots 30 June 2012 - 02:31

Heh Tomēr sadūšojies :D :rock:

Dvj Rādi tālāk ...
Audi a4 1.8 20v Quattro
Honda prelude 1.8 dual carb 2gen
Audi coupe 2.3 NG FWD
Audi 100 c4 2.8 Quattro LPG

#3 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 30 June 2012 - 02:35

Liekam jaunu bildi iekšā.

Kā jau minēju, 2009. gada 30. jūnijā biju šrotā atradis citu mašīnu - 1987. gada izlaiduma A90q. A90 es negribēju, bet q gribēju, un tā mašīna bija manā LY7U krāsā, kas arī bija galvenie iemesli tās mašīnas paņemšanai. Principā kļūda, bet ko nu vairs :hihi: Dažas dienas pasvārstījos un pārliecinājies ka uz mašīnu sodi nav, paņēmu. Cena - 250 laši. Redzēju ka apakšā ir rūsa, bet no tās nebaidījos.

Te nu mašīna, kāda tā atnāca no šrota:

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Svečvadi tika šrotā nesekmīgos mēģinājumos to motoru pielaist nocelti no kāda KV.

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Otrā nardi manā kolekcijā :D

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Kā nu bez šitā...

Tātad, kas bija noticis? Mašīna, spriežot pēc TA beigu datuma, bija pusotru gadu papuvusi kādā garāžā, tad kaut kādi [censored] bija to aplasījuši. Kaut kādi dauņi, kuri bija vairāk saplēsuši nekā nozaguši un nozaguši visādas ne pārak vērtīgas lietas. Tātad:

Izvaroti priekšas lukturi, laikam čaļi nebija sapratuši ka lukturiem spuldzītes ņemamas pa aizmuguri nevis priekšu :crazy: Mašīnā vēl mētājās viens smuks priekšas luktura stikliņš.
Izsista viena priekšas migla
Motortelpā paņemts sadalītāja vāks, sagriežot svečvadus - spriežot pēc tā, ka rotors bija metams, vāks noteikti bija tāds pats :rofl:
paņemts pārplūdes trauks, nogriežot trubu
paņemts eļļas korķis, bremžu eļļas korķis un apmīzēju bačoka korķis
ļoti iespējams ka aķis arī ar viņiem aizgāja
paņemti pakaļas lukturi, spriežot pēc atstarotāju esamības uz bufera, tonēti
paņemti ļitaki
paņemti numuri CS-7506
sapista haube
divas reizes ar kaut ko iebliezts pa katru lielo stiklu - priekšējais iesprādzis, pakaļējais izbiris un turējās tikai uz tonējuma plēves
izrauts spidometrs, salaužot gaismas slēdžus
izplēsta viduskonsoles daļa ar papildpulksteņiem, procesā salaužot to daļu [pelnutrauka vāks mētājās apkārt] un saplēšot tepiķi
izlauzti logu slēdži
izrauts bloķa slēdzis
paņemta siga - vadi bija bet bloks un atslēgas nebija

Jumta abšivka arī nebija, bet to gan diez vai būs zagļi paņēmuši :D

Ievietotais attēls

Nopietnākais ritošās daļas bojājums - baidos ka tas nebūs bijis no zagļiem.

Ievietotais attēls

Turpinājumam pamazām sāka atklāties visādas virsbūves ģeometrijas problēmas. Žēlota tā mašīna nebija - laikam pa kaut kādiem tramplīniem lēkāts - salonā visi četri grīdas segmenti bija iesisti uz augšu, karteris nedaudz pasists uz iekšu. Par to, ar kādu spēku tas noticis, liecina tas, ka priekšas trīsstūri, aiz kuriem mašīna ceļama, arī ir ar garajām malām nedaudz pasisti uz augšu, un kūvaldam viņi nepakļāvās. Sīkas plaisiņas šur tur, kā arī mani māc šaubas par visādu spraugu pareizībām.

Ievietotais attēls

Zem paneļa valdošais sviests kas bija galvenais iemesls kāpēc mašīna nebija iedarbināma. Tā kā salons tāpat bija dirsā, tas lidoja pa tiešo ārā kopā ar lielāko daļu elektrības.

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Kā nu bez rūsas... Pilnīgs pretstats manam A80 - manam A80 bija vienai durvij izrūsējis stūris un priekšas spārniem arkas sarūsēja, bet izjaucot tika nokonstatēts ka ja neskaita vienu vietu, kur tunelis pret vadītāja ķebļa sliedi bija izrūsējis, rūsas tur nebija - pat vadītājam pie kājām ne, kur mūžīgi bija slapjš. A te pirms mašīnas nojaukšanas bija redzamas tikai aprūsējušās arkas, prieki sākās pamazām nojaucot mašīnu :crazy:

Ievietotais attēls

Kasām laukā veco vibroizolāciju, jo zem tās tapat bija rūsa, atliekam ar kūvaldu vietā grīdu, apkarojam rūsu, liekam iekšā salonu...

Ievietotais attēls

Kādreiz papozēt arī vajag...

Ievietotais attēls

No motortelpas lielāko daļu sūdu arī vajadzēja iztīrīt. Viena no pirmajām lietām kas vēl izlidoja laukā - neoriģinālie vadi - bija kāds ķep ļep ielicis papildpulksteņus un āra temp devēju, abi līdz manīm nenonāca, kā arī kaut kādas miglas, kuru arī nebija. Bija visādi vadi kā ari releji motortelpā - visi izlidoja ārā, manā mašīnā tādiem vietas nav.

Ievietotais attēls

Te čoms pienes dzeses šķidrumu - pa tiešo no zemes dzīlēm :crazy: Radiatorā iekšā bija brūna zupa, kad es pasāku katru dienu izliet un ieliet jaunu ūdeni, pēc dažām dienām radiators sāka tecēt. Pārstāju tā darīt un tad tas pamatā tomēr spēja saturēt savu rūsas ūdeni.

Ievietotais attēls

Un te jau viņš laikam rūc. Sākumā bija problēmas, pēc pielaišanas nebija nekādas reakcijas uz gāzes pedāli un bija skaņa kas lika domāta ka izpūtējs caurs. Kad izplūdnieks sāka kūpēt, sapratu kur slēpjas āķis un sadalītāja pagrieziens visu izlaboja.

Ievietotais attēls

Un te jau mēs braucam un ir nobraukti pirmie 500 metri

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Kokpits

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Te jau vairāk nojaukts...

Ievietotais attēls

...un, protams, atrasts vairāk rūsas.

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Slēpju cauruma zeķe arī ir saglabājusies...

Ievietotais attēls

Gadījās arī tikt pie šādas zīmītes, jo panelī nekādas nebija. Divus gadus vēlāk mainot priekšas stiklu, starp bundžu un stilu atradās oriģinālā plastmasas quattro zīmīte.



Nejauši izrādījās ka šāds viģiks arī ir saglabājies, jo cilvēks, kurš šo viģiku uzfilmēja, joprojām izmanto to pašu telefonu.

Ievietotais attēls

Nost ar šķūningu - ar čomu tik cītīgi plēsām to grāmatplauktu nost, ka rezultātā grabažnieka vāks iedzīvojās buktēs.

Ievietotais attēls

Visāda šņaga

Ievietotais attēls

Uzlabota priekšējā paneļa provodka

Ievietotais attēls

Pakaļas autočeka provodkai pievienots pastūža barošanas vads - es savulaik biju vadus salicis A80, un pēdējajā pusgadā braukāju ar vienu deviņdesmitniecīti grabažniekā, bet te jau bija jāuztaisa cilvēcīgāk.

Ievietotais attēls

Maģa pakaļas provodka - abu pļurņiku vadi, pastūža ieslēgšanas vads un signāla vads.

Ievietotais attēls

Nāk vēl atmiņā viens brauciens šādā paskatā - bija jāaizbrauc uz darbnīcām šo to sametināt, atpakaļceļā pārsteidza lietus - logu tīrītāju nav, vadītāja durvju loga nav, žmiedzu tik grīdā [distance uz 500m], lietum gāžoties virsū un īpaši neko neredzēdams un cerēju ka ceļagalā sadzēšoties pakaļas lukturu trūkuma dēļ neviens pakaļā neieliksies :crazy:

Ievietotais attēls

Te laikam mašīna jau bija uz mana vārda pārrakstīta - es sākumā mašīnu liku kopā vienkārši tāpēc, ka kopā saliktas detaļas aizņem mazāk vietas, bet tad saņēmu no iepriekšejā īpašnieka ziņu, ka šis ir samaksājis uz sevi esošos sodus un var pārrakstīt. Notika tas prieks manā 2009. gada vārda dienā.

Ievietotais attēls

Papozējam

Ievietotais attēls

Pagāzējam

Ievietotais attēls

Mazliet pabraukājam pa slapjiem lauku celiņiem.

Ziemai tuvojoties, naudai neesot, mašīnu pussaliktu noliku izīrētā garāžā. Kustināt nekustināju jo nebija naudas radiatoram un caurā radiatorā tosolu nebija vērts liet, tā nu toziem slidināšanās izpalika. Beigās 2010. gada 26. janvārī aizlidoju uz ačgārno salu...

Turpinājums sekos.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#4 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 30 June 2012 - 06:46

Kā jau minēju, pabiju ačgārnajā salā. Iesākumam septiņus mēnešus pavadīju skotijā, strādajot vietā, par kuru vismaz pāris reižu tvnetā ir bijuši raksti par tēmu "latvietis skotijā paverdzina tautiešus" :crazy: Neko nenopelnīju, tikai saslimu ar vecu konsoļu krāšanas slimību un ļoti labi apskatīju skotiju kādu 25 jūdžu radiusā ap glasgovu. Kad tiku no turienes padzīts par pāris neuzmanīgi izteiktiem divdomīgiem vārdiem, aizbraucu uz angliju kur vēl gadu pavadīju, strādādams kaut kādās salātu fabrikās un brīvajā laikā nokomplektējot sev antīku kompīti savā gaumē par kādu 9 gadus atpakaļ visi būtu bikses aiz laimes pielikuši :hihi: Beigās pagājušās vasaras beigās piezvanīja vecmāmiņa, paziņojot ka viens pazīstams uzņēmējs mani labprāt pieņemtu darbā. Nācās piepildīt savus vārdus par atgriešanos latvijā ja būtu darbs, un tā nu 26 augustā ierados latvijā. Laikam tajā pašā dienā mutere parādīja kur atrodas mans šrotmobīlis

Ievietotais attēls

Mašīna izskatījās tāda pati, kā tad, kad to nepilnus divus gadus atpakaļ atstāju - tikai pa šo laiku divas reizes stumjot mainījusi garāžas un vienu reizi zagļi apciemojuši, bet neko nepaņēmuši - laikam maģi noturēja par pelnutrauku kā savulaik dažs labs kolēģis.

Naudas man nebija, bet miera arī ne - tomēr sadomāju kādu no tuvākajām dienām kad vēl nestrādāju paņemt aķi un aiziet uz garāžu. Otrajā zāģējienā motors atdzīvojās, izstūmu mašīnu no garāžas, salēju sistēmā ūdeni ... un tad izrādījās ka bāka ir sausa. Nu neko, kabatā bija 2,64, paņēmu kannu, aizgāju uz kingu pēc nepilniem trīs litriem zupas.

Ievietotais attēls

Lai arī motors bija kā aizmidzis un ABS viena devēja neesamības un otra devēja pārāk lielas distances dēļ pretojās visiem maniem bremzēšanas mēģinājumiem, sajūta pēc nepilniem diviem gadiem izbraucot bija vienkārši fantastiska.

Pagāja kāds mēnesis, tika saņemta pirmā aldziņa un bija jāsāk kaut kas darīt...

Ievietotais attēls

Sāku, protams, ar lielajām lietām - stikliem. Iesākumam izplēsu ārā pakaļas stiklu, pacīnījos ar rūsu un ielīmēju A80 pakaļas stiklu, kurš šos pāris gadus bija dzīvoklī nomētājies. Tikai pēc tam es uzzināju par logu līmes grunti, nu redzēs - ja atlīmēsies, kā man dažs labs pareģo, pārlīmēs. Tika arī iepirkts šitentais lētais ķīniešu stikliņš. Pirmo pārbaudi izturēja - nesot ārā no dzīvokļa ielikos stenderē. Vecais stikls tika izbungāts, laikam nevajadzēja, vēl tagad šad un tad mašīnā kaut kādas lauskas atrodu - tā kā man nav destruktīvu tieksmju, iedevu čaļiem āmurus un šie ar baudu izbungāja to stiklu, man atlika tas prieks viņu pēc tam izplēst. Stūros bija kārtīgi rūsas perēkļi, vienā stūrī pat nācās špahteli pielietot.

Ievietotais attēls

Pāri pusnaktij un vienatnē tiek ielikts stikls...

Ievietotais attēls

Pirms tam vēl tika izmantots fakts ka stikla nav un ielikta šrotā dabūta A80 griestu abšivka.

Kad tas bija izdarīts, bija svētdiena. Varēja bik pabraukāties. Izmēģināju quattro spējas šķērsojot svešu rapša lauku. Pārliecinājos par bloķējama difera priekšrocībām, kurš aiztaupīja neērtu situāciju - palikšanu svešā rapša laukā. Pēc tam sākās problēmas - mašīna, sātana iemiesojums, sajuta ka sekos investīcijas un pieteica divas problēmas uzreiz :crazy: Pirmā bija tekošs ūdenssūknis un otrā bija, kā man likās, beigts degvielas sūknis - sāka pēc neilgas padarbošanās ģībt nost.

Ievietotais attēls

Brālēnam paprasīju lai šādus tādus krāmus nopērk - diemžēl, kā jau tas mēdz gadīties ka kāds cits, kas nav pārāk zinošs, pērk detaļas, nopirkās šādi tādi sūdi - radiatoru es prasīju lēto, bet tie pārējie krāmi varēja būt labāki.

Ievietotais attēls

Ķeramies klāt. Atceros kā dažus gadus atpakaļ šrotos skatījos A90 motortelpās un šausminājos - nu man pašam tiek tas prieciņš.

Ievietotais attēls

Nu kā nu bez krāsas...

Ievietotais attēls

Bet kā jau mēs zinām, tas taču ir dabiski pirmajā reizē kaut ko salauzt - un tā nu es censdamies ielikt termostatu otrādi salauzu šitento taurīti... Nu neko, mašīna nedēļu pastāvēja kā ir.

Ievietotais attēls

Nākamā nedēļas nogale - nopirku taurīti - no čaļa, kurš spriežot pēc viņa apraksta, aizlaida uz šrotu stipri labāku A90q par manējo. Taurīte jūtami vairāk izkorodējusi par manu veco.

Ievietotais attēls

Viss salikts bet neiet - degvielas padeves dēļ.

Ievietotais attēls

Noņēmu vēl pakaļas bunduli aizmetināt to caurumiņu apakšā - pēc tam, kad tas bija izdarīts, man viens pateica ka tas esot speciāli priekš kondensāta - varētu kāds apstiprināt vai tas tā ir.
Noņemšana bija kā jau tas ir ar miljons gadus stāvējušas mašīnas izpūtējiem - prasīja fleksi un bonusā tas fakts, ka A90q aizmugurē gandrīz viss atrodas pie vienas vai otras pusass. Par laimi uz garāžu bija atnācis boocis iepazīties, bija kas fleksi paslēgā.

Ievietotais attēls

Un te atkal krāsa.

Ievietotais attēls

Fimbars uzdāvināja, viņaprāt, veselu svečvadu turētāju - izrādījās ka tam tomēr ir viena ļipiņa nolauzta. Nu neko, dāvinātam zirgam tak zobos neskatās. Ja kādam vajag, varu uzdāvināt.

Vēl tika motors pie dzīvības dabūts, nomainīju sūkni, sačakarējot veco, pret vienu lietotu - nekā. Beigās izrādījās ka skrūvē esošais sietiņš aizdirsies.

Ievietotais attēls

Uzminiet kas saņēma no manis vienīgo dāvanu ziemassvētkos - pareizi, mana mašīna.

Ievietotais attēls

Te pēc atgriešanās no metinātāja apciemojuma - sametināja grabažniekā pāris caurumus, vietā kur augstāk bija redzama rūsa - apakšā savulaik pats izkasīju caurumu, bet slīpumā savulaik bija izkritis viens pakaļas bunduļa stiprinājums un kāds līkrocis bija pohujā uzpunktējis ielāpu, neko rūsai neizdarot, tad nu tas tika daudzmaz normāli sataisīts.

Ievietotais attēls

Āra temperatūras rādītājs rāda ka es esmu devēju ielicis nepareizajā vietā - kad izbraucu no tā angāra, kur notika metināšana, rādīja +5 grādus.

Ievietotais attēls

Pie viena man uztaisīja šādu tūli. Vietējais mehs ar stāžu nesaprata kam tas domāts.

Ievietotais attēls

Pienāca laiks samainīt tepiķi. Maza bildīte ar uzskatāmām bundžas problēmām.

Ievietotais attēls

Pie viena tika uzsākts garais kruīza ieinstalēšanas projekts. Es savulaik biju no viena A80 izlasījis kruīza vadības bloku, vadus un slēdzīšus, tā nu tie nonāca mašīnā.

Ievietotais attēls

Panelis gatavs instalācijai

Ievietotais attēls

aizziet

Ievietotais attēls

Vēl man bija ķibele ar šitentā plastmasa trūkumu. Diemžēl šrotā vienīgais labais plastmass zem kura var palīst kompis bija balts, nu neko, ar baloniņu nācās nopūst lai būtu daudzmaz melns.

Ievietotais attēls

Te vēl notiek cīņa ar rūsu. Nezinu, vai tā bija rūpnīcas ekonomija vai arī mans A90q vienkārši ir brāķis - zem tā karstuma aizsarga, kas virs pakaļas bunduļa, nebija šuvju mastika - tikai grunte, līdz ar to - rūsas perēklis. Par brīnumu grabažnieka labajā sānā nevienu caurumu neizkasīju, bet daudz netrūka.

Ievietotais attēls

Par laimi savlaicīgi izdevās pabeigt cīņu ar rūsu - pie +5 grādiem mastika vēl diezgan labi žuva. Tad iestājās janvāris un ieradās sals. Te jau tas ir -15 grādi.

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Samainīju paneļa temp devēju kurš bija pieteicies, pie viena tosolu, kurš bija pieņēmis brūnu krāsu. Pēc tam mazliet starp garāžām uzslidinājos.

Ievietotais attēls

Vēl no bēniņiem tika izvilkta baranka

Ievietotais attēls

Caurums. Bija arī vēl pāris mazāki.

Ievietotais attēls

Kā arī šķūnī izrakti mani RH ļitaki

Ievietotais attēls

Nokrāsotas papildpulksteņu stīpas, savādāk tās mitrumā rūsēja

Ievietotais attēls

Bahmuc atsūtīja četras ručkas - VMP bija šo uzmetis, nevienai no astoņām ručkām nebija slēdzīši un vadi arī nebija, lai arī pārdošanas topika bildē viss bija. Paspēlējos, uztaisīju kaut kādu ķep ļep provodku un salodēju pa taisno lai atverot durvis visas četras deg - žēl tik ka šis bija visas četras priekšējās atsūtījis.

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Vajadzēja tomēr vēl vienu reizi uzslidināties lai būtu kādas bildes :crazy:

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Ievietotais attēls

Skatītāju izmantotās mašīnas

.

Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 30 June 2012 - 06:15

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#5 kante

kante
  • Lietotājs
  • 99 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne/Rīga

Pievienots 30 June 2012 - 08:09

:hi:

100 2.0

90 20V quattro

typ85 quattro

Coupe 20V quattro

Audi 80 competition


#6 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3585 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 30 June 2012 - 08:41

Malacis, es tik ilgi nevarētu auto skrūvēt. tā tik turpināt.
Viens no darb ietilpīgākajiem audiem a/s

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#7 norchii

norchii
  • Moderators
  • 683 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Kartupeļu vākšana

Pievienots 30 June 2012 - 08:50

Cepure nost par padarīto darbu, reti kuram rokas spēj kustēties tā, cits jau sen atmestu domu :D

#8 Lāčuks

Lāčuks
  • Lietotājs
  • 5226 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Alderi

Pievienots 30 June 2012 - 09:17

njā pacietībā tev netrūkst vai arī ietiepīgums :mrgreen:

..........


#9 ivijs

ivijs
  • Lietotājs
  • 137 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kuldīga

Pievienots 30 June 2012 - 09:32

Visu cieņu par tādu apņēmību :good:
A6 C4 avant TDI fwd
BMW e39 touring 530d
A6 C4 avant TDI q

#10 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 30 June 2012 - 11:44

A ko tu padarīsi, ja tā mašīna ir mana, un vēl piedevām ar tādu smuku tehnisko pasi - atpakaļ uz šrotu tak nevedīs... :pardon: :hihi:

Labi, ejam tālāk, šī foruma īpatnību dēļ nevar visu uzreiz nopostot :crazy:


Atpakaļ pie nopietnām lietām - stūre.



Ievietotais attēls



Adatas kustināšanas treniņš



Ievietotais attēls



Vēl tika ar Dj Atoms starpniecību no sivras iepirkta šitentā pajebūcija, kura kaut kur mētājas un gaida savu kārtu.



Ievietotais attēls



Atkal stūre



Ievietotais attēls



Stūre turpinās



Ievietotais attēls



Un joprojām stūre



Ievietotais attēls



Nu nekādīgi nevar no tās stūres atkratīties...



Ievietotais attēls



Nu joptvaju, vēl joprojām...



Ievietotais attēls



Iepirkti visādi krāmi - bremžu un degvielas trubas, kuras kādu mēnesi mašīnā nostāvēja, kā arī pāris krāmi no ozoliņa - piecu katlu motora kruīza cilindrītis un svečvadi.



Ievietotais attēls



Reiz lietotājs Casper nopirka priekš sava 1987 A90q šitento karājošo no Mihas. Laimīgā kārtā viņš mašīnu pārdeva un ar viena cilvēka starpniecību šitentais karājošais nonāca manā īpašumā lai nonāktu citā 1987 A90q.



Ievietotais attēls



Salīdzinājums starp diviem svečvadu turētājiem - augšējais ir no AAR, apakšējais acīmredzot no NG. AAR turētājam tās ļipas, kas NG turētajam ir nolūzusi, vietā ir izturīgāks bīdāms āķis.



Ievietotais attēls



Mēģinām uzlikt cilindrīti un iestajas epic fail - neviens tak man nebija pateicis ka drosele arī atšķiras...



Ievietotais attēls



Nākamais tās dienas darbs bija tāds pats fail - gribēju mainīt karājošo - kā tad, ej tu tur vārtoties zem mašīnas atvēzējies ar āmuru... Dienas beigas.



Nākamajā dienā izmantoju to patīkamo priekšrocību, ko rada dzīvošana laukos, proti ka kaimiņi ir nevis lai būtu ar ko kašķēties, bet gan lai būtu kam paprasīt palīdzību. Tā nu aizņēmos no kaimiņa garāžu ar bedri - kura atrodas tajā pat garāžu rindā dažas garāžas tālāk, tā nu man bija jāizmanto tikai atpakaļgaita



Ievietotais attēls



Viens no tiem tur krāmiem bija labi ierūsējis. Pēc tam ar āmuru iespēju robežās pielaboju.



Ievietotais attēls





Te pēc ilgas pestīšanas ar āmuru un pēc skrūvēšanas kardāns ar jauno karājošo ir vietā. Uzlabojums - iespējams, mazliet mazāks kvatrõ belziens, jo vairs nav saplēsta karājošā gumija.



Ievietotais attēls



Pa kādu brīdi, kad apnika tupēt zem mašīnas, samainīju svečvadus. Rezultāts - motors vairs nedarbojās. Pēc tam, kad atsaucu papildspēkus un bija kas pagriež atslēgu, saliku kā vajag.



Ievietotais attēls



Kokpits - bet kaut kas nav labi...



Ievietotais attēls



Jau labāk



Ievietotais attēls



Šitento veco labo momo baranku izdomāju pāršūt. Tā nu tā tagad pusšūta mētājas, slinkums pabeigt.



Ievietotais attēls



Drošinātāju kārba kurā kabinās atsevišķi papilddrošinātāji nevis viens bloks un C4 V6 kruīza sūknis. Par laimi C4 izkārtojuma dēļ V6 trubu garums bija pietiekams, par spīti tam, ka V6 drosele atrodas motortelpas vidū.



Ievietotais attēls



Nākamais fail - sūkni man noņēma šrota strādnieks, atstādams tā kronšteinu uz mašīnas. Bet nu labi, tas tāpat nederētu.



Ievietotais attēls



Oriģinālā drošinātāju kaste



Ievietotais attēls



Te jau izplēsta un salīdzinājums



Ievietotais attēls



Drošinātāju kārba iebāzta dziļumā.



Ievietotais attēls



Lipeklis, kurš bija nopirkts pakaļas lukturiem...



Ievietotais attēls



Pie viena aiz neko darīt pārbaudīju to krāmu darbaspējas.



Ievietotais attēls



Drošinātāju kārba vietā. No kreisās uz labo - ķebļu apsilde, pastiprinātājs, motora vadība. Nepieciešamā temperatūra lai lipeklis paliktu mīksts tika nodrošināta ar pie vadītāja ķebļa noliktu sildītāju.



Ievietotais attēls



Iepirku vēl šitentādas mizas ar 5x112 diskiem. Beigās izrādījās miljons gadus vecas huiņas, bet nu tad atkal - tā kā tas viss kopā maksāja cēneri, zaudējumu nav.



Ievietotais attēls



Tad uzradās ponijs ar kārdinošo spidometru, un man paveicās būt pirmajam rindā. Izrādījās ka tur ir arī nokūries autočeks. To diemžēl pie dzīvības neizdevās dabūt.



Ievietotais attēls



Te es dzenāju rokā patēriņa vadu.



Pēc borta kompja pievienošanas tas tika nokurināts Izrādās ka B un C sērijai lai arī štekeri un slēdži fiziski ir tādi paši, kontaktu izkārtojumi atšķiras - bet man ir V8 labā puse un C4 A100 vadi - paspaidot resetu beigās iestājās pļukš. Izjaucot kompi tika atrasti divi nodeguši celiņi pēc kuru salodēšanas un vadu pareizas pārvienošanas viss notiek.



Ievietotais attēls



Laiks degvielas trubām.



Ievietotais attēls



Gabals no vecās trubas. Es tiešām biju pateicīgs vecajām trubām ka tās līdz galam savus šķidrumus spēja saturēt - bet kā jau redzam, ilgi tas nebūtu bijis.



Ievietotais attēls



Noderīgs krāms



Ievietotais attēls



....pēc tam kad mazliet apstrādāts ar vīli.



Ievietotais attēls



Pie viena izdomāju ielūrēt bākā lai noskaidrotu vai bākai nav nekāda sakara ar to, ka paātrinoties motors mēdz raustīties, sūknim savādi īdot.



Ievietotais attēls



Jā jā...



Ievietotais attēls



Ceļam bāku ārā. Pie viena nokonstatējam ka divdesmit piecus gadus vecai mašīnai ir gandrīz ideāla bāka.



Ievietotais attēls



Pāris stundas un vienu izlaistītu litru benzīna vēlāk...



Ievietotais attēls



Tatadadā!



Ievietotais attēls



Ievietotais attēls



Fonā atklājas nepatīkams pārsteigums no virsbūves puses - laikam pirms jaunā gada palaists garām, jo es metinot bedrē nelīdu - tajā bija ūdens.



Pie viena pārgāju uz 98E. [censored] to 95., kamēr aizdedze darbojas normāli, atšķirība ir kā diena pret nakti....



Pabeidzu naktī likt trubas, vajadzēja uztaisīt testa braucienu - un tad jauns pārsteigums - degvielas sūknis iekšā neslēdzas. Ieslēdzot ar vadiņu, motors vienalga neleca, lai arī dzirkstele bija. Beigās pielēca un uztaisīju testa braucienu. To pusotru vai cik tur kilometru nobraucot paliku uz ceļa divas reizes - sapratu saistību starp sūkņa ieslēgšanos un spēju pielēkt un abas reizes čikāju aizdedzi līdz sūkņa ieslēgšanās vismaz uz pussekundi lika domāt ka var mēģināt šķilt, jo nebija vēlmes naktī nekurienes vidū palikt ar sausu aķi mašīnā bez numuriem :crazy:

Turpinājums sekos...

Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 30 June 2012 - 11:42

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#11 vovencio

vovencio
  • Lietotājs
  • 264 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis
  • Intereses:Audi
    Quattro

Pievienots 30 June 2012 - 12:33

:hi: pacietībās tev netrūkst!

Audi A4 B5 Quattro

Audi A3
EX: Audi 90 typ 85 Quattro
EX: Audi Coupe typ 81
EX: Audi 80 typ 85 Quattro


#12 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 30 June 2012 - 12:46

http://www.youtube.com/watch?v=7E7FWyl59x0

Pacietības uzturēšanai kalpoja viens vai divi šitādi testa aplīši nedēļā, parasti vēlos svētdienas vakaros... Viģiks ziepjutrauka dēļ bik norauts.

Labi, kāds ir nopostojis, ejam tālāk




Ievietotais attēls



Bet šitas saucas epic electronic fail - nejauši pieteicās ABS, aizdedzes kompis sāka brēkt par detonācijas devēju un āra temp devējam bija problēmas ar masu.



Ievietotais attēls



Uztaisīts kruīza sūkņa kronšteins un pie viena kopā ar to nokrāsots arī lambdas vadu tureklis. Kronšteinu taisīju pēc netā atrastas bildes, aptuveni uzminot proporcijas. Tā kā aizmirsu izmērīt caurumu attālumu, nācās darbam blakusesošajā gaterī noķert momentu kad tur ieradās viena 1.8 A80 braucējs un palūgt lai iedod nomērīt.



Ievietotais attēls



Kompresors vietā.



Ievietotais attēls



Pastūzim vēl bija problēmas ar kontaktiem, par kuriem tad es parūpējos. Pie viena atklājās ka dažus gadus atpakaļ to pastūzi pajaucot viens jaudas tranzistors bija palicis gandrīz bez dzeses, ko šis bija izturējis, un tas tika novērsts. Pievienojot nolohojos un pievienoju pretējā polaritātē - pastūzis, maita, izrādījās ciets rieksts - izspēra vispirms vienu, tad otru drošinātāju, tad sāku skatīties kas par jokiem.



Ievietotais attēls



Uz viņa ir šitentādi burtiņi uzkrāsoti. Ja nav vēlmes palikt kurlam, pilnīgi pietiekams.



Ievietotais attēls



Pavasaris jau arī klāt...



Ievietotais attēls



Ātrumkloķa uzgalis rullz.



Ievietotais attēls



Viens bremžu aizsargs karājās tikai vienā skrūvē un pretīgi grabēja, nācās par to parūpēties.



Ievietotais attēls



Miroņa putekļu gumija, aizdedzes vadības bloks, kruīza drosele, motortelpas lampele un vēl pāris krāmi. Aizdedzes vadības bloks - šajā forumā viņus netur nekādā vērtē, bet man viņu vajadzēja un nācās par viņu nolocīt 15 lašus.



Ievietotais attēls



Droseļu salīdzinājums - kā diena pret nakti. Vienīgās vienādās detaļas - abas klapes un kaut kādas atsperes, pārējais viss atšķiras, pat korpusi.

Pajaucu, notīrīju un nokrāsoju to droseli. Varbūt nevajadzēja - šis tas tur bija uzpresēts un ir mazliet vaļīgs...



Ievietotais attēls



Kad jau reiz ieplūdnieka augša noņemta, jāparok dziļāk.



Ievietotais attēls



Nost ar vecām eļļas atliekām!



Ievietotais attēls



Sākam spēlēties ar KE-jetroniku, kas beigās noveda pie topika uzcepšanas.



Ievietotais attēls



Pie viena aiz gara laika piemēram sprauslas un reiku - GintsK teica ka pietiekot ar diviem gabaliem - vecajiem kolektoriem varbūt.



Ievietotais attēls



Salīdzinājums



Ievietotais attēls



Tā kā bija salasīts viss kruīzs, tad tika nolemts pārbaudīt vai tur kas darbojas. Pirmais piegājiens - pēc pusminūtes drosele bija ciet...



Ievietotais attēls



Ar trubeļu pārlocīšanu tika nokonstatēts ka vakuums zūd caur sajūga pedāļa slēdzīti. Izjaucam, iztīrām sūdus, sasmērējam ar jaunu smēri. Otrais piegājiens - sapumpējam, aizejam pasēdēt pie kompja 10 min - drosele līdz pusei ciet. Atkārtojam šo pasācienu ar bremžu pedāļa slēdzīti - drosele stundu nostāvēja vaļā un nepakustējās ne pa milimetru.



Ievietotais attēls



Le Gangsta Switch. Bet tāpat nedarbojās.



Ievietotais attēls



Motortelpas lampele beigās izrādījās diezgan laba, sevišķi pēc tam, kad 5w spuldzītes vietā tika ieskrūvēta 10w.



Ievietotais attēls



Ievietotais attēls



Saņēmos beidzot pieķerties bremzēm, bailēs ka tās nopirktās bremžu trubas tur uz pakaļas ķebļa nesapūst. Par brīnumu pēc rūsas nokasīšanas uzgriezni kas noturēja šitento trijgabalu pat izdevās atskrūvēt, nenācās griezt kā es jau biju sataisījies darīt.



Ievietotais attēls



Sākumā domāju ka nebūs labi, bet tad izrādījās ka tur laikam skrūvēšanas nolūkos bija mazākai atslēdziņai domāts bet vītne tā pati.



Ievietotais attēls



Viss notiek - un pat bedri nevajag.



Ievietotais attēls



Trubas



Ievietotais attēls



Bišķi pastrādājam ar fleksi - trejgabals, kā lielākā daļa šīs mašīnas, ingolštati atstāja kopā kā viena mašīna.



Ievietotais attēls



Sagatavojamies uzlikšanai.



Ievietotais attēls



Savajadzejās pāris bremžu trubu turekļus, nācās apciemot pēdējās A80 paliekas...



Ievietotais attēls



Es jau biju nobijies ka viss iet pārāk lab, bet, protams, kaut ko vajadzēja salauzt - nipelim aprāvās šķautnes, nebiju pamanījis ka viņš tik garš un mēģināju uzdzīt atslēdziņu un nolauzu. Būtu pamanījis, būtu noņēmis supportu un mēģinājis ar roreni atskrūvēt, bet nu ko vairs...



Ievietotais attēls



Saliekam ko var salikt



Ievietotais attēls



Garā truba bija par 15 cm garāka nekā vajadzēja - žēl ka es hansaflexī taisot degvielas trubas neiedomājos paprasīt lai noīsina.



Supports pa nedēļu apciemoja virpotāju un tika pie koniskās skrūves.



Ievietotais attēls



Vectētiņa garāžas plauktā atradās šāds instruments. Rezultāts skaists - no priekšas uz aizmuguri - 15,5 - 14. Var saprast kāpēc tas motors ar visām savām kaitēm tomēr veras.



Ievietotais attēls



Es jau nebūtu es, ja es nenopirktu kaut kādu aprīkojumu. Te nu ir normālas ručkas VMP izvaroto vietā, kā arī kruīza slēdzis.



Ievietotais attēls



Grabažnieka vāks beidzot tika pie lampām. Vispirms uzliku labo un pēc tam dabūju pa kreisās caurumu bāzt iekšā roku un ķeksēt vaļā grabažnieku kurš bija palicis ciet.



Ievietotais attēls



Maza lampeļu modifikācija - es šrotā paņēmu visas četras aizmugurējās un divām uzliku stikliņus un bleķīšus no priekšējām, rezultāts - priekšejās, kas spīd arī atverot durvis.



Ievietotais attēls



Uzinstalējam jaunā kruīza slēdža štekeri vecā vietā. Kruīzs nedarbojās vienalga.



Ievietotais attēls



Vēl tika no minkāna iepirktas ciešamas mizas pa cēneri gabalā. Muteres vecis nahaļavu uzmontēja, diemžēl viņa specialitāte ir piekare un ritošā - tā nu man pēc tam nācās divām riepām pieķerties jo viena pilnīgi izlaida gaisu divās nedēļās un viena mēneša laikā.



Ievietotais attēls



Izdomāju vēl apmīzējus dabūt pie dzīvības.



Ievietotais attēls



Apmīzēju motoriņš. No stāvēšanas ierūsējis. Bet man jau visus miroņus patīk kustināt, šis arī nebija izņēmums :crazy: Pieliekot pie aķa un grozot šis pēc kāda laika sāka griezties. Vēl gan kādu laiku paturēja niķi reizēm apstāties pozīcijā, no kuras to varēja izkustināt tikai ieslēdzot un vienlaicīgi ar kulaku uzvelkot pa trauku.



Ievietotais attēls



Atkal kaut kāds nakts skats.



Ievietotais attēls



Agrāk es biju nolēmis - kamēr starteris iet, tikmēr lai iet. Līdz viena testa brauciena laikā šis man pietiekami sakrita ar saviem niķiem uz nerviem...



Ievietotais attēls



Tā kā vasara jau bija klāt, sestdienā ņemam transportlīdzekli un aiziet uz liepāju



Ievietotais attēls



Rullis 20 laši, abi startera krāmi zem 10 laši, četras sprauslas no AAD motora 4 lati un vēl pāris plastmasas krāmi par velti.



Ievietotais attēls



Jaucam, mainām rulli, ņerkstoņa nepazūd...



Ievietotais attēls



Sudraba starteris. Kādu laiku bija jāpierod pie fakta ka piecus katlus var uzgriezt bez skaļas, zāģējošas skaņas.




Turpinājums sekos...

Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 30 June 2012 - 12:50

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#13 Zeebalds

Zeebalds
  • Lietotājs
  • 111 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 30 June 2012 - 13:05

pacietības mērs liels
:crazy:

coupe85q
cabrio 93 fwd 2.8


#14 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 30 June 2012 - 13:26

Braucam tālāk...




Ievietotais attēls



Daži krāmi. Vizmaz vienreiz tai mašīnai arī kaut kas ir lēts.



Ievietotais attēls



Skrūvējamie ventiļi.



Ievietotais attēls



Nopērkam tādas pašas gumijas kā K/KE-jeta sprauslu lielās gumijas



Ievietotais attēls



Dabūnam rokā kaimiņu kuram ir montējamais lai atspiestu divām riepām vienu pusi lai dabūtu rokā ventiļus. Tāda izskatās miljons gadus veca gumija...



Ievietotais attēls



...un tāda izskatās svaiga gumija...







atlika tikai vēl uzbortēt un piepumpēt riepas un viss notiek. Pirms tam gan vēl nācās katrai pa vienam korozijas perēklim izkasīt.


Vēl reizēm šī mašīna man sagādā visādus pārsteigumus, lai pārtrauktu vienmuļību - tā nu kādu mēnesi atpakaļ parastā testa brauciena laikā stiepjot, kaut kur pie 120 motors nospļaudījās un noģība. Par laimi uzņemtā ātruma pietika lai aizripinātos gandrīz līdz mājām, tā nu vienos naktī nācās celt augša kaimiņu, vīru pusmūža gados, lai aizvelk uz garāžu :crazy: Izrādījās ka holls ir izbeidzies, tā nu pa nedēļu tas tika transplantēts no 3A sadalītāja un nedēļas beigās motors jau atkal rūca.


Ievietotais attēls



Sadomāju nomainīt sūkni, varbūt tomēr tas pie ņerkstoņas vainīgs. Pie viena arī otro šīs mašīnas tosolu, un te nu tas ir.



Ievietotais attēls



Kā arī nokrāsot un iztaisnot bleķus...



Ievietotais attēls



...un nokasīt te nost pustonnu smilšu un eļļas maisījuma...



Ievietotais attēls



Paretam tomēr vajag apciemot metinātāju - un te nu mašīna deg...



Ievietotais attēls



Iepirku arī B4 jauno ķiseņpaneli, diemžēl iztrūkst plaukts kas vadītājam pie kājām. Cena par visu - 5 ls.



Ievietotais attēls



Mans piecarpus gadus vecais deta senators sāka atteikties un papētīšana parādīja ka viena sekcija ir tukša. Te nu viņš tiek sutināts, 2A @ 15,5v, un tā kādas trīs vai četras naktis. Tagad viņš vismaz kaut ko tur.



Ievietotais attēls



Naudas maz, bet no šādas iespējas atteikties nespēju - B4 jaunā tipa abšivkas ar pļurņikiem bez airu caurumiem - 5 ls gabalā + 5 ls par tajā esošajiem pļurņikiem. Bija doma jau ielikt un pieslēgt bet pagaidām šo domu atmetu. Viena te stāv uz monitora un kalpo par kompja tumbu.



Ievietotais attēls



Vēl nejauši ieklīdis superlatā nejauši ieraudzīju ka šiem tur stāv slotas pa 1,19 gabalā un prikola pēc vienu nopirku lai uzzinātu cik sliktas tās ir. Pagaidām nav iemesla sūdzēties.



Vēl vienu nedēļas nogali pakoriģēju izpūtēju - tagad ja tas arī ir mašīnas zemākais punkts, tad vismaz ne par lielu tiesu. Nomainīju arī gredzenu kas starp biksi un katalizatora bunduli, jo pūta garām - noņemot vecais izrādījās salūzis trīs daļās. Procesā nejauši gadījās uztaisīt plaisiņu pēc otrā bunduļa.





Tālāk beidzot radās finansiālā iespēja noslēgt šo pirmo fāzi. Visu laiku bija klupšanas akmens - trīs gadu "ceļa" nodoklis, jo aizbraucot uz ačgārno salu es nenoņēmu no uzskaites, jo tolaik bija pie kājas. Tā kā beidzot iestājās situācija, kad mašīna bija puslīdz savākta un kabatā bija pietiekoša summiņa, bija jārīkojas. Gribēju braukt nākošpirmdien, bet tā nu nejauši sanāca ka šodien atvaļinājumā dodas gan tas čalītis, kas man metina, gan arī muteres vecis, tāpēc tika nolemts braukt vakar. Vakaru un nakti līdz trijiem pavadīju saliekot salonu līdz galam un izvācot visādus krāmus no mašīnas. Mašīna arī pirmo reizi ieraudzīja savus numurus, kuri vairāk kā divarpus gadus bija pavadījuši manā istabā pie sienas. No rīta aizbraucu sametināt izpūtēju - TA tas nebija vajadzīgs, bet tomēr, padarbojos ar putekļu sūcēju, nopirku [censored]iņā pāris bulkas lai nav jābrauc ar burkšķošu vēderu un braucu uz liepāju. Pa ceļam kruīzs sagādāja patīkamu pārsteigumu, sākot darboties - izrādījās ka šis nebija agrāk strādajis sajūga pedāļa luftes dēļ - pedālis to mierīgi palaižot vaļā paliek pozīcijā, kurā kruīzs nevar darboties. Secinājums - 90 kmph ir ļoti garlaicīgs ātrums.



Aizbraucu pie muteres veča, saregulēja lukturus, pēc tam uz TA. CSDD kasē nolocīju 174 lašus ar kapeikām. TA darbinieks, kad devu viņam papīrus, teica "kas tad mums te ir", un ieraugot pasē ierakstu "90 QUATTRO" sekoja "ooo". Ļoti cītīgi izpētīja no visām pusēm manu pārbūvēto cigāra elektrisko recaro ķebli un izmēģināja vai bīdās visos astoņos virzienos, radot manī bažas ka es atraušos divnieku par to ķebli. Beigās tomēr palaida. Rezultāts:





Marka, modelis: AUDI 90 QUATTRO
Apskates datums: 29.06.2012 11:08
Apskate derīga līdz: 02.07.2013
Nobraukums: 297661
CO (%): 1.492
CO paaugst. (%): 0
HC (ppm): 1265
Lambda: 1.02
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
Komentāri:
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
607 1 Priekšējais tilts. Nedaudz palielināta brīvkustība sviru sailentblokos.
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
621 1 Nelieli virsbūves (kabīnes) bojājumi.
Ass Labais Kreisais Bremžu tips
1 2.6 2.7 D
2 1.6 1.5 D
2 1.6 1.5 S
D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes



Biju patīkami pārsteigts par bremzēm - man bija licies ka labais pakaļas supports ir vārgs, bet nekā.



Tā nu...



Ievietotais attēls



Ievietotais attēls



Ievietotais attēls



Ievietotais attēls



Ievietotais attēls



Ievietotais attēls



Ievietotais attēls



Pats šaubīgais ķeblis visā savā krāšņumā. Nav gan īsti kā vajag, pagaidām atstāšu, nākotnē domāšu - pārtaisīt vēlreiz vai domāt par normāliem B sērijas elektriskajiem recaro. Reāli visa apakša bezmaz jāuztaisa no jauna...



Ievietotais attēls



Ievietotais attēls



Ātrumkloķim nav emblēma, jo es sagribēju pamēģināt to apšūt ar ādu. Piegrieztni uztaisīju, tālāk pagaidām arī neesmu ticis...



Ievietotais attēls



Spēks un daile



Ievietotais attēls



Manai mašīnai arī ir divi iemītnieki. Tātad - kvatrõcūka...



Ievietotais attēls



...un kvatrõ lācene...



Ievietotais attēls



Šis priecīgais notikums bija jāatzīmē - tā nu es nopirku kādu otro vai trešo aliņu gada laikā...

Kopsavilkums sekos...

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#15 armands20

armands20
  • Lietotājs
  • 364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rezekne
  • Intereses:Auto,moto

Pievienots 30 June 2012 - 13:27

pag,kas starterim tur aptits tads? :) Tev tagad autins pabeigts,ja? Cepuri nost :hi:

VAZ 21061 pārdots                                         Audi A4 1995 1.6 ADP pārdots

Audi 80 1990 1.8 pārdots                               BMW 325 1991 pārdots

Audi coupe 1991 2.2 KV pārdots                    Audi A6 C4 1996 1.9tdi

Chrysler Voyager 1997 2.5tdi pārdots

Audi Coupe 1988 2.3 NG pārdots


#16 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1533 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 30 June 2012 - 13:34

:good:

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#17 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 30 June 2012 - 14:47

pag,kas starterim tur aptits tads? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Tev tagad autins pabeigts,ja? Cepuri nost http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Tas ir ievilcēja oriģinālais karstuma aizsargs.

Tātad, taisām kopsavilkumu.


Objekts - AUDI 90 QUATTRO, kā jau pasē ierakstīts. No konveijera noripoja tālā 1987. gada marta beigās, aprīļa sākumā, tāpēc man labpatīkas uzskatīt ka bubileja ir pirmajā aprīlī. Pirmo reizi reģistrēts latvijā 1997. gada 17. jūnijā, esmu otrais īpašnieks latvijā. Vecajā pasē vēl arī bija ierakstīts motora numurs, kura dēļ es zinu ka motors, tāpat kā lielākā daļa manis nenomainīto mezglu ir oriģinālie. Oriģinālais aprīkojums:


A90 bāzītes aprīkojums:

Piecu katlu motors
Stūres pastiprinātājs
elektriskie spoguļi
centrālā atslēga


Eksemplāra ar q aprīkojums:


Pilnpiedziņa
ABS
Lupatas recaro :nez:


Papildus:

Visi četri elektriskie logi. Vairāk nekā, pat papildpulksteņus kāds pirms manis bija ieķīmiķojis.


Stāvoklis - izsakoties īsi - bēdu ieleja bez gala un bez malas :crazy: Jāuzskaita smalkāk:


Motors - atsevišķa stāsta vērts. Uz viņu vislabāk atteiktos teiciens "jo nezāles jau neiznīkst" :crazy: Šāles grab, kaut kas klab, kaut kas gaudo, bet vienalga veras normāli jo kompresija ir. Nu labi, pēdējā laikā ir problēmas ar aizdedzi, kompis met kļūdu par detonācijas devēju bet man ir aizdoma ka kompis jūk prātā dēļ šāļu graboņas izraisītās vibrācijas apvienojumā ar 98. zupas detonācijas īpašībām, rezultāts - motors darbojas ar ļoti vēlu aizdedzi. Minot grīdā gan logu sadalītāja dēļ šim nekas neatliek kā noraustoties pārslēgties, tā nu virs trijām štukām viņš tomēr kaut cik veras - nu kā var redzēt tajā tur viģikā. Tā kā kompresija ir, pēc nākamās aldziņas tiek plānota motora pārlasīšana lai pieliktu tam visam punktu. Šajā nedēļas nogalē būs jāpārbauda wraith variants - jāpalūr vai tiešām negaudo kāda sadalenes sēža kas palikusi bez eļļas


Transmisija - kā jau 25 gadus vecai mašīnai, šis tas ir izļurkāts - viena kardāna granāta ir ar lufti un pakaļas diferī ir briesmīga brīvkustība. Pēc tam, kad būs sadarīts šis tas nepieciešamāks, būs arī tur kāds sotaks jāiegrūž. Man pagaidām ir radies iespaids ka tur visas granātas ir Lobro oriģinālās, tās dažas, ko gadījies pacilāt un notīrīt, ir ar atbilstošiem ražošanas datumiem.


Piekare - nu ko lai saka - priekš šrotmobīļa ļoti laba. Līdz šim esmu nomainījis to tur stūres ķegu pret ķegu no A80, sporta pēc nomainīju stabilizatora atsaišu bukses un vēl nomainīju izsistos priekšejos amartu atbalstus. Kaut kas gan tur vienalga grab, ir aizdomas ka esošie atbalsti vienalga nav diez ko labi... Pārējais viss kā bijis pirms manis.


Bremzes - ja neskaita nepieciešamību samainīt sapuvušās trubas, vienīgais ko esmu mainījis - priekšas kreiso ABS devēju, un to pašu tikai tāpēc, ka trīs gadus atpakaļ nezināju ka ABS devējus, ja nenāk ārā, vajag pasist no iekšpuses. Diski normāli, uzlikas normālas, kā jau TA lapa rāda, bremzes arī ir labas. Par ABS varu teikt tikai labus vārdus - mana sākotnējā doma bija "es taču neiešu ņemt ārā kādu oriģināli nākušu ekstru un galu galā viduskonsolē tak ir poga!", jo biju salasījies visādu ABS nīdēju tekstus - pēc ABSa sakārtošanas ar oscilogrāfa palīdzību - vienkārši ideāla ierīce kas sarežģītās situācijās ļauj nokoncentrēties uz stūres grozīšanu, ļaujot vienkārši iemīt pedāli grīdā. Pa ziemu pavizinoties, kad uz mašīnas bija dažādas vecas riepas [protektors gan bik bija], lai dabūtu ABS iejaukties, princips tas pats kas vasarā - speciāli jāiemin dziļāk nekā pašam instinktīvi gribas.


Bundža - vislielākais bēdu stāsts. Būs kādreiz jāparāda kādam speciālistam lai tas pastāsta, kas tur ir darīts un kas nē, jo man ar savu nespeciālista aci liekas ka tur viss ir slikti un viss ir pārmetināts. Bonusā vēl nākušas problēmas no kaušanas pirms manis - bildēs redzētas šādas tādas plaisiņas, priekšas labajā arkā vēl bija kaut kāda plaisa, apakšā vēl tur, kur bija redzams vienā bildē ka bija bik pavēries, arī bija pāris plaisas. Man arī bik nepatīk šķirbas durvīm un grabažnieka vākam, būs kaut kad pēc nejauši novilkta bentley manuāļa datiem jāpamēra. Priekšas spārni kaut kādi ķīnieši. Tantes stāsta ka cinkotas mašīnas nerūsē - es gan teiktu ka cinks ir līdzeklis lai mašīna izvilktu līdz 25 gadiem - man apakšā diezgan daudzās vietās ir izsitusies rūsa - ja tomēr bundža tiks atzīta par pietiekami labu nopietnai celšanai, būs kādreiz jānojauc visa apakša, jānokasa un jāapstrādā. Pagaidām lielākie un pieejamākie rūsas punkti ir apstrādāti kā punkti.


Vizuālais - izskatās pēc sūda un man pie kājas. Pēdējais kur tiks tērēta nauda un laiks - labi, tā kā mašīna nu laikam visu laiku būs līdz ar mani, varēs kādos garlaicīgos vakaros pašpahtelēt un ar baloniņu piekrāsot kādas sīkas buktītes, tāpat kā tas notika ar pakaļas arkām un grabažnieka vāku. Kad jau reiz izskatās pēc A80, speciāli uzlīmēju uz grabažnieka zīmītes "Audi" "80" "OOOO" "1.8" "S", lai jau netrenētai acij izskatās pēc parasta, noplukuša A80. Ja kāds ievēroja bildēs pie arkām trīs klucīšus - tie ir no Kamei šķūninga sliekšņiem - ceturtais mētājas vienā kastē un paši sliekšņi, gan ar pāris defektiem, mētājas šķūnī, uz manas mašīnas tādiem vietas nav, ja kādam vajag, varu par kādu cēneri pārdot.


Salons - ir tāds, kāds tas ir. Baltā āda mani pārliecināja ka tādam materiālam tur būs būt. Bet uzlabojumu dēļ tas viss agrāk vai vēlāk būs jānomaina un jāpāršuj. Diemžēl nepieciešamības ir viena lieta, bet iespējas ir cita, tāpēc baidos ka salonam varēšu pieķerties ne ātrāk par jauno gadu...


Tātad, plāni:


Motors - īstermiņā - pārvākt esošo, uzlikt elektronisko šprici un gāzes šprici. Pašrocīgi, protams. Elektronisko šprici dēļ gāzes šprices, tā jau es ar to KE3-jetu galā tiktu un tai špricei nebūtu citas vainas, kā tik vien nespēja darboties ar gāzes šprici. Reduktora iekārtu likt netaisos, jo man pārāk labi patīk kā tas motors iet, un kā gan var ietekmēt motora darbību sašaurinājums pirms droseles? Negatīvi, protams. To M7Sport variantu kas ir jazzfunk uzskatu par beztolku, jo tādā variantā darbojoties uz gāzi tas KE-jets ir vienkārši neizmantots krāms kas rada nevajadzīgu pretestību ieplūdē. Šprice ko es gribu pamēģināt būs volviķa LH-jets, vissliktākajā gadījumā VEMS. Megaž opa te nebūs, nevēlos nejauši ielejot sūdīgu degvielu čakarēties.
Ilgtermiņā - civilizēti uztaisīts 10vt ar elektronisko šprici, 2.7 biļurbo vai 4.2, bet finansiālu, skaņas un TA apsvērumu dēl visdrīzāk tas būs pirmais variants. Jebkurā gadījumā līdz tam vēl ir ļoti tālu, jo NG ir pilnīgi pietiekams motors.


Piekare - īstermiņā - panākt lai negrab. Ilgtermiņā - salikt 20v piekari un visādas krutas detaļas, jo tas, ka tā mašīna nefiga neturas uz ceļa man diez ko pie sirds neiet...


Bundža - kaut kad būs kādam speciālistam jāparāda un jāizdomā - celt vai mainīt. Pagaidām iztikt kā ir.


Salons - salasīt pilnu B4 jaunā ķiseņpaneļa komplektu un ielikt, B4 jaunās abšivkas, priekšā elektriskos recaro ķebļus, tad jau manīs, konstruktorķebļus vai tomēr izdosies atrast normālus B sērijas ķebļus, bet ja otrais variants, līdz tam vēl tālu, jo man ir aptuvena nojausma cik atlantijas okeāna šai krastā tas varētu izmaksāt. Protams, vēl salasīt atlikušo aprīkojuma čupiņu - visādi sīkumi un, protams, klimats, bet arī līdz tam vēl patālu.


Vizuālais - pēc tam, kad mašīnas pārējo mezglu stāvoklis būs labs vai ļoti labs, varēs padomāt par mašīnas nokrāsošanu. Aizmugurē gribu B4 avanta ārējos lukturus un A90 viduci, priekšā B3 A90 standartu. Šķūnings te nebūs, tādam vieta manā mašīnā nav un man mašīna ir domāta lai ar to brauktu - pat ja šķūninga modes diktētie brīnumi tiešām būtu skaisti, braucot tos neredz.

Kas te netiek plānots [rakstu netiek plānots nevis nebūs jo dzīve ir pilna ar visādām nejaušībām]:

Dīzelis. Tā kā daudzi šādu lietu varētu nesaprast, jāpaskaidro sīkāk. Pirmkārt, manā dzimtā pietrūkst tā gēna, kas rada psiholoģisku diskomfortu braucot ar mašīnu, kurai zem haubes ir motors, kas patērē lielāku litru daudzumu :hihi: Visi cilvēki, kuriem varu pateikties par savu eksistenci, brauc ar benzīnniekiem - un kopā tās ir veselas četras mašīnas! Vēl piedevām manam vectētiņam, kurš priekš savu pāris zemes pleķīšu apstrādāšanas ir uztaisījis pāris traktoriņus, abi darbojas ar benzīnu un laikam ir izdevīgāk nekā ieliet kaimiņa MTZ-82 soļķi. Tajos rados, ar kuriem uzturu kontaktus, arī diezgan maz braukā ar dīzeļiem - uz sitienu prātā nāk divas mašīnas. Otrkārt, man nav muļķīgu aizspriedumu pret gāzi - es vienīgi netaisos iziet uz reduktora iekārtām. Treškārt, lai arī es neesmu no pilsētas, neesmu arī laucinieks. Tā kā taupīt liek dzīve un ienākumu līmenis, un kalkulatoru lietot māku, aprēķins sanāk sekojošs - pieņemot ka manos lietojumos piecu katlu benzīnnieks patērētu 12 litrus gāzes un piecu katlu dīzelis 7 litrus soļķa [visdrīzāk gan dabā abiem būtu par kādu litriņu mazāk], pieņemot ka gāze maksā 43 saņus un soļķis 88, sanāk 5,16 ls uz sotaku gāzes plītij un 6,16 ls uz sotaku dīzelim - ļoti "ekonomiski". Tad vēl tā kā man mūžīgi nepaveicas un kaut kas motoram nojūk, man arī nav ilūziju ka ar kādu 2.5 TDI būtu savādāk - bet vismaz kaut kādam NG visādi krāmi pamatā maksā 10-20 ls, nevis 100-200 ls robežās. Bonusā nāk patīkama skaņa, pārliecība ka ziemā varēs iedarbināt arī bez "piedomāšanas", kārbai sinhronizatoriem ilgāks mūžs un pasažieri arī salonu nepiepūtīs :crazy: Kannas staipīt netaisos, tas vecums man ir pāri, pats zagt arī netaisos, pat ja būtu tāds darbs kurā varētu. Nu labi, visam ir sava cena, protams - es izietu uz dīzeli, ja tankā cena būtu tie 60-70 saņi - vai arī ja čakarējoties 10-20 saņi. No šāda viedokļa 2.0 TD un atrabotka liekas vilinoši, bet es tomēr centīšos atturēties :crazy: Labi, viss.

Šķūninga atsperes kuras dod mašīnas pazeminājumu būs pēdējais līdzeklis cīņā par stabilu mašīnu. Ja atsperes mainīt - es vienīgi varētu vēlēties vēl augstāku mašīnu, kaut gan patlaban augstums ir pareizais.

Ļitaki, kuri ir lielāki nekā nepieciešams lai uzlīstu uz bremzēm. Labi, šobrīd kā reiz ir tāda situācija, bet tas tapēc ka savulaik tie RH ļitaki iepirkās piecpadsmitnieki un tāpēc ka nezināmā nākotnē es plānoju G60 bremzes. Koka ratu riteņi nebūs - var jau būt ka sīkajiem sētā patiktu, bet man nē, un tas ir pats galvenais.

Ar krāsu pieķēzīti priekšējie lukturi - es pēc dabas esmu ļoti slinks cilvēks un netaisos aiz neko darīt sačakarēt mašīnas izskatu - es labāk tad pasēžu pie kompja.

Kaut kādi neoriģināli buferi - buferis ir mezgls ar funkciju - amortizēt triecienu. Es vispār labprāt atstātu šitentos A80 buferus, jo viņi no šī aspekta ir lieliski, spējīgi izturēt mazas avārijas, kā jau redzam pēc priekšējā, kurš savulaik pārdzīvoja B4 avanta izdupsējienu uz kādiem 30 kmph. Diemžēl man ir A90q, tātad agrāk vai vēlāk tam būs jāatgriež A90 buferi.

stiliņa uzlīmes - daļēji mana pirmā topika likteņa dēļ, daļēji vienkārši tāpēc, ka mašīnai nakļenes kā tādas nepiestāv. Labi, varētu pāris mazas nakļenes uz fortačkām, bet, ak vai, tur jau ir quattro uzraksti - tiem es dodu priekšroku.

Šķūninga izpūtējs - ļoti piestāv visādām lamatām bez motoriem, bet ne jau piecu katlu audī. Savulaik ar A80 izbraukājos bez pakaļas bunduļa - nu i [censored]. Arī ar šitento A90q bik pavizinājos bez pakaļas bunduļa, patīk man tas gazika bļurkšķis, bet lai ar tādu ikdienā braukātu... Skaņa tāpat ir laba :)

Kaut kādas nestandarta šausmas salonā vai motortelpā - salons ir skaists tāds, kāds tas ir, neko labāku par audī originālajiem risinājumiem izdomāt tur nevar. Motortelpai arī jābūt pieklājīgai, bez visādiem liekiem vadiem, piemēram, topā esošajiem resnajiem sarkanajiem vadiem ar drošinātāju caurspīdīgā caurulītē :crazy:

Tas laikam arī būtu viss, paldies par lasīšanu :hihi:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#18 JevgeN1js

JevgeN1js
  • Lietotājs
  • 1367 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Dagda(kautkur starp nikaragvu un carnikavu )
  • Intereses:Dīzeli, quattro un alus

Pievienots 30 June 2012 - 15:38

Skatos patīk rakstīt. Man slinkums pat 1/3 darba aprakstīt un sabildēt.

Coupe quattro 1.9 TDI eksperimentālais modelis ...Powered by Jonix
A6 C5 1.9TDI  quattro tomāts, jau kustās....Powered by Kaross ( Pārdots)

A4 B7 3.0 tdi quattro , patīk. :viltigs:

 

 


#19 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 30 June 2012 - 15:48

Fočēt lielākoties tomēr ir slinkums, bet par rakstīšanu - pie tā, ka mana mutere, kuras darbs pamatā sastāv no rakstīšanas ar kompi, apskauž manu rakstīšanas ātrumu, man jau nav grūti uzrakstīt :hihi:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#20 IMAGin

IMAGin
  • Lietotājs
  • 3032 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 30 June 2012 - 15:53

Man tik viens jautājums - pēc visas šīs... ēm... je***as - tev tiešām šķiet, ka tas ir tā vērts? :D

Es jau saprotu, ka process, kādos brīžos, var šķist interesants un pats esmu līdzīga vraka reanimācijai un "apgreidam" cauri gājis, bet tagad paskatoties atpakaļ ir mazliet žēl iztērētā laika un līdzekļu :D
VW Golf 4 PD TDI FWD / 358.4HP / 615Nm POW'ERED BY BlackSheep

// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.


#21 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 30 June 2012 - 16:48

Par izpūtēju vari padomāt, "termoss" pēdējā bunduļa vietā rada ļooti patīkamu bubināšanu

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#22 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 30 June 2012 - 16:53

Man tik viens jautājums - pēc visas šīs... ēm... je***as - tev tiešām šķiet, ka tas ir tā vērts? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Es jau saprotu, ka process, kādos brīžos, var šķist interesants un pats esmu līdzīga vraka reanimācijai un "apgreidam" cauri gājis, bet tagad paskatoties atpakaļ ir mazliet žēl iztērētā laika un līdzekļu http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Vienīgais ko es nožēloju - ka es šitento mašīnu vispār nopirku, bet ko nu vairs, par savām kļūdām jāatbild :crazy:

Par izpūtēju vari padomāt, "termoss" pēdējā bunduļa vietā rada ļooti patīkamu bubināšanu


Nav vērts. Vienīgais iemesls kāpēc izpūtējam kaut ko darīt - manos nākotnes plānos ietilpst āķis, kurš laikam nav savienojams ar šitento bunduli.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#23 Viltniex

Viltniex
  • Lietotājs
  • 432 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Brocēni
  • Intereses:Automātika

Pievienots 30 June 2012 - 17:21

Malacis :good:

Audi 80 1991 Sedans FWD AAH, Gāzificēts By kjemals, Metāla Panna By ka6pers
Audi TT 1999 1.8T Q APX, Gāzificēts By Wth

​Audi A3 2013 8P 5 Door, 6 Speed Manual, Fwd, 2.0TDI CR CFFA 140PS

Aуди без кардана, деньги на ветер © PASSATizhi


#24 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 30 June 2012 - 17:22

Nebūsi pirmais ar izpūtēja uzvadu labajā pusē, tik jārēķinās ka tādu vieglāk nolauzt/deformēt


P.S. par savu autiņu varētu gandrīz tikpat garu palagu sarakstīt, tik bildes gan vairāk par 10 nebūtu :)

Šo rakstu rediģēja andzha: 30 June 2012 - 17:25

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#25 laurisko

laurisko
  • Lietotājs
  • 1063 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Stikli

Pievienots 30 June 2012 - 17:22

Tas ir pizģec! :8P:

VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
http://www.StikluMeistars.lv

29638531


#26 ESinieks

ESinieks
  • Lietotājs
  • 52 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 30 June 2012 - 19:33

Garākā 1 lapa ko esmu lasijis. :yo:

Nu skaisti, prieks ka spēj tik ilgi notūrēties un to mežoni pie dzīvības dabūt. :blink:

VAZ 21063 - Audi 80 b2 - Audi b3 Quattro
 

VAZ 21061 - Audi 80 b2 - Audi 100 C3 Quattro


#27 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 30 June 2012 - 21:18

Dzīvojot laukos nav daudz kārdinājumu, kas novērš domas no šādām interesēm :)

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#28 laurisko

laurisko
  • Lietotājs
  • 1063 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Stikli

Pievienots 30 June 2012 - 21:24

Dzīvojot laukos nav daudz kārdinājumu, kas novērš domas no šādām interesēm http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Un nav arī diži citas izejas, ir jāceļ vecālamata par katru cenu, jo neko citu tā īsti nopirkt nevar! :80:

VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
http://www.StikluMeistars.lv

29638531


#29 Lāčuks

Lāčuks
  • Lietotājs
  • 5226 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Alderi

Pievienots 30 June 2012 - 21:38

tagad es sapratu kur tavu :kasp: esmu redzējis :D

..........


#30 jim-beam

jim-beam
  • Lietotājs
  • 5529 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:sievietes un turbo ļurbo

Pievienots 30 June 2012 - 21:50

šite vajadzēja ņemt "eLIANORU" ut tad stāstīt!

PS: Pats jau nēmu labāks, bet kritika ir jāiztur! katram savs dampis mīļākais! :db:
Baigais "KUPĀTS"!

originalish, praktish, gut!

Rinkashikumeari Zukitakimeari




1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)