Nu vismaz uz 4 golfa un a3, var atšķirt paskatoties uz motoru, ja eļļas korķis ir kreisajā pusē, tas ir parastais, ja labajā, tad pd. A4 dzinēji, ja nemaldos ir ielikti šķērsām, tad sanāk, ka pd būs, ja korķis ir tuvāk uguns sienai. Kaut kā tā

1.9 tdi vs 1.9 tdi PD
#61
Pievienots 13 May 2015 - 18:44
VW GOLF MK4 / 85KW AJM / 6 GANG
#63
Pievienots 13 May 2015 - 19:20
ko tur pētīt eļļas korķi,vienkāršākais jau tika minēts-augstspiediena sūknis ir vai nav
Nu tas ir pie nosacījuma, ka zin, kur ir jābūt un kā izskatās sūknis. Korķi vieglāk pamanīt
VW GOLF MK4 / 85KW AJM / 6 GANG
#64
Pievienots 13 May 2015 - 19:46
Viss vieglāk pēc dekoratīvā vāka.PD viņš ir tāds ovala forma,bet parastajai taisnstūra forma.
BMW E46 330D
#65
Pievienots 13 May 2015 - 20:33
Par to sūkni - ja zinātu, kā viņš izskatās un kur meklēt, tad būtu super
#66
Pievienots 13 May 2015 - 21:37
Par to sūkni - ja zinātu, kā viņš izskatās un kur meklēt, tad būtu super
Tāpēc saku, var noteikt pēc eļļas korķa novietojuma, atverot kapotu, ja korķis ir tuvāk tev, tad parastais tdi, ja tālāk, tad pd. Ir jau vēl varianti pēc Zs skaita noteikt vai pēc dzinēja koda, ja tas ir zināms.
VW GOLF MK4 / 85KW AJM / 6 GANG
#68
Pievienots 13 May 2015 - 22:12
Nu ko jūs mokat cilvēku
Ja visi plastmasi ir vietās , tad šis ir sūkņa dzinējs
Ja pumpe duse , tad šāds
Pārdošanā dažādas Audi a6c5 un a4b6 detaļas !!!
#69
Pievienots 13 May 2015 - 22:21
O, bildītes! Nu jā, apmēram tā arī sapratu pēc šeitan sarakstītā un googlē atrastā. Paldies visiem par palīdzību
Atliek vien atrast jēdzīgu eksemplāru…
Šo rakstu rediģēja binary: 13 May 2015 - 22:26
#70
Pievienots 13 May 2015 - 22:25

#71
Pievienots 13 May 2015 - 22:35
Pēc Tērvetes dīzeļspeca ieteikumiem vispār auzas
Kur taisnstūrainas formas VP motora vākam, kur ovāli PD vākam?
Tad nosauc kās šī pa figūru
Nu par VP nedaudz sajuka.Tad pēc formas ir cilindra aksiāškēluma.
BMW E46 330D
#72
Pievienots 13 May 2015 - 22:38


#73
Pievienots 14 May 2015 - 09:31

Šo rakstu rediģēja JevgeN1js: 14 May 2015 - 09:32
Coupe quattro 1.9 TDI eksperimentālais modelis ...Powered by Jonix
A6 C5 1.9TDI quattro tomāts, jau kustās....Powered by Kaross
Audi-Life.lv
#74
Pievienots 14 May 2015 - 09:37
standarts iet labi,"saskrūvēts" vēl labāk. Par šo neviens nestrīdās.
#75
Pievienots 14 May 2015 - 09:44
Nedēļu vizinājos ar C5 PD 96kw. 1-3 robs diezgan labi velk. Motors vienmērigi uzņēm apgriezienus, patikami velk. Bet afn ar 20 vntešku labāk iet.
pd130 ar gtb17 iet labāk par parasto ar 12mm bosio race un gtb17
#77
Pievienots 14 May 2015 - 13:02
Tad jāsalīdzina stock motori
#78
Pievienots 14 May 2015 - 13:17
Gribi teikt, ka gāja labāk par Janku?pd130 ar gtb17 iet labāk par parasto ar 12mm bosio race un gtb17
B4 TDR powered by Jonix and Valdlauči garage teem, http://srsauto.lv... tdr.lv
#79
Pievienots 14 May 2015 - 13:19
Gribi teikt, ka gāja labāk par Janku?
Jankam nav bijusi gtb17, es runāju par c5q ar manuāli un parasto motoru, pret c5 allroad ar pd
#80
Pievienots 14 May 2015 - 13:20
B4 TDR powered by Jonix and Valdlauči garage teem, http://srsauto.lv... tdr.lv
#81
Pievienots 15 May 2015 - 12:10
AVG (tas pats AFN) iekš 2000g šarana iet labāk nekā 116HP PD ford galaxy
#82
Pievienots 15 May 2015 - 12:18
Pēc grāmatas galaxy līdz simtam 1.3sec labāk, tad jau būs kāds defekts vai citas atsķirības, kas iespaido rezultātu
#83
Pievienots 15 May 2015 - 12:29
Pievienojoties offtopicam - vai tas galaxy nav arī par pārsimts kg vieglāks?
Šo rakstu rediģēja binary: 15 May 2015 - 12:29
#84
Pievienots 15 May 2015 - 16:33
šarāns 35kg vieglāks, bet jāskatās katrs individuāli, jo komplektācijas utt
lai vai kā galaxy ir 310nm grizes moments, šarānam tik 235nm
#85
Pievienots 31 December 2017 - 17:56
AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix
AUDI A4 Avant 1999 1.9TDI 110hp / TDR
#86
Pievienots 31 December 2017 - 18:13
85kw mazaaka motora apakša un mazaaki klaņi un virzuļi laikam ar... (mazaaki šeit domāts, kā vājāki) sprauslas ar mazaakas.Varbūt palaidu garām, varbūt kāds zina, kas atšķiras 85kwPD no 96kwPD dzinējiem?
Palielam 96kw ir izturiigaaki
85kw skaitaas, kaa paarejas modeļi no suukņa uz 96kw matariem
Sent from my U20_Plus using Tapatalk
Auto audio... hobija līmenī.
65535 kļūda: varu nodzēst.
#87
Pievienots 31 December 2017 - 18:14
85kw mazaaka motora apakša un mazaaki klaņi un virzuļi laikam ar... (mazaaki šeit domāts, kā vājāki) sprauslas ar mazaakas.
Palielam 96kw ir izturiigaaki
85kw skaitaas, kaa paarejas modeļi no
suukņa uz 96kw matariem
Sent from my U20_Plus using Tapatalk
Paldies!
AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix
AUDI A4 Avant 1999 1.9TDI 110hp / TDR
#88
Pievienots 31 December 2017 - 18:30

Runāju par a4 b6----b7
Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP
Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto
Honda Hornet CB900F; JAWA 350
#89
Pievienots 31 December 2017 - 18:38
Nepareizi domā.
Viņš tur ir tikkai tāpēc .lai max lēti (bez papildu ieguldījumiem) nosegtu dažādu jaudu piedāvājumu.
Stulbi ir piedāvāt dzinējus ar 10zs starpību.
Šo rakstu rediģēja ainis: 31 December 2017 - 18:44
#90
Pievienots 31 December 2017 - 18:43
Bet visā visumā tie dzinēji iet 600k bez stresa apsalūti.
Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP
Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto
Honda Hornet CB900F; JAWA 350
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)