Pālekt uz saturu


Foto

1.9 tdi vs 1.9 tdi PD


  • Please log in to reply
107 atbildes uz šo tēmu

#1 Klavucis

Klavucis
  • Lietotājs
  • 223 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:Auto, sports un manas meitiņas

Pievienots 31 May 2012 - 08:12

Labrīt, stylisti

Šādu salīdzinājumu neatradu, tāpēc būtu interesanti palasīt jūsu domas par sekojošo.

- Lūdzu, argumentēti, pasakiet, vai ir kādas būtiskas atšķirības starp parasto 1.9 tdi (AFN, AHU, 1z utt) un 1.9 tdi PD dzinējiem?
- Kādas ir būtiskākās atšķirības, jaudas palielināšanas iespējas, uzturēšanas izmaksas, degvielas patēriņš utt?
- Kuru no variantiem ieteiktu meklēt un kāpēc?
Ir dzirdēti dažādi + un - par abiem dzinēju veidiem. Tāpēc varbūt varētu šajā topikā uzskaitīt tās atšķirības un pamatot tās.

Tuvākā laikā ir plānots meklēt 1.9 tdi komplektu, tāpēc diezgan aktuāls jautājums :)

A6 '98 FWD 1.9tdi- 150zs/380Nm powered by jonix swaped by Arts - in stock
A6 '00 Quattro 2.5tdi powered by jonix

VW Sharan '01 1.9tdi

Chrysler Town&Country '05 3.8 LPG

Audi 80 '89 quattro 2.0


#2 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 31 May 2012 - 08:27

Es esmu par PD dzinēju, jo:
* uzlabota degvielas sadegšanas efektivitāte - pateicoties spiedieniem, precizitātei utt
* augstāks griezes moments pie viena un tā paša degvielas patēriņa
* dzinējs ir krietni klusāks un mazāk vibrē
* blokam lielāks resurss, jo īpaši 130ZS variants (fiziski neatšķiras no 150+ZS)
* precīzāk nočipojams
* parastais tdi ir pagātne, patiesībā arī PD ir pagātne, tomēr ne tik sena

Izmaksu ziņā PD ir dārgāks:
* Sprauslu cenu, problēmu gadījumā ir jāpareizina ar 4-5, bet, ja vari atļauties nopirkt auto ar atbilstošu dzinēju, tas vairs nebūs arguments
* Eļļai nepieciešama specifikācija vismaz 505.01, tātad, lejot labas eļļas +2..3Ls uz maiņu :D.


P.S. C5 paaudzē 1.9TDI Q Automāti nav nākuši no rūpnīcas, bet vakar viens tāds bija piebraucis ciemos iegūt vairāk jaudas :mrgreen:
P.P.S. Ka tikai šiem dzinējiem nebija būtiska atšķirība automātam un manuālam?

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#3 maurikins

maurikins
  • Lietotājs
  • 36 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Balvi
  • Intereses:Auto,hokejs.

Pievienots 31 May 2012 - 08:27

Braucu ar 1.9 tdi PD AVF 131zs zinēju sajūgts ar multitroniku (variators) lieto uz šosejas ap 5-5.2 pa pilsētu 6.2-7 protams viss atkarīgs no kājas smaguma mehānika aptuveni tāpat, uzmanīgi jāseko eļļai jo nepietiekamības dēļ var nobrukt, nodilt sprauslas-sūkņi(PD) , ziemā lec teicami. Pirms pirkšanas pārbaudi kompresiju jābūt ne mazāk kā 23 bāru spiedienam.

#4 sakne

sakne
  • Lietotājs
  • 152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta/ jurmala
  • Intereses:ir

Pievienots 31 May 2012 - 10:35

Braucu ar 1.9 tdi PD AVF 131zs zinēju sajūgts ar multitroniku (variators) lieto uz šosejas ap 5-5.2 pa pilsētu 6.2-7 protams viss atkarīgs no kājas smaguma mehānika aptuveni tāpat, uzmanīgi jāseko eļļai jo nepietiekamības dēļ var nobrukt, nodilt sprauslas-sūkņi(PD) , ziemā lec teicami. Pirms pirkšanas pārbaudi kompresiju jābūt ne mazāk kā 23 bāru spiedienam.


Kā vispar ripo tavējais autiņš, jo atceros, ka mans paziņa tieši šo eksemplāru tev pārdeva :) Toreiz likās ļoti sakarīgs eksemplārs.

A4 avant(B5) 99' 1.8 T
A4 avant(B5) 99' TDI
VW Golf IV 02' 1.9 GTI TDI

BMW E46 03' 330CD

Audi A3 sportback 08' 2.0TDI


#5 dzikuss

dzikuss
  • Lietotājs
  • 598 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži

Pievienots 31 May 2012 - 11:11

PD dikti prasīgs pret degvielas kvalitāti..Bija tāda štelle, ka čomam aizgāja pa pieskari sprauslas un vēl kautkas, karoč, pus mašīnas cenā skāde. no tā, ka ielēja dīzeli no mucas.Tajā mucā pirms tam bija bijusi eļļa, kas netika izskalota..Bet AFN pajāt uz to bija, iet bez problēmām vēl šobrīd.

Audi A4 B5.5 AFN


#6 m_p

m_p
  • Lietotājs
  • 105 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Krasta masīvs

Pievienots 31 May 2012 - 11:30

nu tad vajag domāt "kādu" dīzeli lej no mucas... tak tas būtu skaidrs, ka PD īsti uz atrabotkas neies, kā kkāds vecais 1.9 tdi. :)

#7 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 31 May 2012 - 12:15

Vispār VAG PD motoriem ir paredzējis degvielu ar mazāku cetānskaitli nekā VP motoriem, dēļ tā ka ir mazāk "caurumiņu" kam aizsērēt. Bet LV pircēju pieredze ir izveidojusies slikta dēļ tā ka līdz Austrumeiropai pirmie nonākušie eksemplāri visi ir vairāk vai mazāk drausmīgā stāvoklī- pirmo īpašnieku nekopti, nobraukti lūžņi.

Stāsts līdzīgs kā ar pirmajām mehāniskajām špricem un karburatoriem.... Kurš atceras vispār vārdus SOLEX vai PIERBURG? :mrgreen:

Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un diviem plusiem

 

 


#8 MartinsP

MartinsP
  • Lietotājs
  • 1187 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 31 May 2012 - 12:17

v6 jau uz sabrukšanas robežas, ka meklē, ko vietā iestūķēt?
:oooo:

#9 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 31 May 2012 - 12:20

Patēriņš.

Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un diviem plusiem

 

 


#10 MartinsP

MartinsP
  • Lietotājs
  • 1187 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 31 May 2012 - 12:30

Cik tad viņš ēd? 12l ? :mrgreen:
:oooo:

#11 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 31 May 2012 - 12:32

10l

Nu gada laikā, vai ātrāk, 1.9PD atpelnīs+ Labs 2.5tdi klucis ar apkaramajiem uz tirdziņu + 2.5 tūlīt zobene jāmaina.

Šo rakstu rediģēja arts: 31 May 2012 - 12:33

Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un diviem plusiem

 

 


#12 MartinsP

MartinsP
  • Lietotājs
  • 1187 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 31 May 2012 - 12:40

Domā 1.9 ēdīs ievērojami mazāk? Ja nesēņos, tie paši 8l būs!
:oooo:

#13 Klavucis

Klavucis
  • Lietotājs
  • 223 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:Auto, sports un manas meitiņas

Pievienots 31 May 2012 - 12:55

nu pēc pieredzes, neviens no maniem iepriekšējiem 1.9 nav vairāk tērējis par 6 litriem vasarā un kādiem 7 litriem ziemā, lai cik smaga kāja ir bijusi. šis 2.5 V6 ir bik rijīgs ar saviem 9-10 litriem, lai gan brauc kā gribi - ar vai bez smagas kājas (personīgā pieredze). Tāpēc ir doma likt iekšā 1.9, tikai vēl jautājums, kādu. Šī iemesla dēļ izveidoju šo topiku, lai tauta izsakās.
Varbūt tāpēc baigi nespamojam, lai ir tikai konkrēti argumenti par labu vienam vai otram dzinējam.

A6 '98 FWD 1.9tdi- 150zs/380Nm powered by jonix swaped by Arts - in stock
A6 '00 Quattro 2.5tdi powered by jonix

VW Sharan '01 1.9tdi

Chrysler Town&Country '05 3.8 LPG

Audi 80 '89 quattro 2.0


#14 m_p

m_p
  • Lietotājs
  • 105 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Krasta masīvs

Pievienots 31 May 2012 - 13:03

tak jau 100x apspriesta tēma.... tas patēriņš. uzradīsies tak vienmēr tādi, kas ar 5l visu gadu braukā opīši, bet nu ~ tā arī ir starp 5.5-7l vidēji ar PD. braukāju 5 gadus jau, 3 gadus motors ir ar čipsi.

Šo rakstu rediģēja m_p: 31 May 2012 - 13:04


#15 Arvīds

Arvīds
  • Lietotājs
  • 781 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 31 May 2012 - 13:06

Konkrēts arguments - tie konstruktori parasti vairāk pa remontzonu dzīvo nekā brauc. Nopērc citu mašīnu ar tādu dzinēju kā vēlies.

#16 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 31 May 2012 - 13:08

Konkrēts arguments - tie konstruktori parasti vairāk pa remontzonu dzīvo nekā brauc. Nopērc citu mašīnu ar tādu dzinēju kā vēlies.


Arguments neiztur kritiku.

Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un diviem plusiem

 

 


#17 Timon

Timon
  • Lietotājs
  • 654 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Corby UK
  • Intereses:Audi

Pievienots 31 May 2012 - 13:10

Tieshi domaaju izveidot topicu, jo pats jau mekleeju mashinu un nezinu vai A6 c5 pirms 2000gada vai peec ar PD dzineeju :( Jaseko shim....

ACQ 20vt 89* (in progress)
 

Audi A8 3.0tdi 09 facelift

Audi A6 1.9TDI 2001


#18 m_p

m_p
  • Lietotājs
  • 105 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Krasta masīvs

Pievienots 31 May 2012 - 13:13

ko tur sekot... vienam māte, otram meita. noklāsies sprausla PD motoram, rēķinies ar "normālu" remontu. cik cilvēku, tik stāstu un pieredzes... tāpēc pērkot cik nu vari, tik skaties, kāds ir motora stāvoklis, protams ja var, tad papildus motora diagnostika pie kāda no VAG-COM guru.

#19 Klavucis

Klavucis
  • Lietotājs
  • 223 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:Auto, sports un manas meitiņas

Pievienots 31 May 2012 - 13:19

Konkrēts arguments - tie konstruktori parasti vairāk pa remontzonu dzīvo nekā brauc. Nopērc citu mašīnu ar tādu dzinēju kā vēlies.


C5 quattro diemžēl nav ar 1.9 tdi.
Par konstruktoriem - viss ir ļoti atkarīgs, kas skrūvē. Ja skrūvē priekš sevis un rokas aug no pareizās vietas, tad problēmu nebūs vairāk, kā ar jebkuru citu auto.

A6 '98 FWD 1.9tdi- 150zs/380Nm powered by jonix swaped by Arts - in stock
A6 '00 Quattro 2.5tdi powered by jonix

VW Sharan '01 1.9tdi

Chrysler Town&Country '05 3.8 LPG

Audi 80 '89 quattro 2.0


#20 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 31 May 2012 - 13:26

Konkrēts arguments - tie konstruktori parasti vairāk pa remontzonu dzīvo nekā brauc. Nopērc citu mašīnu ar tādu dzinēju kā vēlies.

Parasti gan tāpēc ka tie autiņi, tāpat kā Rīga, nekad nebūs gatavi :)

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#21 Arvīds

Arvīds
  • Lietotājs
  • 781 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 31 May 2012 - 21:13

Nu nav vairs tiem PD tās detaļas kosmiskos ciparos. Tās pašas sprauslas, lietotas, komplekts 4 gab. no 200-260 Ls. Tas laikam arī ir dārgākais mezgls. Bez tam pagaidām ar viņām nav bijušas nekādas problēmas, vismaz personīgi lietotiem diviem autiņiem, lai gan nobraukums krietni pāri 300k km.

#22 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 31 May 2012 - 21:17

bija vēl kkādas ielidojiena iespējas attiecībā uz galvu/sprauslām, rīt jēmēģina atcerēties noprasīt kolēģim

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#23 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 31 May 2012 - 21:20

Tieši tā! Uztraucās cilvēki it kā tās sprauslas uzreiz jāmaina. Nav jau tik traki. Parasti tie motori vibrē no beigtiem spararatiem. :D
Sprauslas reizēm rāda dažādus mērījumus diagnostikā, bet arī tas nenozīmē, ka viņas ir beigtas... PD motori pat atsevišķās vietās ir lētāki kā labi parastie TDI. :D

#24 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 31 May 2012 - 22:21

Ielidojums uz galvu sanāk, ja lej nepareizo eļļu ar nepareizu specifikāciju VW - nevis indeksu 5w40 vai 5w30, bet VW specifikāciju 505.01
Bieži no lauku cilvēkiem dzirdu mītu, ka sadalene izdilstot pēc 60 tūkstošiem. Jā, izdilst, ja lej eļļu no mucas, tad izdilst arī sprauslas un vēl citas detaļas. Ar pareizo eļļu pie 500t km normāli nav nekāda diluma.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#25 Arvīds

Arvīds
  • Lietotājs
  • 781 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 31 May 2012 - 22:44

Nu par 500k neesmu drošs, bet biju klāt, kad 300k nobrauktam motoram nocēla vārstu vāku, izdilums praktiski nemanāms. Lietota gan tikai vienmēr oriģ. VW eļļa 505.01, kas to ražo nezinu, bet visticamāk Castrol. jo pieliešanai ražotājs rekomendē tieši šo ražotāju.

#26 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 31 May 2012 - 22:55

kā ļoti uzskatāmu piemēru esmu redzējis divas uzņēmumu mašīnas, vienīgais īpašnieks ir konkrētais uzņēmums, bet daudz un dažādi šoferi, vienai 600t, vienai 450t km, apkopes laikā tika mainīti arī kompensatori, sadalene abiem faktiski ideāla.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#27 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 31 May 2012 - 23:07

esmu redzējis arī sadaleni uz reālajiem 200k km. :D Bija bēdīgi, bet tieši eļļas dēļ.
ar labu eļļu mierīgi 400k. reāli šrotos jau tikai tādi stāv ar 400k km nobraukumu. :D

#28 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 31 May 2012 - 23:22

Sadalene ļoti sadilt var pat vienā eļļas maiņā, arī uzskatāms piemērs - klients ar PD 130ZS laukos pārsita karteri, vietējā servisā to nomainīja pret citu un ielēja kaut kādu eļļu, sadalene radīja būtiskas problēmas pēc ~7t km, var jau būt ka kaut kas jau bija arī pirms tam, tomēr ļoti labi sakrita ar kartera pārsišanu.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#29 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 31 May 2012 - 23:26

tukša sakritība. Nav arī tā VW505.01 kaut kāds kosmosa brīnums. ieliejot pilnīgu maximas eļļu pa 2ls litrā pat nevar vienā eļļas maiņā tā sačakarēt sadaleni.

#30 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 31 May 2012 - 23:28

Es pieņemu ka var, jo šīs arī no biezpiena taisa, bet tas noteikti nesākās dēļ kartera.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)