Pālekt uz saturu


Foto

2.5 a6 dzineja kļuda 00550


  • Please log in to reply
44 atbildes uz šo tēmu

#1 DieselTime

DieselTime
  • Lietotājs
  • 642 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 22 April 2012 - 19:44

Sveiki sodien pacekoju vag dzinejam un izpeldeja kļuda,no ka sakt?
00550 - Start of Injection Regulation: Control Difference

Audi  A6 C4 2.5TDI Quattro Nogaro Blue


#2 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 April 2012 - 19:47

pirmkārt vajag uztaisīt Log failu 4.grupai Measuring blocks. gan uz vietas, gan braucot.
Tad var domāt tālāk.
Varianti ir:
1.Gaiss sistēmā.
2. galīgi nepareizi noregulēts sūknis
3. Ir bijis gadījums, kad aizsprostota bāka.
4. nestrādā sūknī aizdedzes regulācija. vārstiņš varbūt ķerās.

Šo rakstu rediģēja Kaross: 22 April 2012 - 19:48


#3 DieselTime

DieselTime
  • Lietotājs
  • 642 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 22 April 2012 - 19:52

okey bus izdarits

Audi  A6 C4 2.5TDI Quattro Nogaro Blue


#4 zve_rs

zve_rs
  • Lietotājs
  • 1277 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Koblenz, DE
  • Intereses:Audi A6 2.5 TDI.Futbols

Pievienots 23 April 2012 - 19:17

man radija ši kluda kad nebija pareiza aizdedze :)|

Audi A6 C5 V6 2.5 TDI Čipots & Powered By Kolhoz :D 


#5 edgarss1

edgarss1
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:riga

Pievienots 20 September 2014 - 20:12

Sveiki man audi a6 1999g 2.5 tdi priekspiedzina. Problemas sakas ar to ka pa izputeju dzen ar baltus dumus,masina itka 1,2,3 roba kaut cik cel tacu pec tam gurst. Braucot ar 5-6 atrumu apdzisanas manevrs pat nav izdarams. Eļļa viena nedela zud pa 1-2 litriem :D.karteris apaksa viss ella bet karterim ok.:) Itka ari jau foruma pieminetie gaisa burbulisi degviel;as sistema bija bet tie kaut ka pasi no sevis pazuda. Man paradija kļūdas 00550 - Start of Injection Regulation ((08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent)) un 00575 - Intake Manifold Pressure ((08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent)). Kas varetu būt par vainu??



#6 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1652 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 20 September 2014 - 20:27

550 - sūknim mehānika ir pipec. 575 - iespējams vnt ķīlē. Eļļa neko šajā gadījumā neietekmē.  Motoram blīves ir beigtas.



#7 Aldonis

Aldonis
  • Lietotājs
  • 594 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rudzāti,Rīga
  • Intereses:QUATTRO

Pievienots 20 September 2014 - 21:38

pakaties kartere ventilacijas filtru,un drošivien kilē sukņa mehāniskā daļa(sukņa maiņa)


Q7 3.0 tdiq sline

b7 3,0 tdiq 204zs s

B4 COMPETITION 1,9 TDIQ

B2 CUOPE QUATTRO 2.2 20VT E-85


#8 ivo523

ivo523
  • Lietotājs
  • 95 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsu rajons

Pievienots 03 December 2014 - 17:24

man arī ši kļūda 00550 - start of injection regulation: control difference intermittent, viss būtu labi, bet brīvgaitā pa maz apgriezieni, nezinu vai ir saistīts. Kad auksts un palielināti apgriezieni tad vairs neparādas, kā uzsilst un ieiet brīvgaitā, nevar nodzēst, uzlec visu laiku


Šo rakstu rediģēja ivo523: 03 December 2014 - 17:28

Audi 90 2.2 kv

Audi 80 1.8s karburators 

Audi A6 C4 2.5 tdi AAT

Audi A6 C4 2.5 tdi q


#9 Boy29

Boy29
  • Lietotājs
  • 585 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Vorsprung durch Technik,
    Nedīzeļi,
    Quattro, S un RS...

Pievienots 03 December 2014 - 20:52

Noteikti aizdedze uzlikta (var redzēt ceturtajā grupā iekš VCDS) vairāk par 6 - 7 grādiem agrāka.


Šo rakstu rediģēja Boy29: 03 December 2014 - 20:52

Audi A6 C4 Quattro 2.8 30V

Volvo S80 2.9

Audi 100 4.2 2.8 30V Offroad edition

Cūka 4.2T 800HP in progress

 


#10 ivo523

ivo523
  • Lietotājs
  • 95 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsu rajons

Pievienots 04 December 2014 - 13:33

šodien izčekoju:  saskatīt pagrūti, uzrakstīšu - apgriezieni 713 / ign. timing 1.1 / BTDC ign. timing / 9.5 BTDC / duty cycle no 4.7-24.4 %


Audi 90 2.2 kv

Audi 80 1.8s karburators 

Audi A6 C4 2.5 tdi AAT

Audi A6 C4 2.5 tdi q


#11 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2905 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 04 December 2014 - 13:42

Pie 65C stāvošam auto diagnostiku neuztaisīsi  :hihi:

Tas viss ir sūds ko Tu esi safilmējis. Bet reāli moments ir par agru, tādēļ arī met kļūdu. 


Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5)


#12 ivo523

ivo523
  • Lietotājs
  • 95 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsu rajons

Pievienots 04 December 2014 - 14:30

pirms tam biju pabraucis normālu gabalu, tāda temp ir tādēl, ka termostats nosprādzis, bet kļūda un vibrācija ir visu laiku


Audi 90 2.2 kv

Audi 80 1.8s karburators 

Audi A6 C4 2.5 tdi AAT

Audi A6 C4 2.5 tdi q


#13 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2905 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 04 December 2014 - 14:54

nu tad sāc ar termostatu vai brutāli uzkurini līdz darba temperatūrai un tad slēdz klāt VCDS. 


Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5)


#14 brigadiers

brigadiers
  • Lietotājs
  • 380 raksti

Pievienots 14 December 2014 - 16:08

Lai nebūtu jāsāk jauna tēma, pievienošos.

Ir audi 4a 3.0tdi 2005g. Pēc motora remonta rāda kļūdu: 000275- intake air temp. sensor (g42) p0113- 001- signal too high.

Kad aukstu darbina liekās kad puse no stobriem tākā neiet, apgr. 1500 stāv un pēc 30 sec. aiziet normāli.

To sensoru varētu nomainīt, bet nekur nevar atrast, pat servisa čaļi izmeklējās un tā arī neatrada.

Varbūt kāds var palīdzēt?



#15 slowhand

slowhand
  • Lietotājs
  • 204 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Es no Rīgas
  • Intereses:Audi remonts mājas apstākļos

Pievienots 02 March 2015 - 19:11

Sveiki, negribējās jaunu topiku cept - ko nozīmē šīs divas kļūdas? (AAT A6 C4 AVANT)

audi_error.png

 

 

Un kā ir ar šiem mērījumiem:

001.png

 

 

004.png

 

 

image.png


Šo rakstu rediģēja slowhand: 02 March 2015 - 19:16

Audi 90 B3 2.3E Quattro NG
Audi 80 B2 1.8 LE-Jetronic
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT

#16 DieselTime

DieselTime
  • Lietotājs
  • 642 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 02 March 2015 - 19:52

1.Temperaturas dzesešanas datciks,zem augspiediena sukņa atrodas.

2.Aizdedzi pieregulet uz 4.5 gradiem dozu var neaiztikts,un skatites uz grafiku 

ja kaut kas nepareizi izlabojiet :)

P6250125.jpg


Šo rakstu rediģēja DieselTime: 02 March 2015 - 19:56

Audi  A6 C4 2.5TDI Quattro Nogaro Blue


#17 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1652 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 02 March 2015 - 21:24

550 kļūdu met tikai tad, ja sūkņa aizdedze ir pāri 5 grādiem, vai arī staigā braucot.

4.5 grādi aizdedze jau ir gateris, ja tā nopietni runājam.



#18 DieselTime

DieselTime
  • Lietotājs
  • 642 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 02 March 2015 - 21:41

Gandriz visiem audi stailistiem ir 4 gradi aizdedze uz ael/aat :D,ari jaskatas no dzineja stavokļa,cik tad likt vajag?

Šo rakstu rediģēja DieselTime: 02 March 2015 - 21:42

Audi  A6 C4 2.5TDI Quattro Nogaro Blue


#19 slowhand

slowhand
  • Lietotājs
  • 204 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Es no Rīgas
  • Intereses:Audi remonts mājas apstākļos

Pievienots 02 March 2015 - 21:44

Skaidrs, tad tas ar aizdedzi saistīts. To aizdedzi var ar to pašu vcds pieregulēt vai jāatskrūvē sūknim škivoks aizmugurējais?

Katrā ziņā pat +5 grādos bez kvēlsveču iedarbināšanas būs jāgriež starteris kādas 7 sek līdz pieleks.... :( Mīnusos bēl bēdīgāk.


Šo rakstu rediģēja slowhand: 02 March 2015 - 21:46

Audi 90 B3 2.3E Quattro NG
Audi 80 B2 1.8 LE-Jetronic
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT

#20 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1652 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 02 March 2015 - 21:55

Ganjau sadilis sūknis vai sprauslas sūdīgas.


Tev tā aizdedze tukšgaitā nelēkā drausmīgi?



#21 DieselTime

DieselTime
  • Lietotājs
  • 642 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 02 March 2015 - 21:56

sprauslas parbaudi drošvien viņi nesmidzina bet miž


Audi  A6 C4 2.5TDI Quattro Nogaro Blue


#22 slowhand

slowhand
  • Lietotājs
  • 204 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Es no Rīgas
  • Intereses:Audi remonts mājas apstākļos

Pievienots 02 March 2015 - 22:06

Lēkā, bet ne vairāk kā par divām pilnām vērtībām, teiksim no 3-5... Par sprauslām piekrītu, nav skatīts nekad.


Audi 90 B3 2.3E Quattro NG
Audi 80 B2 1.8 LE-Jetronic
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT

#23 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2905 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 02 March 2015 - 22:27

550 kļūdu met tikai tad, ja sūkņa aizdedze ir pāri 5 grādiem, vai arī staigā braucot.

4.5 grādi aizdedze jau ir gateris, ja tā nopietni runājam.

Spečuk, cik pats parasti liec?


Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5)


#24 slowhand

slowhand
  • Lietotājs
  • 204 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Es no Rīgas
  • Intereses:Audi remonts mājas apstākļos

Pievienots 02 March 2015 - 22:31

Cik iesakiet likt šādam dzinējam kuram ir noskrējiens pāri 500 000  ?


Audi 90 B3 2.3E Quattro NG
Audi 80 B2 1.8 LE-Jetronic
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT

#25 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2905 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 02 March 2015 - 22:34

Gaidam dīzelistu :mrgreen:

Tas pateiks. Nu pēc grafika 3 grādi ne? :mrgreen:


Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5)


#26 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1652 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 03 March 2015 - 11:19

Nu saprotams, ka Mexerī vēl palikušas kārtīgas kolhoznieka dvesmas, kur jo vairāk klab un grab, jo labāk :mrgreen:

Bet ja lec ar 3 grādiem, tad kāda huja pēc likt 5 ? Ar 5 grādiem tam motoram jau čermetā jāatrodas, ja tā nopietni skatamies.



#27 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2905 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 03 March 2015 - 14:19

Student, cik saskrūvē nedēļā? Ja divi eksemplāri no Taviem visiem pieciem ir lekuši ar 3 grādiem, tad sūdīga statistika. Tas ir fakin 20 gadīgs dzinējs ar vidēji 600 štukām aiz muguras. Ko ieciklējies uz tiem 5? Kur es teicu, jo vairāk - jo labāk? Loģiski, ka jāpiedzen katram auto, bet ja saki, ka 4,5=gateris, tad LV C4 ainu Tu absolūti necērt. Kolhozniek, ibio. 


Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5)


#28 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1652 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 03 March 2015 - 14:34

Vismaz 70% lec ar 3-3.5 grādiem, nezinu ko tu tur skrūvē. slowhand sūknim vispār kapi, ja staigā pa 2 grādiem.

Un jā, par 5 grādiem ieciklējos tikpat cik tu uz 3 grādiem.


Šo rakstu rediģēja Dīzelists: 03 March 2015 - 14:45


#29 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2905 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 03 March 2015 - 14:58

Vasarā? Jā, piekrītu. Gada griezumā vidējā LV ceška - gan nē. Nespraud batonus tikai, lūdzu. Es arī varu parādīt AELU, kurš lec ar 3 grādiem no pusabarota jebkādā mīnusā, bet viņam ir PILNĪGI jauns starteris, jauns aķis, jauni smidzinātāji, jaunas kvēlsveces un kas pats svarīgākais - vienāda kompresija visos podos, bet ko tas dod? Tas neveido visaptverošu statistiku. Tie ir tikai daži eksemplāri. Tādus tad arī vari skrūvēt pēc grafika. Nedzīvo utopijā - cik daudzi tad saved kārtībā savas ceškas līdz līmenim, lai ar 3,5 grādiem pietiktu jebkādos apstākļos? Tas būtu - cik ir tādu eksemplāru, kas to vispār var sākt atļauties darīt - kompresijas dēļ? 


Šo rakstu rediģēja MXR: 03 March 2015 - 15:03

Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5)


#30 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1652 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 03 March 2015 - 15:10

Nu te jau ir stāsts par nolaidību. Nopērk AEL . Pzc pieci cilindi?! tad jau nezvērs. 4 litri uz simta un vālē.






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)