Pālekt uz saturu


Foto

audi 80 b4 2.0E ABK


  • Please log in to reply
46 atbildes uz šo tēmu

#1 ega162

ega162
  • Lietotājs
  • 28 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 29 March 2012 - 20:44

sveiki.
autiņam ir dzinējs 2.0E ABK bet pie kompja pieslēdzot rāda dzinējs ir 1.6
izmēģināju arī pie citām diagnostikas iekārtām un ar tas pats.
vai varētu būt ka autiņam kompis ielikt no 1.6?

#2 ega162

ega162
  • Lietotājs
  • 28 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 29 March 2012 - 21:19

kādu dienu būs jāaizrokas līdz EVB

#3 RolandsK

RolandsK
  • Lietotājs
  • 619 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, moto, elektrība

Pievienots 29 March 2012 - 21:30

Normāls atklājums :crazy: Varbūt Tev arī ir 1.6 nevis 2.0 :rofl:

Šprici programmā vismaz rāda "Digifant" ?
OOOO 80 Avant B4 2.0 ABK

#4 ega162

ega162
  • Lietotājs
  • 28 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 29 March 2012 - 21:35

Jā digifantu rāda.
Tas gan būtu tizli ja būtu 1.6,jo ēd kā 2.0 :D
Nē, bet tas ir 2.0 jo uz zobenes aizsarga ir ABK un bagāžniekā ar ir motora kods ABK.
Un dzinējs uzvedās ar kā 2.0
Vienkārši interesanti kapēc tā.

#5 muhax

muhax
  • Lietotājs
  • 15 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kurzeme

Pievienots 24 January 2017 - 07:58

Saskāros ar tieši šadu problēmu, kā motors ir 2.0E bet pieslēdzoties rāda, kā 1.6, kāpēc tā ir?
Uz vadibas bloka arī ir kods kurš norāda 2.0E motoru. Vai var gadīties, kā kads tam vadibas blokam iekšas ir mainijis?
Jo mašina arī isti negrib strādāt, mazliet apgriezieni lēka un nav iespēja normāli maximalo uzgāzēt, uzreiz rīstas viss. Lielākā daļa deveji/zonde untt. nomainita bet problēma vispar nepazūd. Kļudas ari vairs neuzrāda, un netiek visam klāt tikai tapēc, kā rāda 1.6 dzineju.

#6 mc22

mc22
  • Lietotājs
  • 254 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 January 2017 - 20:43

Tur drīzāk ir Digifant versija 1.6, nevis 1.6 motors. A par raustīšanos - ja visu esi mainījis, pamēģini pārlodēt 30 releju, kas atrodas zem stūres. Viņu var izjaukt, moš aukstie lodējumi platei, kas iekšā tā releja korpusā.


Audi 80 B3 1991. gads 2.0 3A ar ABK vadību


#7 ~Edgars~

~Edgars~
  • Lietotājs
  • 348 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Aizkraukle
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 25 January 2017 - 19:56

Man arī ir 2.0 ABK 94g, Tukšgaita bija ok bet ap 2-3t apgr. ta raustījās, ta rīstījās nu negāja nemaz. No sākuma samainīju visu aizdedzi,lamda zondi, detonācijas devēju jo kumpī rādija kļūdu ar viņu.Tosola telmp devējus, es pat bākā palūrēju un atradu  mazu 2.0 mono sūkni, to arī samainīju uz ražīgāku+ filtru.Beigās jau nezināju ko darīt. braucu uz šrotu un uz vietas mēģināju stepselēt gaisam mērītājus bet nekā. Beigās dabūju no cita šrota vadības bloku ar tādu pašu kodu un visas problēmas pazuda..


AUDI B4 AVANT 2.0 ABK 92.g. pārdots

AUDI 100 AVANT 2.3 quattro+LPG

AUDI B4 AVANT 2.0 ABK 94g.


#8 muhax

muhax
  • Lietotājs
  • 15 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kurzeme

Pievienots 25 January 2017 - 20:02

30to releju pārlodēju, izmaiņas nav. Jamēģina citu vadibas bloku bus uzlikt, tad skatīšos kas būs.

#9 Jack

Jack
  • Moderators
  • 1347 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Limbaži & Rīga

Pievienots 25 January 2017 - 22:19

Mana problēma bija ar temperatūras devēju, kas ir plastmasas flancī, zilas krāsas. Man mašīna arī prātā juka, pabraukt nebija reāli. To nomainīju un viss ok.
ULTIMATE
GANGBANGERSTM

#10 ~Edgars~

~Edgars~
  • Lietotājs
  • 348 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Aizkraukle
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 26 January 2017 - 11:20

Iepriekšējam ABK arī bija gļuki ar lamdu un jābūt ktalizātoram jo savādāk neiet tas motors.

Nezinu kas tieši vai pretspiedeins izplūdes sistēmā nepieciešams vai lai lamdai karstums garām neskrien.

Lamdu vajag labas firmas

https://www.drive2.r...30376152919116/


Šo rakstu rediģēja ~Edgars~: 26 January 2017 - 11:23

AUDI B4 AVANT 2.0 ABK 92.g. pārdots

AUDI 100 AVANT 2.3 quattro+LPG

AUDI B4 AVANT 2.0 ABK 94g.


#11 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5257 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 26 January 2017 - 11:41

Nav jābūt katalizatoram, iet tas motors pilnīgi normali bez viņa.


Audi 80 B4 2.0 1.8 20vT ME7.5 wideband Stage 2 powered by mdz
1-3-4-2
- Tu skrienies ar ātrajiem?

- Jap


#12 km_

km_
  • Lietotājs
  • 268 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi, VW, Datortīkli, Linux

Pievienots 26 January 2017 - 13:58

Esmu slēdzies klāt ABK motoram, kuram arī rādija digifanta 1.6 versiju, motora tilpumu tur klāt nerāda


Golf MK2 1.6 PN

A4 B5 1.8

A4 B5 FL 1.9 TDI

:greyrs4:


#13 ~Edgars~

~Edgars~
  • Lietotājs
  • 348 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Aizkraukle
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 26 January 2017 - 19:23

Nav jābūt katalizatoram, iet tas motors pilnīgi normali bez viņa.

Tev jau bija mono šprice.

Nezinu gan, ja pirms vai pēc katika nospruka savienojums tad nes..da negāja.


AUDI B4 AVANT 2.0 ABK 92.g. pārdots

AUDI 100 AVANT 2.3 quattro+LPG

AUDI B4 AVANT 2.0 ABK 94g.


#14 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1510 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 26 January 2017 - 19:39

ja atmo auto paliek bez klusinaataaja,tas nav tas pats, kas bez katalizatora


20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#15 muhax

muhax
  • Lietotājs
  • 15 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kurzeme

Pievienots 26 January 2017 - 20:03

Tempraturas deveju jaunu uzliku, bez izmaiņam, zonde uzlikta bosch, ed taka normali pa šoseju 8 litri/100km, domaju mazak nedabūt. Brīvgaita mazliet apgriezieni leka taka raustās bubina, nav ne jausmas bet aizdedze ir noreguleta, aizdedzes vaciņs un rotors jauns, uzlikts cits hola sensors vel, varbūt vaina aizdedzes spole?

Šo rakstu rediģēja muhax: 26 January 2017 - 20:04


#16 ~Edgars~

~Edgars~
  • Lietotājs
  • 348 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Aizkraukle
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 26 January 2017 - 21:12

Pamēģini izmazgāt tukšgaitas regulatoru.


AUDI B4 AVANT 2.0 ABK 92.g. pārdots

AUDI 100 AVANT 2.3 quattro+LPG

AUDI B4 AVANT 2.0 ABK 94g.


#17 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9010 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 26 January 2017 - 21:14

Ja lej bākā piekto, tad mazāk par 7-8 uz šosejas nedabūt, jā. 


Pamēģini izmazgāt tukšgaitas regulatoru.

 

Un ja nekas nemainīsies - tu viņam dosi labu brīvgaitnieku izskalotā vietā? :crazy:


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by Digitālā Fantastika - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#18 bush

bush
  • Lietotājs
  • 292 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Erberg

Pievienots 26 January 2017 - 21:21

spiediena regulators netecina degvielu ieplūdē?



#19 muhax

muhax
  • Lietotājs
  • 15 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kurzeme

Pievienots 30 January 2017 - 15:10

https://failiem.lv/u/26ncem76
Vai man tas vadības bloks jameklē tieši tāds, kā bildē vai der arī savādāks, jo cik izskatas ir arī citu ražotāju ecu digifant, vai arī tie neder?

#20 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9010 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 30 January 2017 - 16:19

Ar tādu pašu kodu. Ja bloku ražojis kāds cits [bošs visdrīzāk],tas visdrīzāk ir domāts citam motoram. Digifantam bija vismaz trīs variācijas/paaudzes. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by Digitālā Fantastika - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#21 Mad182

Mad182
  • Lietotājs
  • 970 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre/Rīga
  • Intereses:fleksis

Pievienots 30 January 2017 - 16:26

Tev jau bija mono šprice.

Nezinu gan, ja pirms vai pēc katika nospruka savienojums tad nes..da negāja.

 

Ja pirms katiņa sadalās izpūtējs, tad pirmkārt vairs nefunkcionē lambda zonde, kura B4 ar ABK atrodas katalizatora bundulī pirms paša katalizatora, otrkārt izpūtējs vairs nepilda savas funkcijas, līdz ar to nav nekāds brīnums ka auto neiet kā vajag. Bet tam nav nekāda sakara ar pašu katalizatoru, ja viņu cilvilizēti noamputē paredzot vietu lambda zondei, nevis nolauž izpūtēju, tad viņa trūkumu tu nekādi nejutīsi.


Šo rakstu rediģēja Mad182: 30 January 2017 - 16:27

Coupe 2.0E fwd

A4 1.8T Quattro + LPG

Cabrio 1.8T + LPG TurbokobrisTM

Subaru Forester SF 2.0 + LPG


#22 mc22

mc22
  • Lietotājs
  • 254 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 30 January 2017 - 18:26

Ja ir izņemts katiņš, atstājot vnk tukšu bunduli un zonde ir tajā ieskrūvēta, visam būtu jāstrādā ok?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Audi 80 B3 1991. gads 2.0 3A ar ABK vadību


#23 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9010 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 30 January 2017 - 19:58

Jā, bet labāk iemetināt iekšā trubu, kurā izgriezt robu lambdai, vai vienkārši aizvietot bunduli ar trubas gabalu, kam piemetināts uzgrieznis lambdai - tantes stāsta ka tukšs bundulis dodot ne pārāk patīkamu skaņu. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by Digitālā Fantastika - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#24 mazais100

mazais100
  • Lietotājs
  • 371 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska
  • Intereses:auto

Pievienots 30 January 2017 - 21:11

Šoreiz tantēm taisnība.

audi b4 2.0 mono

audi b4 2.3 avant quattro by lpg

audi a6 c5 2.8 avant quattro by lpg

audi a6 c6 3.0tdi avant quattro


#25 Bakstitajs

Bakstitajs
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 31 January 2017 - 14:33

Labdien, motors ABK 2.0E

Jau kādu laiku cīnos ar problēmu, nevar noregulēt aizdedzes momentu. Regulējot ar stroboskopu atzīme visu laiku peld un pieslēdzot pie kompjūtera tā visu laiku mainās par aptuveni 8 grādiem! Nesen nomainīts, Indukcijas spole ar komutātoru, dalītāja vāks ar rotoru un sensors, kas nāk tanī serdē (citiem modeļiem redzēts uz vakuumu), svečvadi,sveces,restaurēta dzinēja galva un attiecīgi mainīta blīve, detonācijas devējs. Pēc diagnostikas datiem mērītājs un zonde pilda savu funkciju. Motoram uzsilstot, dēļ aizdedzes momenta nestabilās darbības tas detonē, kas varētu būt par vainu, vairs nezinu kur lai meklē iemeslu?



#26 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9010 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 31 January 2017 - 16:05

Pamēģini citu gaisa masas mērītāju. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by Digitālā Fantastika - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#27 Bakstitajs

Bakstitajs
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 03 February 2017 - 20:35

Uzliku citu mērītāju nekas īsti neizmainījās, nav arī nekāds jaunais, bet mašīnai uz kuru stāvēja nebija novērojama šāda problēma. Šodien tika pamērīta zonde manuāli ar multimetru un snāk, ka tā nemaina rādījumus uzkāpj uz 0,9v un mainas par 0.04V, pēc būtības tā rakstura līknei nebūtu jābūt no 0.2V līdz 0,8V sekundē?



#28 mc22

mc22
  • Lietotājs
  • 254 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 February 2017 - 21:16

Vai aizdedze tiek regulēta ar vagcom ieslēdzot basic settings un 2000 apgr, kad jābūt 6*?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Audi 80 B3 1991. gads 2.0 3A ar ABK vadību


#29 Bakstitajs

Bakstitajs
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 04 February 2017 - 10:01

Vai aizdedze tiek regulēta ar vagcom ieslēdzot basic settings un 2000 apgr, kad jābūt 6*?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Jap, bet uzspiežot 2000 apgriezienus maksimums ko var dabūt ir 2,8*



#30 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 927 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 04 February 2017 - 22:37

Atvieno lambda zondi! A vispār tevis raxtītie mērījumi liecina ka zondei pipec


Senson serviss Starta ielā 5 F  T. 29940215

 

http://www.i-trendy.lv/ prieciņš arī mūsu mīļajām!





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)