Pālekt uz saturu


Foto

webasto


  • Please log in to reply
56 atbildes uz šo tēmu

#31 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1430 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 12 August 2014 - 11:02

Tā, arī man ir jautājums par apsildēm. 

Mājās mētājās pajaukts eberspacher d3w tosola dīzeļsildītājs, cirkulācijas sūknis ieslēdzās un rūc,  ventilators ieslēdzās uz sekundi un izslēdzās , pārbaudīju kvēlsveci, tā beigta, laikam tāpēc nepabeidz "self testu". Gribēju nopirkt, bet padārgs prieks tikai lai pārbaudītu vai vaina ir tur. Zinātu kad tas visu atrisinās tad cita runa, varbūt padalās ar pieredzi vai tas varētu atrisināt problēmu vai arī kādam zināms kur lētāk dabūt kvēlsveci? Tāda pati kā webasto, ja nekļūdos, 8v 

$_35.JPG

 

Tad vēl ir mājās arī gaisa sildītājs EBERSPACHER D2, bez vadības pogām.

Saslēdu, ieslēdzas, parūc, ieslēdzās otrais ātrums, ieslēdzās kvēlsvece, bet degvielas sūknis klusē (vesels, pārbaudīts), tā ~minūti parūc un izslēdzās, nākošreiz ieslēdzot parūc tikai pirmais ātrums un izslēdzās kamēr novieno no strāvas. Nav orģinālā ieslēgšanas panelīša tāpēc kļūdas nevaru pārbaudīt, usera manuālis pa šādiem simptomiem saka tikai ka baterijas līmenis nedrīkst nokrist zem 10,5 volti, ja atminos pareizi, testeris rāda stabilus 12+, idejas?


Šo rakstu rediģēja archiijs: 12 August 2014 - 11:56

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#32 Viltniex

Viltniex
  • Lietotājs
  • 429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Vadiņi

Pievienots 12 August 2014 - 14:47

Tā, arī man ir jautājums par apsildēm.

Eberspacher d3w - Varētu būt dārgāka, jo cik skatos, tā pecka ir nākusi Vw T4 busiņos, līdz ar to vairāk jāsilda. Beru, nav īpaši laba, atsauksmes tādas, ka jāmaina katru sezonu. Labāk tomēr ielikt original, jo tā ir keramiskā. Bet vispirms pērc sveci, vajag bloku pārbaudīt.

EBERSPACHER D2 - Ja ir iespēja, pārbaudi sveci. Tas, ka viņa ieslēdzas nenozīmē, ka viņa strādā kā vajag. Viņai vajag palikt pilnīgi sarkanai 8V 5sec laikā.

Sausā pečka bez vadības nepalaižas.
 


Vel kko jaunu izdomājuši (Logu šķidruma sildītājs) - https://www.youtube....e&v=xL4i0U6acXA


Šo rakstu rediģēja Viltniex: 12 August 2014 - 14:49

Audi 80 1991 Sedans FWD AAH, Gāzificēts By kjemals, Metāla Panna By ka6pers
Audi TT 1999 1.8T Q APX, Gāzificēts By Wth

Varu palīdzēt ar Webasto un Eberspacher diagnostiku
Aуди без кардана, деньги на ветер © PASSATizhi


#33 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1430 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 12 August 2014 - 15:17

Jap, abas nāk no t4, vismaz manā gadījumā. 

Kā to bloku notestēt, ir pašam izdarāms, jeb tikai ar spectūļiem?

 

D2 gadījumā ar vadību biju domājis to pogu salonā, ne bloku, kas pie paša klāt, varbūt nepareizi nosaucu.

Svece paliek sarkana ātri, laiku gan nepateikšu, neesmu pētījis, jāpamēra.


1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#34 Viltniex

Viltniex
  • Lietotājs
  • 429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Vadiņi

Pievienots 12 August 2014 - 16:13

Jap, abas nāk no t4, vismaz manā gadījumā. 

Kā to bloku notestēt, ir pašam izdarāms, jeb tikai ar spectūļiem?

 

D2 gadījumā ar vadību biju domājis to pogu salonā, ne bloku, kas pie paša klāt, varbūt nepareizi nosaucu.

Svece paliek sarkana ātri, laiku gan nepateikšu, neesmu pētījis, jāpamēra.

Bloku jāliek pie diagnostikas, tur provodka vajadzīga, kas ir Gestē vai Transbaltijā, šaubos, ka pats gribēsi pirkt.

 

Lai sausā aizietu ir vajadzīgs gan vadības bloks, gan taimeris (Poga salonā).


Šo rakstu rediģēja Viltniex: 12 August 2014 - 16:25

Audi 80 1991 Sedans FWD AAH, Gāzificēts By kjemals, Metāla Panna By ka6pers
Audi TT 1999 1.8T Q APX, Gāzificēts By Wth

Varu palīdzēt ar Webasto un Eberspacher diagnostiku
Aуди без кардана, деньги на ветер © PASSATizhi


#35 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1430 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 13 August 2014 - 11:50

Ok, skaidrs, a sauso šitā nevar apčakarēt?

http://www.letonkino..._Control_1.html


Šo rakstu rediģēja archiijs: 13 August 2014 - 11:50

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#36 Viltniex

Viltniex
  • Lietotājs
  • 429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Vadiņi

Pievienots 13 August 2014 - 17:36

Ok, skaidrs, a sauso šitā nevar apčakarēt?
http://www.letonkino..._Control_1.html

Prieks parbaudes var meginat, ja jau tam ir sanacis, tad jau bus ok, ja neko nesajauksi :D. Bet pirms sac cakareties, paskaties cik maksa lietots, jo tapat tas pastaisitais bus tik pagaidu variants.

Šo rakstu rediģēja Viltniex: 13 August 2014 - 17:38

Audi 80 1991 Sedans FWD AAH, Gāzificēts By kjemals, Metāla Panna By ka6pers
Audi TT 1999 1.8T Q APX, Gāzificēts By Wth

Varu palīdzēt ar Webasto un Eberspacher diagnostiku
Aуди без кардана, деньги на ветер © PASSATizhi


#37 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1430 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 14 August 2014 - 07:40

Kaut kad pamēģināšu, padošu ziņu vai strādā.


1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#38 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 14 August 2014 - 11:12

Sveika tauta!

Tā kā ziema strauji tuvojas, tad arī es beidzot pieķēros pie oriģinālā Webasto instalēšanas. Webasto ir dabūts pilnā komplektā, modelis 4B0 265 0810. Bilde ieskatam:

9da8d5a96a36.sized.jpg?1408006363

Līdz ar to man ir daži jautājumi:

 

- kur un kā labāk pieslēgt tosola trubas - nepieciešami trejgabali vai var slēgt virknē, un ja var, tad kur labāk slēgt? Pēc loģiskās saprašanas es domāju likt divus trejgabalus tieši pirms salona apsildes radiatora atbilstošās pienākošās un aizejošās trubas, un tiem no sāna pieslēgt autonomku (no aunomkas sūknīša ejošo trubu pie salona radiatoram pienākošās trubas, kas ir galvas galā). Vai arī ir kādi citi varianti. Būtu priecīgs, ja kāds padalītos ar ieteikumiem, kā labāk pieslēgties.

 

- oriģināli degvielas sūknītis bijis kaut kur pie bākas. Vai drīkst sūknīti novietot motortelpā (t.i., augstāk par bākas zemāko punktu), un uz bāku vilkt gumijas trubu? Ko skatē par to saka, ka ies gumijas truba pa visu grīdu? Vai labāk vilkt metāla, tad atkal jautājums - vai drīkst vilkt vara trubu? Ideju par pieslēgšanos kaut kur motortelpā es atmetu, jo bākā ir speciāls izvads priekš autonomkas, kā arī negribu, lai kādā brīdī tiktu izsūkts sauss degvielas filtrs (ja līmenis bākā ir zemāk par pusi).

 

- vai autonomkas blokam ir nepieciešams kaut kāds miniatūrs gaisa filtrs? Doma ir uzvilkt kaut kur augstāk gaisa pieplūdes trubu, kurai galā piemontēt kaut kādu filtru.

 

Lūdzu, neskopojaties ar padomiem :)


Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#39 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1716 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 14 August 2014 - 11:43

slēdz vien virknē kā oriģināli paredzēts - bez visādiem trejgabaliem. Etkā var atrast shēmu kā oriģināli nāk tās trubas -> vidējais attēls
Labots: biju iedomājies, ka runa par v6, bet te ir četrcilindrinieks, tad uz citu stūri acs jāmet.
261300.sized.png
Degvielas sūknim aizmugurē pie labās puses (balkussēdētāja) rata virsbūvē pat skrūvju caurumi pieejami, tā ka nav problēmas tur to pieskrūvēt. tik vien ka vadi jānovelk līdz turienei.
Es liku visā garumā plastmasas degvielas trubu, šķiet ka bija diametrā kaut kas ap 5mm. Vilku kā oriģināli nāk un skatē nekad nebija neviena iebilduma. Uzsvars uz to, ka tā arī oriģināli bija paredzēta kā degvielas truba.
Bildē nevar redzēt, bet gaisa trubas galā oriģināli jau tur nāk tāds kā porolona gabals. Neko dižāku tur arī nevajag - galvenais lai smilgas un mušas iekšā nerauj. Bet vispār jau bildē arī trubas redzamas - vieno vien tās pašas esošās tosola trubas klāt - tur pat pēc to formām un izliekumiem var saprast kur kura nāk.


Šo rakstu rediģēja arnisd: 14 August 2014 - 11:48

A6 C6 3.0tdi kvaddro sedans
A6 C6 2.7tdi forrvard avants


#40 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 14 August 2014 - 12:13

Paldies, arnisd par operatīvo atbildi. Ārā nelīst, tā ka jāiet taisīt kronšteini autonomkai un jāsavelk tosola trubas. Man pašam nav ETKA (laikam jāsaņemas beidzot ieinstalēt), tāpēc nebija kur paskatīties. Laikam jau virknē ir visloģiskākais. Bildē nav norādīts, bet cik es noprotu, tad secība ir motora galva --> autonomka --> tosola sūknītis (pie autonomkas) --> salona radiators.

Degvielas trubu vilkšu pēc tam, jo man nav nedz bedres, nedz pacēlāja. Porolona gabaliņs gan jau kaut kur atradīsies :) Būs kaut kāda bilžu atskaite arī.


Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#41 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1716 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 14 August 2014 - 12:46

līdz 2005 gadam der arī online katalogs www.vagcat.com pēc 2005 gan tur izbeidzas visi prieki. Tajā lapā vajag reģistrēties, bet tie nespamo.
Un jā, siltums vispirms izcirkulē caur salonu un tad iet tālāk uz dzinēju.
Taimeri salonā laidīsi caur spidometru vai ir tā durvju kabata ar pulksteni?


A6 C6 3.0tdi kvaddro sedans
A6 C6 2.7tdi forrvard avants


#42 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 14 August 2014 - 13:05

Ir durvju kabata, bet vispār man ir doma mēģināt to visu padarīšanu laist caur spidometra paneli. Tiesa gan - neesmu vēl neko meklējis, arī spidometra panelis stāv plauktiņā. Doma vispirms savest kārtībā mehānisko daļu, tad cīnīties ar elektroniku. Ja es pareizi atceros, tad jāsāk laikam meklēt to kloķīti, kas nāk pie roķenes, ar ko braukāt pa spidometra borta kompja menu.

Ja nesanāks caur spidometru, tad likšu panelīti durvju kabatā.


Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#43 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1430 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 15 August 2014 - 09:38

Šitiem autiņiem vairs nav vārsta pirms pečkas?


1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#44 D@nil@

D@nil@
  • Lietotājs
  • 133 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:L@tg@le
  • Intereses:audi 80 b4
    audi 100 c4
    audi a6
    tikai tdi :D

Pievienots 16 August 2014 - 15:58

manējam c4 audi 100 2.5 tdi arī webasto ar problēmu,vēlos salabot bet nezinu kur ķerties ,cik slēdzu es viņu iekšā bija tā ka no pečkas gaisu dzen ,bet pats webasto neiedarbojas !!!!! kur man meklēt vainu ,es krītu izmisumā  :D


audi 80 b3  1.8

audi 80 b4  1.9 tdi

audi 100 c4 2.5 tdi

audi a6 c4 2.5 tdi

 


#45 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 231 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava un Preiļi
  • Intereses:nevar zināt!!!

Pievienots 16 August 2014 - 20:41

ja tev vadības panelis ir durvju kabatā, tad tev ir ieslēgts vasaras režīms, kad viņš dzenā tikai gaisu pa salonu, vajag to gareno pogu, ja pareizi atceros iespiest uz iekšu. Tad tiek ieslēgts ziemas režīms, un sāk darbināt autonomku.


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

Mercedes C200 2.0d

Volvo XC90 2.5


#46 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 18 August 2014 - 10:30

Šitiem autiņiem vairs nav vārsta pirms pečkas?

Tikko pamēģināju izpūst gaisu caur salona apsildes radiatoru. Nekādu pretestību nesajutu, tātad droši vien nekāda vārsta tur nav. Un ja tur būtu kāds vārsts, tad dzesēšanas šķidrums necirkulētu caur motora galvu.


Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#47 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 231 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava un Preiļi
  • Intereses:nevar zināt!!!

Pievienots 31 August 2014 - 12:46

Labdien. Manam webasto aķim kas ir bagāžniekā sanākusi problēma ka to vairāk nelādē.. Respektīvi mašīnas aķim visk ok bet webasto strāva nepienāk..kur varētu būt problēma un kas kontrolē split charge sistēmu un kur viņa atrodas?


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

Mercedes C200 2.0d

Volvo XC90 2.5


#48 audicoupe

audicoupe
  • Lietotājs
  • 76 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja - Nīca

Pievienots 10 October 2015 - 22:04

padalieties lūdzu pieredzē ,man taurenim webasto kūp apmēram šādi 

kas varētu būt par vainu ?


B3 Audi 80 quattro 1.8 mono


#49 Viltniex

Viltniex
  • Lietotājs
  • 429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Vadiņi

Pievienots 12 October 2015 - 11:26

Tas var būt tikpat labi no tā, ka laiku nav darbināts. Ja esi tik 1x mēģinājis, pamēģini vēl pāris reizes. Dūmi tieši rodas no tā ka pečka pārlejās ar degvielu, nenotiek pilnīga sadegšana. Iteiktu pečku arī vasaras perioda ieslēgt 1x mēnesī, lai padarbojas un neaizaug ar drazu. Ja nekas nemainās, tad jau jāņem nost un jāskatās. Domāju vai nu kvēlsvece/kvēlstienis vai degkamera.


Šo rakstu rediģēja Viltniex: 12 October 2015 - 11:28

Audi 80 1991 Sedans FWD AAH, Gāzificēts By kjemals, Metāla Panna By ka6pers
Audi TT 1999 1.8T Q APX, Gāzificēts By Wth

Varu palīdzēt ar Webasto un Eberspacher diagnostiku
Aуди без кардана, деньги на ветер © PASSATizhi


#50 audicoupe

audicoupe
  • Lietotājs
  • 76 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja - Nīca

Pievienots 12 October 2015 - 17:02

paldies, bet viņa jau pati slēdzas iekšā ,nav manuāli regulējama , nezinu no kādas temp. apmēram pie +5 un uz leju 


B3 Audi 80 quattro 1.8 mono


#51 Viltniex

Viltniex
  • Lietotājs
  • 429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Vadiņi

Pievienots 12 October 2015 - 23:31

paldies, bet viņa jau pati slēdzas iekšā ,nav manuāli regulējama , nezinu no kādas temp. apmēram pie +5 un uz leju 

Pareizi doma  :ok:


Audi 80 1991 Sedans FWD AAH, Gāzificēts By kjemals, Metāla Panna By ka6pers
Audi TT 1999 1.8T Q APX, Gāzificēts By Wth

Varu palīdzēt ar Webasto un Eberspacher diagnostiku
Aуди без кардана, деньги на ветер © PASSATizhi


#52 matins

matins
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 02 December 2015 - 13:38

Sveiki.

Manam Audi A8 4e 3.0tdi ir oriģinālā autonomā apkure, bet viņu nevar atrast(nav taimeru) un ieslēgt, arī caur hidden menu nevar atrast un pults arī man nav. Pieslēdzot vagcom atverot aux.heater kļūdu nav un caur output test viņš strādā. Varbūt kāds zin kā var piekodēt lai rādītu tos taimerus pečkas setupā?



#53 spartak262

spartak262
  • Lietotājs
  • 47 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils

Pievienots 18 December 2015 - 16:00

Sveicinati.man audi a6 2000gads stav webasto.visu laiku darbojas lielisi nu bet sodien meginaju palaist un visu laiku pec apmeram minutes uzmet F14 kludu.itka parkarsanas relejs uzstadits neparei vai nedarbojas.kas zin kur to meklet pie masinas.jo biju iebraucis servisa un jautaju vai var sataisit saka man nerealas cenas saukt.ka tur var but kas cits un varbut visa japartirot.un ta talak

#54 Latgalja

Latgalja
  • Lietotājs
  • 143 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils
  • Intereses:Quattro

Pievienots 18 December 2015 - 17:23

Sveicinati.man audi a6 2000gads stav webasto.visu laiku darbojas lielisi nu bet sodien meginaju palaist un visu laiku pec apmeram minutes uzmet F14 kludu.itka parkarsanas relejs uzstadits neparei vai nedarbojas.kas zin kur to meklet pie masinas.jo biju iebraucis servisa un jautaju vai var sataisit saka man nerealas cenas saukt.ka tur var but kas cits un varbut visa japartirot.un ta talak

Relejs ar droshinaataaju webasto atrodas zem kapota atverot kapotu labataa stuurii. tur jabuut kastei kurai vaaks skruuvejas ar skruuveem klaat! skaties tur


S6 4.2
C3 Avant TDI quattro projeks

#55 Marjo

Marjo
  • Lietotājs
  • 51 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 18 January 2016 - 18:22

Sveiki!Kas varētu būt pa vainu Audi a6 c5 webasto sācis tā nelabi smirdēt,kodīgi dūmi,liekas iepriekš tā nebija?!



#56 krastys

krastys
  • Lietotājs
  • 81 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Madona
  • Intereses:28326878

Pievienots 14 December 2016 - 17:01

2.5tdi V6 .

krāsniņa silda, klimatam panelīts arī iedegās, bet gaisu salonā nepūš. kur varētu vainu skatīt?


Audi A6 C4 2,5 tdi  

Audi coupe 2,8 quattro

Audi A6 C5 2,5 tdi quattro   powered by Jonix


#57 CHepayev

CHepayev
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 08 January 2017 - 15:30

Manam 2004. gada Audi A6 2,5tdi dūmo Webasto. Apmēram kā Audicoupe video. Kad to pamanīju palīdu zem mašīnas un ievēroju ka aizargs ir pielikts priekšā Webasto izpūtējam, gandrīz izdedzināts caurums. Varētu būt, ka izpūtējs ir vnk aizsērējis un pēc iztīrīšanas tas pasākums aizies? Protams, kad ievēroju kasjaku ieliku trubu tai paredzētajā vietā.

Šo rakstu rediģēja CHepayev: 08 January 2017 - 15:31





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)