Pālekt uz saturu


Foto

A4 B5 1.9TDI lekšanas problēma


  • Please log in to reply
52 atbildes uz šo tēmu

#31 Rinalds

Rinalds
  • Lietotājs
  • 1888 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi

Pievienots 11 February 2012 - 21:22

uztaisi no filtra liidz suuknim kkaadu posmu caurspiidiigas trubas :svilpo: tad arii redzeesi vai kkur suuc gaisu. filtram jaabuut pilnam, ja tuksh tad kkur suuc garaam, domaajams ka vai filtrs, vai arii baakaa kkas ciet.
Lietotas AUDI rezerves daļas. 29400210

#32 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 February 2012 - 21:22

protams, ka jābūt pilnam.
Audi 100 quattro 2,5 TDI; Audi A6 quattro 2,5TDI V6
Auto elektronika, Diagnostika, Regulēšana, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta darbi.

#33 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 5665 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Visa veida vadības bloki

Pievienots 11 February 2012 - 22:14

tukšgaitas apgriezieni lēkā siltam vai aukstam dzinējam?

usbr2.png

Audi, VW, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | DIAGNOSTIKA | PANEĻI | IMMO OFF
APRAKSTS | PRIVĀTĀ ZIŅA

Labāk zvanīt (+371) 2-9861-891


#34 Oss

Oss
  • Lietotājs
  • 762 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera, Ventspils
  • Intereses:uzbūvēt, ne nopirkt

Pievienots 11 February 2012 - 22:21

Šodien gribēju nopirkt caurspīdīgo trubu, aizšāvu uz veici pēdējās minūtēs, pārdevējs sāka stāstīt, ka no viņām ir vairāk sliktuma nekā labuma :D negribēja ne pa kādu cenu griezt, paņēmu tik hamutus un mājās skatos, ka āksts iedevis lielākus nekā prasīju.


Paldies, vismaz tagad ir skaidrs, ka vaina patiešām jāmeklē degvielas sistēmā kkur.


Apgriezieni lēkā gan siltam gan aukstam dzinējam. Iedod kārtīgi ručkā un apgriezieni nedaudz lēkā.

Šo rakstu rediģēja Oss: 11 February 2012 - 22:24

Tā vien liekas ka te frāze "sēdinājums" ir tas pats kas žīdiem "Sieg Heil". Pofig, 1cm vai 10cm, momentā nekur nevar izbraukt, visur ķerās, visam pisec. © mdz


#35 Jesus

Jesus
  • Lietotājs
  • 83 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta

Pievienots 11 February 2012 - 22:28

Mans B5 '98 1.9 AHU nelec remdens. Visu vasaru ja ārā t. virs 15 grādi un motors nav uzsilis - startējot jāzāģē sekundes 5-10. Neviena uzsitiena zāģēšanas laikā, un tad pēkšņi pielec, bez spārdīšanās. Izšauj pelēku dūmu mākoni, nosmird pēc pussadegušas degvielas. Pēc noslāpēšanas - lec. -25grādos spārdīdamies, bet lec. Uzsilis motors - lec. Ja es tagad, ziemā, aizbraucu 500m līdz veikalam, tad ejot ārā pēc 10 min - jāzāģē. Tagad tās ir kkādas 6-8 sekundes. *Aizdedze 1 grādu par agru. *Ir caurspīdīga trubiņa uzlikta, nedaudz burbulīšu parādās. Nedrīkst būt nemaz? *Jonix tūnēja starta dozu. Nepalīdz.

Mainīšu tosola t. devēju, mauzms - dīvains gļuks.

Tukšgaitas apgriezieni nedaudz lēkā nu jau nedēļu. Kkāda aritmija... Epizodiski parādās nu jau 5 gadus. Šoreiz ir ilgāk.

Līdzīgi simptomi ar Oss B5 vai tomēr ne?

#36 Oss

Oss
  • Lietotājs
  • 762 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera, Ventspils
  • Intereses:uzbūvēt, ne nopirkt

Pievienots 11 February 2012 - 22:46

Ir līdzīgi. Tikai man visu, laiku neatkarīgi no laika apstākļiem, leca no pusapgrieziena. Pie -12 grādiem, Rīgā pie kojām, vēl pieleca no pusapgrieziena, ievilku dažu kursa biedru mašīnas. Nākošā dienā Ventspilī kaput, vairs negrib lekt. No sākuma vēl neatapos kas pa lietu, iekāpju un vīlējot pielaižu - braucu un tad tikai aizdomājos, pirmā doma, ka kvēlsveces neuzsildīju. Tagad nav nozīmes - silts, auksts, drusku pastāvot var vīlēt līdz burbuļodams pielec.


Vakar bija pieskrējis viens čoms pie manis ar AFN B5, teica, ka vispār nav varējis vairs pielaist, aizvilcis uz servisu tur nokasījuši ledu no bākas ventilācijas un aizgājis. Paveru savam vāku skatos, tur vispār liels ledus klucis uzsalis virsū. Dīvaini jau tas, ka man leca ar visu aizsalušo ventilāciju, kkur gaisu tātad atrod Ievietotais attēls Nokasot ledus kluci bez izmaiņām

P.S. Man tie apgriezieni lēkā ļoti minimāli, nebūtu uzreiz pēc atvilkšanas izkāpis no mašīnas, nebūtu pamanījis. Dzirdēju, ka motora apgriezieni pēc skaņas kkādi dīvaini - paskatos uz tahiņu, bultiņa nedaudz staigā, pēc brītiņa viss ok.

Šo rakstu rediģēja Oss: 11 February 2012 - 22:47

Tā vien liekas ka te frāze "sēdinājums" ir tas pats kas žīdiem "Sieg Heil". Pofig, 1cm vai 10cm, momentā nekur nevar izbraukt, visur ķerās, visam pisec. © mdz


#37 Jesus

Jesus
  • Lietotājs
  • 83 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta

Pievienots 11 February 2012 - 22:52

Sakarā ar tiem rpm, lēkā pavisam nedaudz. Ar dirsu jūt, un ja ieskatās tahometrā, var pamanīt.

#38 Oss

Oss
  • Lietotājs
  • 762 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera, Ventspils
  • Intereses:uzbūvēt, ne nopirkt

Pievienots 11 February 2012 - 23:07

Tad simptomi +/- vienādi. Varam samesties un iet pie zīlnieces, lai noņem lāstu Ievietotais attēls

Šo rakstu rediģēja Oss: 11 February 2012 - 23:07

Tā vien liekas ka te frāze "sēdinājums" ir tas pats kas žīdiem "Sieg Heil". Pofig, 1cm vai 10cm, momentā nekur nevar izbraukt, visur ķerās, visam pisec. © mdz


#39 andzha

andzha
  • Moderators
  • 6772 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 12 February 2012 - 08:00

Mans B5 '98 1.9 AHU nelec remdens. Visu vasaru ja ārā t. virs 15 grādi un motors nav uzsilis - startējot jāzāģē sekundes 5-10. Neviena uzsitiena zāģēšanas laikā, un tad pēkšņi pielec, bez spārdīšanās. Izšauj pelēku dūmu mākoni, nosmird pēc pussadegušas degvielas. Pēc noslāpēšanas - lec. -25grādos spārdīdamies, bet lec. Uzsilis motors - lec. Ja es tagad, ziemā, aizbraucu 500m līdz veikalam, tad ejot ārā pēc 10 min - jāzāģē. Tagad tās ir kkādas 6-8 sekundes. *Aizdedze 1 grādu par agru. *Ir caurspīdīga trubiņa uzlikta, nedaudz burbulīšu parādās. Nedrīkst būt nemaz? *Jonix tūnēja starta dozu. Nepalīdz.

Mainīšu tosola t. devēju, mauzms - dīvains gļuks.

Tukšgaitas apgriezieni nedaudz lēkā nu jau nedēļu. Kkāda aritmija... Epizodiski parādās nu jau 5 gadus. Šoreiz ir ilgāk.

Līdzīgi simptomi ar Oss B5 vai tomēr ne?

isti labi nav, ja tev bija sasalusi bakas ventilacija un sarava gaisu gar kadu savilceju, kas tgd daras filtra- tas ir pilns? Btw, deveju labak ir parbaudit neka mainit

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI


#40 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 12 February 2012 - 11:10

Mans B5 '98 1.9 AHU nelec remdens. Visu vasaru ja ārā t. virs 15 grādi un motors nav uzsilis - startējot jāzāģē sekundes 5-10. Neviena uzsitiena zāģēšanas laikā, un tad pēkšņi pielec, bez spārdīšanās. Izšauj pelēku dūmu mākoni, nosmird pēc pussadegušas degvielas. Pēc noslāpēšanas - lec. -25grādos spārdīdamies, bet lec. Uzsilis motors - lec. Ja es tagad, ziemā, aizbraucu 500m līdz veikalam, tad ejot ārā pēc 10 min - jāzāģē. Tagad tās ir kkādas 6-8 sekundes. *Aizdedze 1 grādu par agru. *Ir caurspīdīga trubiņa uzlikta, nedaudz burbulīšu parādās. Nedrīkst būt nemaz? *Jonix tūnēja starta dozu. Nepalīdz.

Mainīšu tosola t. devēju, mauzms - dīvains gļuks.

Tukšgaitas apgriezieni nedaudz lēkā nu jau nedēļu. Kkāda aritmija... Epizodiski parādās nu jau 5 gadus. Šoreiz ir ilgāk.

Līdzīgi simptomi ar Oss B5 vai tomēr ne?



Cik reizes es to varu stāstīt. kaut vai 15x to starta dozu var tūnēt. ja būs nepareizi saregulēts mehānisms - motors, ar kompi Tu nekā neizdarīsi.
Sāksim jau ar to, ka 5 gadus tev lēkā apgriezieni - tas NAV NORMĀLI>

Šo rakstu rediģēja Kaross: 12 February 2012 - 11:11

Audi 100 quattro 2,5 TDI; Audi A6 quattro 2,5TDI V6
Auto elektronika, Diagnostika, Regulēšana, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta darbi.

#41 Oss

Oss
  • Lietotājs
  • 762 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera, Ventspils
  • Intereses:uzbūvēt, ne nopirkt

Pievienots 12 February 2012 - 12:13

isti labi nav, ja tev bija sasalusi bakas ventilacija un sarava gaisu gar kadu savilceju, kas tgd daras filtra- tas ir pilns? Btw, deveju labak ir parbaudit neka mainit

Protams, ka nē, kkur diezgan rauj iekšā gaisu. Pie bākas apskatījos visas trubas stinrgas un sausas. Pa mašīnas apakšu jau gāja laikam plastmasas trubas bez nekādiem savienojumiem? Šas aizlidošu nopirkšu degvielas trubu ar kuru nomainīt savienojumus un pareizā izmēra hamutus, tad jāmaina viss pa kārtu Ievietotais attēls

Tā vien liekas ka te frāze "sēdinājums" ir tas pats kas žīdiem "Sieg Heil". Pofig, 1cm vai 10cm, momentā nekur nevar izbraukt, visur ķerās, visam pisec. © mdz


#42 Oss

Oss
  • Lietotājs
  • 762 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera, Ventspils
  • Intereses:uzbūvēt, ne nopirkt

Pievienots 12 February 2012 - 18:00

Uz aci viss ok, bet patiesībā pienākošā degvielas truba bija normāls duršlaks. Abas savienojuma vietas motortelpā sakaltušas un novilkt neiespējami, trubu no savienojuma neattaisot stock hamutu, varēja izraut pieliekot minimālu spēku. Vēl viena truba, kas no smidzinātāja aizgāja uz sūkni bija sakaltusi un sasprēgājusi, viss audums piesūcies ar soļķi. Šos defektus novēršot pazuda motoram apgriezienu lēkāšana un tagad stundu nostāvējis arī pieleca kā būtu jālec. Jācer, ka kkur vēl nav kāda noplūde un beidzot viss būs ok.

Tā vien liekas ka te frāze "sēdinājums" ir tas pats kas žīdiem "Sieg Heil". Pofig, 1cm vai 10cm, momentā nekur nevar izbraukt, visur ķerās, visam pisec. © mdz


#43 kassis

kassis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 13 February 2012 - 17:52

sveiki kungi
Jūsu forumā esmu jauniņais. lasu ka Jums arī ir ķibeles ar dīzeļiem .
Tad varu palielīties arī es. braucu ar A4 1,9 AFN mana problēma ir tāda kad bija lielie mīnusi nevarēja pielaist konstatēju ka visas kvelsveces izbeigušas- nomainīju, bet ar to nekas nebija līdzēts. lai pielaistu ilgi bija jāstartē tad burbuļodams pielec. vienu dien startējot vispār pat neuzsit tad nolēmu ka varētu mēģināt ievilkt pavilka kadus 300m bet bez dzīvības pazīmēm. pēc valkāšanas mēģināju palaist ar starteri pieleca uz pus apgriezienu. tagad kad paliek siltāks apmēram -4grados var pielaist no pus apgrieziena. ja aukstaks tad nelec. jautajums vai pielekšana nevarētu būt saistīta ar kautkādu temp. dačiku kas dod nepareizu signalu ?

#44 fimbars

fimbars
  • Lietotājs
  • 1550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Grobiņa

Pievienots 13 February 2012 - 17:57

Sveces pec nomainas ari reali silda?

#45 kassis

kassis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 13 February 2012 - 18:21

Sveces pec nomainas ari reali silda?

silda tika pārbaudits

#46 andzha

andzha
  • Moderators
  • 6772 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 13 February 2012 - 18:33

sveces šancē vai tik pienāk strāva?

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI


#47 Jesus

Jesus
  • Lietotājs
  • 83 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta

Pievienots 13 February 2012 - 19:06

Nu, man pirms 2 gadi tosola zonde noklājās un karsēja sveces vasaras vidū. Kāpēc lai ziemas vidū "neuzskatīt", ka ir baigā svelme. Izrauj tai zondei vadu uzmanīgi, un startē, kad ārā tā pavēsāks...

#48 andzha

andzha
  • Moderators
  • 6772 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 13 February 2012 - 19:22

oh jesus, pie kompīša piemest un pārbaudīt datčiku būtu daudz foršāk

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI


#49 fimbars

fimbars
  • Lietotājs
  • 1550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Grobiņa

Pievienots 13 February 2012 - 19:37

Man jau ar ta liekas.:crazy:

#50 Jesus

Jesus
  • Lietotājs
  • 83 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta

Pievienots 13 February 2012 - 20:20

Nē-nu, jā-nu :)

#51 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 5665 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Visa veida vadības bloki

Pievienots 13 February 2012 - 20:31

kaut vai ar testeri pavisam aukstam pretestību pamērīt :crazy:

usbr2.png

Audi, VW, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | DIAGNOSTIKA | PANEĻI | IMMO OFF
APRAKSTS | PRIVĀTĀ ZIŅA

Labāk zvanīt (+371) 2-9861-891


#52 Oss

Oss
  • Lietotājs
  • 762 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera, Ventspils
  • Intereses:uzbūvēt, ne nopirkt

Pievienots 17 February 2012 - 02:55

Pieveikti 500+ km un viss ok Ievietotais attēls Mans ieteikums pārbaudiet saviem vecajiem kaujas tankiem trubas, lai nav negaidīti pārsteigumi.


Ir arī divas problēmas:
- pielaižot aukstu motoru uz dažām sekundēm kāds no cilindriem streiko. Pieņemu, ka kāda no sveču pīpītēm ir nokalpojusi pavisam. Vizuāli diezgan bēdīgas bija - pussadrupušas utt. Neticu, ka pēkšņi kāda no svecēm nobeidzās.

- siltam motoram brīvgaitā apgriezieni turas ap ~900 un nedaudz staigā un pēc brītiņa nokrīt biki virs 800 un viss vienmērīgi. Šo pamanīju kad biju jau Rīgā, varbūt tā jau bija, līdz šim nepētīju to tahometra bultiņu tik sīki. Hvz vai tā drīkst būt vai nedrīkst

Tā vien liekas ka te frāze "sēdinājums" ir tas pats kas žīdiem "Sieg Heil". Pofig, 1cm vai 10cm, momentā nekur nevar izbraukt, visur ķerās, visam pisec. © mdz


#53 Jesus

Jesus
  • Lietotājs
  • 83 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta

Pievienots 17 February 2012 - 17:25

Man liekas, ka silts motors uzreiz tur savus 850 rpm. Aukstam paceļ uz 9xx. Bet varbūt man tikai tā liekas...




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)