Pālekt uz saturu


Foto

Automātiskā ātrumkārba


  • Please log in to reply
352 atbildes uz šo tēmu

#31 waarna

waarna
  • Lietotājs
  • 509 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 16 October 2014 - 19:18

Esmu mēģinājis. Labi uzlido autiņš, 1500rmp mierīgi notur. Cik labi/slikti nezinu.

Bet pieņemsim youtube tais pašos testdrive bieži redzu tāda veida startēšanu. Savādāk autiņš ir pilnīgs mironis :D


S4 V8.

Ziema nāk.


#32 lobzix

lobzix
  • Moderators
  • 928 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:audi c3 automatic >> manual

Pievienots 16 October 2014 - 19:26

Agrāk vai vēlāk tā kārba nomirs. Tur ir tik daudz dilstošas daļas, ka savādāk nevar būt.

Paskaties youtubē hidrotransformātora darbības principu un sapratīsi, ka labāk tā nedarīt... Tas ir tas pats kā pie neizspiesta sajūga dot gāzi un turēt bremzes pedāli nospiestu.


audi c3 1988 2.0 lVW golf VII 2014 1.4 l<p>chrysler voyager 2005 "1.6 d"
Peugeot 206.

#33 zelts

zelts
  • Lietotājs
  • 25 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ropaži

Pievienots 28 October 2014 - 10:54

jautājums kādu eļļu un marku vislābāk pat linku iedodiet< liet eļļu kārbai automāts tiptronic 5 ātrumu quattro a6 c5


A6 C5 V6 2,5 TDI QUATTRO

#34 Dj_atoms

Dj_atoms
  • Lietotājs
  • 1206 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rix-Liepāja
  • Intereses:veci V.A.G
    un meitenes :D

Pievienots 03 November 2014 - 10:22

Necepšu jaunu topiku, bet ceru ka te kāds varēs kaut ko ieteikt....

Lieta tāda ka mierīgi braucot audi iet ļoti "līgani", pārslēdzas smuki un tā, bet kad nospiež "kick down" tad brīžiem nepārslēdzas un paliek praktiski pie redline. It īpaši kad pa šoseju braucot kāds jāapdzen, spiežam kick down, pārslēdzas zemāk un nekas nenotiek, nedaudz palaižam vaļā gāzes pedāli un tad saslēdzas... Kādi ieteikumi?

P.s auto ir Audi A6 C5 2000gada 2.4q

Volvo V70 II 2003.gads 2.4D5+Jonixchip  :good:

Audi coupe quattro 1986.gads bez dzinēja ...In progress...
Audi coupe 1985. gads 1.8 +LPG
VW GOlf Mk1 GTI Berg-cup 1983.gads 1.8PG G60 156HP ...In progress...
BMW E30 1989.gads M20B25+chip ~170hp ,(for fun ģimenes drift projekts)


#35 a6quattro

a6quattro
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 November 2014 - 21:24

Sveiki. Šodien uzradās manam C5 tiptronic kaut kāds gļuks un nevaru saprast cik tas ir nopietni. Līdz šim visi ātrumi slēdzās ideāli, nekādi rāvieni utt. Šodien vienā brīdī uzsākot kustību, ieliekot draivā bija jūtams tāds kā sitiens. Pēc tam mēģināju vēl dažas reizes lai saprastu kas par lietu un secināju, ka ja liek no parking uz D, tad sitiens nav, Ja liek no P uz R arī viss labi, bet ja no N liek uz D, tad ir tas sitiens. Vienkārši sajūta ka ieslēdzas ar rāvienu. Braucot viss slēdzas normāli, nekādi rāvieni. Vēl pamanīju ka iedegās arī ESP lampa, kas dega visu laiku. Agrāk tā ieslēdzās periodiski uz ~70-80km/h, kas likās kā normāla parādība. Nevaru saprast cik bīstami ir tagad turpināt braukt un kāds remonts mani sagaida. Varbūt kāds var ko ieteikt? Paldies!



#36 Gasper

Gasper
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Daudz!!!

Pievienots 19 November 2014 - 21:46

000041914140_%23_3_%23_Gasper.jpg

 

Kāds varbūt var pakomentēt šo erroru?


Auto uzlimes un Reklāmas

#37 sentisk

sentisk
  • Lietotājs
  • 283 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis

Pievienots 20 November 2014 - 12:08

http://pic2.fotki.lv/photos2/7/W0004192/...

 

Kāds varbūt var pakomentēt šo erroru?

Vajadzetu būt, ka tev tur ir 5hp19 kārba, kluda rada uz izejosa atruma sensoru g38, vai nu pats sensors vai vadi, nomainit diezgan viegli, bet karteris janem nost un ella janolej, tur bus divi deveji, istais bus no apaksas skatoties uz karbas aizmuguri, skruvejot vala nepazaude starpliku starp deveju un korpusu, savadak lasisanas  zobini nograuzis jauno deveju.



#38 Gasper

Gasper
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Daudz!!!

Pievienots 20 November 2014 - 19:35

Vajadzetu būt, ka tev tur ir 5hp19 kārba, kluda rada uz izejosa atruma sensoru g38, vai nu pats sensors vai vadi, nomainit diezgan viegli, bet karteris janem nost un ella janolej, tur bus divi deveji, istais bus no apaksas skatoties uz karbas aizmuguri, skruvejot vala nepazaude starpliku starp deveju un korpusu, savadak lasisanas  zobini nograuzis jauno deveju.

Un dēļa tā varētu ieslēgties avārijas režīms?

Jo ir viens atrums un maks pie 3000rpm ir ap 70km/h!!!


Auto uzlimes un Reklāmas

#39 sentisk

sentisk
  • Lietotājs
  • 283 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis

Pievienots 20 November 2014 - 22:05

Un dēļa tā varētu ieslēgties avārijas režīms?

Jo ir viens atrums un maks pie 3000rpm ir ap 70km/h!!!

Ja protams, ar to pieteik!



#40 Gasper

Gasper
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Daudz!!!

Pievienots 20 November 2014 - 23:20

Ok paldies.


Auto uzlimes un Reklāmas

#41 stitch

stitch
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 18 December 2014 - 16:18

Sveiki,

 

Varbūt kāds var izlīdzēt ar padomu vai pieredzī?

 

Manā īpašumā ir A4 8K 2008 gada modelis ar 3.0tdi(239zs) quattro ar autoātisko ātrumkārbu.

 

Problēma ar kārbu sekojoša - laiku pa laikam(nu jau 1-6 reizes nedēļa) kārba sāk uzvesties jocīgi, t.i. jebkurā no režīmiem D, S vai +/- primos trīs ātrumus pārslēdz vai ļauj pārslēgt tikai pie salīdzinoši augstākiem apgriezieniem kā parasti tas notiek D režimā vai ir pieļaujams +/- režīmā. Sitienu nav, bet ir ļoti kaitinoša tā bremzēšana ar ātrumiem slēgāšanās kā S režīmā. Tajā pašā momentā dzinējam apgriezieni tukšgaitā palielinās no 600 uz 800 un noslāpējot dzinēju strādā k-kāds ventilators k-ko dzesē un ir tāda kā pārkarsētu bremžu smaka. Pēc dzinēja restarta pirmā pārslēgšanās ir kā tam jābūt, otrā atkal pie paaugstinātiem apgriezieniem. Pēc kādām 5-15 min viss atgriežas normā.

 

Esmu bijis Moller, Visu atrādījis. Tie džeki neko nezin vai arī vienkārši negrib zināt. Tip, davai mainam kārbu.


Šo rakstu rediģēja stitch: 18 December 2014 - 16:18


#42 Artis.N

Artis.N
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija

Pievienots 30 December 2014 - 17:43

2.5 tdi quattro aak eļļas maiņa izmaksā apmēram 100 euro plus darbs. filtrs ar blīvi 20 euro un eļļa atf4000 1l 8.50euro. kārbā lien 9 litri. 

 

varbūt kāds zin kas var būt ja eļļa tek ara no karbas? blīvi mainīju saļņikus arii mainiju itka neteceja bet tad atkal sāka tecēt



#43 anddiiss

anddiiss
  • Lietotājs
  • 160 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kolhozs
  • Intereses:Inženierija

Pievienots 31 December 2014 - 18:45

A4 B6 tiptronic kārbai gals klāt, ja tā pasākusi ar cirtienu iemest otrajā ātrumā, bet tikai un vienīgi no augstākiem robiem, uz augšu tajā pašā laikā ceļ smuki un raiti?

Eļļas maiņa nelīdzēs?


Šo rakstu rediģēja anddiiss: 31 December 2014 - 19:22

Oligarhs ar: Neīsto auto   :D 

Ex:

Audi A6 C6 3.0TDI Q 

Audi A4 B6 2.5TDI Q V6

Audi A4 B5 1.9TDI PD


#44 Artis.N

Artis.N
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija

Pievienots 01 January 2015 - 18:20

 

A4 B6 tiptronic kārbai gals klāt, ja tā pasākusi ar cirtienu iemest otrajā ātrumā, bet tikai un vienīgi no augstākiem robiem, uz augšu tajā pašā laikā ceļ smuki un raiti?

Eļļas maiņa nelīdzēs?

 

kad man eļļas līmenis zems bija tad ari sakās cirtieni no 1 uz 2 atrumu. bet kad nomainiju eļļu pazuda un sledzās labi. bet ja eļļas limenis ir pilns tad maz izredžu ka tas ko mainīs 

 

 



#45 anddiiss

anddiiss
  • Lietotājs
  • 160 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kolhozs
  • Intereses:Inženierija

Pievienots 02 January 2015 - 19:17

kad man eļļas līmenis zems bija tad ari sakās cirtieni no 1 uz 2 atrumu. bet kad nomainiju eļļu pazuda un sledzās labi. bet ja eļļas limenis ir pilns tad maz izredžu ka tas ko mainīs 

 

Kā tad lai to līmeni pārbauda? Ir kaut kādi kritēriji pēc kuriem skatās?

Un cik ādas par remontu noplēstu Recro Cēsīs? Tūkstots ēbreji jau tā kā būtu par salītu, tad vieglāk būtu amputēt kārbu un likt iekšā manuālo.


Šo rakstu rediģēja anddiiss: 02 January 2015 - 19:18

Oligarhs ar: Neīsto auto   :D 

Ex:

Audi A6 C6 3.0TDI Q 

Audi A4 B6 2.5TDI Q V6

Audi A4 B5 1.9TDI PD


#46 Artis.N

Artis.N
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija

Pievienots 03 January 2015 - 17:20

Kā tad lai to līmeni pārbauda? Ir kaut kādi kritēriji pēc kuriem skatās?

Un cik ādas par remontu noplēstu Recro Cēsīs? Tūkstots ēbreji jau tā kā būtu par salītu, tad vieglāk būtu amputēt kārbu un likt iekšā manuālo.

kad mašīna pacelta uz pacelāja iedarbināt motoru un paslēdzelēt ātrumus lai eļļa saplūst kanālos un tad turet draiva un kārbai karteri skrūvi atskrūvet un tur jabut eļļai tik daudz ka gandrīz tek ārā.



#47 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1599 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 January 2015 - 19:31

 

Kā tad lai to līmeni pārbauda? Ir kaut kādi kritēriji pēc kuriem skatās?

Un cik ādas par remontu noplēstu Recro Cēsīs? Tūkstots ēbreji jau tā kā būtu par salītu, tad vieglāk būtu amputēt kārbu un likt iekšā manuālo.

Pēc Tava topika var spriest,ka Aldoni Tu zini. Kur problēma,kāpēc lauzīt galvu,kur nevajag.



#48 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4351 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 03 January 2015 - 20:24

 

Tūkstots ēbreji jau tā kā būtu par salītu, tad vieglāk būtu amputēt kārbu un likt iekšā manuālo.

 

A tu esi paskaitījis, cik maksās pati kārba, sajūga komplekts, pedāļi, kulise, pusasis, manipulācijas ar kompi un vadiem, servisa stundu izmaksas un vēl kaudzīte ar "sīkumiem"? :) Var jau būt, ka sanāk par pāris eirikiem lētāk, bet nu nemaz vieglāk.

kad mašīna pacelta uz pacelāja iedarbināt motoru un paslēdzelēt ātrumus lai eļļa saplūst kanālos un tad turet draiva un kārbai karteri skrūvi atskrūvet un tur jabut eļļai tik daudz ka gandrīz tek ārā.

Svieks a tu simt punkt esi parliecinats ka tava procedura ira pareiza


Šo rakstu rediģēja axel182: 03 January 2015 - 20:24

Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#49 sentisk

sentisk
  • Lietotājs
  • 283 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis

Pievienots 03 January 2015 - 20:36

Kā tad lai to līmeni pārbauda? Ir kaut kādi kritēriji pēc kuriem skatās?

Un cik ādas par remontu noplēstu Recro Cēsīs? Tūkstots ēbreji jau tā kā būtu par salītu, tad vieglāk būtu amputēt kārbu un likt iekšā manuālo.

Nu bāc, tu jau domā par kārbas maiņu, pat nezinot, kas tai kārbai ir! Saprotu, ka tev tas sitiens paradijas, pec slidināšanās pa ledu? Pēc tā pati kārba nav sākusi slēgties asāk? Tātad sāc ar diagnostiku, tālāk, tev tur bija aizdomas, ka trumulim norauta augša, to var pārbaudīt, paskatoties eļļu, tur jābūt alumīnija skaidām, vēl labāk noraut karteri, tad jābūt trumuļa gabaliem, personīgi es domāju, šitais ir garām, tad nebūtu sitiens tikai pārslēdzoties uz leju, mana versija izdilis spiediena vārsts vai spiediena solenoīds, kas ir zf kārbām problēma gan 5hp19 gan 5hp24. 


A tu esi paskaitījis, cik maksās pati kārba, sajūga komplekts, pedāļi, kulise, pusasis, manipulācijas ar kompi un vadiem, servisa stundu izmaksas un vēl kaudzīte ar "sīkumiem"? :) Var jau būt, ka sanāk par pāris eirikiem lētāk, bet nu nemaz vieglāk.

Svieks a tu simt punkt esi parliecinats ka tava procedura ira pareiza

es toc esmu parliecināts, ka tā procedūra nav pareiza :D



#50 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 January 2015 - 20:46

kad mašīna pacelta uz pacelāja iedarbināt motoru un paslēdzelēt ātrumus lai eļļa saplūst kanālos un tad turet draiva un kārbai karteri skrūvi atskrūvet un tur jabut eļļai tik daudz ka gandrīz tek ārā.

Galvenais ir ielikt draivā   :D


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#51 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4351 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 03 January 2015 - 20:49

Pacelajs nava svarigs var vnk uzbraukt uz bedres tad ielikt draiva un kapt ara raut vala korki

 

aa un karterim jaskruve apakseja skruve valla ja tur tek ara tad ira labi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:D :D :D


Šo rakstu rediģēja axel182: 03 January 2015 - 20:50

Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#52 EM 95

EM 95
  • Lietotājs
  • 105 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Krustkalni

Pievienots 03 January 2015 - 22:11

vw t4 AT tā arī dara, kad bauda līmeni!

servisā!



#53 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1599 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 January 2015 - 22:34

pēc manuāļa pietiek ,ka motors rūc. Pa robiem parasti izgāzē ,kad eļļu maina.



#54 Artis.N

Artis.N
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija

Pievienots 06 January 2015 - 18:19

Pacelajs nava svarigs var vnk uzbraukt uz bedres tad ielikt draiva un kapt ara raut vala korki

 

aa un karterim jaskruve apakseja skruve valla ja tur tek ara tad ira labi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jaa var uz bedres tikaj kadam ir japaliek masina lai bremzes turētu  . 


Šo rakstu rediģēja Artis.N: 06 January 2015 - 18:21


#55 shadooww

shadooww
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 21 January 2015 - 10:39

Sveiki.

Vēlējs pajautāt vai no 1.8 20V 1997.gada automātiskās kārbas.der kāda cita gada kārba?

Nevaru internetā nekur atrast 1.8. benzīns automātisko kārbu. ;)



#56 Martinns

Martinns
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Priekule

Pievienots 31 October 2015 - 11:49

Seviki ir problēma un nezinu kas ir pie vainas.

braucu ar savu Audi A6C5 2.5tdi automātu apstājos ceļa malā un vairs neiet uz priekšu visi ātrumi kā neitrālā,

ar evakuatoru nogādāju mājās,un šodien iekāpju ieslēdzu D un auto sāk iet bet ar raustīšanos kamēr iekustās ātrāk

tādiem sitieniem.

kas ir pie vainas?eļļas līmenis nav? vai kas lūdzu palīdziet



#57 warheadox

warheadox
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RĪGA

Pievienots 13 November 2015 - 10:18

Sveiki, jautājums par Audi A4 2006, 2.0 TDI, automātiskās kārbas ēļļas maiņu. Esmu lasījis, ka mainot eļļu jāmaina arī filtrs, bet servisā man saka ka konkrēti šim modelim filtru nemaina. Esot kaut kāds iekšējais filtrs, bet to nemaz neesot vajadzība mainīt un lai to nomainītu ir jāņem visa kārba ārā. Esot tikai eļļa jāmaina. Kāds var man šo apstiprināt? Vai izstāstīt sīkāk? Paldies jau iepriekš.


AUDI A4 Avant 2006 2.0TDI 140hp / Powered By Problems

AUDI A4, 2002, 3.0, 220hp, quattro


#58 sentisk

sentisk
  • Lietotājs
  • 283 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis

Pievienots 14 November 2015 - 00:08

Tev jau viss tur ir izstāstīts, tā arī ir, kārba variators!



#59 Miedziņš

Miedziņš
  • Lietotājs
  • 436 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Bauska
  • Intereses:Ceška, fotogrāfija, miegs.

Pievienots 19 December 2015 - 12:29

Jautājums sekojošs;

Audi 100 c4 2.5 AAT ar automātisko kārbu.

Vai liekot kārtīgā slodzē, uzsākot kustību no nulles, pirmajiem diviem ātrumiem ir "jāslīd"? Un kad pārmetas trešajā, tad var just, ka iet slodzē, nekas neslīd. Vai tiešām tā jābūt?

#60 Barda

Barda
  • Lietotājs
  • 311 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 20 December 2015 - 00:22

Lobās vokors.Man jau kārtējo reizi ir problēmas ar tomātu.Lieta tāda kad iespiežu pedāli grida apgrieznie uzkāp augšā uz 2500 ar un ātrums 70km/h un vairs neceļ,kamēr neatlaiž padeli.Braucot eco viss ok.Vai varētu vainu meklēt kāda cita vieta(piem.sūknis) un tomats?
Audi 100c3 2.3 NF-Sold
Audi a4b5 2.5v6 tdi AFB-Sold
Audi a4b6 2.5v6 tdi AKE Q
Audi 80b2 1.3 fwd




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)