Pālekt uz saturu


Foto

Automātiskā ātrumkārba


  • Please log in to reply
352 atbildes uz šo tēmu

#1 Esconte

Esconte
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils

Pievienots 22 October 2011 - 17:30

Audi A6 98g 2.4 automāts
Interesē vai braucot drīks no D(draiva) slēgt N(neitrālajā) un vienkārši ripināt un atkal atpakaļ slēgt? UN cik varētu izmaksāt kārbas eļļas un filtra maiņa servisā

Šo rakstu rediģēja Esconte: 22 October 2011 - 18:01


#2 Girts_A6

Girts_A6
  • Lietotājs
  • 65 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 22 October 2011 - 18:25

par izmaksam man arii intrese ?
bet par to sleksanu nu nez tas loti dargi var iznakt + pat nav ieteicams sezot propkaa parslekt uz N
jo karbai rodas lieks spiediens un neliels sitiens un pec sadiem paris nevajdzigam slegasanam ari dargi izmaksas

P.S manas domas Automats ir domats komfortam un nekas tur nav jaslega braucot ieleic D un izbaudi lidz gala merkim
protams vari TIPTronik prieksrocibas izbaudit bet piemeram mana gadijuma man ir bet neizmantoju jo neredzu tam jegu :D
Audi A6 C5 2,4-LPG

#3 dainiiz

dainiiz
  • Lietotājs
  • 1963 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:.....

Pievienots 22 October 2011 - 19:01

man liekas ka pilniigi nekas traks nenotiek braucot no d ieliekot n un tiesi taa pat kaa N likt ja staavi korkii, kapeec tureet uz bremzu pedaaala?

varbuut ka ir kaadam kaads tehniskaaks izskaidrojums par "spiediens". Teiksim kas var slikts notikt ar mufti vai solenoiidiem vai kaadu citu megaanisko detalu.
Kalnu slēpošanas/ snowboarda inventāra apkope
Inventāra iegāde/ noma
Sporta klubs bērniem- www.sk-asi.lv
Jautājumi PM vai 26192145

#4 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 981 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 22 October 2011 - 19:22

Jo mazāk raustīsiet kārbu, jo ilgāk tā kalpos.

Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#5 Girts_A6

Girts_A6
  • Lietotājs
  • 65 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 22 October 2011 - 19:36

Kā pareizi lietot AT?
Speciālisti iesaka – no rīta ielikt „drive" režīmā un vakarā izņemt! Automātiskās pārnesumkārbas lietošana ir ļoti vienkārša, un lielākoties paši autovadītāji sarežģī sev dzīvi, rīkojoties tā, ir kā viņi joprojām sēdētu auto ar manuālo transmisiju, bez vajadzības pārslēdzot pārnesumus.
* Vai pie krustojumiem pārslēgt uz neitrālo pārnesumu? Labāk ne, jo kārba visu laiku tiek pakļauta spiedienu maiņai. Katrreiz, pārslēdzot no D uz N, strādā vienas un tās pašas disku paketes, kuras jau tāpat ir pietiekami noslogotas.


Nepatīkama lieta, kas biežāk saistīta ar tiem autovadītājiem, kas iepriekš brauca ar mehānisko kārbu – pie krustojuma stāvot, tiek ieslēgts neitrālais pārnesums un pēc tam aizmirst pārslēgt uz D. Iedegas zaļais signāls, vadītājs piespiež gāzi, bet auto nekustas… Vadītājs strauji pārslēdz „drive" un ar lielu sitienu pa kārbu uzsāk braukšanu… 10–20 šādi sitieni, un kārbu var vest uz remontu!






Ekspluatācijas ieteikumi:

Ko apzīmē diapazona izvēles sviras stāvokļa simboli un kam tie domāti?
AĀK darba diapazona izvēles svirai (DIS) ir vairāki stāvokļi, kuriem dots burtu un skaitļu apzīmējums. Šo stāvokļu skaits dažādiem automobīļu modeļiem ir atšķirīgs, bet visiem automobīļiem obligāti ir sviras stāvokļi, ko apzīmē burti «Р», «R» un «N».
Р – parkings. Šajā gadījumā tiek iedarbināta transmisijas bremze, kas notur automašīnu stāvēšanas laikā. Dzinējs darbojas tukšgaitā. Šīs bremzes ir pietikamas līdzenā vietā. Citos gadījumos, sākumā novelciet rokas bremzi un tad ieslēdziet transmisiju - Р. Svirai atrodoties šādā stāvoklī drīkst palaist dzinēju.
R - atpakaļgaita. Tas ir nākamais pēc kārtas sviras stāvoklis. To var ieslēgt tikai pēc pilnīgas auto apstāšanās.
N - neitrāls. Šeit viss skaidrs: griešanās no dzinēja netiek pārsūtīta vadošiem riteņiem un nenobremzēta mašīna var brīvi ripot. Šajā stāvoklī, tāpat kā stāvoklī Р, iespējama dzinēja palaišana. Nav ieteicams ieslēgt neitrālajā, automobīļa kustības laikā. Ja tas tomēr ir noticis, jāatmet gāze un tikai tad, kad apgriezieni ir kritušies, ieslēdziet pārnesumkārbu D pozīcijā.
D - kustība. Stāvoklis braukšanai. Šajā gadījumā tiek nodrošināts optimālais dzinēja darba un automobīļa kustības režīms normālos apstākļos. Automātiskajā režīmā pakāpeniski ieslēdzas visi pārnesumi. Automobīlis uzsāk kustību, sākot ar pirmo pārnesumu. Nepieciešamības gadījumā kustību var sākt režīmā "kik-daun".
S (vai skaitlis 3) - Pazeminātu pārnesumu diapazons. Šāds sviras stāvoklis ir ieteicams uz ceļa ar nelieliem kāpumiem un kritumiem. Augstākais pārnesums šajā gadījumā – trešais. Pirmo pārnesumu var islēgt ar "kik-daun" starpniecību. S stāvoklī bremzēšāna ar dzinēju ir vēl efektīvāka, nekā D stāvoklī.
L (vai skaitlis 2) - Otrais pazeminātu pārnesumu diapazons. To izmanto braukšanai smagos apstākļos, piemēram, kalnos. Šādā stāvoklī ieslēdzas tikai pirmais (lai izkustētos no vietas) un otrais pārnesums. Bremzēšāna ar dzinēju ir vēl efektīvāka, nekā S stāvoklī.

Ja pie ātruma uzņemšanas pārvieto sviru S stāvoklī, un tad atpakaļ L stāvoklī, otrais pārnesums ieslēgsies ātrāk.

1 – kustība tikai ar pirmo pārnesumu. Šis diapazons ļaui maksimāli realizēt režīmu - bremzēšāna ar dzinēju. Ir ieteicams pārvarot stāvus kritumus.
Dažiem automobīļu modeļiem pēdējā pārnesuma izmantošana tiek realizēta ar īpašās «OD» pogas palīdzību. Ja tā atrodas iegremdētā stāvoklī un DIS atrodas «D» stāvoklī, tad pārslēgšanās uz pēdējo pārnesumu ir atļauta. Pretējā gadījumā pēdējā pārnesumā ieslēgšana ir aizliegta. Vadības sistēmas stāvoklis šajā gadījumā tiek atspoguļots ar indikatora «O/D OFF» palīdzību. Ja atļauts izmantot pēdējo pārnesumu tad indikatots nedeg, bet aizlieguma gaījumā iedegas.
Ir jāatzīmē, ka AAK selektora sviru var pārvietot no D uz S vai pat L stāvokli (atbilstoši 3 vai 2) kustības laikā, piemēram, apdzenot. Bet tā, kā tajā brīdī, ieslēdzas pazeminošais pārnesums, pastāv briesmas "pārgriezt" dzinēju. Lai tas nenotiktu, pēc atzīmēm uz spidometra skalas kontrolējiet dotajā pārnesumā pieļaujamo ātrumu. Vai sekoiet iīdz dzinēja apgriezieniem pēc tahometra, ja tāds ir. Dažiem automobīļu modeļiem automātiskai ātrumkārbai ir speciālais režīms W (winter- ziema).
Ieskrējiens. Automātiskajā ātrumkārbā pārnesuma pārsēgšanas brīdis ir atkarīgs no automobīļa ātruma, no dzinēja slodzes, no tā, cik assi Jūs spiežat uz akseleratoru un, protams, no selektora sviras stāvokļa (sviras nosaukums norāda, ka to izmanto AAK darba režīma izvēlei) Kustības laikā, ja Jūs spiežat "gāzi" pamazām, laideni piespiežot akseleratoru, ieslēgsies katrs nākošais (t.i. augstākais) pārnesums, tik līdz dzinējs sasniegs pietiekamus apgriezienus pārejai uz to, pie noteikuma, ka automobīļa ieskrējiens ir līdzens. Taču, ja Jūs spiežāt pedāli assi, tad pārnesumi pārslēgsies nedaudz vēlāk, bet ieskrējiens kļūs intensīvāks. Pēdējo gadu laikā ražotām ātrumkārbām ir ieskrējiena režīma slēdžī: N-normāls (vai Е - ekonomiskais) un S - sporta.



a domātas papildu pogas (slēdži)? Kas ir ziemas režīms?
Vairumam mūsdienu automobīļu, ar automātisko transmisiju, vadības sistēmā jau paredzēti vairāki pārnesumu pārejas vadības varianti. Starp tiem – ekonomiskā, sporta, ziemas u.c.
Ekonomiskā programma. Programma noregulēta, lai nodrošinātu kustību ar minimālo degvielas patēriņu. Automobīļa kustībai šajā gadījumā ir plustošs, mierīgs raksturs.
Sporta programma. Šī programma nodrošina maksimālu dzinēja jaudas izmantošanu. Salīdzinot ar ekonomisko programmu, automobīlis attīsta ievērojami lielāku paātrinājumu.
Lai realizētu ekonomisko vai sporta programmu uz vadības paneļa vai blakus diapozona izvēles svirai atrodas īpaša poga vai slēdzis, kuri atkarībā no auto markas var tikt apzīmēti ar: «POWER», «S», «SPORT», «AUTO», «A/T MODE» un tamlīdzīgi.
Praktiski visu mūsdienu automobīļu elektroniskie vadības bloki ir aprīkoti ar īpašu programmu, kas nodrošina auto izkustēšanos no vietas uz slidena ceļa (ziemas programma). Tās aktivizēšanai tāpat ir paredzēta īpaša vadības poga vai slēdzis, kuriem var būt apzīmējumi «WINTER», «W», «HOLD», «*» un tamlīdzīgi. Programmas darbības gadījuma ir iespējami dažādi AAK darbības algoritmi, bet, kā likums, visos gadījumos izkustēšanās no vietas tiek uzsākta ar otro vai trešo pārnesumu.

Kas ir ''overdraivs'' (overdrive)? Kuram režīmam dot priekšroku pilsētas apstākļos – draivs vai overdraivs?
Оverdrive – amerikāņu autoražotāju terminoloģijā nozīmē augstāko pārnesumu. Parasti tas tiek apzīmēts, kā "OD", D, jeb D apvilkts ar aplīti.
Augstāko pārnesumu ieteicams izmantot vienmērīgai, ekonomiskai braukšanai pa maģistrāli.
Vai drīkst pārslēgt diapazona izvēles sviru braukšanas laikā?
Drīkst, bet ne jebkurā stāvotlī. Kategoriski aizliegts braucot uz priekšu pārvest DIS «Р» un «R» ctāvokļos. Abos šajos stāvokļos sviru var pārvest, tikai auto pilnīgas apstāšanās gadījumā. Šī noteikuma pārkāpšana var novest pie nopietna AĀK lūzuma. Bez tam, nav ieteicams pārvest DIS «N» stāvoklī, jo šajā gddījumā zūd saikne starp riteņiem un dzinēju un strauja bremzēšana var novest pie auto sānslīdes. Bet visos pārējos stāvokļos DIS var mierīgi pārvest. Dažos gadījumos ir pat ieteicams speciāli to darīt. Tā DIS pārvešana no stāvokļa «3» stāvoklī «2» palielinās bremzēšanu ar dzinēju efektivitāti un tamlīdzīgi.

Vai jāpārved diapazona izvēlnes svira stāvoklī "N" apstājoties pie luksofora?
Tam ir nozīme tikai ilgstošas apstāšanās gadījumos.piemēram dzelzsceļa. Citos gadījumos to darīt pat nav ieteicams.
Vai stāvvietā ir jāizmanto stāvvietā rokas bremze, ja diapazona izvēlnes svira atrodas stāvoklī "P"?
Drošai automobīļa fiksācijai stāvvietā uz samērā līdzenas virsmas, pilnīgi pietiek, ja AĀK pārnesuma sviru ieslēgsiet pozīcijā ''P''. Bet, ja automobīlis stāv uz nogāzes, tad rokas bremzes izmantošana ir obligāta. Pie tam, vispirms ir jānovelk rokas bremze un tikai tad jānostāda DIS «Р» stāvoklī. Šajā gadījumā Jūs atbrīvojat AĀK izejas vārpstas bloķēšanas mehānismu no papildus slodzes.



Кā noteikt AĀK pārnesumu daudzumu?
Japāņu automobīļos četru ātrumu AĀK pēc papildus pogas, kas atrodas uz DIS, kuras marķējums ir "OD OFF", vai "Hold". Ja šādas pogas nav, tad, AĀK visdrīzāk ir trīspakāpju.
Eiropas automobīļos trīspakāpju AĀK diapazona izvēles svira tiek marķēta ar simboliem - PRND21. Četrpakāpju – PRND3... Piecpakāpju – PRND4…
Amerikāņu automobīļos par ceturtā (dažkārt piektā) paaugstinātā pārnesuma esamību liecina simbols D aplītī.
Ja ir zināma pieredze, noteikt pārnesumu skaitu var balstoties uz praksi, vērojot tahometra rādītāju automobīļa kustības laikā. Katras pārslēgšanās laikā notiks zināma dzinēja apgriezienu pazemināšanās. Tikai ir jāņem vērā, ka tahometra bultiņa tādā pat veidā reaģē arī uz hidrotransformatora bloķēšanos (tiesa, apgriezienu skaita pazemināšanās šajā gadījumā nebūs tik ievērojama, kā pārnesuma pārslēgšanas brīdī).


Vai drīkst vilkt mašīnu ar AĀK?
Kā vilkt automobīli ar AĀK?
Teorētiski, vilkt auto ar automātisko transmisiju drīkst.Pirmais un galvenais priekšnosacījums-auto dzinējam obligāti ir jābūt iedarbinātam,pretējā gadījumā šādam transportēšanas veidam jāpārvelk krusts.Nākamais,ne mazāk svarīgais moments-pat ja auto ir iedarbināts,transmisijas eļļas šķidrumam ir jābūt līmenī.Tiek uzskatīts,dažu auto lietošanas instrukcijās pat uzzsvērts,vilkt ne tālāk kā aptuveni 40km un ne ātrāk kā 30km/h.Praktiski-ņemot vērā mūsdienu iespējas,prātīgāk būs izmantot evakuatora pakalpojumus.

Jebkurā gadījumā,pirms izlemt vilkt vai nē,sazinieties ar kvalificētu automātisko kārbu meistaru.

Vai pieļaujama piekabes vilkšana ar automobīli, kas aprīkots ar AĀK?
Pieļaujama. Bet jāatceras, ka, jo augstāka slodze, jo vairāk uzkarsīs transmisija,un karbas maksimālajai darba t. Ir robeža. Ja jūs patstāvīgi izmantojat piekabi, apdomājiet papildus radiatora uzstādīšanu AĀK atdzesēšanas sistēmā. Bez tam, ilgstošās piekabes vilkšanas gadījumā, augstākā pārnesuma izmantošana nav vēlama. Labāk to darīt diapazonā «3» vaipat «2».

Vai AĀK ir jāsilda pirms kustības sākuma?
Iesākot kustību, kādu laiku ieteicams izvairīties no dinamiskas braukšanas, kamēr eļļa visos agregātos nav sasniegusi darba temperatūru. Aukstā gadalaikā, pirms uzsākt braukšanu, vēlams nedaudz uzsildīt dzinēju,un līdz ar to arī kārbu.Galu galā,pašam vadītājam arī būs komfortablāk.Jāatzīmē gan ka,transmisijas eļļa pēc savas būtības atļauj kārbu ekspluatēt arī aukstu.

Kas ir kick-down?
Ja kustības laikā līdz galam nospiž droseļvārsta vadības pedāli, tad pārnesumkārbā notiks pārslēgšanās par vienu vai diviem pārnesumiem uz leju. Šo režīmu ieteicams izmantot lai sasniegtu ātrāku paātrinājumu , kas var būt noderīgi, piemēram apdzīšanas laikā. Paaugstinātais pārslēgums šajā gadījumā var notikt tikai dzinējam sasniedzot maksimālos apgriezienus. Atlaižot droseļvārsta vadības pedāli, ātrumkārba pārslēgsies pamata darba režīmā. Jāņem vērā, ka uz slidena ceļa pārnesuma piespiedpazemināšanas laikā vadošie riteņi var sākt buksēt, kas var novest pie sānslīdes.

Kā pareizi uzsākt kustību ar AĀK?
Pirms uzsākt kustību, vienmēr, vispirms jānospiež bremzes pedālis, jāpārved DIS vajadzīgā pozīcijā, nenospiežot droseļvārsta vadības pedāli. Pēc vigla ieslēgšanās var atlaist bremzes pedāli un uzsākt kustību, izmantojot tam droseļvārsta vadības pedāli.


Kas ir Autostick (Steptronic, Tiptronic)?
Tā ir AĀK darbības vadības sistēma, kurā ir paredzēts netikai automātiskais, bet arī pusautomātiskais vadības režīms, pie pusautomātiskā režīma komandu pārnesuma pārslēgšanai dod dzinējs, bet pārslēgšanas kvalitāti nodrošina vadības sistēma. Šī režīma nosaukums var būt atšķirīgs, atkarībā no ražotāja (Autostick, Steptronic, Tiptronic), tas tiek realizēts tikai automobīļos, kam ir AĀK ar elektronisko vadības sistēmu, un arī ne visos. Automobīļos,kas aprīkoti ar šo sistēmu, diapazona izvēles svirai ir īpašs stāvoklis, kurā ieslēdzas "Autostick" režīms. Attiecibā pret šo stāvokli ir divi pretēji, ne fiksējamie DIS stāvokļi. Tiem ir apzīmējumi "+"("Up") un "-"("Dn"), pārslēgšanai atbilstoši uz augstāku vai zemāku pārnesumu. Režīms Autostick ir drīzāk pusautomātisks, nekā rokas režīms, tā kā transmisijas dators nepārstāj kontrolēt autovadītāja darbību, un neļaus tam, piemēram, uzsākt kustību no augstākā pārnesuma, vai izvēlēties pārnesumu tādā veidā, ka dzinēja apgriezieni pārsniegtu pieļaujamos. Citādi, pilnīga mehāniskās transmisijas ilūzija. Pēc autovadītāja izvēles var pāriet uz parasto automātisko vadības režīmu, pārvedot DIS stāvoklī "D".

Kā pārbaudīt ATF līmeni automātiskajā ātrumkārbā?
Lieļākajai daļai automobīļu ATF līmeni ātrumkārbā pārbauda pie iedarbināta dzinēja, novietojot diapazona izvēles sviru stāvoklī "P". Uz šķidrummērītāja (tausta) parasti ir vairākas atzīmes. Indikācija uz tausta var būt dažādos veidos. Pirmais no apakšas atzīmju pāris norāda uz minimālo un maksimālo šķidruma līmeni neiesildītā atrumkārbā. Otrais atzīmju pāris norāda škidruma līmeni iesildītā atrumkārbā. Iespējams arī uzraksts "cold" un "hot" darba šķidruma daudzuma noteikšanai, kā aukstai, tā arī iesildītai AĀK.
Uz Mitsubishi markas automobīļiem, kā arī citu marku automobīļiem, kuros uzstādītas AĀK Mitsubishi, šķidruma līmenis tiek pārbaudīts sviras stāvoklī "N", vienlaikus darbinot dzinēju. Pie tam, neaizmirstiet novilkt rokas bremzi.
Honda markas automobīlos un tās amerikāņu variantā Acura ATF līmenis ātrumkārbā tiek pārbaudīts pēc iesildīšanas (5-15 kilometri atbilstoša noskrējiena) sviras stāvoklī "P". Dzinējs noslāpēts. Precīzāku mērījumu veikšanai visu marku mašīnām ieteicams, uz divām minūtēm iesļēgt dzinēju tukšdaitā pie atbilstoša sviras stāvokļa -"P" vai "N", bet automobīļiem Honda, Acura veikt mērījumus 2 minūtes pēc dzinēja apstāšanās. Tas nepieciešams, lai AĀK darba šķidruma līmenis stabilizētos.

Daudzāmm auto markām (Audi, Volkswagen, Škoda, BMW u.c.) šķidrummērītāja (tausta) vietā pielieto kontroles ''korķi''. Šķidrums tādās ātrumkārbās var tikt ieliets, kā pa speciālu cauruļvadu, tā arī, tieši kontroles caurulē,pie kam līmenis tiek nostādīts pie iedarbināta dzinēja.


Kas notiek AĀK paaugstināta vai pazemināta ATF līmeņa gadījumā?

Ja AĀK darba škidruma līmenis nav pietiekams, tad loģiski ka transmisijā rodas patstāvīgs eļļas ''bads''. Tas savukārt noved pie transmisijas pārkaršanas un pastiprinātas nepareizas eļļošanas.Ja transmisijas eļļas līmenis ir paaugstināts,tad pie noteikuma ka kārbas ventilācija ir normas robežās,liekā eļļa tiks izdzīta tiši caur to.Sliktākā gadījumā ,caur kādu no blīvslēgiem.
Audi A6 C5 2,4-LPG

#6 janchuksss

janchuksss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīgas raj.

Pievienots 23 October 2011 - 01:34

kā skolā teiktu: Sēdies divi.
pielaist var tikai bikses
palaist var metamo neceļos
bet auto var tikai iedarbināt
un vēl pāris neprecīzi izteicieni
bet kopumā ņemot tīri sakarīgs izklāsts ar maziem trūkumiem

#7 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 23 October 2011 - 08:18

drikst darit visu, ko ir iespejams izdarit. Respektīvi, ja ir iespejams kloķi ni D pārslēgt uz N ripojot, tad to drīkst darīt. Ripojot uz priekšu nav iespejams ielikt R (vismaz ja aizsardzibas sistema ir kartibaa tad nevar) tātad to darīt nedrīkst.

Spiediena mainās notiek pie katra pārnesuma pārslēdzoties, tapēc apelēšana pie tā, ka slēdzot uz N ir lieka spiediena maiņa (kas uz visa fona ir varbūt 10 %) ir muļķīgi. Teikt, ka ripojot nav labi slēgt uz N un atpakāl uz D ir kārbas darbības principu vājas pārzināšana.

Runas par to, ka pie luksofora neesot labi likt neitrālajā: tieši tāpat varētu spriedelēt vai ar manuālo kārbu labāk turēt sajūgu izspiestu vai likt neitrālajā. Ja tur sajūgu nospiestu, tad dilst izspiedējgultnis, savukārt ja slēgā no 1 roba uz N, tad dilst disks un sinhronizatori - arī sanāk cik garš tik plats...

Vienvārdsakot nevajag lekt augstāk par savu pakaļu un tēlot gudrāku par rūpnīcas inženieriem. Ja nebūtu ok - tad tas jau būtu paredzēts, un būtu padarīts neiespējams.
A90TQ

#8 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4351 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 07 January 2012 - 11:46

Tāks, paceļam topiku augšā.. :)
Pastāv doma iegādāties A100 C4 ar automātu. Gribētu redzēt viedokļus un pieredzi par šīm kārbām- kas labi, kas slikti u.tt.

P.s tikai netaisam diskusiju automāts vs manuālā! ;)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#9 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3508 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 07 January 2012 - 11:58

noteikti neņem kārbu ar sport pogu. parastā bez pogas ir citas, un daudz labakas konstrukcijas.
A200TQ

#10 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4351 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 07 January 2012 - 12:45

Kaut ko tādu esmu arī dzirdējis.. Okei.. Vēl kādi ieteikumi? Vnk, galīgi nav pieredzes ar AAK. Pērkot, laikam vienīgais var pabraukt un, ja viss slēdzas labi un komfortabli, tad var ņemt..? A100 laikam visas kārbas nāk ar 4iem robiem, ja? Cik ir apgriezieni taho uz 100km/h?
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#11 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3508 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 07 January 2012 - 13:32

nu galvenie raksturojumi ir slēgshanās līganums, un reakcijas laiks uz kloķa manipulacijām. kad ieliek no N uz D vai R saslegšanāi ir jaubūt jau pēc sekundes, vai pat mazāk. ja 2-3 sekundes, tad kaut kas nav labi. apgriezieni uz 100 ir tieši atkarīgi no dzinēja. noteikti ir jāspēj izspolēt ratus uz asvalta. ja pie pilnas droseles no vietas nespolē arii ir slikti. dažiem 100 ir eļas tausts, ja ir, paskaties eļļas krāsu, smaku. bet vairumam ta nav. tik korķis kārbā
A200TQ

#12 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4351 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 07 January 2012 - 13:48

Kādā ziņā atkarīgs no dzinēja? Tieši no kārbas atkarīgs tas ir...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#13 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4566 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 07 January 2012 - 13:52

Kādā ziņā atkarīgs no dzinēja? Tieši no kārbas atkarīgs tas ir...


Vigi, noteikt vins domāja tādā ziņā vai nu (piemēram) njem 1.8 vai 2.8

#14 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3508 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 07 January 2012 - 13:57

nu bet logiski ka 2.0 būs pavisam cita kārba nekā 2.8

bija man paris gadus atpakaļ 100 2.8 ar tomātu, lidoja vnk. ka iespied, tā aiziet. luksoforos neviens negaidija ko tadu no 100. bet nu tad radiators pievīla, karbā aizgaja dzese, tādas neremontē, uzliku citu, un iemainiju to 100 pret 200tq. tapēc visiem C4 iesaku un sev taisju, karbas dzesi partaisīt uz citu radiatoru. izmaksas ir 25ls
A200TQ

#15 Milicis

Milicis
  • Lietotājs
  • 674 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 07 January 2012 - 15:06

Jā, par tām sport pogām arī esmu dzirdējis.. Kad man mainīja eļļu kārbā, arī džeks teica, ka man esošā kārba ir pašvaka priekš tā 2.8 dzinēja. Bet kur tad tieši atšķirība tām kārbām ar un bez sporta pogas? Un kā tur ir ar to dzeses radiatora pārveidi? Tip liek citu? Un kāds ieguvums? Tip nekarsīs tik traki tā kārba kad atvelk, vai arī vairāk tā operācija nepieciešama priekš augstākminētā-kad kārbā aiziet dzese? Vienkārši pašam ir gadījies, kad ilgstošāk pavelk pie luksoforiem līdz redlainam, tad sāk baigi justies tie cirtieni pārslēdzoties :crazy: Laikam jau tiesa ir tam teicienam, ka tomāts nav domāts gonkošanai tik vecam auto.. :crazy:

Šo rakstu rediģēja Milicis: 07 January 2012 - 15:06


#16 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4351 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 07 January 2012 - 15:11

Ā, nu jā... plānojas viennozīmīgi 2.8 motors... :)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#17 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3508 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 07 January 2012 - 15:57

novienojam kārbas trubas no lielā radiatora, pagarinam ar šļaukām, un piekšā pirms radiātoriem pakaram kārbas radiātoru no E39. visam pietiek vietas un funkcionē ideāli. kārba ar pogu ir VW ražojums laikam, bet bez pogas ir ZF. protams nenāktu par sliktu arī VAGu pieslegt, un paskatī kārbas kļūdas.
A200TQ

#18 Girts_A6

Girts_A6
  • Lietotājs
  • 65 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 10 January 2012 - 18:31

Sveiki kads drosvien ir mainijis Savam automatam ellu cik aptuvenu tas prieks ar filtriem un darbu var izmaksat
Auto Audi A6 c5 2.4 AT ? un ja varetu kadu info kura vieta un cik aptuveni

Vai to mierigi var izdarit pats majas garaza (ar auto remontiem esmu uz TU :crazy:)
vienigi automatam gan nesmu nekad mainijis ellu filtru :sarkst:

Šo rakstu rediģēja Girts_A6: 10 January 2012 - 18:31

Audi A6 C5 2,4-LPG

#19 falcka2

falcka2
  • Lietotājs
  • 40 raksti

Pievienots 11 January 2012 - 17:48

Sveiki kads drosvien ir mainijis Savam automatam ellu cik aptuvenu tas prieks ar filtriem un darbu var izmaksat
Auto Audi A6 c5 2.4 AT ? un ja varetu kadu info kura vieta un cik aptuveni

Vai to mierigi var izdarit pats majas garaza (ar auto remontiem esmu uz TU http://www.audi-style.lv/forum/public/st...)
vienigi automatam gan nesmu nekad mainijis ellu filtru http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

vakar samainiju 2003.gada A6 2.5tdi automatam eļļu šajā vietā http://www.recro.eu/lv/
samaksāju 75ls. laiks apmeram 40min.

#20 Girts_A6

Girts_A6
  • Lietotājs
  • 65 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 11 January 2012 - 19:40

Paldies par infu
Audi A6 C5 2,4-LPG

#21 Jasmiinzieds

Jasmiinzieds
  • Lietotājs
  • 90 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Dzīvesvieta:Vidzemes vidus

Pievienots 04 April 2013 - 12:08

Paceļot tēmu un izmantojot savas sievišķās tiesības nepārzināt lietas, kas saistītas ar auto, vēlos lūgt kopsavilkumu :angel: :

Var vai nevar tad braucot pārslēgt no D uz N? Man piemīt šāds netikums, kuram nereti līdzi nāk aizmiršana, ka ielikts N, kad uzsāku braukšanu. Tas pilnīgi noteikti nenāk par labu autiņam, vai ne?


A6C5 2.5TDI quattro '02 - powered by Hi-Line

A4B5 1.9TDI quattro `98

Braukšana pa Latvijas ceļiem nopietni kaitē manam auto un manai nervu sistēmai!

 

 


#22 Gazi

Gazi
  • Lietotājs
  • 428 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 21 April 2013 - 19:27

ja ir problēma ar aizmiršanu ielikt D pie krusta, tad neliec neitrālajā. nu nav tas vajadzīgs, kā jau rakstīja, automāts ir lai aizmirstu par štepselēšanos. pie mājā, darba utml vietām ieliec D režīmā un viss. tālāk to kloķi aiztiec tikai pie izkāpšanas no auto. neredzu jēgu likt N režīmā, jo bremžu pedāli turēt piespiestu nav nemaz tik grūti.. :)


ziemas vairs nebūs, es nopirku quattro..
Audi S8 4.2 quattro LPG

#23 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2337 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 21 April 2013 - 19:57

Sveiki kads drosvien ir mainijis Savam automatam ellu cik aptuvenu tas prieks ar filtriem un darbu var izmaksat
Auto Audi A6 c5 2.4 AT ? un ja varetu kadu info kura vieta un cik aptuveni

Vai to mierigi var izdarit pats majas garaza (ar auto remontiem esmu uz TU http://www.audi-style.lv/forum/public/st...)
vienigi automatam gan nesmu nekad mainijis ellu filtru http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Mainiju motorā (sintētika) un kārbā eļļu, kopā ar filtriem un blīvi kaut kas ap 120ls, laiks gandrīz divas stundas paprasijās...

 

Oi, galīgi vecs ieraksts izrādās...



Paceļot tēmu un izmantojot savas sievišķās tiesības nepārzināt lietas, kas saistītas ar auto, vēlos lūgt kopsavilkumu :angel: :

Var vai nevar tad braucot pārslēgt no D uz N? Man piemīt šāds netikums, kuram nereti līdzi nāk aizmiršana, ka ielikts N, kad uzsāku braukšanu. Tas pilnīgi noteikti nenāk par labu autiņam, vai ne?

šajā pašā lapā, 5. raksts būs atbilde uz Tavu jautājumu...


Šo rakstu rediģēja Madars: 21 April 2013 - 19:47

Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#24 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9416 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 21 April 2013 - 20:24

Gudrie automātprāti- kā pārbaudīt eļļas līmeni kārbai ar kodu DMX? šāds dzelzsgabals tika uzstādīts B5 passatos un A4, kā arī iekš A6 C5. Apakšā kārbas karterī ir eļļas izlaišanas skrūve, augšā no motortelpas saskatāma trubiņa ar korķi (pagaidām neesmu mēģinājis tik tālu iebāzt rokas)


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#25 Zhuliks

Zhuliks
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 18 June 2013 - 10:09

Sveiki! man ir b4 2.0 E 85kw motors un automats(4 atrumu) karba parsledzas ar sitienu bija doma parmest manuali,bet painteresejos ka neesot tas tik vnk tad tu saaku meklet citu karbu,bet rodas jautajums man meklet tadu pasu karbu ka man stav virsu vai man deres ari no 2.0 ar 75kw(tas ka piemers)  varbut kads vairak zinoš var man palidzet? Paldies jau iepriekš

 

Cik noprotu manas karbas kods ir CBT man piedava CFX no tada paša motora man viņa derēs?


Šo rakstu rediģēja Zhuliks: 18 June 2013 - 14:16


#26 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2337 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 01 October 2014 - 22:36

Diezgan interesants skatāmmateriāls:


Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#27 Milicis

Milicis
  • Lietotājs
  • 674 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 01 October 2014 - 23:23

Jā,labs video. Bet nu jau brīnums,ka rūpnīcas to dara ar peļņas nolūku..



#28 sentisk

sentisk
  • Lietotājs
  • 285 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis

Pievienots 02 October 2014 - 16:14

Viena no primitivakajam karbam, visi mazie knifi, kapec nodeg karba un, kas ir obligati jamaina, vispar netika paraditi, isak sakot- laba reklama tam servisam, kur taisija!



#29 delveris

delveris
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 13 October 2014 - 22:24

Negribu cept jaunu topiku, tapē iemetīšu savu jautājumu šajā.. :roll:

Vai tas ir normāli, ka autiņš, atlaižot gāzes pedāli, jūtami sāk bremzēt, samazināt ātrumu. Nu sajūta līdzīga, kā ar manuālo, kad ieliek mazākos robos. Ir braukts ar citiem automātvāģiem - opel, saab, mb.. Un nevienam nekas tāds nebija. Pirms krustojuma atlad pedāli un smuki pieripo. Šo ripināt sanāk ļoti maz.. Tā tāda specifika Audi automātkārbām? (A6 C4). Un vēl tāda lieta, ka braucot, indikatora rādījums par ātrumkloķa sviras stāvokli - PRND.. panelī mēdz gan izdzist, gan mētāties - braucu un skatos, šis mirgo: NDNDNDND.. :o
Kautkur ''zaļais'' varbūt vados iemeties? :/



#30 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5214 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 16 October 2014 - 19:14

Radās interesants jautājums- vai ar automātu var štartēt pie lielim apgriezieniem? tipa nospiesta bremzē- mazliet gāze 1/3 pedāļa un tad laižam bremzi vaļā, varbūt elektronika neļauj neesmu mēģinājis, bet tā neko nevar salauzt?


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)