Pālekt uz saturu


Foto

8 sekundes jākurbulē, ja ārā virs +10 grādi


  • Please log in to reply
38 atbildes uz šo tēmu

#1 Jesus

Jesus
  • Lietotājs
  • 84 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta

Pievienots 06 October 2011 - 07:11

A4 1998 1.9 TDi AHU (66kw)

Ja tosola temp. ir virs 15 grādi~
ja audis ir nostāvējis vismaz 3-4 stundas, tad motors jāgriež 8 sekundes līdz piešķiļas izmetot dūmu mākoni.

Biju atvienojis T zondi - pielec uzreiz.

Vakar nomainīju to zondi. Šodien progresa nav :sick:

Pirmā kurbulēšana šodien ar jauno zondi (negriezu līdz pielekšanai)



Atvienoju zondi un -


Šo rakstu rediģēja Jesus: 10 June 2012 - 10:32


#2 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1334 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 06 October 2011 - 08:34

bet ja pamējgina atštepselēt temp devēju,arī nelec atbilstošajās temperatūrās,kautkā izklausās ka nelec tad kad ir relatīvi auksts,bet vadības bloks vēl kvēlsveces neieslēdz..........pirmais kas nāk prātā spiediens cilindros pa maz........tas tik minējums neesmu dīzelists
20VT typ85 quattro,kapeikdrāžamais-A4 b5 1,9tdi guattro.......nekas nav tik skumji kā sastrēgumā klausīties dīzeļa tarkšķošajās skaņās

#3 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 7499 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:TDI

Pievienots 06 October 2011 - 18:16

jānoregulē sūknis pie normāliem, saprotošiem darboņiem.

Audi S8 Limousine quattro 4.2 340hp  vnz MAIRISSS

Audi 90 typ85 quattro 2.2 20v turbo 400hp-6.7hp=393.3hp powered byVEMS  vnz SP-2

VAG elektrība no A-Z

TDI diagnostika un pilns remonts

Kautkur šķūnī Audi 90 typ85 quattro 2.5TDI 200hp+ powered by Jonix  vnz VZ-63


#4 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 5780 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 06 October 2011 - 18:54

100% Piekrītu Mairim. Maz citu iespēju. Vēl pasaki, ka aizdedzi ar indikatoru regulēja :crazy:

usbr2.png

Audi, VW, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | DIAGNOSTIKA | PANEĻI | IMMO OFF


Labāk zvanīt (+371) 2-9861-891 (9:00-19:00)


Seko Chiptuning jaunumiem: Facebook.com/Remap.lv


#5 Jesus

Jesus
  • Lietotājs
  • 84 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta

Pievienots 06 October 2011 - 21:30

Tās konstantās 5-6 sekundes griezu arī šovakar (visu dienu nebija braukts) , kad ārā bija +15. Kā jau augstāk rakstīju, ziemā un pavasarī, kad temp ir zem +10 grādi, lec stabili vienādi pēc ~5 apgriezieniem. Vai nepareiza aizdedze var šādus brīnumus taisīt? Vai tas ir tosola t devējs? (nomainīts pirms gada~)

#6 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 5780 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 06 October 2011 - 21:31

Abi divi var, tomēr šoreiz izskatās pēc aizdedzes. Precīzāk var pateikt pieslēdzot kompi.

usbr2.png

Audi, VW, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | DIAGNOSTIKA | PANEĻI | IMMO OFF


Labāk zvanīt (+371) 2-9861-891 (9:00-19:00)


Seko Chiptuning jaunumiem: Facebook.com/Remap.lv


#7 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 October 2011 - 22:07

vēl jau starteris arī var būt pasūdīgs.

#8 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 7499 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:TDI

Pievienots 06 October 2011 - 22:15

1.9TDi starteris nevar tik būtiski ietekmēt šādā laikā, lai būtu jāgriež TIK ilgi.
Tas motors lec labi arī ar pavēlāku iesm. momentu, ar kādu R5 piemēram būtu jāstrīķē minūti.
Šajā gadījumā vienkārši vairāki faktori sasummē to nelekšanu, viens - pats galvenais ir moments, otrs ir padilums.

Audi S8 Limousine quattro 4.2 340hp  vnz MAIRISSS

Audi 90 typ85 quattro 2.2 20v turbo 400hp-6.7hp=393.3hp powered byVEMS  vnz SP-2

VAG elektrība no A-Z

TDI diagnostika un pilns remonts

Kautkur šķūnī Audi 90 typ85 quattro 2.5TDI 200hp+ powered by Jonix  vnz VZ-63


#9 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 5780 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 06 October 2011 - 22:33

vēl jau starteris arī var būt pasūdīgs.

ne jau aukstam motoram, ja nu vienīgi komplektā ar dīvaini nobeigušos T devēju

usbr2.png

Audi, VW, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | DIAGNOSTIKA | PANEĻI | IMMO OFF


Labāk zvanīt (+371) 2-9861-891 (9:00-19:00)


Seko Chiptuning jaunumiem: Facebook.com/Remap.lv


#10 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 7499 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:TDI

Pievienots 06 October 2011 - 22:57

Starteris jau tieši aukstam taisa pigorus, bet uz R4 nav novērots līdz šim, uz R5 - katrs otrais.

Audi S8 Limousine quattro 4.2 340hp  vnz MAIRISSS

Audi 90 typ85 quattro 2.2 20v turbo 400hp-6.7hp=393.3hp powered byVEMS  vnz SP-2

VAG elektrība no A-Z

TDI diagnostika un pilns remonts

Kautkur šķūnī Audi 90 typ85 quattro 2.5TDI 200hp+ powered by Jonix  vnz VZ-63


#11 Jesus

Jesus
  • Lietotājs
  • 84 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta

Pievienots 06 October 2011 - 22:57

Sūdīgs starteis vai aķis ziemā neiegriestu. Bet ziemā un tagad, kad aukstāki rīti lec tāpat, kā leca nu jau 5 gadus - zem 2 sekundēm.

5-6 sekundes jāzāģē tad, ja āra temperatūra virs +10 grādiem un motors nav vairākas stundas darbināts. + izmet pelēku dūmu mākoni.

Kur ieteiksiet aizdedzi regulēt un pie kompa kļūdas lasīt?

#12 dainiiz

dainiiz
  • Moderators
  • 1907 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:.....

Pievienots 06 October 2011 - 23:10

tie kuri tev atbildeeja pie tiem arii griezies. Skaties kuri tuvaak un tad jau kopsauceeju atradiisiet

Jonix - riiga aadazi
Kaross- riiga bauska
Mairiz- sigulda>??? nezinu iisti

Visu veidu apdrošināšanas pakalpojumi. PM vai 22002299 


#13 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1084 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Limbaži

Pievienots 06 October 2011 - 23:28

Kur ieteiksiet aizdedzi regulēt un pie kompa kļūdas lasīt?


Vaitad grūti ieiet pie kontaktinformācijas :ermm:
http://www.audi-styl...di-specialisti/

Šo rakstu rediģēja iynx: 06 October 2011 - 23:28

B5 1.6 ADP 


#14 Jesus

Jesus
  • Lietotājs
  • 84 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta

Pievienots 08 June 2012 - 16:14

Pagājušomēnes biju pie Jonix. Bija problēma ar apgriezienu lēkāšanu, veiksmīgi atrisināta. Šķiet, vairāk nekādu anomāliju nebija.

Vai kā pagaidu risinājums var būt T devēja atvienošana? Nekas netiek čakarēts braukājot bez devēja?

Šo rakstu rediģēja Jesus: 09 June 2012 - 09:24


#15 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1309 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 09 June 2012 - 21:57

pie cik + grādiem tad šim slēdzas kvēlsveces? tavs gadījums vairāk izskatās pēc nepareizas aizdedzes.
Audi 200TQ

#16 jippo

jippo
  • Lietotājs
  • 60 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kūdra
  • Intereses:Paskatīties, vai nav kāds vadiņš nokritis

Pievienots 10 June 2012 - 01:56

Man arī uznācis tā, ka ilgi jāgriež un pielec ne uz visiem stroķiem sākumā, tāds čujs, ka ar sprauslām kaut kas nav labi un pagājušajā ziemā ar pielaidu tā līdz ar nagiem, lai gan senāk nekādu problēmu nebija, kvēlsveces paŗbaudīju, visas kvēlo lieliski. Moš kāds ir provējis maģiskās degvielas piedevas, kas tur tīrot sprauslas utt utjp, viens kumārs teica ka kaut kādas tabletes esot efektīvas, bet es tā neesmu drošs ko šodien var labu nopirkt, ja pat zinātājam mēģina smērēt fufeli. Cerība uz jūsu pārbaudītājām lietām, jo esmu izaudzis no tāda vecuma, lai ticētu tirgoņiem, pasakām un salavecim.
Mainu žiguļa motoru pret kartupeļiem

#17 Jesus

Jesus
  • Lietotājs
  • 84 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta

Pievienots 10 June 2012 - 07:01

Kad nelec, ted nesit ne uz viena stroķa, zāgēju tās iespējams konstantās "n" sekundes, tad pielec ar apmēram tādu dūmu mākoni, kā video nr.2

#18 Jesus

Jesus
  • Lietotājs
  • 84 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta

Pievienots 10 June 2012 - 10:20

Tātad, 8 sekundes. Bez uzsitiena. Šorīt no rīta.



#19 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 June 2012 - 20:31

kāda tad tev bija sākotnējā problēma un ko pie Jonix izdarījāt?

Vispār tas ko atvieno ir sensors, nevis zonde.

izskatās pēc sūkņa problēmas.

pirmkārt jau pēc video var dzirdēt, ka starteris ir pilnīgi "mests".

Otrkārt ja norauj nost temp.devēju un auto lec, tad šādu problēmu var risināt ar kompja pārprogrammēšanu.

#20 tuntulis

tuntulis
  • Lietotājs
  • 79 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 June 2012 - 21:25

Tātad, 8 sekundes. Bez uzsitiena. Šorīt no rīta.

http://youtu.be/iOWnJA9sdMY

Ir vēl viens variants kā 8s uz pusi samazināt, nu apm. 3,5s iedarbināsi....īsāk sakot atvieno trubu, kas pienāk gaisa filtra kastei, paņem paneļa tīrāmo flakonu (poļu ražojums derēs :db: ) pasauc palīgu, viens pie aizdedzes atslēgas, otrs pūš iekšā trubā flakona saturu un tavs audis atkal rūc, melnais mākonis nu būs smaržīgs...vaniļas iesaku :crazy: Tas nebija joks.

#21 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 June 2012 - 21:31

nekas īpašs. Visi tie sūdi vienā momentā uzliesmo.
Tu būtībā veici iedarbināšanu līdzīgi kā ar ēteri. Tas nav nekas īpašs un tā jābūt. Visi tie tavi eksperimenti joprojām neko nenorāda. Vajag normālu diagnostiku un auto pārbaudi nevis čakarēt viņu.

Pats, pats pirmais ko jau es nodiagnosticēju no tiem video ir tavs starteris, kas galīgi nekam neder.

#22 fimbars

fimbars
  • Lietotājs
  • 1550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Grobiņa

Pievienots 10 June 2012 - 21:33

Faktiski sitadus zilesanas topikus vienkarsi vajag nahrenizet.No sitas spriedelesanas nevienam labak nepaliek.

#23 Jesus

Jesus
  • Lietotājs
  • 84 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta

Pievienots 10 June 2012 - 23:16

Bendix mainīts ziemā, starteris atzīts par labu esam. Aķis ir 7 gadu vecs, tāpēc arī griež gausi (šo ziemu izturēja godam). Tajā pašā reizē, kad tika mainīts bendix un vēl šis tas, audis bija gana atdzisis un nostāvējies, lai startētos 8 sekundes. Testam tika pieslēgts pie lādētāja starta režīmā. Motors griezās žigli, bet tāpat piestartējās pēc savām laikam 8 sekundēm. Pie mīnus 20 grādiem startējas tāpat kā pie +5 grādi, vai te ir sakars ar starteri? Būtu jau labi....

Šajā gadījumā no spriedelēšanas labāk paliek, jo nevienā servisā nav ideju par manu issue. Neesmu vēl bijis audi centrā un dīzeļcentrā, un nebraukšu tur kamēr tepat audistyle neizsīks idejas.

Pie Jonix biju lai novērst apgriezienu lēkāšanu (aritmija par kādiem 10-20 rpm/sec). Aritmiju atrisināja. Radās doma par sūkņa galvas tīrīšanu. Vēl kādas idejas?

#24 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 123 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 11 June 2012 - 20:26

šodien ar trāpiju uz vienu tādu golfu - auksts lec perfekti, silts jākruķī kā tev.. motors ir 1.9TDI 66kw, Pieslēdzu ar VAG`u, gaisa masas mērītāja kļūda(nemaz neatrod) un aizdedze mencās.
Automašīnu apkope un remonts
www.liedu.lv

#25 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 5780 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 11 June 2012 - 21:22

Silta nelekšanu es āri varu atrisināt ar izmaiņām programmā. Bieži to kļūdaini noraksta uz izdilušu plunžieri, bet nomainot sūkni problēma saglabājas.
Ļoti bieži, ja dzinēja T ir virs 70°C, dzinējam ir jāsasniedz 250 (retāk 170) RPM, lai vispār sāktu iesmidzināt degvielu. Tas ir uztaisīts priekš zaļajiem, lai iedarbinot neizmestu nelielu kvēpu mākonīti. Auksts dzinējs lec ideāli, jo degviela tiek padota uzreiz.

To es atrisinu veicot nelielas izmaiņas vadības bloka programmā (čipā) un pārsvarā problēma pazūd.

Grafiski tas izskatās aptuveni tā, sarkanais rajons ir tas, kas sagādā problēmas:

Ievietotais attēls

Savukārt gaisa mērītāju pilnībā var atslēgt lielākajai daļai TDI.
Vadības bloks tiek pārprogrammēts tā, lai gaisa masa tiktu aprēķināta nevis ar mērītāju, bet pēc turbīnas spiediena un gaisa temperatūras ieplūdes kolektorā. Šādu metodi izmanto liela daļa jaunāku tdi un MB. Tas strādā ļoti labi, tā var samazināt dūmainību, palielināt ekonomiju un aizmirst problēmas, kuras sagādā beigts gaisa masas mērītājs. Pie tam, cena ir izdevīgāka, kā nopirkt jaunu laba ražotāja mērītāju.

Ļoti populāri tas ir V6 tdi AFB, jo tiem jauni mērītāji labi darbojas ne ilgāk par pusgadu.

usbr2.png

Audi, VW, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | DIAGNOSTIKA | PANEĻI | IMMO OFF


Labāk zvanīt (+371) 2-9861-891 (9:00-19:00)


Seko Chiptuning jaunumiem: Facebook.com/Remap.lv


#26 Jesus

Jesus
  • Lietotājs
  • 84 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta

Pievienots 11 June 2012 - 21:23

Tad jau vēlreiz jābrauc pie Jonix :)

4dien vai 5dien?

Šo rakstu rediģēja Jesus: 11 June 2012 - 21:24


#27 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 5780 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 11 June 2012 - 21:25

Es Tev jau šo lietu izdarīju, kad atslēdzu mērītāju, palika nedaudz labāk, bet minimāli. Var paprovēt vēl agresīvākus uzstādījumus, tomēr nedomāju, ka tas dos vēlamo rezultātu.

usbr2.png

Audi, VW, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | DIAGNOSTIKA | PANEĻI | IMMO OFF


Labāk zvanīt (+371) 2-9861-891 (9:00-19:00)


Seko Chiptuning jaunumiem: Facebook.com/Remap.lv


#28 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 1051 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 11 June 2012 - 22:17

Es ar interesi vēroju- diez ar ko beigsies šis topiks...
Būtu totalizātors- es uzliktu uz xy...
taa,ok,ukr iesita otro golu, kamer te iedrst sataisijos:))
Šeit bija aprilī garš topiks/pētijums tieši par šo pašu tēmu. Ja kāds ir bijis pie Jonix,kur viss ticis uzgriezts uz vislabāko- tatad kaut izstiepies,kamēr nenomainīsi sūkni+sprauslas+motoru komplektā, jēgas tur nebūs.

Maģiskās darbības sekojošas- lej bākā (1 litru uz bāku) 2T eļļu (sintētisko!), izbrauc to bāku,paskaties.
Ja nelīdz- otrā/nākamajā bākā lej inžektora tīrītāju (max pieļaujamo daudzumu,pēc viņa pamācības,saskaņā ar bākā esošajiem degvielas litriem).
Ja arī tas nelīdz un nekādas izmaiņas konstatēt nevar- lej trešo bāku 2T eļļu kopā ar inžektora tīrītāju.
Ja arī tad neko- nu tad p....
aa,ps,laipni lūdzu specialistu komentaarus :hihi:

#29 tuntulis

tuntulis
  • Lietotājs
  • 79 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 June 2012 - 23:11


Silta nelekšanu es āri varu atrisināt ar izmaiņām programmā. Bieži to kļūdaini noraksta uz izdilušu plunžieri, bet nomainot sūkni problēma saglabājas.
Ļoti bieži, ja dzinēja T ir virs 70°C, dzinējam ir jāsasniedz 250 (retāk 170) RPM, lai vispār sāktu iesmidzināt degvielu. Tas ir uztaisīts priekš zaļajiem, lai iedarbinot neizmestu nelielu kvēpu mākonīti. Auksts dzinējs lec ideāli, jo degviela tiek padota uzreiz.

To es atrisinu veicot nelielas izmaiņas vadības bloka programmā (čipā) un pārsvarā problēma pazūd.

Grafiski tas izskatās aptuveni tā, sarkanais rajons ir tas, kas sagādā problēmas:

http://content22-foto.inbox.lv/albums/j/...Jonix/ECU/manual.sized.png?1339441546' alt='Ievietotais attēls' class='bbc_img' />

Savukārt gaisa mērītāju pilnībā var atslēgt lielākajai daļai TDI.
Vadības bloks tiek pārprogrammēts tā, lai gaisa masa tiktu aprēķināta nevis ar mērītāju, bet pēc turbīnas spiediena un gaisa temperatūras ieplūdes kolektorā. Šādu metodi izmanto liela daļa jaunāku tdi un MB. Tas strādā ļoti labi, tā var samazināt dūmainību, palielināt ekonomiju un aizmirst problēmas, kuras sagādā beigts gaisa masas mērītājs. Pie tam, cena ir izdevīgāka, kā nopirkt jaunu laba ražotāja mērītāju.

Ļoti populāri tas ir V6 tdi AFB, jo tiem jauni mērītāji labi darbojas ne ilgāk par pusgadu.

Kā??? Tad manējam AFB gmm ir kirdick!? Mainīts tika 1000 gadus atpakaļ, varbūt tāpēc vakar zapiņu nevarēju apdzīt :rofl:

Tad jau vēlreiz jābrauc pie Jonix http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

4dien vai 5dien?

Paklau, kad vairs ne Jonix, ne Kaross, ne espoff ar padomiem nepalīdzēs, tad man ir viens paziņa Kauņā, viņš arī labprāt kādu kapeiku gribētu nopelnīt šo problēmu risinot :db:

#30 Jesus

Jesus
  • Lietotājs
  • 84 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta

Pievienots 12 June 2012 - 00:45

Kas mainās programā, ja izrauj T devēja vadu? Var braukāt bez?




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)