Pālekt uz saturu


Foto

2.5 tdi v6


  • Please log in to reply
2215 atbildes uz šo tēmu

#2191 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6251 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 26 January 2018 - 10:07

Ja nepieciešams noregulēt iesmidzināšanas momentu dīzelim, mēs ar to varam palīdzēt!

 

Remap.lv Autoserviss

www.Remap.lv/lv/kontakti


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#2192 unders

unders
  • Lietotājs
  • 155 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils
  • Intereses:Audi, RenewableEnergy, 3D printēšana.

Pievienots 26 January 2018 - 19:51

Respektīvi var no augšas izdarīt ja? Nav purns jāārda ārā?

 

Ir iespējams noregulēt iesmidzināšanas momentu neizārdot visu priekšu.


Šo rakstu rediģēja unders: 26 January 2018 - 19:51


#2193 Migels1984

Migels1984
  • Lietotājs
  • 16 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 January 2018 - 20:02

Ir iespējams noregulēt iesmidzināšanas momentu neizārdot visu priekšu.

 

Es itkā Jonix, vai kkam citam uz Remap zvanīju, nakamnedēļ varbūt sanāks uz diagnostiku tikt. 



#2194 Migels1984

Migels1984
  • Lietotājs
  • 16 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 30 January 2018 - 18:56

Paldies kungiem no Remap.lv, iesmidzināšanas moments noregulēts, audi lec visos stāvokļos!  :ok: 



#2195 Ralfs_

Ralfs_
  • Lietotājs
  • 110 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:IT, cycling, photography,car enthusiast.

Pievienots 30 January 2018 - 21:17

Interesanti, kā tam tur džekam beigās ar to 2.5 iznāca, kur kompresijas pārbaude bija must have  :viltigs: 


 A3 8L 4-door 1.9 TDASV chip


#2196 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 712 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 30 January 2018 - 21:43

gan jau vēl nav laika sanācis tam priekam un kūpina apkārtni tālāk



#2197 AUDI 001

AUDI 001
  • Lietotājs
  • 58 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska

Pievienots 01 February 2018 - 18:37

Tam tur džekam ar to audi un kompresiju sanāca šādi.. vārdusakot pie gala slēdziena vel nav nonākts.bet kompresija tika izmērita un par prieku visiem kuri apgalvoja ka virzuļi cauri utt, tad tā nav. Jo kompresija izrādijās ok. Tad tika mainīts sūknis, bet viss velti jo izrādās sūknis ko uzliku, bet labi ka vel nebiju samaksājis izrādijās mests. Tad tika taisīta diagnostika kārbai, pati kārba slēdzās ok, bet bija aizdomas ka varētu būt problēmas ar kārbas vadības bloku vai štekeriem.no kā varētu rasties raustīšanās. Tad nu šodien tika izravēts vadības bloks un aina tur pavērās sekojoša. Var redzēt ka viņš jau ir bijis ņemts ārā, jo kniedes bija atliektas un iekšā viss bija sapūsts areļļu, varbūt tas darīts ar domu lai mitrums neoksidējas, nezinu, bet ir sarunāts viens cits bloks uz testu. Tikšu galā ar šo lietu tad varēs ķerties klāt sūknim atkārtoti vai kam citam. Uz diagnostikām esmu bijis neskaitāmam, gan pie tāda kas tieši specializējas uz kārbām gan pie citiem un nekur tiešu problēmu neuzrāda. Vot tā lūk tam džekam iet..



#2198 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 712 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 01 February 2018 - 20:00

Mēs visi jūtam Tev līdzi,gan viss būs labi un beidzot izārstēsi savu pelēcīti un pēc tam varēsi šo iejūkt un uz Cēsīm aizlaist pēc jaunām bikšelēm..  :)


Šo rakstu rediģēja Mākonis: 01 February 2018 - 20:01


#2199 AUDI 001

AUDI 001
  • Lietotājs
  • 58 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska

Pievienots 01 February 2018 - 21:50

Ganjau kaut kad tā diena pienāks, un meistari ar būs ko jaunu iemācijušies :hihi:



#2200 voliandrs

voliandrs
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 07 February 2018 - 22:39

Sveiki!

 

Vēršos pēc speciālistu padoma saistībā ar slaveno Audi A4 B6 2.5 V6 TDI (motora kods: BDH, jauda: 132 kW). Reālais nobraukums ap 400k. Problēma sekojoša: no rītiem no izpūtēja gāžas zilgani dūmi, kas pāzūd pēc aptuveni 30-90 sekundēm. Ļoti neērti no kaimiņiem, līdz ar to gribētos to kaut kā atrisināt. Šāda situācija ir jau kopš nopirku 2016.gadā. Siltākā laikā protams tas gandrīz nav pamanāms, bet ziemā ir diezgan traki, kā būs redzams video.

 

Spoiler

 

Braucot nekā tāda nav. Varbūt vienīgi tukšgaitā rīktīgi uzgāzējot, var panākt, ka pa izpūtēju tiek izsists nedaudz kvēpu un pa vidu kaut kāds zilgans dūms. Varu mierīgi 9os no rīta atstāt mašīnu darbā, un, kad 18os braukšu mājās, nekas nedūmos. Atkārtošu, ka šāda problēma ir tikai pēc ilgstošas stāvēšanas - 12+ stundas.

 

Tātad, kas ir darīts:

1) Mainītas kvēlsveces (NGK);

2) Mainītas sprauslas (lietotas) gan uz 150-niecēm, gan atpakaļ uz šim motoram paredzētajām un vēlreiz atpakaļ (līdz bezgalībai);

3) Regulēts aizdedzes moments;

4) Pārbaudīta dzinēja kompresija - visi cilindri normas robežās;

5) Mainīts augstspiediena sūknis (uz citu lietotu testa nolūkos).

 

Visi šie darbi, izņemot pašu pirmo, ir veikti lietotāja Aldoņa servisā, līdz ar to man gribētos ticēt, ka viss ir darīts godprātīgi. Mašīna ir čipota pie Jonix, tas uz dūmainību nekādu manāmu efektu neatstāja. Viņš minēja, ka turbīna ir tāda ne visai - cēlienam it kā vajadzētu būt labākam. CSDD atgāzes ir diezgan bēdīgas pat karstam, izgāzētam motoram - 2.26. Iet normāli, patēriņš normāls.

 

Nedaudz par maniem fantazējumiem - vārstu kāta blīves, turbīna, dzesēšanas šķidruma temperatūras devējs, kartera ventilācijas filtrs. Pēdējais laikam šai mašīnai nemaz neeksistē, līdz ar to EGR vārsts, bet tam droši vien vajadzētu atsaukties tikai uz karstu motoru un parādīties, pieslēdzot kompi. Ja kādam ir kādas idejas, tad, lūdzu, jo laiks iet uz priekšu, bet izskatās, ka nekas nav uzlabojies.



#2201 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 259 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 February 2018 - 07:02

ļoti iespējams ka iemesls varētu būt padilušas vārstu  vadīklas pie labiem vārstu blīvslēgiem.



#2202 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3072 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 08 February 2018 - 10:03

Padilušas vārstu vadotnes ar labiem blīvslēgiem nekādi nav savienotajamas - pat ja blīvslēgi nesen ir mainīti, ar padilušām vadotnēm problēma ir tāda, ka vārsts vadotnē "šlenderējot" ātri tos nabaga blīvslēgus izārda.

 

Un jebkurā gadījumā a) nekur neredzu, ka vārstu blīvslēgi būtu mainīti, tā ka tie pilnīgi mierīgi var būt vienkārši beigti, b ) 30-90 sekundes pie vārstu blīvslēgiem ir baigi daudz, parasti ir tāds kārtīgs zilu dūmu mutulis palaižot un pēc jau ~5-10 sekundēm dūmi ir tikvien kā viegli zilgani.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#2203 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1471 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 February 2018 - 14:01

Jebkurā gadījumā tur jau sen prasās pilns galvu remonts,kas pie reizes pavelk līdz "lielo apkopi"- zobeni ar pričendāliem utt. Tas viss ir dārgi ,gan darbs ,gan materiali. Domāju,ka to jau zini ,meistars visu ir izstāstījis.

Krietni lētāk un ātrāk ir iemest citu dzinēju un savu iztirgot detaļās ar ss tirgoņu tekstu- jaunais ,uzlabotais...,bet arī tas ir dārgi.

Būsim reāli-pzdc piezadzies nemanāmi un tā īsti neko nevar darīt.

Rupji sakot atliek " uz savas ādas" testēt piedevas,piem. http://www.ltam.lv/l...zinasanai-300ml

Kaut man liekas,ka tam jau ir par vēlu un bez remonta nekas nebūs.

Skarbi ,bet tā ir.



#2204 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 259 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 February 2018 - 16:12

wth 

varbūt es ne visai krekti uzrakstīju- misiņa vadotnes diezgan pagrūti piedzīt pēc iepresēšanas un ja pasteidzas un izņem vienā gājienā var arī izmēru palielināt, uzsila un viss ok, man liekas tā ir salīdzinoši grūta operācija motoristam- baidoties no vārsta kāta pieķīlēšanas karstam motoram var druscīt uztaisīt lielākus urbumus un pāršaut ar spēlīti- paliek lielāka sprauga ar garantiju nebūs par šauru- nu kaut kā tā - bet šlenderēšanas praktiski nebūs bet vītne eļļu no sākuma neturēs mazliet laidīs cauri aukstam motoram, ja tie būtu blīvslēgi - pastrādaja tukšgaita- kā pacēla apgriezienus tā izmeta eļļas dūmiņu-



#2205 voliandrs

voliandrs
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 08 February 2018 - 17:46

Jebkurā gadījumā tur jau sen prasās pilns galvu remonts,kas pie reizes pavelk līdz "lielo apkopi"- zobeni ar pričendāliem utt. Tas viss ir dārgi ,gan darbs ,gan materiali. Domāju,ka to jau zini ,meistars visu ir izstāstījis.

Krietni lētāk un ātrāk ir iemest citu dzinēju un savu iztirgot detaļās ar ss tirgoņu tekstu- jaunais ,uzlabotais...,bet arī tas ir dārgi.

Būsim reāli-pzdc piezadzies nemanāmi un tā īsti neko nevar darīt.

Rupji sakot atliek " uz savas ādas" testēt piedevas,piem. http://www.ltam.lv/l...zinasanai-300ml

Kaut man liekas,ka tam jau ir par vēlu un bez remonta nekas nebūs.

Skarbi ,bet tā ir.

Nu, ko lai saka - ja būtu pastāstījis, tad es šeit neuzdotu savus jautājumus. Tika darīts viss ar un ap degvielas sistēmu, bet vairāk izskatās, ka problēma ir saistīta ar eļļu.



#2206 boosted

boosted
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 February 2018 - 12:11

Sveiki. Auto a6 c5 2.5 tdi v6. Lieta tada ka jamaina MAF sensors, auto orginali ar 150 hp bet dzinejs mainits uz 180 hp dzineju un jautajums tads kadu maf sensoru pirkt 150 vai 180 hp versiju?



#2207 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3179 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 11 February 2018 - 13:00

Izprogrammet vinu ara


Sent from my iPhone using Tapatalk

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
SRSauto
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#2208 kraasotajs

kraasotajs
  • Lietotājs
  • 195 raksti
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 11 February 2018 - 13:22

Ja pārējais paliek vecais ,tad kur ir problēma? Ja maina arī sūkni un vadību ,tad tāpat būs programentājs vajadzīgs. Tam dzelzs klucim ir pilnīgi vienalga cik viņam 150/180 vai 230.
www.vwmotion.lv
VW GOLF 2 1,9tdi

#2209 boosted

boosted
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 February 2018 - 18:00

Oks tad mainisu uz 150 hp. Vel 1 jautajums, lieta tada ja auto nostav nakti tad no rita piedarbinot auto, no izsputeja nak paliels peleku/melnu dumu makonis un liekas ka nejiet uz visiem cilindriem bet pec kadam 30 - 60 sec auto ruc ka nakas, tas varetu but del beigta maf sensora vai ari vnk kadai sprauslai beigas?



#2210 Elijah

Elijah
  • Lietotājs
  • 102 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 February 2018 - 18:22

Kvēlsveces veselas?



#2211 boosted

boosted
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 February 2018 - 21:10

Kvēlsveces veselas?

Kvelsveces itka visas ir vesalas cik ar provlampu baudiiju, bet lekt vins lec gandriz uz sitiena.



#2212 BLOW

BLOW
  • Lietotājs
  • 443 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:AUDI, AUDI un AUDI.

Pievienots 12 February 2018 - 22:39

Ar lampiņas metodi nevar 100% pārbaudīt kvēlsveces darbību!!!!!!

MAF kā jau iepriekš minēja labāk izprogrammēt kopā ar EGR !!

Dūmi no rīta .... Kvēlsveces, Sprauslas, sadilušas sadalenes ar visu pārējo no tā izrietošo!!!


Nu, ko lai saka - ja būtu pastāstījis, tad es šeit neuzdotu savus jautājumus. Tika darīts viss ar un ap degvielas sistēmu, bet vairāk izskatās, ka problēma ir saistīta ar eļļu.

Kautkā pēc lekšanas skaņas neliekas ka tur būtu viss kārtībā ar sprauslām / kompresiju!!!


AUDI S6 2.2 t, AAN, AWD, -powered by jonix VW Golf 3GTI, 2.0,  2E, FWD - stock

VW Golf 6 1,2TFSI, FWD -stock - SELL

VW Golf 4 1,9SDI, FWD- stock - SOLD AUDI S6 2.5TDI, AEL, AWD - powered by jonix  -SOLD  AUDI 200 2.2 t, MC, FWD,-stock - SOLD


#2213 Jan12

Jan12
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 21 February 2018 - 10:31

Sveiki visiem. Manam Audi A4 2.5Tdi V6 BAU ir noverota tāda problēma kā neliela vibrācija pie zemajiem apgriezieniem. Piemeram, braucot cauri apdzivotai vietai 50km/h un uz apm. 1200 apgriezieniem, parādās tāda kā vibrācija/dreboņa motoram, bet kad uzdod mazliet virsū, viss atkal normāli. Kas varetu būt pie vainas? Varbut kads motora spilvens vai kas tāds?
Paldies jau iepriekš.

#2214 JevgeN1js

JevgeN1js
  • Lietotājs
  • 1287 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Dagda(kautkur starp nikaragvu un carnikavu )
  • Intereses:Dīzeli, quattro un alus

Pievienots Vakardien, 08:51

Cik jābūt Cold start valve procentiem pie 1.8 - 2 ATDC?

From Nikaragva with love!

Coupe quattro 1.9 TDI eksperimentālais modelis ...Powered by Jonix
A6 C5 1.9TDI  quattro tomāts, jau kustās....Powered by Kaross

Audi-Life.lv

 

 


#2215 Galtrhan

Galtrhan
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 12 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Blome

Pievienots Vakardien, 16:28

Fun fact: Jauns Bosch augstpiediena degvielas sūknis priekš AKE ir gandrīz vai pašas mašīnas cenā.  :80:



#2216 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1604 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots Vakardien, 22:20

Nekas jauns, par velti jau nekas nenotiks. 






1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)