Pālekt uz saturu


Foto

2.5 tdi v6


  • Please log in to reply
1713 atbildes uz šo tēmu

#1681 ST83

ST83
  • Lietotājs
  • 297 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepājas puse
  • Intereses:Auto,moto un cita tehnika

Pievienots 20 December 2016 - 20:56

Līdzīgi kā bij man-pārpūš!

#1682 peljux1

peljux1
  • Lietotājs
  • 633 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vidzeme
  • Intereses:Dzīve!

Pievienots 20 December 2016 - 20:58

Kāpēc? Kur meklēt problēmu.

N75 uzlikt jauns.


C5 Allroad 2.5 TDI

C5 Avant 2.5 TDI

B5 Avant 1.8 ADR

C4 Avant 2.6 LPG


#1683 slavis

slavis
  • Lietotājs
  • 42 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils/ Rēzekne

Pievienots 21 December 2016 - 10:14

Ko sakāt par Febi 5W30 priekš BDG dzinēja?

Febi%20longlife%20plus%205w30_5.jpg

Jautājums radās, jo šajā sarakstā tādas nav.

http://www.my-gti.co...0-approved-oils

 

Labāk tādu eļļu neliet vai arī tas saraksts uzskatāms par novecojušu?


Audi A4 B5 Avant 2000 1.9 TDI 85kw AJM

Suzuki GSF 600 N


#1684 ST83

ST83
  • Lietotājs
  • 297 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepājas puse
  • Intereses:Auto,moto un cita tehnika

Pievienots 21 December 2016 - 10:17

Man pie vainas bij turbas ģeometrija-saregulēju, un viss ok. Bet pats varbūt nesāc grozīt uzreiz sēnes kāju. Vajag apskatīt, vai nav aizaugusi turba.



#1685 andzha

andzha
  • Moderators
  • 8735 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 21 December 2016 - 18:14

Ko sakāt par Febi 5W30 priekš BDG dzinēja?

https://www.easymarket.by/DynCatalog/Mot...

Jautājums radās, jo šajā sarakstā tādas nav.

http://www.my-gti.co...0-approved-oils

 

Labāk tādu eļļu neliet vai arī tas saraksts uzskatāms par novecojušu?

varēsi papildināt v6 tdi nīdēju sarakstu..


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI


#1686 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 158 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 December 2016 - 06:01

Ja nemaldos Febi ir tikai pakotājs. Salēja kannītēs un viss. Bildē neredz marķējumu par pielietojumu, droši vien otrā pusē



#1687 peljux1

peljux1
  • Lietotājs
  • 633 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vidzeme
  • Intereses:Dzīve!

Pievienots 27 December 2016 - 11:03

Labojums. To kludu par to sprauslu rada periodiski. Sodien nolasijam kludas, un kludu nav!


Tas elektriskas sprauslas prtestiba ir 1 kilo/oms.

C5 Allroad 2.5 TDI

C5 Avant 2.5 TDI

B5 Avant 1.8 ADR

C4 Avant 2.6 LPG


#1688 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 158 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 27 December 2016 - 17:37

Jābūt apmēram 50-150 omi-karstai procenti 10 vairāk - tātad vai nu kaut kas ar mērījumu  vai arī sprauslā pārrāvums .


Šo rakstu rediģēja edgars j: 27 December 2016 - 17:37


#1689 peljux1

peljux1
  • Lietotājs
  • 633 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vidzeme
  • Intereses:Dzīve!

Pievienots 27 December 2016 - 18:39

Karstam radija 1,6 kilo/omi

C5 Allroad 2.5 TDI

C5 Avant 2.5 TDI

B5 Avant 1.8 ADR

C4 Avant 2.6 LPG


#1690 andzha

andzha
  • Moderators
  • 8735 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 03 January 2017 - 09:18

Pēdējo gadu 2.5 V6 AKE. Pa reizei mēdz noslāpt, reizēm nepielaižams brītiņu. Bija kļūda ka nav komunikācijas ar sūkni un kārbas kompi. Štekeros viss ļoti smuki.. Kāda ir varbūtība ka sūknim ir bijis remonts un kkas sačakarēts elektriskajā daļā, vai šāds var būt arī vecuma defekts?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI


#1691 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 158 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 January 2017 - 22:17

drīzāk ka sūknis nebūs pie vainas lai arī remontēts- visiespējamākais vadi būtu jāpārbauda, pieslēdzot oscilu pat jāparausta vadu saišķi un ja nu gadās noķert izmaiņu momentu


Šo rakstu rediģēja edgars j: 03 January 2017 - 22:18


#1692 peljux1

peljux1
  • Lietotājs
  • 633 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vidzeme
  • Intereses:Dzīve!

Pievienots 05 January 2017 - 00:26

 


Kurš gudrs pakomentēs šos rādītājus. Kā tur ar to aizdedzi un pārējām lietām?

 

Capture2.sized.jpgCapture3.sized.jpg


Šo rakstu rediģēja peljux1: 05 January 2017 - 00:28

C5 Allroad 2.5 TDI

C5 Avant 2.5 TDI

B5 Avant 1.8 ADR

C4 Avant 2.6 LPG


#1693 peljux1

peljux1
  • Lietotājs
  • 633 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vidzeme
  • Intereses:Dzīve!

Pievienots 05 January 2017 - 19:24

Kādai ir jābūt aizdedzei?

Patreiz ATDC -0,4 BTDC 15,6

C5 Allroad 2.5 TDI

C5 Avant 2.5 TDI

B5 Avant 1.8 ADR

C4 Avant 2.6 LPG


#1694 Drag

Drag
  • Lietotājs
  • 28 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Jāņupe, Jūrmala

Pievienots 06 January 2017 - 17:12

Aizdedzi liek pēc grafika. Kā tikt grafikā - skties video.
Kad lidz grafikam tiki uzliec savu motoru.

https://youtu.be/K11F5gWMyxg

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk

Scirocco - makes life interesting, and also Audi 2.5TDi  :D


#1695 peljux1

peljux1
  • Lietotājs
  • 633 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vidzeme
  • Intereses:Dzīve!

Pievienots 06 January 2017 - 18:35

Bet kkur te foruma nesen maniju, bija viens rakstijis kadam tam vertibam vajadzetu but. Nevaru vairs atrast.

C5 Allroad 2.5 TDI

C5 Avant 2.5 TDI

B5 Avant 1.8 ADR

C4 Avant 2.6 LPG


#1696 krixsis

krixsis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Sieviete

Pievienots 06 January 2017 - 21:33

Sveiki.

Man lieta ir sekojoša. Man ir 2,5 tdi, v6, dzinējam tika slīpētas abas galvas, nomainīti 3 vārsti. Iedarbinot mašīnu troksnis bija interesants, kad teicu meistaram, ka man īsti nepatīk šis troksnis uz ko viņš man atbildēja, ka tas esot normāli, dzinējs vēl neesot iestrādājies. Tā nu braucot ļoti saudzīgā režīmā nobraucu apm. 2000km un vienai galvai nolūzt vārsts. Un, kas vēl man liekas nesaprotami, ka tie vārsti, kas situšies pret virzuli ir vienas puses katrs otrais vārsts.  Galvas blīve bija uzlikta visbiezākā, tāda pati stāv uz otras galvas. Kas kaut ko tādu var radīt?

 

Jau iepriekš pateicos par atbildēm.



#1697 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1519 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 06 January 2017 - 22:25

Nepareizi saliktas sadalenes sazobē 



#1698 Drag

Drag
  • Lietotājs
  • 28 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Jāņupe, Jūrmala

Pievienots 07 January 2017 - 20:08

Bez spec. štrumenta diegan neiespejami salikt precizi zobeni.

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk
Sazobi sadalenem gan var loti viegli salikt

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk

Scirocco - makes life interesting, and also Audi 2.5TDi  :D


#1699 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 532 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 08 January 2017 - 15:14

Uz 2.5TDI V6 150zs(AKN) un 180zs(AKE,BDH,BAU) atšķiras turbīna vai arī tikai softs kompī?


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

VAG Audi parts


#1700 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3004 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 08 January 2017 - 19:33

Atškiras. Pirmās ir vnt20, nākošās gtxxxx, vizuāli vienādas, bet atškiras vnt mehānisms, jaunajām vairāk lāpstiņu un izvietotas simetriskāk

Kādai ir jābūt aizdedzei?

Patreiz ATDC -0,4 BTDC 15,6


Katrs liek stipri individuāli atkarībā cik skaļi strādā un kā lec auksts. Liec +/- 1,5 līdz 2,5 ATDC

#1701 Ģirts Pavlovs

Ģirts Pavlovs
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 09 January 2017 - 08:50

Vai kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu? Pēc pāris aukstām naktīm velējos iedarbināt savu 2001.gada 2.5 110w v6 dīzeli. Negribīgi, bet pielēca. Atstāju kādas 15min pastrādāt tukšgaitā, tad sēdos iekšā, bet spiežot gāzi apgriezienu skaits neceļas vairāk par 1000, bet no izpūtēja sāka iet biezi melni dūmi, kurus pēc laika nomainīja balti. Pāris reizes noslāpēju un iedarbināju, līdz viss paliek normāli, tā itkā nebijis. Šī bija otrā reize, kad saskāros ar šo problēmu. Pirmā reize bija pirms 3 mēnešiem, arī nelielā mīnusā, pēc kā visu šo laiku šādas problēmas nebija.

#1702 Ridiks

Ridiks
  • Lietotājs
  • 777 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:iecava
  • Intereses:Audi.

Pievienots 09 January 2017 - 19:43

Varētu būt ka ķeras suknim mehaniska daļa...


A6 C5 2.5 tdi 


#1703 AudiA8

AudiA8
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 11 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 January 2017 - 22:54

Kad te bija ap -20 grādiem, auto pazuda apgriezieni, neceļ vairāk par 1800, šad tad aiziet, bet pēc neilga laika atkal neiet. Zāģē ar otro robu ar 1800 apgriezieniem un paiet ilgs laiks kamēr izdomā ielikt 3 ātrumā, cēliens ir, bet tikai līdz 1800 (automāts).

 

Dažas dienas vēlāk nevar arī vairs pielaist, izdevās uz pāris sekundēm ierūcināt, iedegās mirgojoša kvēlsveču lampiņa, bet kā atlaidu gāzīti, noslāpa un viss.

 

Ir kādas idejas? Sūknis?

 

2.5 tdi v6, afb



#1704 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3004 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 11 January 2017 - 17:44

Jep. Mirst viņi tiklīdz sals atnāk... ( ja kas, tad ir sūknis)

Šo rakstu rediģēja kasparucis: 11 January 2017 - 17:45


#1705 peljux1

peljux1
  • Lietotājs
  • 633 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vidzeme
  • Intereses:Dzīve!

Pievienots 11 January 2017 - 20:22

http://dra.lv/gGlosq
~00:24-00:25 un ~00:36-00:37 var dzirdēt tādu skaņu, kāda man ir spiežot grīdā un ātri atmet, kamēr vēl nav kārtīgi iesilis. stulbi paskaidrots, bet mošk zinātāji sapratīs http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
ko nu?

 

 

man tā skaņa no turbīnas ir tieši šāda, kā video dzirdamā. Ko darīt lietas labā?


C5 Allroad 2.5 TDI

C5 Avant 2.5 TDI

B5 Avant 1.8 ADR

C4 Avant 2.6 LPG


#1706 Henesy

Henesy
  • Lietotājs
  • 104 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukuma raj, Jaunpils pag

Pievienots 18 January 2017 - 13:40

Iespējams kāds var apgaismot saistībā ar 2.5 V6 TDI aizdedzi. Tātad ir divi eksemplāri ar AKE, BAU dzinējiem. Abiem TDI graphā rāda muļķības, regulējot kā gribi visu laiku ir mazliet too advanced vai arī galējība ar momenta lēkāšanu, utt. Tātad gribētos zināt cik precīzi grādi īsti ir jābūt šiem dzinējiem ar automātiskajām kārbām basic settingos pie late un early. 


Šo rakstu rediģēja Henesy: 18 January 2017 - 13:44


#1707 A4 B5 2.5TDI

A4 B5 2.5TDI
  • Lietotājs
  • 15 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Hokejs, Auto, Moto... "Pašam" ir Jawa 634
    Īpaši mīlu MB W123 un W124(univers), kā arī W201 dīzeļus un protams ka arī Audi, citādāk šeit nebūtu!

Pievienots 18 January 2017 - 13:48

Sveiki, kāds no jums nav saskāries ar dsg mehatronu, no VW tomāta? Manā rīcībā nonācis un tagad domāju vai jaukt ārā vai nejaukt, jo zinu ka ja izjauc iespēja ka vairs neies... vai arī sist gaisā, jo defekts, tik nezinu kāds!

Students


#1708 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 158 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 January 2017 - 16:33

Pie vainas protams ir sūknis. Uzzinot ciparu cik grādiem ir jābūt pirms AMP un cik pēc AMP ja jau rāda ne to skaitli nekas īpaši nav izmaināms. Kolēģi, 44 sūkņi savus galējos rsursus jau sen ir izstrādājuši -tapēc vai nu nopietns sūkņa remonts, kas nav lēts, vai nu šrots un spēlejam loteriju.  Kolēģi teiks ka LV neviens nevar sūkni labi atremontēt, varbūt ka arī tā, protams uz ceļgala to izdarīt nevar.


Šo rakstu rediģēja edgars j: 18 January 2017 - 16:34


#1709 Henesy

Henesy
  • Lietotājs
  • 104 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukuma raj, Jaunpils pag

Pievienots 18 January 2017 - 19:23

Atvaino, neprecīzi izteicos. Abiem auto ir gan jauda, gan ar piedarbināšanu nav problēmu. Grozot sūkņa skriemeli basic settingos 4. grupā rādījumi mainās. Šobrīd abiem Late ir saregulēts ap 0 grādiem. Tukšgaitā liekas mazliet skaļāks nekā vaidzētu būt. Esmu dzirdējis ka diapozonam jābūt no 0-4 grādiem. Gribu uzzināt precīzus grādus tieši šiem dzinējiem ar automātiskajām kārbām.


Šo rakstu rediģēja Henesy: 18 January 2017 - 19:24


#1710 90 quattro 85

90 quattro 85
  • Lietotājs
  • 1305 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:latvija
  • Intereses:quattro.skruveju visu kas kust.

Pievienots 18 January 2017 - 21:29

Taka visi stum par sukniem uzjautasu ari es par vienu eksemplaru.
Braucot ap 50/60km/h(4atrums)auto raustas.ari lenam paatrinoties lidz aptuveni 80km/h(4/5atrums) raustisanas ir jutama.ja brauc agresivi viss ok.
Jaudas zudumu nejut lec jebkuros apstaklos.
Ir noverota dizela smaka piedarbinot dzineju.
Vai sie simptomi varetu but ar sukna mehanikas problemam saistiti?vai iespejams sprauslas,turbina?

audi 90b2 quattro2,2  audi80b3fwd1,8 audi v8 quattro 4,2  audi90b3 fwd 2,3  audi80b2quattro2,3 audi90b2quattro2,3 audi80b2quattro2,2 audi 80b2 quattro1,8/2,2

audia6c4fwd2,5tdi audi a4b5fwd1,9tdi  audi a6c5quattro2,5tdi





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)