Pālekt uz saturu


Foto

A6 C4 AEL


  • Please log in to reply
239 atbildes uz šo tēmu

#211 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9668 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 05 September 2019 - 08:44

Viņam drošvien mazuts karterī, ko sūknis aukstu nevar uzsūkt, citiem ir otrādāk un biezai eļļai ir lielāks spiediens


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#212 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2458 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 05 September 2019 - 22:25


Tas ir tāpēc ka eļļa vēl ir bieza aukstam motoram, un tādēļ motors nevar dabūt spiedienu to kas vinjam vajadzīgs, tad sāk raustīties, un tas ir tikai un vienīgi aukstam kad iedod čībā. Tas tā normāli.

Ļbe, ko??? :woot:


Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#213 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 640 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 06 September 2019 - 07:09

Vēl teorija par TDI slāpšanu pēc uzgāzēšanas aukstam motoram.

http://forum.dieseli...p?topic=9181.15



#214 Auğiksnaiit

Auğiksnaiit
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latgale

Pievienots 26 October 2019 - 08:14

Sveiki. Problēma tāda: kad motors auksts mašīna nevelk, motora darbība ar tāda dīvaina. Par pārējo nesūdzos, lec ļoti labi, degvielas patēriņš OK, kad uzsilst iet arī labi. Iepriekšējais saimnieks teica, ka problēma sākusies pēc zobsiksnas nomaiņas ( nu te var ko gribi piestāstīt). Esmu bijis jau pie divās vietās ar to zobsisksnu bet tur itkā salikts viss kaa vjg. Motors Ael. Varbūt kādam ir bijis kaut kas līdzīgs?

#215 Puišels

Puišels
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Koknese

Pievienots 12 November 2019 - 22:25

Sveiki , nāku pie jums ar jautājumu. Man kādu laiku jau ir autins audi a6 c4 sedans 103Kw + CIPS. Man ir tā , ka braucot ārpus pilsētas dzesēšanas temperatūra ir 50-60°c , bet , kad esi pilsētā braucot pēc laika temperatūra motoram ir 90°C , termostats ir nesen nomainīts un pečka arī silda kā nākas , bet vainu atrast nevaru...

Kas vēl varētu būt par vainu? 



#216 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2458 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 13 November 2019 - 00:47

Termostats no Depo? Pārbaudīts pirms liki iekšā?


Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#217 Puišels

Puišels
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Koknese

Pievienots 19 November 2019 - 16:06

Termostats cik atceros nebija no Depo  , firma viņam ir MOTORAD , nebija no letajam. 



#218 Edzyx

Edzyx
  • Lietotājs
  • 1557 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 20 November 2019 - 09:58

Šim motoram ir jālieto tikai un vienīgi oriģinālais termostats. Sen jau izrunāta tēma.

Audi A6 C4 2.5 TDI quattro '97

Audi A6 C4 1.9 TDI '96
Audi S6 C4 2.2 20V turbo '96
                                                                                                                                 "Haters gonna hate. Ignore them." :mrgreen:
 


#219 Puišels

Puišels
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Koknese

Pievienots 01 December 2019 - 20:14

Šim motoram ir jālieto tikai un vienīgi oriģinālais termostats. Sen jau izrunāta tēma.

kads ir originalais termostats?



#220 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3056 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 01 December 2019 - 21:20

Foršs

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#221 Auğiksnaiit

Auğiksnaiit
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latgale

Pievienots 01 December 2019 - 21:26

Sveiki. Problēma tāda: kad motors auksts mašīna nevelk, motora darbība ar tāda dīvaina. Par pārējo nesūdzos, lec ļoti labi, degvielas patēriņš OK, kad uzsilst iet arī labi. Iepriekšējais saimnieks teica, ka problēma sākusies pēc zobsiksnas nomaiņas ( nu te var ko gribi piestāstīt). Esmu bijis jau pie divās vietās ar to zobsisksnu bet tur itkā salikts viss kaa vjg. Motors Ael. Varbūt kādam ir bijis kaut kas līdzīgs?

#222 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2458 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 01 December 2019 - 22:26

Kādas temperatūras kompis rāda?


Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#223 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3056 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 01 December 2019 - 22:38

Sveiki. Problēma tāda: kad motors auksts mašīna nevelk, motora darbība ar tāda dīvaina. Par pārējo nesūdzos, lec ļoti labi, degvielas patēriņš OK, kad uzsilst iet arī labi. Iepriekšējais saimnieks teica, ka problēma sākusies pēc zobsiksnas nomaiņas ( nu te var ko gribi piestāstīt). Esmu bijis jau pie divās vietās ar to zobsisksnu bet tur itkā salikts viss kaa vjg. Motors Ael. Varbūt kādam ir bijis kaut kas līdzīgs?


Ar garantiju - nav noregulēts iesm.moments pēc siksnas maiņas. Tur tālāk pat nav ko runāt, ja neiemet screenus no VCDS. Pārējie būs tikai nelietderīgi minējumi.

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#224 Lauric

Lauric
  • Lietotājs
  • 426 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Velo,MTB,Motospotrs,autosports,tunings.Makšķerēšana

Pievienots 06 December 2019 - 09:54

Par dzinēja temperatūru.Paskaties 51 kanālā cik tempetratūru rāda reāli.8 gadus esmu nobraucis ar panelī gļukojošu temperatūras rādījumu.Savā laikā arī noņēmos ar termostata maiņām un tt.Tas viss ir bezjēdzīgi.Skaties 51 kanālu un pēc tā arī vadies. ;)


A6 4F 3.0 TDI Q Facelift 09'

A3 8L 1,9 TDI (Powered by Kaross Chiptuning)

A6 C4 2,5 TDI Avant (Powered by Kaross Chiptuning)
Audi 80 (B3) 2.0 16V (6A)
Audi 80 (B3) 2.0 8V (Destroyed)


#225 elmis

elmis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 February 2020 - 20:13

Auto ir A6 C4 ar 2.5 tdi dzinēju (AAT) un automātisko kārbu.

Tā kā vēl nevaru sākt jaunu tēmu un elektronikas topikā nevarēju atrast atbilstošu tēmu, tad nāksies vien aprakstīt češkas problēmu šeit. :)

Problēma ir redzama video, bet varu īsumā aprakstīt - kad ieslēdz aizdedzi on pozīcijā, diezgan bieži mirgo drošības jostu indikatora lampiņa. Mēģinot iedarbināt auto tas uzreiz noslāpst. Principā sanāk slēgt aizdedzi on/off pozīcijā, kamēr lampiņa vairs nemirgot.

 



#226 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4103 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 February 2020 - 22:42

Varbūt gļučī immo un kāds immo lampiņu iespraudis jostu ligzdā?



#227 elmis

elmis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 February 2020 - 00:22

Varbūt gļučī immo un kāds immo lampiņu iespraudis jostu ligzdā?

Tā varētu būt, jo atbilst šeit rakstītajam https://www.s2forum....ing-light-panel

 

Šobrīd jau imobilaizera čips ir pietīts pie lasītāja, jo iepriekš bija aizdomas par imobilaizera čakarēšanos.

Kāds varētu būt nākamais solis, likvidēt immo vispār?



#228 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4103 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 February 2020 - 11:03

Savest kārtībā, visticamāk nomainot "antenu" - gredzenu ap slēdzeni, un aizmirst par problēmu.



#229 Lorix

Lorix
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska

Pievienots 25 March 2020 - 17:04

Sveiki.
Stāsts , auto c4, 2.5 ael quattro.
Sākums , nevarēja iespiests vairāk par 3,500 RPM , kā rezultātā mašīnas uzrāviens apstājas un aiz muguras paliek kvēpu kalns un tā ar jebkuru ātrumu. Izstiept līdz 120-130 km/h atslēdz turbīnu nometies līdz 90-100 km/h atkal aiziet.

Pie motora apskates tika atklāts ka wg ir ieskrūvēta skrūve. Nomainīju turbīnu un wg , apslipeju ieplūdes izplūdes koletoru flančus tas pats turbīnai, blīves samainiju tai skaitā vārstu vākam . Egr noglušīts kā nākas . Izplūde taisnā. Un pie reizes uztaisīju TDI timing . Sūkņa padeve pēc väg bija 5 mg

Rezultāts , mašīna iet gausāk , puss pedāli iespiežot ātrumu uzņem tā pat kā turot pilnu , tikai ar pilnu aiz muguras melngan pelēku kvēpu mākonis . Un vairāk pa 160km/h neiet. PIE KĀ ĶERTIES KLĀT?

#230 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3056 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 25 March 2020 - 17:35

Kā Tu to turbīnu atslēdz? Tas izklausās baigi skaisti. 

 

Melni dūmi un neiešana kaut kā velk uz caurām turbo trubām vai kūleri. Bet ja jau turbo mainīji, ticu, ka apskatīji visas komponentes. Kas ar WG "vadību"? Ja jau iepriekš bija kaut kada mistiskā skrūve - tad tagad jāsaliek arī N75 trubas attiecīgi pareizi klāt pasākumam. 

 

Un kad ir tie 5mg ieregulēti? Cik dzesēšanas šķidruma temp. un vai nebija kāds patērētājs palicis ieslēgts?

Timingu ceškām pēc timing grafika likt - tas ir teorijā pareizi, bet praksē nedarbojas, ja vien Tavai ceškai visos podos nav kompresija ap 30. 


Šo rakstu rediģēja MXR: 25 March 2020 - 17:56

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#231 Lorix

Lorix
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska

Pievienots 25 March 2020 - 18:24

Tāda sajūta , ka auto ieslēgtos avārijas režīms,
Pazūd jauda iet uz priekšu kā gliemezis.
Intercooler trubas pēc apskates veselas , pats kooleris bija ar dubļiem aplipis kas attiecīgi tika nomazgāts. Dzesēšanas šķidruma trmp . 87 grādi. Hmm pamegināšu no citas ceškas uzmest N75.

Tā tas ir ar To TDI timing , pēc kā tad labāk vadīties regulējot aizdedzi?

5mg , skatoties VAG pēc pirmā kanāla pie 1000rpm



Kā Tu to turbīnu atslēdz? Tas izklausās baigi skaisti.

Melni dūmi un neiešana kaut kā velk uz caurām turbo trubām vai kūleri. Bet ja jau turbo mainīji, ticu, ka apskatīji visas komponentes. Kas ar WG "vadību"? Ja jau iepriekš bija kaut kada mistiskā skrūve - tad tagad jāsaliek arī N75 trubas attiecīgi pareizi klāt pasākumam.

Un kad ir tie 5mg ieregulēti? Cik dzesēšanas šķidruma temp. un vai nebija kāds patērētājs palicis ieslēgts?
Timingu ceškām pēc timing grafika likt - tas ir teorijā pareizi, bet praksē nedarbojas, ja vien Tavai ceškai visos podos nav kompresija ap 30. [/quote]

#232 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3056 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 25 March 2020 - 19:27

N75 tur ņipričom, tas ir visai dzīvelīgs ceškām. Galvenais ir trubeles pie viņa un no viņa pareizi savaldīt - es pieļauju, ka tur arī varētu būt problēmas. 


Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#233 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4103 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 March 2020 - 21:52

A kļūdas ir apskatītas? Spiedieni 11. grupā zem slodzes ?



#234 Lorix

Lorix
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska

Pievienots 27 March 2020 - 19:50

Aha, skaidrs , jo uz doto brīdi atvienotu N75 un nekas nemainās nedz jaudā nedz motora darbība .

N75 tur ņipričom, tas ir visai dzīvelīgs ceškām. Galvenais ir trubeles pie viņa un no viņa pareizi savaldīt - es pieļauju, ka tur arī varētu būt problēmas.


Iepriekš bija kļūda par overboost šobrīd nav iespējas to pārbaudīt esmu iestrēdzis Zviedrijā ar cešku. Nopirku boost gauge pievienošu viņu. Cik ir jābūt apmēram boostam pie slodzes ?

A kļūdas ir apskatītas? Spiedieni 11. grupā zem slodzes ?


Šo rakstu rediģēja Lorix: 27 March 2020 - 19:48


#235 Salviss

Salviss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbenes novads
  • Intereses:Audi quattro

Pievienots 27 March 2020 - 19:55

Sveiki visiem! 

Vērsīšos pie jums pēc kāda padoma. Auto ir b4 quattro 2.5 tdi AEL. Iepriekš bija 2.3 NG, tāpēc AElam klāt ir 2.3 kārba (nav līdzekļu citai). Problēma tāda, ka minot grīdā viņš iet līdz 140 (4000 rpm) un sasniedzot tos 140 atslēdz degvielas padevi, jo uz gāzi vairs nereaģē, uzgāzēt var tikai tad, kad ir izņemts no ātruma un parūcis tukšgaitā . Varbūt kāds variet  ieteikt kur meklēt problēmu? Pagaidām pie kompja nevar pieslēgt diagnostiku, jo nav atrasti provodkā vadi pie kā pieslēgt kabeli.

 

Braucot jebkādā režīmā kvēpi vispār nav novērojami.


Šo rakstu rediģēja Salviss: 27 March 2020 - 20:21


#236 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9668 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 27 March 2020 - 20:42

Principā jau pietiek, ņemot vērā likumdošanu un ceļu stāvokli :) Par tēmu: ar diagnostiku kā reiz derētu sākt, gan jau ka tur vēl daudz kasjaku, ja pat diagnostikas vadi pat nav sabūvēti.. Pie pedāļiem vadi pieslēgti?


Šo rakstu rediģēja andzha: 27 March 2020 - 20:42

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#237 Salviss

Salviss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbenes novads
  • Intereses:Audi quattro

Pievienots 27 March 2020 - 21:04

Tikai gāzes pedālis pieslēgts. 



#238 Lorix

Lorix
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska

Pievienots 28 March 2020 - 21:52

Bija caura intercoolera truba , Paldies par info .Tagad viss bumbās

#239 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3056 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 28 March 2020 - 23:10

Folleris no Tevis! 


Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#240 Lorix

Lorix
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska

Pievienots Šodien, 12:04

Sarunāts




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)