Pālekt uz saturu


Foto

A6 C4 AEL


  • Please log in to reply
182 atbildes uz šo tēmu

#151 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1620 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 25 September 2018 - 21:43

parasti taa notiek,ja mainot suuknim bliivi  netraapa to pulki no elektriskaas dalas uz mehaanisko


20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#152 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9520 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 26 September 2018 - 07:02

Bet tad tie būtu 2 atsevišķi gadījumi kad bumbiņu trāpi vienā vai otrā pusē. Kā tu maini to padevi, cik daudz pārbīdi sūkņa augšu? kā nosaki ka vajag regulēt vēl?


Šo rakstu rediģēja andzha: 26 September 2018 - 07:04

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#153 marisp211

marisp211
  • Lietotājs
  • 65 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI POWER

Pievienots 26 September 2018 - 09:36

Suknim galvu rāvi nost?

#154 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4025 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 September 2018 - 13:12

Kāda starpība, kurā pusē "bumbiņa" - ja nav caurumā, tad gredzenu tā nebīda un tas dzīvo savu dzīvi.



#155 Mr.Donins

Mr.Donins
  • Lietotājs
  • 16 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 September 2018 - 17:33

Es jau nesaku ka vajag regulēt vel, vienkāŗsi pedālis neko nedara. Liekas ka iet pilnā grīdā visu laiku, jo var trāpīt ta ka aiziet raznosā vai vai lēnam noslāpst.Bija vel samainīta sūkņa augša, cita, bet tas pats.



#156 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1620 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 27 September 2018 - 12:23

tas defekts paraadiijaas pats no sevis vai brinumainu darbibu rezultaataa?


20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#157 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3115 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 27 September 2018 - 22:04

Es jau nesaku ka vajag regulēt vel, vienkāŗsi pedālis neko nedara. Liekas ka iet pilnā grīdā visu laiku, jo var trāpīt ta ka aiziet raznosā vai vai lēnam noslāpst.Bija vel samainīta sūkņa augša, cita, bet tas pats.

kurā galā dzīvojies, kur tas nelaimīgais auto? Darba darīšanās klejoju pa pasauli, var jau pieripot, tiksim skaidrībā kas kaiš, saregulēšu



#158 Mr.Donins

Mr.Donins
  • Lietotājs
  • 16 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 October 2018 - 19:53

Noslāpa ceļmalā, pēctam nomainīju sūkni.. un tad sākās..uzliku arī veco sūkņa smadzeni, bet tas pats. 


Skrundas pusē mētājas. ;D



#159 edixsers

edixsers
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 20 November 2018 - 22:37

https://failiem.lv/u/ak6xjydd

 

Labvakar kāds var peteikt kur var nopirkt šo ''drošinātaju", kā viņš saucas?? Lieta tāda ka pie kvēlsvecēm nepienāk strāva man teica pārbaudīt to kastīti kas atrodas pie vadības bloka un atverot to melno kastīti konstatēju ka viens no diviem '''drošinātajiem'' ir beigts. 


Šo rakstu rediģēja edixsers: 20 November 2018 - 22:40


#160 Val

Val
  • Administrators
  • 11756 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 21 November 2018 - 01:07

Ieej mollerā vai kādā audi oriģināldetaļu veikalā un saki, ka vajag šo. Tas ir 80A drošinātājs. Kopā ir divi. Izdomā pats, cik pirksi. Pirms tam izsecini, kur ir īsais un kāpēc tas izbeidzās.

N0171253

Oem maksā 40-50 centus.


:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#161 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 645 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 22 November 2018 - 17:01

otrs, cik skatos pec vadu krasas, laikam jabut dzesesanas ventilatoram. AAT nez kapec ir tikai sarkans vads un 1 drosinatajs,kauit kastita ir tada pati.


bt avant quattro

typ85 quattro


#162 Kaspars1590

Kaspars1590
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 25 November 2018 - 16:39

Sveiki kāpēc man turbīna audi a6 c4 ieslēdzas pie 3000rpm vai tad nevajadzētu būt kkr pie 1800rpm vai pats var noregulēt turbīnas ieslēgšanas laiku

#163 Edzyx

Edzyx
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 25 November 2018 - 21:10

Nu sāksim jau ar to, ka turbīna nav nekāds slēdzis, ko var prosta ieslēgt vai izslēgt.

Audi A6 C4 2.5 TDI quattro '97

Audi A6 C4 1.9 TDI '96
Audi S6 C4 2.2 20V turbo '96
                                                                                                                                 "Haters gonna hate. Ignore them." :mrgreen:
 


#164 Kaspars1590

Kaspars1590
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 25 November 2018 - 21:16

Nu sāksim jau ar to, ka turbīna nav nekāds slēdzis, ko var prosta ieslēgt vai izslēgt.

to es zinu bet vai tad. Newar noregulēt turbīnu kad viņa ieslēdzas uz cik rpm

#165 Kaxis

Kaxis
  • Lietotājs
  • 72 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils

Pievienots 25 November 2018 - 21:24

Var jau regulēt aktuātora štoku, bet tur jāzin ko dari. Ja turbīna sāk pūst no tikai no 3k, tad jāskatās vakuuma trubas un vai nav kādas gaisa noplūdes, lieks gaiss.


LY3Z


#166 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2960 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 25 November 2018 - 21:26

Blag kādi vel aktuatori un vakuumi AELim joptvai?!

Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#167 Kaxis

Kaxis
  • Lietotājs
  • 72 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils

Pievienots 25 November 2018 - 22:26

Blag kādi vel aktuatori un vakuumi AELim joptvai?!

Nu lab, biju aizmirsis kā tur turbas sistēma ir :D


LY3Z


#168 orchid343

orchid343
  • Lietotājs
  • 17 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 February 2019 - 10:08

Parādījās tāda problēma ka beidza lādēt aķi, protams pirmais ģenerātors, to uz stendu uzliku un viss iet (testēju ar diviem ejošiem), ierosmes vads ar nav pušu, bet nelādē aķi. ieslēdzot aizdedzi nedeg vairs eļļas  lampiņa,ir kāds sakars tam ?



#169 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4025 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 February 2019 - 10:17

Būs jau gan sakars ar ierosmi tomēr.



#170 orchid343

orchid343
  • Lietotājs
  • 17 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 February 2019 - 10:27

Būs jau gan sakars ar ierosmi tomēr.

Kko sīkāk vari pastāstīt ? pieliekot ierosmes vadu no tuvās gaismas, ieslēdzot tāpat nelādē



#171 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4025 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 February 2019 - 11:10

Kamēr ģenerators nelādē, ierosme tiek padota caur lampiņu. Tāpēc lampiņai ir jādeg. Ja nedeg, vaina var būt panelī, lampiņā, vados, regulatorā, masas vadā, oglītēs, rotora tinumā.


Šo rakstu rediģēja Aig: 22 February 2019 - 11:10


#172 orchid343

orchid343
  • Lietotājs
  • 17 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 February 2019 - 11:38

Kamēr ģenerators nelādē, ierosme tiek padota caur lampiņu. Tāpēc lampiņai ir jādeg. Ja nedeg, vaina var būt panelī, lampiņā, vados, regulatorā, masas vadā, oglītēs, rotora tinumā.

ierosmes vads rukā, jo pieliekot pie masas iedegas aķa lampa pielaižot, ģenerātors uz stenda pārbaudīts un viss iet, Kur AEL nāk masas vads gēnerātoram? vaitad masu neveido pieskrūvējot pašu ģengeri ?



#173 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4025 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 February 2019 - 11:46

Masas vadi ir no motora uz virsbūvi, no akumulatora uz virsbūvi un no vadu pitoniem uz virsbūvi. Šaubos, ka tajos būs vaina. Drīzāk regulators, oglītes, kolektors.



#174 orchid343

orchid343
  • Lietotājs
  • 17 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 February 2019 - 11:48

Masas vadi ir no motora uz virsbūvi, no akumulatora uz virsbūvi un no vadu pitoniem uz virsbūvi. Šaubos, ka tajos būs vaina. Drīzāk regulators, oglītes, kolektors.

cik reizes var rakstīt, ir mēģināti divi uz stendu pārbaudīti ģenerātori...



#175 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4025 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 February 2019 - 11:51

uz stenda tam ģeneratoram nav slodzes.



#176 orchid343

orchid343
  • Lietotājs
  • 17 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 February 2019 - 11:52

uz stenda tam ģeneratoram nav slodzes.

sūdīgu stendu esi redzējis



#177 alexis

alexis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:quattro!

Pievienots 22 February 2019 - 12:41

... vaitad masu neveido pieskrūvējot pašu ģengeri ?

 

Veido. Ja pieliekot ierosmes vadu pie dzinēja, ierosmes lampiņa iedegas, bet pie ģeneratora ierosmes kontakta nē, tad jau ģeneratoram nav kārtīga kontakta ar masu/dzinēju (ja ģenerators tiešām ir kārtībā) un visas virsmas ir kārtīgi jānotīra.



#178 orchid343

orchid343
  • Lietotājs
  • 17 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 February 2019 - 12:57

Kurš ir eļļas lampiņas relejs?

#179 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 628 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 23 February 2019 - 00:01

Mašīņs ta kāds?

#180 orchid343

orchid343
  • Lietotājs
  • 17 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 February 2019 - 11:01

Mašīņs ta kāds?


C4 AEL




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)