Pālekt uz saturu


Foto

A6 C4 AEL


  • Please log in to reply
166 atbildes uz šo tēmu

#151 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1601 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 25 September 2018 - 21:43

parasti taa notiek,ja mainot suuknim bliivi  netraapa to pulki no elektriskaas dalas uz mehaanisko


20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#152 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9435 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 26 September 2018 - 07:02

Bet tad tie būtu 2 atsevišķi gadījumi kad bumbiņu trāpi vienā vai otrā pusē. Kā tu maini to padevi, cik daudz pārbīdi sūkņa augšu? kā nosaki ka vajag regulēt vēl?


Šo rakstu rediģēja andzha: 26 September 2018 - 07:04

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#153 marisp211

marisp211
  • Lietotājs
  • 63 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI POWER

Pievienots 26 September 2018 - 09:36

Suknim galvu rāvi nost?

#154 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3910 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 September 2018 - 13:12

Kāda starpība, kurā pusē "bumbiņa" - ja nav caurumā, tad gredzenu tā nebīda un tas dzīvo savu dzīvi.



#155 Mr.Donins

Mr.Donins
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 12 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 September 2018 - 17:33

Es jau nesaku ka vajag regulēt vel, vienkāŗsi pedālis neko nedara. Liekas ka iet pilnā grīdā visu laiku, jo var trāpīt ta ka aiziet raznosā vai vai lēnam noslāpst.Bija vel samainīta sūkņa augša, cita, bet tas pats.



#156 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1601 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 27 September 2018 - 12:23

tas defekts paraadiijaas pats no sevis vai brinumainu darbibu rezultaataa?


20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#157 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3113 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 27 September 2018 - 22:04

Es jau nesaku ka vajag regulēt vel, vienkāŗsi pedālis neko nedara. Liekas ka iet pilnā grīdā visu laiku, jo var trāpīt ta ka aiziet raznosā vai vai lēnam noslāpst.Bija vel samainīta sūkņa augša, cita, bet tas pats.

kurā galā dzīvojies, kur tas nelaimīgais auto? Darba darīšanās klejoju pa pasauli, var jau pieripot, tiksim skaidrībā kas kaiš, saregulēšu



#158 Mr.Donins

Mr.Donins
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 12 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 October 2018 - 19:53

Noslāpa ceļmalā, pēctam nomainīju sūkni.. un tad sākās..uzliku arī veco sūkņa smadzeni, bet tas pats. 


Skrundas pusē mētājas. ;D



#159 edixsers

edixsers
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 20 November 2018 - 22:37

https://failiem.lv/u/ak6xjydd

 

Labvakar kāds var peteikt kur var nopirkt šo ''drošinātaju", kā viņš saucas?? Lieta tāda ka pie kvēlsvecēm nepienāk strāva man teica pārbaudīt to kastīti kas atrodas pie vadības bloka un atverot to melno kastīti konstatēju ka viens no diviem '''drošinātajiem'' ir beigts. 


Šo rakstu rediģēja edixsers: 20 November 2018 - 22:40


#160 Val

Val
  • Administrators
  • 11565 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 21 November 2018 - 01:07

Ieej mollerā vai kādā audi oriģināldetaļu veikalā un saki, ka vajag šo. Tas ir 80A drošinātājs. Kopā ir divi. Izdomā pats, cik pirksi. Pirms tam izsecini, kur ir īsais un kāpēc tas izbeidzās.

N0171253

Oem maksā 40-50 centus.


:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#161 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 587 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 22 November 2018 - 17:01

otrs, cik skatos pec vadu krasas, laikam jabut dzesesanas ventilatoram. AAT nez kapec ir tikai sarkans vads un 1 drosinatajs,kauit kastita ir tada pati.


bt avant quattro

typ85 quattro


#162 Kaspars1590

Kaspars1590
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 25 November 2018 - 16:39

Sveiki kāpēc man turbīna audi a6 c4 ieslēdzas pie 3000rpm vai tad nevajadzētu būt kkr pie 1800rpm vai pats var noregulēt turbīnas ieslēgšanas laiku

#163 Edzyx

Edzyx
  • Lietotājs
  • 1487 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 25 November 2018 - 21:10

Nu sāksim jau ar to, ka turbīna nav nekāds slēdzis, ko var prosta ieslēgt vai izslēgt.

Audi A6 C4 2.5 TDI quattro '97

Audi A6 C4 1.9 TDI '96
Audi S6 C4 2.2 20V turbo '96
                                                                                                                                 "Haters gonna hate. Ignore them." :mrgreen:
 


#164 Kaspars1590

Kaspars1590
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 25 November 2018 - 21:16

Nu sāksim jau ar to, ka turbīna nav nekāds slēdzis, ko var prosta ieslēgt vai izslēgt.

to es zinu bet vai tad. Newar noregulēt turbīnu kad viņa ieslēdzas uz cik rpm

#165 Kaxis

Kaxis
  • Lietotājs
  • 66 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils

Pievienots 25 November 2018 - 21:24

Var jau regulēt aktuātora štoku, bet tur jāzin ko dari. Ja turbīna sāk pūst no tikai no 3k, tad jāskatās vakuuma trubas un vai nav kādas gaisa noplūdes, lieks gaiss.


LY3Z


#166 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2905 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 25 November 2018 - 21:26

Blag kādi vel aktuatori un vakuumi AELim joptvai?!

Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5)


#167 Kaxis

Kaxis
  • Lietotājs
  • 66 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils

Pievienots 25 November 2018 - 22:26

Blag kādi vel aktuatori un vakuumi AELim joptvai?!

Nu lab, biju aizmirsis kā tur turbas sistēma ir :D


LY3Z





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)