Pālekt uz saturu


Foto

A6 C4 AEL


  • Please log in to reply
107 atbildes uz šo tēmu

#31 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 October 2011 - 15:41

Kaross, spiediens izplūdē vai ieplūdē? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Ar ieplūdes spiedienu šīs turbo WG ir tikai pastarpināta saistība (nerunāsim par regulāciju ar kompi), savukārt izplūdes spiediens ir atkarīgs ne tikai no ieplūdes spiediena, vēl lielāku lomu spēlē degvielas daudzums un aizdedzes (iesmidzināšanas) moments.


Atkārtošu vēlreiz. WG atveras, kad ieplūdē ir ap 0,6bar spiediens, ja uz WG nav pretspiediena.
ja nenotur pat 0,6bar, tad jau tur ir beigta turbīna/WG.

#32 _hawk_

_hawk_
  • Lietotājs
  • 34 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 22 February 2013 - 11:54

Varbūt padiskutēsim par dūmiem? Kad rakstījuju topicu eļļu ēda 1l 1.5l, tagad jau biki vairāk! Tagad ir kādi 2 vai 2.5L. Dūmi tādi paši kā bija (zilgan pelēk balti un smird pēc eļļas ar d;izeļa piegaršu) ne mazinās ne paliek vairāk. Vai ar turbīnu nevar būt nekas? Jo ja gredzeni, tad nebūtu kompresijas, ja nebūtu kompresijas ziemā nevarētu piešķilt, bet visu ziemu var teikt ar pus apgriezienu startēju. Esmu izmisumā jau 3 gadu :)

Pagaišgad biju pie Jonix ciemos, skatījāmies uz tiem dūmiem un tā arī netikām skaidrībā. Interesntākais ir tas, ka diezgan agresīvi pabraukājot, un apstājoties kādas minūtes 5 dūmu nav,  un tad atkal atsākas dūmiņu parādīšanās.

Vai ir iespējams ka tuŗbīna ceļ labi, bet tajā pašā laikā ēd eļļu?


Šo rakstu rediģēja _hawk_: 22 February 2013 - 12:04


#33 Boy29

Boy29
  • Lietotājs
  • 564 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Vorsprung durch Technik,
    Nedīzeļi,
    Quattro, S un RS...

Pievienots 22 February 2013 - 12:23

Trīs lietas, kas saistītas ar eļļas ēšanu un kūpēšanu:

vārstu blīvslēgi vai vadīklas nenormāli sadilušas

turbīna

eļļas gredzeni

 

Kompresijas gredzeni iespējams ka ir labi, bet eļļas gredzeni mēdz iedegt/nosprūst, ir redzēti tādi, it sevišķi ja kāds pirms tam ir lējis eļļu par 1Ls litrā


Šo rakstu rediģēja Boy29: 22 February 2013 - 12:25

Audi A6 C4 Quattro 2.8 30V

Volvo S80 2.9

Audi 100 4.2 2.8 30V Offroad edition

Cūka 4.2 400HP in progress


#34 jurciks73

jurciks73
  • Lietotājs
  • 2393 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Vecmīlgrāvis
  • Intereses:AUTO

Pievienots 22 February 2013 - 13:37

Man arī labi rija eļļu no maiņas līdz maiņai kādi 2l,es braucu pirms tam ar 10w40,bet šogad kad mainīju eļļu ielēju 5w30 un nu jau esmu nobraucis kādus 1500-2000km un nav noēdis nemaz.

Pat nezinu kā to izskaidrot.Domāju kad sākšu lietot sintētiku tad ēdīs vairāk,bet sanāca otrādi


Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro(S6 replika) Powered by Jonix


#35 _hawk_

_hawk_
  • Lietotājs
  • 34 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 22 February 2013 - 13:45

Bet ja piemēram blīvslēgi ir gandrīz nobeigušies, tad taču dūmošana ar katru gadu paliktu lielāka, bet viņa kā dumoja tā arī domo bez izmaiņām.

No turbīnas nevar būt ka kāda caurule, kura tur eļlu novada, ir aizsitusies? 

Man viens dīzelists teica ka nav jēgas mainīt blīvslēgus, rezultāts būs redzams 2 nedēļas, pēc tam atkal sāksies problēmas. Tas tā var būt?


Šo rakstu rediģēja _hawk_: 22 February 2013 - 13:50


#36 TDIVILIS

TDIVILIS
  • Lietotājs
  • 520 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:1.8 t

Pievienots 22 February 2013 - 13:50

Trīs lietas, kas saistītas ar eļļas ēšanu un kūpēšanu:

vārstu blīvslēgi vai vadīklas nenormāli sadilušas

turbīna

eļļas gredzeni

 

Kompresijas gredzeni iespējams ka ir labi, bet eļļas gredzeni mēdz iedegt/nosprūst, ir redzēti tādi, it sevišķi ja kāds pirms tam ir lējis eļļu par 1Ls litrā

Jeb mainījis tikai kad zobeni maina :hihi: Atceros sen atpakaļ džeks ar 2.3. 20V 80tk nobrauca bez eļļas maiņas :ninja:


180zs


#37 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3048 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 22 February 2013 - 14:07

Bet ja piemēram blīvslēgi ir gandrīz nobeigušies, tad taču dūmošana ar katru gadu paliktu lielāka, bet viņa kā dumoja tā arī domo bez izmaiņām.

No turbīnas nevar būt ka kāda caurule, kura tur eļlu novada, ir aizsitusies? 

Man viens dīzelists teica ka nav jēgas mainīt blīvslēgus, rezultāts būs redzams 2 nedēļas, pēc tam atkal sāksies problēmas. Tas tā var būt?

Kapēc ar katru gadu būtu jāpaliek vēl sliktāk? beigts blīvslēgs vairs beigtāks nespēj palikt. cik gar malām tek,tik tek. Un mainīt jēga ir. ja rezultāts būs manāms tik 2 nedēļas,tad sēžas ir izdilušas un ar brīvkustību atkal blīvslēgus sačakarē



Man arī labi rija eļļu no maiņas līdz maiņai kādi 2l,es braucu pirms tam ar 10w40,bet šogad kad mainīju eļļu ielēju 5w30 un nu jau esmu nobraucis kādus 1500-2000km un nav noēdis nemaz.

Pat nezinu kā to izskaidrot.Domāju kad sākšu lietot sintētiku tad ēdīs vairāk,bet sanāca otrādi

Diez ko ieliet man,lai beigtu tecēt gar kartera blīvi,vai fig zin kur tas caurums,kas sulo. :D



#38 Boy29

Boy29
  • Lietotājs
  • 564 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Vorsprung durch Technik,
    Nedīzeļi,
    Quattro, S un RS...

Pievienots 22 February 2013 - 14:42

Jeb mainījis tikai kad zobeni maina :hihi: Atceros sen atpakaļ džeks ar 2.3. 20V 80tk nobrauca bez eļļas maiņas :ninja:

 

 

Droši vien dzinējs no iekšpuses izskatījās kā tikko no konveiera noripojis :D


Audi A6 C4 Quattro 2.8 30V

Volvo S80 2.9

Audi 100 4.2 2.8 30V Offroad edition

Cūka 4.2 400HP in progress


#39 TDIVILIS

TDIVILIS
  • Lietotājs
  • 520 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:1.8 t

Pievienots 22 February 2013 - 16:27

Droši vien dzinējs no iekšpuses izskatījās kā tikko no konveiera noripojis :D

Nezinu kāda izskatījās, bet tie bija griesti un :wheelchair: tam bīdlim. Bet par eļļas rīšanu no pieredzes saku, ja ir vairāk pa litru un uz augšu jāpielej, tā ir zīme jau nopietnām investīcijām turpmākā nākotnē motorā. Protams ir izņēmumumi visādi V veidnieki utt, bet tāpēc man tādu nav. Jo nepanesu eļļas rīšanu. Tikai darbā blazerim 6.2D V8 1L uz 1000km


180zs


#40 Intars23

Intars23
  • Lietotājs
  • 456 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils
  • Intereses:Elektronika.

Pievienots 22 February 2013 - 16:42

kartera ventilacija nav aizdirsusies? Nenak spiediens ara pa ellas korķiti?

Pie reizes vel kompresiju pamerit var vai visos cilindros ir vienada.


Šo rakstu rediģēja Intars23: 22 February 2013 - 16:49

Audi A4 B5 AFN 1.9TDI quattro 

www.aretaplus.lv - Grāmatvedības pakalpojumi.


#41 krutais1900

krutais1900
  • Lietotājs
  • 243 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Automašīnām un citām lietām

Pievienots 22 February 2013 - 22:29

Noņemot trubas no turbīnas tās ir tīras?? Vai ar eļļu? Benzīnam būtu vieglāk noteikt ja eļļu ēstu motors(gredzeni, vārstu bīvslēgi),tad sveces mestu ciet. Tāpat var kompresiju pamērīt cilindros, moš tur ir vaina un var spriest par eļļas gredzeniem.


AUDI A6 2,7 biturbo Quattro
Audi a6 2.5 tdi FWD 1997.

#42 dzintars@

dzintars@
  • Lietotājs
  • 2014 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:nocelt paris ljimonus un sedet saimaa :)

Pievienots 23 February 2013 - 11:11

iskruve kvelsveces, 50% ka ir elljainas, es ar kko lidzigu cinijos lidz to r5 izmetu dzelzhos.varstu blivslegi beikti un 1 cilindra ellja ieksha, bij 1 litr uz 1000km xD


white audi c4a6 96. 2,5tdi 


#43 smiga

smiga
  • Lietotājs
  • 23 raksti

Pievienots 24 February 2013 - 21:53

Man šodien AEL sāka dīvaini uzvesties - 6 robā iemetot pedāli grīdā normāli ceļ līdz ~2500 rpm un tad jauda pazūd, augstāk neceļ. Lēnām piedodot gāzi lēnu lēnu ātrums un apgriezieni aug virs 2500. Pamēģināju zemākos robos pārslēgt, itkā ok, arī brīvkalnos izgāzēju, gļuku nebija. Biju jau pirms tam tā kā pamanījis ka atvelkot pie 2500 tā kā jauda uz mirkli pazūd un pēc tam aiziet atkal normāli, domāju ka man gļuks ar sajūtām, līdz šodienas notikumam.

Starp citu skatē arī tiko par dūmainību izmeta.

 

Idejas?



#44 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 584 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 24 February 2013 - 21:59

A kāpēc izmeti? Dēļ beigtiem blīvslēgiem? Manam TDI arī eļļas apetīte ir palielinājusies - tagad uz 6000 km -0,9l.

Rudenī mainīju kvēlsveces, uz 2 bija kaut kas līdzīgs eļļai vai nesadegušiem sodrējiem. Eļļas apetīte progresē. 

Agrāk bija līmenis līdz MIN. pēc 10000km., bet pašreiz pēc visu eļļas noplūžu novēršanas (eļļas sūkņa vāka blīve arī nomainīta),

augstāk minētais patēriņš. Sakarā ar ziemu un ,,raspi..jstvu" turbīnas stāvoklis un eļļas daudzums ieplūdē nav pārbaudīts.

P.S. Kas bija par iemeslu r5 izmešanai dzelžos?

Piebilde: Ar ne visai labu eļļas rijību autiņš brauc normāli, no turbīnas nekādas kriminālas skaņas nav dzirdamas.



#45 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8036 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5

Pievienots 24 February 2013 - 22:07

Man šodien AEL sāka dīvaini uzvesties - 6 robā iemetot pedāli grīdā normāli ceļ līdz ~2500 rpm un tad jauda pazūd, augstāk neceļ. Lēnām piedodot gāzi lēnu lēnu ātrums un apgriezieni aug virs 2500. Pamēģināju zemākos robos pārslēgt, itkā ok, arī brīvkalnos izgāzēju, gļuku nebija. Biju jau pirms tam tā kā pamanījis ka atvelkot pie 2500 tā kā jauda uz mirkli pazūd un pēc tam aiziet atkal normāli, domāju ka man gļuks ar sajūtām, līdz šodienas notikumam.

Starp citu skatē arī tiko par dūmainību izmeta.

 

Idejas?

Turbo pārspiediens.



#46 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 584 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 24 February 2013 - 22:21

smiga,i. Paskaties, vai nav pušu trubiņa no ieplūdes kolektora uz MAP ( spiediena devējs uz starpsienas aiz dzinēja).



Mairiz. A kā rodās  pārspiediens AEL, vai AAT? Jautājums bez zemteksta. Es nezinu. Kad AAT bija dūmainība un neliels ,,sagurums".

bija caurums caurulē uz spiedina devēju.



#47 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8036 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5

Pievienots 24 February 2013 - 22:24

Var būt šādi simptomi tieši dēļ cauruma MAP šļaukā.

Var būt arī dēļ aizsērējušas WG regulācijas trubas.



#48 _hawk_

_hawk_
  • Lietotājs
  • 34 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 25 February 2013 - 10:09

iskruve kvelsveces, 50% ka ir elljainas, es ar kko lidzigu cinijos lidz to r5 izmetu dzelzhos.varstu blivslegi beikti un 1 cilindra ellja ieksha, bij 1 litr uz 1000km xD

Kvēlsveces nesen visas mainīju, un bija tikai viena nedaudz eļļaina pēdējā, uz salona pusi. Kompresija bija mērita, visur vienāda 20, bet tas pēdējais cilindrs kur arī svece eļļaina tur gan bija 18.  Ko tas varētu nozīmēt?


Šo rakstu rediģēja _hawk_: 25 February 2013 - 10:10


#49 DainiSS

DainiSS
  • Lietotājs
  • 491 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:56.847857, 24.043751
  • Intereses:Pēc izjaukšanas, arī salikt visu kopā....

Pievienots 25 February 2013 - 10:44

motoram kapi


Autoserviss, diagnostika, kā arī autoevakuatora pakalpojumi.

Jaunu un lietotu detaļu tirdzniecība, jautāt uz PM!


#50 _hawk_

_hawk_
  • Lietotājs
  • 34 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 25 February 2013 - 11:02

Kāpēc uzreiz kapi? Var ņemt uz izmest dzinēju neko nadarot?



#51 DainiSS

DainiSS
  • Lietotājs
  • 491 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:56.847857, 24.043751
  • Intereses:Pēc izjaukšanas, arī salikt visu kopā....

Pievienots 25 February 2013 - 13:27

kompresija ir par mazu


Autoserviss, diagnostika, kā arī autoevakuatora pakalpojumi.

Jaunu un lietotu detaļu tirdzniecība, jautāt uz PM!


#52 _hawk_

_hawk_
  • Lietotājs
  • 34 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 25 February 2013 - 13:51

Cik tad jābūt? Man jau liekas tīri laba!



#53 DainiSS

DainiSS
  • Lietotājs
  • 491 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:56.847857, 24.043751
  • Intereses:Pēc izjaukšanas, arī salikt visu kopā....

Pievienots 25 February 2013 - 13:52

minimums 24


Autoserviss, diagnostika, kā arī autoevakuatora pakalpojumi.

Jaunu un lietotu detaļu tirdzniecība, jautāt uz PM!


#54 _hawk_

_hawk_
  • Lietotājs
  • 34 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 25 February 2013 - 14:30

Pavisam sajuka, kompresija bija 29 - 30, tikai pēdējā 27.



Bet kāpēc Jūs neveļat vainu uz turbīnu? Jūs domājat, ka tajā vainas nav? Vai turbīnai ir jāsvilpo?


Šo rakstu rediģēja _hawk_: 25 February 2013 - 14:37


#55 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 25 February 2013 - 14:33

VCDS 011 grupas log fails 3. ātrumā ar gāzi 100% grīdā no 1500-4000rpm būtu svarīgs, lai varētu kaut ko pateikt.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA SERVISS | IMMO OFF | PANEĻI | DIAGNOSTIKA


 

Labāk zvanīt (+371) 2-9861-891 (9:00-19:00)

 

Seko Chiptuning jaunumiem: Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#56 Mārtiņš M

Mārtiņš M
  • Lietotājs
  • 64 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bērzpils../..Rīga

Pievienots 16 May 2013 - 15:29

lai netaisītu jaunu tematu, rakstīšu te. 

ir doma likt lielāku turbīnu savā AEL. 

vai ir jēga? 

 

un ja ir, tad no kā labāk turbīnu meklēt?


Audi 80 B4 1.9 TDI  [94]

Audi 80 B4 avant 2.0

Audi A6 C4 2.5 TDI  [96]

VW PASSAT B5+ 2.0 TDI  [04]


#57 chubijs

chubijs
  • Lietotājs
  • 883 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsu rajons - Straupe
  • Intereses:Intereses pēc, kāpēc tevi interesē, kas mani interesē

Pievienots 16 May 2013 - 18:16

Jēga ir no lielākiem smidzekļiem un afn vadības. Turbu aiztiek, kad iepriekšminētais ir izdarīts.


A100 C3 2.2T Q --> A90 B3 2.3 FWD --> kriize -> kriizmobilis (lancer 1.5) --> Impreza 1.8 4WD ->

A100 C3 2.5 TDI FWD --> A6 C4 2.5 TDI Q --->VW Touran 1.9TDI
Es vispār nedzeru, ja nu vienīgi uz pohām kādu aliņu :)

Šodien ir lieliska diena. Kapēc? - Tapēc, ka es pats tā nolēmu!

90% manu dienu beidzas ar domu - ai pohuj, rīt no rīta.


#58 Lauric

Lauric
  • Lietotājs
  • 401 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Velo,MTB,Motospotrs,autosports,tunings.Makšķerēšana

Pievienots 16 May 2013 - 19:13

Atkarīgs ko gribas no tā auto!man uz sava dikti VNT prasās.


A3 8L 1,9 TDI

A6 C4 2,5 TDI Avant (Powered by Kaross)
Audi 80 (B3) 2.0 16V (6A)
Audi 80 (B3) 2.0 8V (Destroyed)


#59 AGR

AGR
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 10 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 May 2016 - 10:01

Sveiki, man te viens jautaajums par A6 c4 ar AEL dzineeju. Motors saaka pastiprinaati vibreet un neiet kaa vajag. Vai taa vareetu buut sprauslu/smidzinaataaju vaina? Pie augstaakiem apgriezieniem itkaa iet, bet pie zemaakiem diezgan paliela detonaacija un gurst nost.

Buushu pateiciigs par kaadu info, lai zinu ko dariit.



#60 Jukums

Jukums
  • Lietotājs
  • 275 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kalnciems

Pievienots 05 May 2016 - 10:13

Pieslēdz pie datora un uztaisi diagnostiku ! 


Audi 80 B4 1.9TDR





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)