Pālekt uz saturu


Foto

A6 C4 AEL


  • Please log in to reply
107 atbildes uz šo tēmu

#1 _hawk_

_hawk_
  • Lietotājs
  • 34 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 September 2011 - 08:23

Sveicināti! Nāku ar savu problēmu pie jums , lai varētu to atrisināt vai vismaz mazināt. Tātad Audi A6 C4 AEL, nav čipots dūmo tukšgaitā un uzņemot ātrumu, labi redzams spogulī. Dūmi tādi zilgan pelēklzili un smird (ļoti). Bija veiktas n-tās diagnostikas. Pēdējo diagnostiku veica INC, kurš teica, ka pie vainas varētu būt tikai smidzinātāji. Protams tos nomainīju (mainīja diztehnika), bet rezultāts nebija nekāds, viss kā dūmoja tā arī dūmo. Eļlu ēd 1 L max 1.5L uz 10000. Kad ilgāk pastāv un uzsāc braukt tāds mākonis izveļas, ka šausam, izskatītos tā ka kaut kas kaut kur sastāvas un vēlāk tiek izgrūsts.

Paldies jau iepriekš par padomiem.

#2 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 September 2011 - 10:20

ganjau ka truba no interkuulera uz kolektoru izjukusi. vai arii pashaa kuulerii caurums.

#3 gatis66

gatis66
  • Lietotājs
  • 113 raksti

Pievienots 28 September 2011 - 10:24

vārstu saļņiki varētu būt pie vainas

#4 _hawk_

_hawk_
  • Lietotājs
  • 34 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 September 2011 - 10:40

Diez vai tā ir trubas vaina, tā jau tika mainīta jo apskatē uzrādīja skaistus ciparus atgāzēs. A kā pārbaudīt vai interkūlerī ir caurums?

ganjau ka truba no interkuulera uz kolektoru izjukusi. vai arii pashaa kuulerii caurums.



#5 Norcha999

Norcha999
  • Lietotājs
  • 24 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 September 2011 - 10:44

Man savulaik bij līdzīga problēma, tukšgaitā gan viss bij OK, bet tiklīdz bēru grīdā, aizmugurē mākonis. Tika uztaisīts remonts turbīnai un dūmošana samazinājās, kā arī pazuda eļļas patēriņš.
Audi A6C4 2.5tdi AEL
BMW E46 2.0D

#6 _hawk_

_hawk_
  • Lietotājs
  • 34 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 September 2011 - 11:02

Tas ar laikam nebūs pie vainas jo turbīnu pārbaudīju Dizeļcentrs R, teica ka turbinai nav ne vainas. Un ja turbīna būtu tik izdilusi domāju ka eļļas rīšana būtu daudz lielāka.

Man savulaik bij līdzīga problēma, tukšgaitā gan viss bij OK, bet tiklīdz bēru grīdā, aizmugurē mākonis. Tika uztaisīts remonts turbīnai un dūmošana samazinājās, kā arī pazuda eļļas patēriņš.


biju arī pie tāda meistara kā ABCDE, kurš teica ka vaina varētu būt augstpiedina sūknī. Kaut kāda detaļa viņš teica ir nodilusi. Tā varētu būt taisnība?

Šo rakstu rediģēja _hawk_: 28 September 2011 - 11:03


#7 Norcha999

Norcha999
  • Lietotājs
  • 24 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 September 2011 - 11:06

Nezinu par sūkni, bet dīzeļcentram ticības nav nekādas.
Audi A6C4 2.5tdi AEL
BMW E46 2.0D

#8 _hawk_

_hawk_
  • Lietotājs
  • 34 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 September 2011 - 11:47

vai tad vārstu blīvslēgi ir pie vainas dūmošanai? viņi jau vairāk uz eļļas ēšanu



#9 gatis66

gatis66
  • Lietotājs
  • 113 raksti

Pievienots 28 September 2011 - 11:53

vai tad vārstu blīvslēgi ir pie vainas dūmošanai? viņi jau vairāk uz eļļas ēšanu


nu man ne gluži audi, bet uz vw bija identiska sāpe, samainīju gumijas un problēma atrisināta.

#10 jurciks73

jurciks73
  • Lietotājs
  • 2393 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Vecmīlgrāvis
  • Intereses:AUTO

Pievienots 28 September 2011 - 17:48

Man ir kas līdzīgs,dažreiz pielaižot ir liels zilganpelēks dūmu mākonis,tad braucot arī diezgan dūmo,bet dažreiz pielaižot nedūmo,tad arī braucot neredzu dūmus.Kas tā par figņu netieku skaidrībā.Eļļu rij minimāli,sprauslas restaurētas arī diztehnikā,vārstu blīvslēgi mainīti.Biju arī pie ABCDE ,viņš teica ka viss ok,tikai sūknis nedaudz par daudz silst un lai mazāk skatos spogulī :D

Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro(S6 replika) Powered by Jonix


#11 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8036 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5

Pievienots 28 September 2011 - 19:54

Ja auksts dūmo, tad kvēlsveces vajag pārbaudīt.

#12 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 28 September 2011 - 20:03

Vēl kvēlsvecēm nevajadzētu sildīt un piesildīt tukšgaitā :svilpo:

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA SERVISS | IMMO OFF | PANEĻI | DIAGNOSTIKA


 

Labāk zvanīt (+371) 2-9861-891 (9:00-19:00)

 

Seko Chiptuning jaunumiem: Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#13 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8036 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5

Pievienots 28 September 2011 - 20:42

Un kā vēl silda, un diezgan.
Pat vasarā.

#14 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3048 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 28 September 2011 - 20:45

bet tik līdz 2k rpm. besī tas tirkšķis no releja zem paneļa pārslēdzoties,paatrinoties :D

Šo rakstu rediģēja kasparucis: 28 September 2011 - 20:46


#15 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 28 September 2011 - 21:53

Un kā vēl silda, un diezgan.
Pat vasarā.

Iedod man konkrēta ecu kodu un versiju, gribu redzēt to failā. ;)

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA SERVISS | IMMO OFF | PANEĻI | DIAGNOSTIKA


 

Labāk zvanīt (+371) 2-9861-891 (9:00-19:00)

 

Seko Chiptuning jaunumiem: Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#16 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8036 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5

Pievienots 28 September 2011 - 22:27

Jebkurš AEL, 1Z, AAT, 1T

#17 _hawk_

_hawk_
  • Lietotājs
  • 34 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 29 September 2011 - 09:08

Neredzu iemeslu un variantus, ka sveces būtu vainīgas. Tās tikai vajadzīgas lai startētu vieglāk dzinēju, bet ka viņas visu laiku silst tas nu nav...

Ja auksts dūmo, tad kvēlsveces vajag pārbaudīt.


Maņ arī tā bija ka pielaižot izšpļauj mākoni, pēc smidzinātāju nomaiņas tāds efekts pazuda Ievietotais attēls Braucot es ar neredzu dūmus bet tiklīdz uzspied tā labāk pedālīti uzreiz viņin parādās (ne melni). Un stāvot ar tā nepatīkami ne daudz, bet dūmo. Kāpēc ABCDE tā uzmanību pievērš sūknim, ja dūmu smaka pavisam neož pēc dīzeļa.

Man ir kas līdzīgs,dažreiz pielaižot ir liels zilganpelēks dūmu mākonis,tad braucot arī diezgan dūmo,bet dažreiz pielaižot nedūmo,tad arī braucot neredzu dūmus.Kas tā par figņu netieku skaidrībā.Eļļu rij minimāli,sprauslas restaurētas arī diztehnikā,vārstu blīvslēgi mainīti.Biju arī pie ABCDE ,viņš teica ka viss ok,tikai sūknis nedaudz par daudz silst un lai mazāk skatos spogulī http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Kā jums šķiet varbūt pie vainas ir eļlas gredzeni (maslosjomnije kolca) ?

Šo rakstu rediģēja _hawk_: 29 September 2011 - 09:09


#18 nn777

nn777
  • Lietotājs
  • 36 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 30 September 2011 - 17:46

Man tāds pats aparāts dūmoja tāpēc, ka gaisa filtrs bij ciet. Nomainīju to un daudz labāk palika.
A6 C4 2.5 TDI Q

#19 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 30 September 2011 - 20:13

Es iekš T4 2.5TDI ACV ieliku lielākus smidzekļus un tagad ar smuki dūmo visu laiku :crazy: Man itkā pofig, tikai aizmugurē braucošajiem brīžiem parādās tumsa :D

#20 kurjer777

kurjer777
  • Lietotājs
  • 47 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 02 October 2011 - 12:53

man paliela dumainiba pielaizot.no sakuma baltgani,tad paliek tumsaki,bet kad uzsilst problemu itka nava.aizdomas uz smidzinatajiem.varbut ir citi varianti?blivslegi tika nomainiti,filtri ar pajauni. :))

#21 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8036 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5

Pievienots 02 October 2011 - 13:15

Neredzu iemeslu un variantus, ka sveces būtu vainīgas. Tās tikai vajadzīgas lai startētu vieglāk dzinēju, bet ka viņas visu laiku silst tas nu nav...



Slikti, ka nesaproti neko no TDI uzbūves, bet esi drausmīgi pāliecināts, ka Tev ir taisnība. :sorry:
Jebkurš TDI silda sveces 3 minūtes rūcošam dzinējam. Un tas ir ļoti labi redzams.
Palaižot dzinēju garāžā, no izpūtēja nekā nav. Pēc tām ~3minūtēm, kad sveces izslēdzas, no izpūtēja uzreiz ir manāms viegls tvaiks.

#22 zaq

zaq
  • Lietotājs
  • 435 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:talsi
  • Intereses:skrūvēšana, metināšana, krāsošana. mūzika, peldēšana, pirts

Pievienots 02 October 2011 - 13:24

a kad ta ieslēdzas tas elektrokalorīfers, kurš pie pečkas?

#23 _hawk_

_hawk_
  • Lietotājs
  • 34 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 06 October 2011 - 13:10

Nestridēšos, jo neesmu baigais šajās lietās, bet varu pateikt to, ka man 3 min nevajag gaidīt, lai sagaidītu kaut ko no izputēja trubas, jo dūmainība parādās var teikt uzreiz. Kā domā eļļas gredzeni varētu būt pie vainas?

Slikti, ka nesaproti neko no TDI uzbūves, bet esi drausmīgi pāliecināts, ka Tev ir taisnība. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Jebkurš TDI silda sveces 3 minūtes rūcošam dzinējam. Un tas ir ļoti labi redzams.
Palaižot dzinēju garāžā, no izpūtēja nekā nav. Pēc tām ~3minūtēm, kad sveces izslēdzas, no izpūtēja uzreiz ir manāms viegls tvaiks.


Gaisa filtri mainīti un nekas labāks nepaliek.

Man tāds pats aparāts dūmoja tāpēc, ka gaisa filtrs bij ciet. Nomainīju to un daudz labāk palika.



#24 Q

Q
  • Lietotājs
  • 222 raksti

Pievienots 09 October 2011 - 14:58

Un kā vēl silda, un diezgan.
Pat vasarā.

Parsteidz tava viszinasana,kludas visi,dazi tikai to atzist,dazi ka "auni" turpina skriet siena. Parak gudri tev tie padomi,mana gadijuma ari barstijies ,ka sukni nevajag aiztikt(iznemot regulaciju) protams pie vainas bij suknis(kad saprati ka iebrauci auzas ,saki uzskaitit iznemumus).

#25 saldaizzz

saldaizzz
  • Lietotājs
  • 525 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:quattro, sniegs

Pievienots 09 October 2011 - 16:49

Sveiki, biedri. :hi:

Lai netaisītu jaunu topiku rakstīšu šeit.

Tā tad šodien biju pie Jonix uzčipoties, bet pirms salikām čipu nevarējam tikt skaidrība ar gaisu.

Respektīvi kaut kur pazūd pēc VAG datiem laikam trūka virspiediens :sarkst: . Uz aci itkā visas šļaukas veselas un nav īsti pazīmes, lai kaut kur pazustu.
Es ka iesācējs nemāku visi pareizi izstastīt, bet palūgšu lai Jonix ieraksta īsto vainu.

Lūdzu palīdziet atrisināt problēmu :svilpo:

Power Is Nothing Without Control
 

ar limuzīnu un roltona degvielu 


#26 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 09 October 2011 - 19:40

Tur ne tikai pēc diagnostikas trūka spiediens, bet arī reālitātē, jo, kad standartam dabūjām dūmus :crazy: , tā pat nekas negāja. Max pārspiediens ko izdevās dabūt standarta softam bija 500mbar, pieprasītais ao 900mbar, gmm mērījumi normā, pat labi un ieplūdes sistēma hermētiska. Kad mēģināju apiet N75, nekas nemainījās.

Man ir aizdomas, kuras fiziski nevarējām pārbaudīt par wastegate vai wastegate 'sēni'. Tā kā bija sakususi viena no spiediena trubiņām turbo wg regulēšanas sistēmā (nomainīju beigto posmu), pieļauju, ka ilgstoši var būt braukts ar vaļēju wg un kaut mehānisms ieķīlējis/nosprūdis

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA SERVISS | IMMO OFF | PANEĻI | DIAGNOSTIKA


 

Labāk zvanīt (+371) 2-9861-891 (9:00-19:00)

 

Seko Chiptuning jaunumiem: Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#27 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 09 October 2011 - 23:15

vispār jau WG visu laiku stāv ciet. sasniedzot ap 0,6bar atveras, ja nav pretspiediena uz pašu WG. tā ka visu laiku atvērts viņš nekādā gadījumā nevar būt. pirmkārt tur ir ja nemaldos ir atspere, kas viņu tur ciet.

#28 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 10 October 2011 - 07:26

Kaross, spiediens izplūdē vai ieplūdē? :crazy: :shock:
Ar ieplūdes spiedienu šīs turbo WG ir tikai pastarpināta saistība (nerunāsim par regulāciju ar kompi), savukārt izplūdes spiediens ir atkarīgs ne tikai no ieplūdes spiediena, vēl lielāku lomu spēlē degvielas daudzums un aizdedzes (iesmidzināšanas) moments.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA SERVISS | IMMO OFF | PANEĻI | DIAGNOSTIKA


 

Labāk zvanīt (+371) 2-9861-891 (9:00-19:00)

 

Seko Chiptuning jaunumiem: Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#29 Rinalds

Rinalds
  • Lietotājs
  • 1892 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi

Pievienots 10 October 2011 - 08:12

ir redzeets kad WG izruusee tas vaarsts un laiz garam iekshaa turbiinaa :svilpo:

Šo rakstu rediģēja Rinalds: 10 October 2011 - 08:12

Lietotas AUDI rezerves daļas. 29400210

#30 saldaizzz

saldaizzz
  • Lietotājs
  • 525 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:quattro, sniegs

Pievienots 10 October 2011 - 08:14

ir redzeets kad WG izruusee tas vaarsts un laiz garam iekshaa turbiinaa http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

var piebraukt pie Tevis šodien palurēt? :svilpo:

Power Is Nothing Without Control
 

ar limuzīnu un roltona degvielu 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)