Pālekt uz saturu


Foto

Problēma ar AUDI A6/C4 2.5TDI automats


  • Please log in to reply
46 atbildes uz šo tēmu

#31 maverix

maverix
  • Lietotājs
  • 195 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:straight-5 internal combustion instrument

Pievienots 17 February 2011 - 23:59

Man tāds filozofiskas dabas jautājums. Ja automāts jāvelk garāku ceļa gabalu un nav iespējas izmantot treileri, vai vienkāršākais nav šādā gadījumā noņemt kādu no pusasīm? Piemēram, tā paša A6 Q c4 automāta gadījumā.



Kā tad īsti ir šādā gadījumā? Pie nedarbojoša dzinēja, automātu kārbām reduktori taču eļļojas vai tomēr nē?

#32 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 May 2013 - 19:49

Pacelšu vecu tēmu.
Tātad - subjekts ir A6C4 AEL ar tomātkārbu. Veco labo, 4 pārnesumu. Ja pareizi atceros, tad kārbas kods varētu būt DCF.

Situācija sekojoša. Pagājušajā 5dienā braucu no Rīgas. Viss kārtībā. No Pārdaugavas aizbraucu līdz Alfai, izstāvējos korķos - nekādu gļuku nebija. Alfā biju noparkojies un iegājis veikalā. Pēc tam, braucot mājās sākās gļuki. Uzsākot braukt (Juglas korķos) - brīdī, kad kārba pārslēdzas no 1. uz 2. pārnesumu izdvešās šāda skaņa (video apakšā). Pie skaņas nav nekādas kārbas raustīšanās vai izmaiņas gaitā. Krakšķi arī nav.
Gaitā pa šoseju arī viss kārtībā - kā parasti.
Aizbraucu mājās, nometu mašīnu pagalmā. Nākamajā dienā braucu uz veikalu - viss klusu. Vēl pēc dienas braucu uz veikalu - atkal skaņa. Ir aizdoma, ka skaņa varētu parādīties brīžos, kad mašīna ir uzsilusi līdz darba temperatūrai. Baigos gabalus tagad ar mašīnu vairs nebraukāju - tik daudz kā vakarā līdz veikalam un atpakaļ. Tā ka nav sanācis kārtīgi notestēt..

Pirms testēšanas gribu noskaidrot - vai kārba ko tādu var izdvest? Cik mirstami? Braukt var? Palikšu meža vidū ar izlādējušos telefonu? Remontējama vaina?





Šo rakstu rediģēja IvarsV: 29 May 2013 - 19:51

speedgang.lv

#33 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 May 2013 - 21:40

Izklausās pēc hidromuftas .


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#34 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 30 May 2013 - 04:38

Paldies!
Galīgi bīstami braukt? Vai var mēģināt?
speedgang.lv

#35 auvii

auvii
  • Lietotājs
  • 1422 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera / Riga

Pievienots 31 October 2013 - 20:58

Toč quattro? Tādu takš Audi nemaz nav ražojis! (quattro+tomāts) Vai arī tas ir konstruktors?

Par vilkšanu - cik esmu dzirdējis, tad 40 km/h esot max ātrums, ar kuru varot vilkt.
Esmu savu tomātu (A6C4) kādas 3 reizes vilcis. Kārba vēl dzīva un par dzīvi nesūdas. Tiesa gan vilku īsus gabalus un ne ātrāk par 40 km/h

 

 

 

 

ir interese automaats quattro 2.8 iegaadaat.....  kaa sadziivo shie automaati ar pareizo piedzinju... ar automaatiem ir maza dariishana bijusi.... shiem automaatiem arii ir rakstuuriigs "quattro sitiens" ?


audi 90 fwd b2 2.2 133zs                                            audi A6 fwd c5 2.5tdi AT uz detaļām

audi coupe quattro b3 2.3 133zs                               audi A6 fwd c4 avant 2.0 16v mt uz detaļām

audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs


#36 auvii

auvii
  • Lietotājs
  • 1422 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera / Riga

Pievienots 31 October 2013 - 23:28

800px-Audi_V8_innen.JPG

p - parking

r- atpakaljgaita

n- neitraals

d- braukt

3-?

2-?

1-?

 

ko cipari dara?


audi 90 fwd b2 2.2 133zs                                            audi A6 fwd c5 2.5tdi AT uz detaļām

audi coupe quattro b3 2.3 133zs                               audi A6 fwd c4 avant 2.0 16v mt uz detaļām

audi coupe quattro b4 2.8 174zs
audi A8 quattro d2 4.2 299zs


#37 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4568 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 31 October 2013 - 23:36

pārslēdzas līdz sekojošajam robam! 

Iestigšanas gadījumā un tā.



#38 zib

zib
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 March 2015 - 11:34

1. Vai pastāv kāda kombinācija automātiskajai kārbai kā dabūt viņu uz dažiem km strādājošu?. (C5 automāts 1.9 vajag vismaz tikt līdz servim)

2. Kā saprast, ka kārba neiet, jo ir problēlmas ar eļlu (noprotu, ka tas ir viens no iemesliem, kāpēc automāts var nestrādāt).

3. Vai to eļļu varu kaut kā pats pieliet, nu vismaz lai tieku līdz servim?

4. Citi iemesli , kāpēc kārba varētu nestrādāt un ko var pamēģināt?



#39 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 16 March 2015 - 12:57

*
POPULĀRS RAKSTS!

Vienkārši velc to auto uz servisu un pārstāj ģenerēt Makgaivera trikus. Tas būs labāk gan Taviem nerviem, gan arī kārbas veselībai. Brīžiem nespēju nobrīnīties par to cik ļoti cilvēkiem patīk sarežģīt dzīvi. Nu neatdzīvināsi to kārbu uz ielas. Tikai un vienīgi kaut ko sačakarēsi. 


Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5)


#40 Spekis

Spekis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Dobele

Pievienots 13 February 2017 - 23:39

Sveiki, gribēju padalīties savā pieredzē ar 4HP18FLE pārnesumkārbu. Kadu dienu iznākot no veikala konstatēju ka pazudis revers, tūlīt pat aizvedu uz servisu kur nomainiju eļļu un filtru bet revers tāpat nestrādāja, nakošaja rītā karba ieslēdzās servisa režīmā, revers strādāja, bet uz prikšu darbojās tikai otrais pārnesums. Sakara ar līdzekļu trūkumu tā arī nekādus citus remontus neveicu, bet pēc ATSG instrukcijām mēģināju izpīpēt kur tā vaina, paralēli auto tika braukts jo servisa režīmu var noņemt atvienojot akumulatoru, un cita transporta nebija. Vienmēr aprēķināju maršrutu tā, lai nebūtu jāizmanto revers. Sāku ar elektroniku, pārbaudiju solenoidus, devējus, pozīciju slēdzi, un vadības bloku. Kad tas bija pārbaudīts, sāku pētīt vārstu bloku, pēc shēmas var pateikt kuri vārsti akumulatori un sajūgi ir ieslēgti konkrētam pārnesumam. Atklājās iespējamie vaininieki, un kad beidzot biju morāli nobriedis raut to kārbu vaļā, revers atdzīvojās, no sākuma vēl pāris reizes izkrita, tad pāris reizes izkrita pirmais, un vēlāk jau viss strādāja kā ierasts. Pie vainas bija iesprūdis D akumulators, kas pats no sevis atkal iekustējās, noteikti jau vajadzētu izņemt vārstu bloku un iztīrīt, bet pagaidām vēl drosmes trūkst. Visu info var atrast ATSG manuālī.

http://akpphelp.ru/i... Tech Guide.pdf



#41 edixsers

edixsers
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 04 April 2018 - 09:21

Labdien man arī problēma ar automātisko ātrumkārbu. Lieta tāda kad piestartējot auto un ieleikot draivā auto nekustas un nav nekāda sitiena, bet kad ieliek atpakaļgaitā nedaudz pabrauc un ieliekot draivā auto brauc uz priekšu, citu reizi viss strādā labi, bet citu reizi liekā tā, itkā "vilktu sajūgs " slēdzu pie kompja kļūdu nav. Kur meklēt vainu? Eļļa? Filtrs? Varbūt kārbai pienācis gals?



#42 davisaudi

davisaudi
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 11 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija

Pievienots 14 July 2018 - 17:30

audi 100 c4 2.5 tdi, braucot ar 5ātrumu un gribēju pārslēgt 4tajā, izpiežot sajūgu tā sajūgs līdz galam iekša un atpakaļ vairs nenāk, 
kārba tikai noņemta, kurvis labs, sajūga diskam abās pusēs līdz kniedem vēl 3mm un kopējais biezums 8,5mm. kārba ar bija pie viena jāmaina, jo braucot uz 90km/h skanēja kā starpgalaktiku ceļotājs.
visu salieku un man ir tāds jajutājus, kā lai atgaisoju ,jeb dabūju sajūga pedāli normālu!!!!



#43 mc22

mc22
  • Lietotājs
  • 260 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 July 2018 - 17:46

Abus cilindrus jaunus un viss sanāks.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Audi 80 B3 1991. gads 2.0 3A ar ABK vadību


#44 davisaudi

davisaudi
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 11 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija

Pievienots 14 July 2018 - 17:52

un tie būtu??

galvenais un darba?



#45 Edzyx

Edzyx
  • Lietotājs
  • 1483 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 15 July 2018 - 06:01

Atgaisot- paņem atbilstoša diametra un garuma šļauku (es izmantoju belarusa degvielas atplūdei paredzēto, kā reiz caurspīdīga un izmērs der), vienu galu uzspraud uz pr.kreisā suporta atgaisojamā, otru galu uz kārbas cilindra atgaisojamā. Atsit abus vaļā un kačā bremžu pedāli 20-30 reizes. Viss.

Audi A6 C4 2.5 TDI quattro '97

Audi A6 C4 1.9 TDI '96
Audi S6 C4 2.2 20V turbo '96
                                                                                                                                 "Haters gonna hate. Ignore them." :mrgreen:
 


#46 davisaudi

davisaudi
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 11 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija

Pievienots 15 July 2018 - 11:39

Atgaisot- paņem atbilstoša diametra un garuma šļauku (es izmantoju belarusa degvielas atplūdei paredzēto, kā reiz caurspīdīga un izmērs der), vienu galu uzspraud uz pr.kreisā suporta atgaisojamā, otru galu uz kārbas cilindra atgaisojamā. Atsit abus vaļā un kačā bremžu pedāli 20-30 reizes. Viss.

Ar atsišanu tu domā atskrūvēt vaļā?



#47 Edzyx

Edzyx
  • Lietotājs
  • 1483 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 15 July 2018 - 15:14

Jā.

Audi A6 C4 2.5 TDI quattro '97

Audi A6 C4 1.9 TDI '96
Audi S6 C4 2.2 20V turbo '96
                                                                                                                                 "Haters gonna hate. Ignore them." :mrgreen:
 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)