Pālekt uz saturu


Foto

Ekonometrs


  • Please log in to reply
20 atbildes uz šo tēmu

#1 arcuss

arcuss
  • Lietotājs
  • 324 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Münster. NRW Germany

Pievienots 28 December 2010 - 15:09

Manam vecajam 1983. gada cigāram bija no rūpnīcas iebūvēts ekonometrs, bet problēma bija tā ka ja ir ekonometrs tad tiem cigāriem nav dzesēšanas šķidruma termometrs! Tā nu man sanāca ka šoziem nostrigu un nācās nedaudz paspolēties un motors nedaudz uzvārijās, jo biju aizlicis radiātoram priekšā kartonu lai tas braucot pārāk nedzesējas. Lai nākotnē nebūtu problēmas es no paneļa izņēmu to ekonometru un no cita paneļa iemontēju termometru, tas protams darbojas un viss kārtībā, bet ir viens bet - gribas arī ekonometru, jo ar to var ievērojami sataupīt degvielu. Ekonometrs darbojas uz vakuuma, tas rāda ieplūdes kolektprā retinājumu aiz droseļvārsta, ja atver droseļvārstu tad retinājums krītas un auto no karburātora kameras sūc degvielu.

Izbraukāju visus vietējos auto veikalus un nekādu ārējo ekonometru man neviens tā arī nespēja piedāvāt, tikai acīs iekrita turbīnas spiediena manometrs, kurš rāda gan spiedienu gan vakuumu, un nolēmu pasūtīt to! Jautājums kluba biedriem, vai kāds ir eksperimentējis ar ko tādu, un ja ir tad vai tas spēs darboties kā ekonometrs protams tikai tajās iedaļās kuras rāda vakuumu?

#2 sakne

sakne
  • Lietotājs
  • 152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta/ jurmala
  • Intereses:ir

Pievienots 28 December 2010 - 15:28

nebija vieglāk otrādi izdarīt un uzlikt temp. rādītāju kā ārējo?

A4 avant(B5) 99' 1.8 T
A4 avant(B5) 99' TDI
VW Golf IV 02' 1.9 GTI TDI

BMW E46 03' 330CD

Audi A3 sportback 08' 2.0TDI


#3 arcuss

arcuss
  • Lietotājs
  • 324 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Münster. NRW Germany

Pievienots 28 December 2010 - 15:34

Nu vispār jau laikam ka tā tomēr būtu bijis vienkāršāk............... Bet nu nekas gan jau tas TURBO GAUGE arī noderēs, jo cerams ka kādreiz būs arī kāds turbo....... :D Vispār jau pilna sēta ar visvisādiem AUDI ratiem!!!

#4 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 28 December 2010 - 16:37

Padomā loģiski - kāda jēģa no tāda rādītāja? Vel varētu saprast, ja būtu kā bmw, kur ir rādītājs, kas rāda vidējo strebienu. Jeb tev labā kāja ir no koka un tu nejūti, cik tu nospied pedāli? :crazy: Ja tā, tad uztaisi vienkāršu ierīci ar MAP, nedaudz elektronikas un divām lampiņām - zaļu "tu jāj santīmu" un sarkanu "patēriņš 20l/100km" :crazy:
Kā arī neaizmirstam, ka šāds rādītājs apdraud ceļu satiksmes drošību - tā vietā, lai skatītos uz ceļu, tu lūri tajā bezjēdzīgajā rādītājā, kā arī kaitina apkārtējos vadītājus - "ko tas ute te velkas!" :crazy:

Šo rakstu rediģēja JohnyB: 28 December 2010 - 16:38

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5 arcuss

arcuss
  • Lietotājs
  • 324 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Münster. NRW Germany

Pievienots 28 December 2010 - 23:01

Man varbūt katrs santīms ir no svara!!! Nav jau obligāti jāvelkas un nezkur arī jālido, bet redzi ir tādas nianses, ka ekonomēt var arī normāli braucot! Nav jau man arī tas cigārs nez kāds tur turbo vāģis, jo tam ir četru cilindru 1,8 litru karburatordzinējs ar 75 zirgspēkiem!!! Es ar to pārvietojos ikdienā, brīvdienām man ir kas labāks!!! Un nav jēga braukt ikdienā ar rijīgu un jaudīgu motoru!!!

Šo rakstu rediģēja arcuss: 28 December 2010 - 23:11


#6 audi4fun

audi4fun
  • Lietotājs
  • 3032 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 December 2010 - 12:00

Nu, ja Tev katrs santīms no svara, tad iemācies braukt bez tā rādītāja (jeb ieliec to atpakaļ), pārdot tos "hlamus", kas sētā stāv un netērē naudu turbo gaugēm, kas Tev kādreiz noderēs...

Pa tēmai neko sakarīgu nevaru pateikt...

audiScars.lv
Neste Oil, MPM Oil un North Sea Lubricants pārstāvis Latvijā MEXXIN.com

Audi RS4 B5 Goodwood Green & Brilliant Black

 


#7 arcuss

arcuss
  • Lietotājs
  • 324 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Münster. NRW Germany

Pievienots 29 December 2010 - 18:34

Šodien atnāca man tas turbo spiediena manometrs, pieliku un jā, tas rāda arī retinājumu - tātad tas darbojas arī kā ekonometrs atmosfēras dzinējiem!!! :) Vēlāk iemetīšu kādu bildi vai video!!! :) Reāli izmaksas man bija 15Ls

Nu, ja Tev katrs santīms no svara, tad iemācies braukt bez tā rādītāja (jeb ieliec to atpakaļ), pārdot tos "hlamus", kas sētā stāv un netērē naudu turbo gaugēm, kas Tev kādreiz noderēs...

Pa tēmai neko sakarīgu nevaru pateikt...

Tāpat ne pa tēmu atbildēšu!!! Pārdot jau var visu, bet vai naudai būs lielāka vērtība nekā mantai? Un tie nav "hlami" bet gan normālas mašīnas ar visām apskatēm! Protams kas nu katram liekas "hlams"! Ne jau visi var atļauties braukt ar R-8, protams daudzi no mums letiņiem spēj izcelties ar ekskluzīvām ķerrām bet dzīvo labākajā gadijumā komunaļņikā vai kojās un staigā ar caurām biksēm!!!

Šo rakstu rediģēja arcuss: 29 December 2010 - 18:36


#8 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 December 2010 - 20:01

Bezjedzīgi izmesta nauda. ekonomet var arī iemācoties pareizi braukt, kautvai kur var pēc iespējas mazāk aiztikt bremžu pedāli un pēc iespējas atrak sasniegt ātrumu kāds vajadzīgs.

staigā ar caurām biksēm!!!

ir bikses ari veikalos jau ar caurumiem :rofl: :rofl: :rofl:

#9 arcuss

arcuss
  • Lietotājs
  • 324 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Münster. NRW Germany

Pievienots 29 December 2010 - 20:45

Jā protams var arī tā, bet ilgstošā braucienā var izmantot auto pašinerci - dīvaini bet pēc tā ekonometra var just un degvielas patēriņa arī, braucot var nedaudz atlaist gāzes pedāli - auto ātrums nesamazināsies, un degvielu tērēs mazāk. Citreiz normāli braucot ar kādiem 95 km/h paskaties ekonometrā un rāda ka rij kādus 10 litrus uz 100km, palaid nedaudz vaļā pedāli un rāda ka rij 6,5 litrus uz 100km bet auto ātrums nesamazinās, un degviela reāli ietaupās!!!! To ar nekādām sajūtām just nevar, man šis auto ir jau septiņus gadus. To prikolu man ir teikuši daudzi vecāki vīri!!! Un pie mūsu "mazajām degvielas cenām" tas ir ļoti aktuāli! Reāli ekonomēt var arī pilssētā!!!

#10 cabrio2.0

cabrio2.0
  • Lietotājs
  • 412 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, vidzeme
  • Intereses:auto, mūzika, laba laika pavadīšana u.c.

Pievienots 29 December 2010 - 23:40

man ir tā, ka tas ekonometrs reāli p.... prātu, jo visu laiku gribas skatīties un braukt ekonomiski :crazy: , bet kad viņa nav , tad kkā var vairāk uzspiest un paspolēties, jo neredzi, ka ekonometrs rāda lidz galam....tas laikam kkā psiholoģiski iespaidojas:D
Audi Cabrio 97. B4 2.0. 85kwBMW Z4 03' E85 3.0i 172kwSubaru Impreza wrx-sti 05' 2.5T 252kwAudi A6 C7 11' 3.0d quattro [s]180kw 213kw audi A6 C4 96' 2,5 Tdi quattro 132kw

#11 qxis

qxis
  • Lietotājs
  • 1532 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:auto-audi

Pievienots 29 December 2010 - 23:48

Nu ir tam verķim labs psiholoģiskais ekonomēšanas režīms.... No pieredzes - iedarbojas daudz labāk nekā digitālie momentālās degvielas patēriņa rādītāji. :)

Audi Coupe GT, VAZ 2103, Opel Kadet GSI, Opel Record, Audi 80, Audi 100, Honda Prelude, BMW 318, BMW 318, BMW 318, BMW 323, VW Passat, Audi Coupe, Audi 90, Opel Vectra, Mitsubishi Lancer, Ford Transit, Honda Civic, Fors Siera, Pontiac Trans Sport, Pontiac Trans Sport, Chrysler Town&Country, Audi CQ 2.5 TDI, Volvo V-70.... Audi CQ B4 2.3NF 2.5TDI TTT, Volvo V70 2.5TDI<p>

MB CE300, BMW X5, OPEL AMPERA

VW, AUDI


#12 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 30 December 2010 - 00:56

Jā protams var arī tā, bet ilgstošā braucienā var izmantot auto pašinerci - dīvaini bet pēc tā ekonometra var just un degvielas patēriņa arī, braucot var nedaudz atlaist gāzes pedāli - auto ātrums nesamazināsies, un degvielu tērēs mazāk. Citreiz normāli braucot ar kādiem 95 km/h paskaties ekonometrā un rāda ka rij kādus 10 litrus uz 100km, palaid nedaudz vaļā pedāli un rāda ka rij 6,5 litrus uz 100km bet auto ātrums nesamazinās, un degviela reāli ietaupās!!!! To ar nekādām sajūtām just nevar, man šis auto ir jau septiņus gadus. To prikolu man ir teikuši daudzi vecāki vīri!!! Un pie mūsu "mazajām degvielas cenām" tas ir ļoti aktuāli! Reāli ekonomēt var arī pilssētā!!!

Man liekas ka tu vadi mašīnu apreibinošu vielu ietekmē, ja jau tev tajā dažu strīpiņu skalā sāk rādīties patēriņa litri :rofl:
Un ja kaut kāda ierīce tiešām parādītu šādu tie patēriņa samazinājumu, tad tā rāda muļķības un ir jāsaremontē, vai, kaut kāda ekonometra gadījumā, jāizmet. Par milimetru pieverot droseli nav iespējams samazināt patēriņu par vairākiem litriem - varbūt par pārdesmit gramiem, bet tas ir maksimums, jo slodze nemainās. No personīgās pieredzes pieņemu ka mašīnām ar adekvātiem motoriem izpaliek "palaid nedaudz pedāli vaļā" - palaid nedaudz pedāli vaļā un mašīna samazina ātrumu, nedaudz stingrāk nospied un palielina, kamēr tev, spied kā gribi, bet muzejam vai tolmetam paredzētais 1,8 litru 75 zs nīkulis kā neiet, tā neiet, bet strebj gan :crazy: Varbūt beidzot laiks ielikt motoru - piemēram, KV?

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#13 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 30 December 2010 - 01:15

Nekas, Džonij, kādu laiku pabrauks un sapratīs, ka kuiņu vien ir nopircis.. Pa to naudu jau varēja nopirkt lētāku, bet jaunu sveču komplektu un ar gāzu analizatoru noregulēt karbiņu. Vēl piemestu pāris latu jauniem gaisa un benzīna filtriem- būtu gan ekonomija degvielā, gan braukt varētu normāli, neskatoties tanī sū... ;)
Tā lieta ar gāzes palaišanu vaļā ir hui*a, it sevišķi inžektorvāģiem. Karburatormotoram savā ziņā tāda lieta pastāv, bet cilvēk- kas liedz tev tā darīt?
Starp citu, apstiprinājums iz paša pieredzes- man audim borta kompis, kuram uzslēdzu, lai rāda momentāno patēriņu un centos braukt tā, lai rādījumi būtu pēc iespējas mazāki.. :D Tad brīnījos, nafig tāpat ēd padaudz. Bet reiz vajadzēja steidzami aizbraukt no Alūksnes uz Rīgu un tāpēc gāzēju neskatoties uz kompi. Rezultātā man apēda mazāk degvielas.
Un vēl.. pat motoru teorijā, ir pieminēts, ka degvielas patēriņš nepaliek lielāks, braucot dinamiskāk pa pilsētu (piemēram), jo līdz ar to, palielinās auto vidējais braukšanas ātrums. ;)
Ā un vēl.. :D Patēriņu samazināt tev izdotos, ieliekot tanī cigārā normālu piecu cilindru motoru. 1.8 cigārā- gribētu ieskatīties acīs tam inženierim, kas šo kombināciju izdomāja.. :lol: Man mājās ir divi cigāri- 1.8 un 2.3, abi patērē vienādi (plus/mīnus), bet uzminiet, kurš iet labāk? :)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#14 arcuss

arcuss
  • Lietotājs
  • 324 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Münster. NRW Germany

Pievienots 30 December 2010 - 18:48

Nesatraucieties, viss ir saregulēts un sveces jaunas un atgāzēs CO% 0.12!!! Un nelielieties ar saviem KV un 7A dzelžiem, ir man garāžā vairāki auto ar kārtīgiem motoriem, bet ikdienā ar tiem nebraucu, es tos lietoju tikai vasarā, jo ziemā tikai idioti pa sāli triec savas krutās mašīnas!!!!!!

http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Patēriņu samazināt tev izdotos, ieliekot tanī cigārā normālu piecu cilindru motoru. 1.8 cigārā- gribētu ieskatīties acīs tam inženierim, kas šo kombināciju izdomāja.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Man mājās ir divi cigāri- 1.8 un 2.3, abi patērē vienādi (plus/mīnus), bet uzminiet, kurš iet labāk? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


AUDI100 Typ44 tika projektēts laikā kad rietumeiropā bija degvielas krīze, un trūka degviela! Tāpēc inženieri uztaisija ekonomisku auto ar labu aerodinamiku! Un es uzskatu. ka ir normāli piedāvāt auto ar izvēles iespējām motoru ziņā, nejau visiem kautkur jālido un jāzīmējās. Pie kam te Latvijā nemaz nav kur īsti izprovēt sava auto iespējas, vienīgi trasē, bet uz ceļa to dara tikai atsaldētie vai garīgi slimie!!!

Jā man arī ir cigārs ar 2,3 NF motoru, klimu, ādas salonu un riekstkoka apdari, zinu, iet labi, bet ēd kādus 9.8l uz 100km, un pilssētā 11,9l uz 100km, un ikdienā braukt ar tādu ir neekonomiski ja tas cigārs ar 1,8l motoru pilssētā ēd 7,5 litrus uz 100km un pa štrāsi 5,9l uz 100km, ir tomēr atšķirība vai ne?

Man liekas ka tu vadi mašīnu apreibinošu vielu ietekmē, ja jau tev tajā dažu strīpiņu skalā sāk rādīties patēriņa litri http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Redzi ir ekonometri cigāriem ne tikai ar baltām strīpiņām, bet arī tādi kam klāt cipariņi - protams tie ir retums, vēl vienu tādu cigāru redzēju www.mobile.de tāpēc nevajag uzbraukt!!!

Šo rakstu rediģēja arcuss: 30 December 2010 - 18:50


#15 quattro79

quattro79
  • Lietotājs
  • 2586 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīgas rajons
  • Intereses:Tehnika

Pievienots 30 December 2010 - 19:33

Drusciņ nošāvi garām ar to degvielas dižķibele,80to gadu sākumā vairs nebija dižķibele,taisni otrādi-dzīve attīstītās valstīs gāja uz augšu.Tā bija apmēram 10 gadus agrāk.
Par modifikācijām piekrītu,ka ir taču dažādība,galu galā tas ir jebkuram modelim,jebkurai markai. no iespējams pārāk maza motora konkrētajam modelim,līdz bezjēdzīgi lielam. Galu galā inženieri nav muļķi un neviens neliks taču galīgi neatbilstošu motoru.Protams gadās visādas kļūdas(diemžēl raksturīgs vairāk iepr.un šajā desmitgadē),bet to nevar teikt par konkrēto gadījumu.Mazākus motorus savulaik lika arī tāpēc,ka daudzās valstīs jau sen bija mazāks nodoklis mazākiem motoriem,tāpat pats modelis bija lētāks.
Es domāju tu droši vari ieskatīties inženiera gudrajās acīs. :hi:
ak jā vārdu K R Ī Z E,tak savulaik nocenzēja,atceros to dienu,jā.... :lol:

Šo rakstu rediģēja quattro79: 30 December 2010 - 19:37

BBT

Setra Team


#16 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 01 January 2011 - 01:31

Saki ko gribi, bet mani nepārliecināsi- tavs ekonometrs ir sūds... Lieta, bez kuras ideāli var iztikt. Protams, tās ir tikai manas domas, tu vari darīt kā vien vēlies! ;)
Un tikai nevajaga teikt, ka cigārs ar 1.8 motoru tērē mazāk, nekā 2.3... Viņš tērē tikpat- punkts un āmen.. Labi, ja tu brauc ar tukšu mašīnu.. tad tiešām ēdīs drusku mazāk, bet tiklīdz kaut ko ielādē iekšā, tā patēriņš viņam jūtami aug..
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#17 Kavacky

Kavacky
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 January 2011 - 13:35

Cik tad bieži tu ielādē kko iekšā, nevis savu pakaļu vizini?

#18 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 02 January 2011 - 15:07

Ļoti bieži... ;) ok pietiek aizstāvēt tos 1.8! Cigāram viņš ir par mazu, punkts un āmen! Protams, kā pārvietoties no punkt A līdz punktam B viņš normāli der, bet nav tās braukšanas baudas un komforta, ko sniegtu lielāks motors. Burbulim tas 1.8 der, bet cigāram- nē.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#19 Rinalds

Rinalds
  • Moderators
  • 1892 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi

Pievienots 02 January 2011 - 15:18

karo4e secinaajums viens, 1.3 ed tikpat cik 4.2 :crazy:
Lietotas AUDI rezerves daļas. 29400210

#20 ArcheRz

ArcheRz
  • Lietotājs
  • 427 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:eņņ, eņņ...

Pievienots 02 January 2011 - 16:22

ko jūs te čalim uzbrukāt par to ekonomaizeru? :D Normāla štelle tāds verķītis. Protams, karburatordzinējam. Jebkurš vecās skolas "motorists" pateiks, ka tā lietiņa ir noderīga lai iemācītos ekonomiski pārvietoties. Tas ir kas slikts?
Skatoties tajā ekonomaizerā tu ļoti labi pamanīsi, ka, dinamiski paātrinoties līdz vajadzīgajam ātrumam un pēc tam braucot ar nedaudz nospiestu akseleratora pedāli, tu sataupi degvielu vairāk kā lēnām uzņemot ātrumu. Un tas taču ir labi. Protams,ka ne jau visiem tas ir vajadzīgs. Katrs cilvēks savādāk jūt automašīnu. Neko nosodāmu tādā uzpariktē neredzu.
Audi Coupe typ81 (JN)
Audi Coupe typ81 (DS)
Audi 80 B3 2.0l DOHC (6A)
Audi 100 C4 2.6l (ABC)
Audi 100 C4 2.8l (AAH)

#21 Supernintendo

Supernintendo
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 07 October 2019 - 21:43

Nebiju dzirdējis/redzējis, ka cigāriem tāds arī ir. Zināju par b2

Audi 100 C3 2.3 benzīns/gāze NF. 1889.g.





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)