Pālekt uz saturu


Foto

Kāpēc Dīzelis Aukstumā Slikti Lec?


  • Please log in to reply
44 atbildes uz šo tēmu

#1 Krishinsh

Krishinsh
  • Lietotājs
  • 25 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 November 2010 - 15:52

Man ir sekojošs jautājums- tagad sācies auksts laiks un mans 2002. gada audi A6 2.5 TDI lsikti lec.
Kad bija -5 grādi, es varēju iedarbināt tikai ar kādu 2. reizi. Mazliet pagrieza motoru, tad atpūtināju un ar 2. reizi iedarbojās. Kad uzsila, tad leca pilnīgi normāli.

Šorīt, kad bija -14 es tā arī neiedarbināju. Divas reizes gadnrīz iedarbojās, bet tad nogura aklumators.

Jautājums- ko šādā situācijā darīt? Vai ir jāmaina kāds filtrs?
Varbūt kaut ko jāpievieno dīzeļdegvielai ?

Paldies jau iepriekš par palīdzību.

#2 Quattro meitene

Quattro meitene
  • Lietotājs
  • 302 raksti
  • Dzimums:Sieviete

Pievienots 29 November 2010 - 15:53

Aķis aukstumā nomira.
Ja braucot mašīna raustās un negrib iet, tad filtrs aizd***.
Vēl moš degviela slikta vai nav ziemas, tāpēc nelec.

Šo rakstu rediģēja Foršā: 29 November 2010 - 15:55


#3 jopciks

jopciks
  • Lietotājs
  • 81 raksti

Pievienots 29 November 2010 - 15:56

kvēlsveces darbojas?
turbodiesel

#4 Lāčuks

Lāčuks
  • Lietotājs
  • 5226 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Alderi

Pievienots 29 November 2010 - 15:56

kvēlsveces nesilda kārtīgi vai ne visas? :crazy:

..........


#5 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 29 November 2010 - 15:57

A Tev kvēlsveces silda?
man ap 0C bija līdzīgi - kā griež, tā ierūcas, bet tiklīdz palaiž atslēgu vaļā, tā noslāpst. Griežot otrreiz viss rūc. Manā gadijumā temp devējs uz kompi bija izbeidzies un tas ne kvēlsveces slēdza, ne degvielas daudzumu deva pareizo (attiecīgi visu laiku domāja ka ir karsts motors) un pie pavisam auksta dzinēja tikko iedarbinot -7C bija zem 800 apgriezieniem, kas nav normāli. Nomainiju devēju un cita aršana tagad.
Un degvielai ir jāpievieno kaut kas klāt, ja tā ir vasaras (respektīvi ja nepildies degvielas tankā, bet gan kur citur pērcies, jo tankos jau labu laiku ir zieminieks)

#6 TDIVILIS

TDIVILIS
  • Lietotājs
  • 520 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:1.8 t

Pievienots 29 November 2010 - 16:11

Man ir sekojošs jautājums- tagad sācies auksts laiks un mans 2002. gada audi A6 2.5 TDI lsikti lec.
Kad bija -5 grādi, es varēju iedarbināt tikai ar kādu 2. reizi. Mazliet pagrieza motoru, tad atpūtināju un ar 2. reizi iedarbojās. Kad uzsila, tad leca pilnīgi normāli.

Šorīt, kad bija -14 es tā arī neiedarbināju. Divas reizes gadnrīz iedarbojās, bet tad nogura aklumators.

Jautājums- ko šādā situācijā darīt? Vai ir jāmaina kāds filtrs?
Varbūt kaut ko jāpievieno dīzeļdegvielai ?

Paldies jau iepriekš par palīdzību.

Ar to vajag arī sākt. Nomaini akumulatoru pa priekšu ja jau viņš Tev dohlijs.

180zs


#7 Krishinsh

Krishinsh
  • Lietotājs
  • 25 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 November 2010 - 16:51

Paldies par ieteikumiem.

Kad mašīna iedarbojas, tad iet normāli, nemaz neraustās. Degvielu leju no Statoil un tā it kā ir paredzēta ziemai.

Aklumators man it kā ir normāls. Nogura jau tāpēc, ka es kādas 4 reizes riktīgi ilgi mēģināju iedarbināt. Katru reizi, protams, gaidīju, kad nodzisīs kvēlspuldzes lampiņa.

Es domāju tās kvēlsveces pārbaudīt. kā to var izdarīt? Uz Audi servisu negribās braukt. Varbūt kāds var ieteikt kur to var izdarīt par sakarīgu cenu ?
Varētu izskaukt sos mašīnu, lai palīdz iedarbināt un aizbraukt uz kādu servisu...

#8 urbisT

urbisT
  • Lietotājs
  • 1113 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pārsvarā Jelgava, bet reizēm arī Liepāja un Ventspils
  • Intereses:Mana meitene, mans Audi, mans darbs un jā, mana skola arī

Pievienots 29 November 2010 - 17:30

Paldies par ieteikumiem.

Kad mašīna iedarbojas, tad iet normāli, nemaz neraustās. Degvielu leju no Statoil un tā it kā ir paredzēta ziemai.

Aklumators man it kā ir normāls. Nogura jau tāpēc, ka es kādas 4 reizes riktīgi ilgi mēģināju iedarbināt. Katru reizi, protams, gaidīju, kad nodzisīs kvēlspuldzes lampiņa.

Es domāju tās kvēlsveces pārbaudīt. kā to var izdarīt? Uz Audi servisu negribās braukt. Varbūt kāds var ieteikt kur to var izdarīt par sakarīgu cenu ?
Varētu izskaukt sos mašīnu, lai palīdz iedarbināt un aizbraukt uz kādu servisu...

Kvēlsveču visvieglākā pārbaudīšanas metode ir tās izskrūvējot un piemetot pie aķīša, ja sāk kvēlot momentāni, tad ir labas, ja nē, tad ir jāmaina!Šorīt pie -14 mans 1,9 TDI ar otro reizi grūti iedarbinājās, izrādās viss sveces beigtas, lai an pie -10 leca no pus apgrieziena!
1/2 S3 97ais 1,8T
80 B4 92 1,9 TD
S4 B5 00 1,9 TDI
klavs.projekts@inbox.lv
29326115

#9 aigars

aigars
  • Lietotājs
  • 471 raksti
  • Dzīvesvieta:ogre
  • Intereses:tehnika,ceļošana

Pievienots 29 November 2010 - 17:32

Cik nu esmu būries cauri visai informācijai,ko var izlasīt internetā latviešu un krievu valodā, pa lielākai daļai tdi motoriem pie vainas ir nepareizs iešprices moments - likts ar kompi ,kā saka- pēc grāmatas datiem jaunam, bet neatbilstošs konkrētajam jau padzīvojuša dzinēja stāvoklim .
Tie kas vaino nelekšanā vienas vai otras degvielas uzpildes stacijas vai veida degvielu, acīmredzot galīgi neko nesaprot no dīzeļa darbības pamatprincipiem .
Starteris, akumulators , kvēlsveces,eļļa motorā - tie arī protams ir svarīgi faktori, bet ne jau nu aukstumā līdz -20 :crazy: (ja nu vienīgi gadījumos kad motora resurs praktiski jau izsmelts)
man patīk audi

#10 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 29 November 2010 - 17:40

Kvēlsveču visvieglākā pārbaudīšanas metode ir tās izskrūvējot un piemetot pie aķīša, ja sāk kvēlot momentāni, tad ir labas, ja nē, tad ir jāmaina!Šorīt pie -14 mans 1,9 TDI ar otro reizi grūti iedarbinājās, izrādās viss sveces beigtas, lai an pie -10 leca no pus apgrieziena!



Nu tad vismaz skaidrs, ka normāls motors un pārējais, ja pie -10 iet bez svecēm :) Man arī šitā ir gadījies, pats nemaz nezināju ka visas trupaki :)

#11 Krishinsh

Krishinsh
  • Lietotājs
  • 25 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 November 2010 - 18:04

parunājos ar paziņu un secinājām, ka astoņus gadus vecai mašīnai, kas šovasar atvesta no vācijas Dienvid daļas, visdrīzāk nekad nav mainītas kvēlsveces, jo tur tās īsti nemaz nav vajadzīgas.... Tapēc sākšu ar kvēlsveču pārbaudi/maiņu.
Paldies visiem par palīdzību!

#12 zeibix

zeibix
  • Lietotājs
  • 143 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga - Kurzeme (A9)
  • Intereses:Audi

Pievienots 29 November 2010 - 18:16

kvēlsveces var pārbaudīt arī ar testeri, pārbauda vai laiž strāvu cauri vai nē, savam pārbaudīju, 1na no 4reām bija beigta :crazy:

#13 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 29 November 2010 - 18:19

kvēlsveces var pārbaudīt arī ar testeri, pārbauda vai laiž strāvu cauri vai nē, savam pārbaudīju, 1na no 4reām bija beigta http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Tādā veidā neko NAV IESPĒJAMS pārbaudīt! Var būt tā, ka testeris visu rāda ok, bet tev tā svece sāk knapi silt tikai pēc 3 minūtēm un pie tam no vidus uz malām!
Sveci var pārbaudīt tikai pieliekot pie aķa un tai ir uzreiz jāsak kvēlot pašam galiņam

#14 odinsh

odinsh
  • Lietotājs
  • 485 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 29 November 2010 - 20:51

INC kvēlsveces pārbaudīja tieši tāda veidā, ar testeri! Tā kā nestāsti, ka tā nav pareiza pārbaude, pateica precīzi kuras nestrādā, pēc tam mainot baudijām pie aķa. Tā kā nestāsti pekstiņus, ka NAV IESPĒJAMS pārbaudīt, ja tev tas neizdodas, tad nedomā, ka citi to nevar!!!!

#15 Kavacky

Kavacky
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 November 2010 - 21:35

Kas nav skaidrs? Ar testeri var redzēt, ka svece laiž cauri strāvu. Bet tas pats par sevi neko nenozīmē, jo tā svece var uzsilt gan tūlīt, gan pēc pusgada.

#16 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 29 November 2010 - 21:45

INC kvēlsveces pārbaudīja tieši tāda veidā, ar testeri! Tā kā nestāsti, ka tā nav pareiza pārbaude, pateica precīzi kuras nestrādā, pēc tam mainot baudijām pie aķa. Tā kā nestāsti pekstiņus, ka NAV IESPĒJAMS pārbaudīt, ja tev tas neizdodas, tad nedomā, ka citi to nevar!!!!


Izbeidz izlikties par pārgudreli, ja poņas nav, tad paturi lūdzu muti ciet! Ja atradīšu mājās kadu no vecajām kvēlsvecēm un nenoslinkošu un iedošu tev. Pats vispār esi spējis tik primitīvu drbību izpildīt, kā sveces maiņa? Laikam jau tomēr nē, jo savādāk negudrotos te :D

#17 Gunto

Gunto
  • Lietotājs
  • 863 raksti
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 29 November 2010 - 21:56

Un kā tad būtu pareizi iestatīt aizdedzi TDI 13.gadus vecam TDI dzinējam?
K-1

#18 odinsh

odinsh
  • Lietotājs
  • 485 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 29 November 2010 - 22:13

*
POPULĀRS RAKSTS!

Izbeidz izlikties par pārgudreli, ja poņas nav, tad paturi lūdzu muti ciet! Ja atradīšu mājās kadu no vecajām kvēlsvecēm un nenoslinkošu un iedošu tev. Pats vispār esi spējis tik primitīvu drbību izpildīt, kā sveces maiņa? Laikam jau tomēr nē, jo savādāk negudrotos te http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


vēlies par to padiskutēt ko māku un ko nē?
Es tev varu iedot sauju ar vecām svecēm! Nekrenķējies par to ko es zinu ko nē, es saku no savas no pieredzes, nevis saku ka tā ir pareizi! Tev ir mazliet problēmas, jo liekas, ka tev ir kādas 7 augstākās un pārzini pilnībā visu! Es nelienu tajās lietās, par kurām neko nezinu! Tas ko pasaku, tie ir mani novērojumi! Ja tev kaut kas nepatīk, tad sēdi kaktā un beidz bārstīt savas gudrības visos topikos pēc kārtas!
Es atšķirībā no daža laba, māku arī kritiku uztvert un necenšos būt pārliecināts par visu!

Atvaino, ja aizskāru tavu vājo pašcieņu, bet dažreiz labāk paklusē! :ermm:


P.S.
es neteicu ka INC pārbaudīja sveces pareizi, un arī neteicu ka nevar pārbaudīt pēc tavas metodes. Ir dažādi veidi un dažādi varianti! Katram savs pābaudes veids!! :svilpo:

Šo rakstu rediģēja odinsh: 29 November 2010 - 22:16


#19 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 29 November 2010 - 22:23

nu tak teicu tev, izbeidz gudroties :) pats sevi pa muļķīti pataisīsi :) reku tak tu uzrakstīji savu pārliecību, pat nesajēdzot kādēļ tā



INC kvēlsveces pārbaudīja tieši tāda veidā, ar testeri! Tā kā nestāsti, ka tā nav pareiza pārbaude, pateica precīzi kuras nestrādā, pēc tam mainot baudijām pie aķa. Tā kā nestāsti pekstiņus, ka NAV IESPĒJAMS pārbaudīt, ja tev tas neizdodas, tad nedomā, ka citi to nevar!!!!


Un NAV divi veidi kā pārbaudīt sveci vai tā strādā vai nē. Atkārtoju vēlreiz, ar testeri tu vari pārbaudīt vai svece nav pārdegusi, bet tai pašā laikā tā var sākt knapi sildīt no vidus un pēc dažām minūtem. Izņemot ārā un pieliekot pie aķa tu uzreiz redzi cik sekundēs tā paliek sarkana un pie tam pareizajā vietā. Tātad ir tikai viens variants kā pārbaudīt sveces.
Potams vēl ir jautājums, kurš vēlēsies pamēģināt nenolauzt to sveci skrūvējot ārā :) jo šāda parādība nav retums

Šo rakstu rediģēja Mārtiņš: 29 November 2010 - 22:29


#20 Mistral

Mistral
  • Lietotājs
  • 255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 29 November 2010 - 22:31

Un kā ir ar kontrollampu!!! Ar to tak arī var pārbaudīt, strādā vai nē!!!!! Uz liek jaudīgāku lampu un skatās cik spoži viņa spīd, vaitad nevar? Vai dabūs vai nedabūs viņu laukā, tā jau laimes spēle!!!!!

Šo rakstu rediģēja Mistral: 29 November 2010 - 22:34


#21 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 29 November 2010 - 22:34

Un kā ir ar kontrollampu!!! Ar to tak arī var pārbaudīt, strādā vai nē!!!!!


Nē, jo tas ir tas pats testera variants- redzēsi tikai to vai nav pilnībā pārdegusi, bet vai silda pareizajā laikā un vietā tā arī neuzzināsi :)

#22 odinsh

odinsh
  • Lietotājs
  • 485 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 29 November 2010 - 22:34

"PAREIZA" un "PAREIZĀKĀ" pārbaude ir divas dažādas lietas!
Ai labi, lai paliek. Nestrīdēšos!

Ja viņš no 5 svecēm noteica, ka divas ir beigtas! Tad es viņa pārbaudes veidam uzticos un neapstrīdu viņa zināšanas! Sveces tika nomaninītas visas un tieši tās divas, uz kurām viņš norādija nestrādāja! Viņa ieteikums bija mainīt visas, tā arī tika izdarīts! Pārējās 3 sveces uzsila ātri!!!

Pats nelienu tajās lietās, kuras nesajēdzu! Uzticos kādam zinošākam, un viņa zināšanas un darbības veidus neapstrīdu!

P.S. Ja ar testeri es varu redzēt, ka svece ir beigta, tad tas ir VIENS PĀRBAUDES veids! Izskūvējot un liekot pie Aķa, tu pārbaudi vai svece pareizi silda un pareizi darbojas, tas ir OTRS PĀRBAUDES VEIDS!

Ai labi viss.... Es šajā diskusijā vairs neiesaistīšos!

Šo rakstu rediģēja odinsh: 29 November 2010 - 22:43


#23 rubb

rubb
  • Lietotājs
  • 977 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 29 November 2010 - 22:42

Dažiem laikam trūkst elemntāru zināšanu fizikā ;)
Sveces patērē lielu strāvu, ir ar ļoti zemu pretestību. Tāpēc ar testeri mērot strāvu vai sveces pretestību, var pārbaudīt tikai to, vai svece ir pārdegusi - strāva cauri neplūst, pretestība tuvojas bezgalībai. Tas, ka svece nav pārdegusi, NENOZĪMĒ, ka svece darbojas OK - tieši kā Mārtiņš saka.
Es sveces parasti pārbaudu uz "dzirksteli" - ja liekot tai klāt vadu dzirkstele "nepārlec", tātad svece beigta. Ja "dzirsktele ir" - sveci skrūvēju ārā un skatos kā svece silst pievadot tai barošanu.
Principā var pārbaudīt ar tikai testeri, bet tas nedos 100% garantiju par pārbaudes rezultātu...

Šo rakstu rediģēja rubb: 29 November 2010 - 22:44

..|R|ubb..

#24 Mistral

Mistral
  • Lietotājs
  • 255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 29 November 2010 - 22:42

Kā pareizi ir viņai jāsilda???

#25 Rinalds

Rinalds
  • Moderators
  • 1892 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi

Pievienots 29 November 2010 - 22:43

esmu tikaij 1reiz redzeejis taadu sveci, kas nav izdegusi bet nesilda, un vienmeer baudu ar testeri vai metu vadinu virsuu no plusa :svilpo:

Šo rakstu rediģēja Rinalds: 29 November 2010 - 22:47

Lietotas AUDI rezerves daļas. 29400210

#26 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 29 November 2010 - 22:45

Čalis ietiepīgs kā auns un vēl mīnusus krāmē :)

Kā pareizi ir viņai jāsilda???


Jāsilda ir no galiņa, ja silda no vidus, tad pats saproti, ka degkamera uzsildīta netiek :)

#27 odinsh

odinsh
  • Lietotājs
  • 485 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 29 November 2010 - 22:48

Čalis ietiepīgs kā auns un vēl mīnusus krāmē http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Es tev neesmu nevienu mīnusu ielicis, un par to, ka esmu ietiepīgs kā auns, tev nu gan nezināt! laikam pats pēc sevis spried!

sorry :offt:
Mana saite Re kur tev pārgudreli apliecinājums, ka tavu izcilo reputāciju neesmu bojājis!

Šo rakstu rediģēja odinsh: 30 November 2010 - 00:08


#28 Mistral

Mistral
  • Lietotājs
  • 255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 29 November 2010 - 22:51

Čalis ietiepīgs kā auns un vēl mīnusus krāmē http://www.audi-style.lv/forum/public/st...



Jāsilda ir no galiņa, ja silda no vidus, tad pats saproti, ka degkamera uzsildīta netiek http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Okai, tik tālu sapratu, tad cik tālu sveces gals iet iekšā degkamerā!!!!

#29 Kavacky

Kavacky
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 November 2010 - 23:22

Ko nozīmē "tas ir viens pārbaudes veids" un "tas ir otrs"?

Tās ir divas dažādas pārbaudes, bet ne vienas pārbaudes divi veidi. Tu izmēri zaķītim pulsu un konstatē, vai viņš vispār ir dzīvs, vai jau miris, bet to, cik ātri zaķītis spēj savairoties, tu redzi, tikai salaižot viņu kopā ar zaķeni. :)

#30 odinsh

odinsh
  • Lietotājs
  • 485 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 30 November 2010 - 00:21

Ko nozīmē "tas ir viens pārbaudes veids" un "tas ir otrs"?

Tās ir divas dažādas pārbaudes, bet ne vienas pārbaudes divi veidi. Tu izmēri zaķītim pulsu un konstatē, vai viņš vispār ir dzīvs, vai jau miris, bet to, cik ātri zaķītis spēj savairoties, tu redzi, tikai salaižot viņu kopā ar zaķeni. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


No sākuma vajag konstatēt vai šis zaķītis ir dzīvs un tikai tad tu vari apšaubīt viņa spēju vairoties. Jo beigts zaķīts, diez vai vairosies!

Un NAV divi veidi kā pārbaudīt sveci vai tā strādā vai nē.



Par tiem pārbaudes veidiem, bija atbilde uz "Mārtiņš" teikto! Pārbaudīt vai viņa strādā vai nē, var abos variantos. Bet kā izrādās kvēlsveces var silt arī citā veidā, nevis sākot no "galiņa", tātad pārbaudīt vai viņas strādā "PAREIZI" var tikai vienā variantā! Bet, lai konstatētu vai svece vispār funkcionē var divos veidos!

P.S.
Rinalds uzrakstija procesu, par kuru biju piemirsis, INC arī lika vadiņu pa tiešo un skatija to dzirksteli.

P.S.S. Ļoti atvainojos par nekompetenci šajā jautājumā. Varat ielikt vēl mīnusus, tas attiecas uz Mārtiņu! :crazy:

Šo rakstu rediģēja odinsh: 30 November 2010 - 00:31





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)