Pālekt uz saturu


Foto

Augstspiediena Suknis 2.5tdi V6


  • Please log in to reply
45 atbildes uz šo tēmu

#1268059262 Val

Val
  • Administrators
  • 11772 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 23 November 2018 - 09:34

Info brutāli izvilkts no etkas. Kārbas veidus nepierakstīju.

106A - 106AX = AFB
106B - 106BX = AKN
106C - 106CX = AKN
106D - 106DX = AFB
106E - 106EX = AKE
106F - 106H - 106L - 106LX = AKE, BAU, BCZ
106J - 106JX = BCZ, AYM, BFC
106JV = BCZ
106K - 106KX = BDH, BDG
106M - 106MX = BDG

:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#31 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2971 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 23 November 2018 - 08:54

Daudz maz vienāda. Pēc būtības var.


Galīgi nevienāda. B un J toč nesakrustosi.

Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#33 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 289 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 November 2018 - 15:45

vienkārši pārliekot nevarēs- darot šo operāciju uz sūkņu stenda, proti, izejot pilnu pierakstīšanu- izdosies, problēma tikai tajā- stendi uz katra stūra nebūs nolikti , dīzeļcentru puišus tāds priekšlikums maz ieinteresēs.



#34 agss21

agss21
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:salacgriva

Pievienots 29 November 2018 - 22:41

Sveiki ko nozīmē kodam galā burti eu?

#35 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3507 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 01 December 2018 - 14:06

Varbut tur ir EX? Tas nozime rupnieciski restaurēts


Sent from my iPhone using Tapatalk

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#36 Edgarinsh21

Edgarinsh21
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja

Pievienots 14 January 2019 - 21:10

Sveiki ir tada problēma. Audi a6 c5 2.5 tdi 2001g. Slēdzas iekšā degvielas augspiediena sūknis pats no sevis kad auto ir noslāpēts. Nospiežot bremžu pedāli sūknis izsledzas. Palaižot vaļā bremzes atkal ieslēdzas. Ir kadi varianti kas varetu būt pie vainas?
Audi a6 c5 2.5tdi quattro

#37 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1711 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 January 2019 - 21:23

Kaut kā liekas,ka augstspiediena sūknis piedzenas ar zobsiksnu no dzinēja,jeb kaut kas cits tur slēdzas.



#38 Edgarinsh21

Edgarinsh21
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja

Pievienots 14 January 2019 - 22:28

Kaut kā liekas,ka augstspiediena sūknis piedzenas ar zobsiksnu no dzinēja,jeb kaut kas cits tur slēdzas.


Sūknis kad ieslēdzas tāda skaņa takā dūktu. Žēl kad nevar ievietot video. Ir nofilmets


Video par problemu.
Audi a6 c5 2.5tdi quattro

#39 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3507 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 14 January 2019 - 22:28

Ko saka vag-com?


Sent from my iPhone using Tapatalk

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#40 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2971 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 14 January 2019 - 22:38

Rauj nost klemmi aķim kamēr vēl nav nokurināts tas sūknis un pirmais ko parbaudi ir vai dzineja vadibas bloks nepeldas kopā ar vardēm.

Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#41 Edgarinsh21

Edgarinsh21
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja

Pievienots 14 January 2019 - 23:04

Rauj nost klemmi aķim kamēr vēl nav nokurināts tas sūknis un pirmais ko parbaudi ir vai dzineja vadibas bloks nepeldas kopā ar vardēm.


Vadības bloks saus. Klemmi katru di3nu nemu nost. Jo akumulators sezas. 12h un aķītis saus ka pat centrala nestrādā.
Audi a6 c5 2.5tdi quattro

#42 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3115 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 15 January 2019 - 23:24

sūknis tā mēdz darīt, kad nav savienots ar ecu, drīzāk tur kādas "sekretkas" utt pis prātu.... Hiņa motora pravodkā, ja sūknis reaģē uz bremžu pedāli, tad iespējams, ka kāds pajols ir bremžu signālam pielaidis +12v ne no kompja barošanas ķēdes, kā rezultātā kompim atnāk barošana caur bremžu signālu, kad aizdedze ir izslēgta, bet nospiežot bremzes tu šo lieko barošanu atvieno. 

 

Pārbaudi ar multimetru špani pie izslēgtas aizdedzes uz bremžu pedāļa "vardes", ja ir, tad meklē no kurienes nāk, jo nav jābūt ( bet uz vardes ir divas ķēdes, viena atvieno nospiežot, otra savieno, tajā, kas savienojas drīkst būt +12v pie izslēgtas aizdedzes, otrā nē)

Otrs variants, tev motora relejs ir savienots, atnāk visi špaņi uz kompi utt, bet nav kompim aizdedzes signāla, jo aizdedze tak izslēgta. Pārbaudi releju pie kompja, kuram jāsaslēdzas pie ieslēgtas aizdedzes


Šo rakstu rediģēja kasparucis: 15 January 2019 - 23:29


#43 Hills777

Hills777
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 16 January 2019 - 17:59

Sveiki! Nesen manam Audi A6 c6 3.0 tdi parādījās problēmas. Siltu nevar pielaist, un silts sāk slāpt, nedaudz uzgaidot 10-15 min. Atkal var pielaist un viss ok, kompis neko nerada. Varbūt kādam ir ko ieteikt?

#44 Edgarinsh21

Edgarinsh21
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja

Pievienots 21 January 2019 - 10:54

sūknis tā mēdz darīt, kad nav savienots ar ecu, drīzāk tur kādas "sekretkas" utt pis prātu.... Hiņa motora pravodkā, ja sūknis reaģē uz bremžu pedāli, tad iespējams, ka kāds pajols ir bremžu signālam pielaidis +12v ne no kompja barošanas ķēdes, kā rezultātā kompim atnāk barošana caur bremžu signālu, kad aizdedze ir izslēgta, bet nospiežot bremzes tu šo lieko barošanu atvieno. 
 
Pārbaudi ar multimetru špani pie izslēgtas aizdedzes uz bremžu pedāļa "vardes", ja ir, tad meklē no kurienes nāk, jo nav jābūt ( bet uz vardes ir divas ķēdes, viena atvieno nospiežot, otra savieno, tajā, kas savienojas drīkst būt +12v pie izslēgtas aizdedzes, otrā nē)
Otrs variants, tev motora relejs ir savienots, atnāk visi špaņi uz kompi utt, bet nav kompim aizdedzes signāla, jo aizdedze tak izslēgta. Pārbaudi releju pie kompja, kuram jāsaslēdzas pie ieslēgtas aizdedzes


Problema ar sūkni parādījās gadu pēc auto nopirkšanas. Vienu brīdi auto priekšā kur stāv akumulators bija sakrājies ūdens, jo noteka bija ciet ar lapām.
Audi a6 c5 2.5tdi quattro

#45 anddiiss

anddiiss
  • Lietotājs
  • 161 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kolhozs
  • Intereses:Inženierija

Pievienots 15 May 2019 - 10:33

Kāda patlaban situācija ar sūkņu restaurēšanu. Mehānika aizgājusi tūtē. Riskēt ar šrotu vai dzīt restaurēt, un vispār, kur restaurēt un kādos ciparos tas pasākums apgrozās? 106L


Šo rakstu rediģēja anddiiss: 15 May 2019 - 10:59

Oligarhs ar: Neīsto auto   :D 

Ex:

Audi A6 C6 3.0TDI Q 

Audi A4 B6 2.5TDI Q V6

Audi A4 B5 1.9TDI PD


#46 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 289 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 May 2019 - 13:47

jauns apm 1500-2000 naudiņas , rūpnieciski restaurēts drusku mazak ap 1500, pārējos gadījumos - laimes spēle bet kaut kur no 300- 700 , vienkāršais šrots pat nezinu,  pēdējā daļā cipari var būt arī citi, jaunas rezerves daļas arī būs padārgas, cenas pat neņemos saukt.






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)