Pālekt uz saturu


Foto

Dīzeļa čipošana!


  • Please log in to reply
1539 atbildes uz šo tēmu

#1531 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1599 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 08 April 2018 - 20:24

un kur tas notiek? nemot veeraa,ka remonta virzuli tikai starp razotaajiem(piemeeram KS un mahle) vienaadam izmeeram atskiras par 10gramiem...................un par virzuliem un klaniem veel vareetu piekrist,bet neticu,ka piemeeram tomaatam un manuaalim ir savaadaak balanseeta klokene


Šo rakstu rediģēja quattroAu80b2: 08 April 2018 - 20:31

20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#1532 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2107 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sievietes

Pievienots 08 April 2018 - 21:36

Nu vispār jau pie jebkurām izmaiņām kloķenes mehānismā tas viss kopā būtu jāpārbalansē, arī mainot klaņus un virzuļus. Tas, ka pie mums to neviens nedara, jo tas nav par velti un uz priekšu jau kustas tāpat, ir cits jautājums.

Es arī nebalansēju kloķeni, pēc klaņu un virzuļu maiņas, tikai izsvaroju klani ar virzuli, lai visi vienā svarā būtu..

B4 TDR powered by Jonix and Valdlauči garage teem, http://srsauto.lv... tdr.lv


#1533 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 08 April 2018 - 23:02

Tad jau sanāk ka mainot diskus uz vasaras jabalanse kopa ar gultni un pusasi?

Lai vai ka ar normalu vms tur nekas negrab un nevibre


Sent from my iPhone using Tapatalk

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#1534 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2878 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 09 April 2018 - 08:32

 

Nekad neesmu dzirdējis vai lasījis, ka normālai mašīnai normāla pieregulēšana rarīdu kādas problēmas. 

Tiešām? :mrgreen: 

Es gan esmu. Un piedevām ļoti daudz. Visādos pāķos mēdz būt daudz un dažādi čiperētāji. Un tajos pašos pāķos mēdz būt arī diezgan pasvaigas mizas. Vai nu zemniekiem vai nu arī pilnīgiem dalbajobiem, kas strādā apsardzē trijās maiņās, dzīvo malkas apkurināmā vienistabas dzīvoklī ar omi, bet brauc ar 2016. gada mizu kā minimums. Tad nu lūk, kā jau Tu vari dadomāties, šim tipam ar ārkārtīgi zemu IQ šķiet, ka čipot ir ielikt vienu ķeksīti 3šajā rindiņā iekš vadības bloka - tipa race mode - check! Viņa zemais IQ vēl saka, ka euuu mani koļa vakar izpisa ar M5... kaut kas jādara lietas labā - eu saņok možes čipanutj?! Un sūdi sākas.... 

 

Tādēļ mans ieteikums izmantojot šāda veida pakalpojumus - domājiet ar galvu un izvēlaties cilvēkus, kas atbild par savu preci, kā arī nepazaudē pirmatnējo attieksmi pēc čipa ar problēmu. 


Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5)


#1535 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 91 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 09 April 2018 - 13:04

MXR, Tu runājot par to likteņa izaicināšanu tiešām biji pārliecināts, ka te kāds ar putām uz lūpām iestāsies, ka auto jāved čipot uz gateri? :D :D :D

Tāpēc jau ir šādi forumi, lai pasmeltos pieredzi un atrastu profesionāļus....



#1536 Viltniex

Viltniex
  • Lietotājs
  • 432 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Automātika, Projektēšana (Metālapstrāde)

Pievienots 19 May 2018 - 10:23

Labrīts,

 

Vēlos auto nočipot pie Jonix un nevaru izvēlēties starp Standarta un Eko Chiptuning, varbūt varētu kāds pastāstīt vairāk? Vēlos saprast to atšķirību plašāk.

Uzjautāju Jonix pa atšķirību starp abiem, viņš tik atbildēja ka Standarts ir jaudīgāks.

 

Atļaušos citēt no Remap mājaslapas:

  • Standarts – sniedz gan jūtamu jaudas pieaugumu, gan degvielas ekonomijas apvienojumu.
  • Eko chiptuning – izmaiņas čipos ir vērstas uz maksimālu degvielas ekonomiju, jaudas pieaugums ir mazāks kā Standarta versijā, tomēr labi jūtams.

Nevaru īsti iebraukt atšķirība starp šiem abiem veidiem, jo internetā svārstās informācija.

 

Teiksim skatoties chiptuning.lv ievietoto informāciju:

Eco Tuning galvenais uzdevums ir samazināt automašīnas degvielas patēriņu, nevis palielināt dzinēja jaudu.

Eco Tuning un Performance Tuning (Tas varētu būt Remap piedāvātais Standarts)– lielāka jauda un mazāks degvielas patēriņš. Kā tas iespējams? Vienkāršojot – pie zemiem apgriezieniem dzinēja vadības bloks tiek programmēts, lai ekonomētu degvielu, pie augstiem – lai sasniegtu lielāku jaudu!

 

Sanāk ka pēc chiptuning.lv informācijas Eko variantā netiek nemaz jauda palielināta.

 

Braukšu pie Jonix izprogrammēt EGR, DPF un atslēgt Start/Stop sistēmu un tā kā regulēt auto sanāk jau tāpatās, tad nolēmu ka varētu pie reizes nočipot.

 

Nav tā kā auto trūkst jaudas, ir ok, bet kko papildus dabūt ar nebūtu slikti, ja tas ir drošs jaudas pieaugums ar rezervi kā rakstīts Remap. Bet kā tur patiesībā ir - nezinu.

 

Auto - Audi A3 8P ar 2.0TDI CR (140Ps)


Šo rakstu rediģēja Viltniex: 19 May 2018 - 10:30

Audi 80 1991 Sedans FWD AAH, Gāzificēts By kjemals, Metāla Panna By ka6pers
Audi TT 1999 1.8T Q APX, Gāzificēts By Wth

​Audi A3 2013 8P 5 Door, 6 Speed Manual, Fwd, 2.0TDI CR CFFA 140PS

Aуди без кардана, деньги на ветер © PASSATizhi


#1537 jarix

jarix
  • Lietotājs
  • 354 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Audi avant Quattro

Pievienots 19 May 2018 - 12:36

Šķiet viss skaidri uzrakstīts - degvielas ekonomiju dabūsi jebkurā gadījumā, eko gadījumā ekonomija būs labāka, bet jaudas pieaugums mazāks, savukārt standart gadījumā degvielas ekonomija mazāka, bet jaudas pieaugums lielāks...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Audi B4 Coupe Quattro 2,8 v6 - pārdots
Audi C4 A6 Avant Quattro 2,5tdi - nozagts
Audi B4 avant tdi Quattro - uz ceļa :) (afn + gt2052v + 0.216 + chip =170hp?)


#1538 Source

Source
  • Moderators
  • 4322 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 19 May 2018 - 20:21

Viss ir uzrakstīts, ko iekopēji, kas var nebūt skaidrs?

Abi palielina jaudu. Progrmmēt jau var dažādi. Vienam lielāks uzsvars uz ekonomiju, otram uz jaudu. Labāk jau pajautā pašam Jonix, lai izstāsta.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#1539 chubijs

chubijs
  • Lietotājs
  • 896 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsu rajons - Straupe
  • Intereses:Intereses pēc, kāpēc tevi interesē, kas mani interesē

Pievienots 19 May 2018 - 20:26

Tāpat izšķirošā nozīme būs blivei starp stūri un sēdekli vienalga kādu cipu izvēlēsies :D

Šo rakstu rediģēja chubijs: 19 May 2018 - 20:27

A100 C3 2.2T Q --> A90 B3 2.3 FWD --> kriize -> kriizmobilis (lancer 1.5) --> Impreza 1.8 4WD ->

A100 C3 2.5 TDI FWD --> A6 C4 2.5 TDI Q --->VW Touran 1.9TDI --> Volvo S80 2.4 powered by LPG
Es vispār nedzeru, ja nu vienīgi uz pohām kādu aliņu :)

Šodien ir lieliska diena. Kapēc? - Tapēc, ka es pats tā nolēmu!

90% manu dienu beidzas ar domu - ai pohuj, rīt no rīta.


#1540 VuskansDavis

VuskansDavis
  • Lietotājs
  • 172 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Dalbe

Pievienots 19 May 2018 - 21:21

jap, es pētīju savam vecajam volvo kas notiek ar patēriņiem laboratorijā. nečipojos gan pie jonix, bet starp nečipotu, standarta čipu un līdz galam sagrieztu ekonomija ir apmēram 0,7L uz 100km






1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)