Pālekt uz saturu


Foto

Dīzeļa čipošana!


  • Please log in to reply
1560 atbildes uz šo tēmu

#1531 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1601 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 08 April 2018 - 20:24

un kur tas notiek? nemot veeraa,ka remonta virzuli tikai starp razotaajiem(piemeeram KS un mahle) vienaadam izmeeram atskiras par 10gramiem...................un par virzuliem un klaniem veel vareetu piekrist,bet neticu,ka piemeeram tomaatam un manuaalim ir savaadaak balanseeta klokene


Šo rakstu rediģēja quattroAu80b2: 08 April 2018 - 20:31

20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#1532 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2109 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sievietes

Pievienots 08 April 2018 - 21:36

Nu vispār jau pie jebkurām izmaiņām kloķenes mehānismā tas viss kopā būtu jāpārbalansē, arī mainot klaņus un virzuļus. Tas, ka pie mums to neviens nedara, jo tas nav par velti un uz priekšu jau kustas tāpat, ir cits jautājums.

Es arī nebalansēju kloķeni, pēc klaņu un virzuļu maiņas, tikai izsvaroju klani ar virzuli, lai visi vienā svarā būtu..

B4 TDR powered by Jonix and Valdlauči garage teem, http://srsauto.lv... tdr.lv


#1533 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3390 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 08 April 2018 - 23:02

Tad jau sanāk ka mainot diskus uz vasaras jabalanse kopa ar gultni un pusasi?

Lai vai ka ar normalu vms tur nekas negrab un nevibre


Sent from my iPhone using Tapatalk

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#1534 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2905 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 09 April 2018 - 08:32

 

Nekad neesmu dzirdējis vai lasījis, ka normālai mašīnai normāla pieregulēšana rarīdu kādas problēmas. 

Tiešām? :mrgreen: 

Es gan esmu. Un piedevām ļoti daudz. Visādos pāķos mēdz būt daudz un dažādi čiperētāji. Un tajos pašos pāķos mēdz būt arī diezgan pasvaigas mizas. Vai nu zemniekiem vai nu arī pilnīgiem dalbajobiem, kas strādā apsardzē trijās maiņās, dzīvo malkas apkurināmā vienistabas dzīvoklī ar omi, bet brauc ar 2016. gada mizu kā minimums. Tad nu lūk, kā jau Tu vari dadomāties, šim tipam ar ārkārtīgi zemu IQ šķiet, ka čipot ir ielikt vienu ķeksīti 3šajā rindiņā iekš vadības bloka - tipa race mode - check! Viņa zemais IQ vēl saka, ka euuu mani koļa vakar izpisa ar M5... kaut kas jādara lietas labā - eu saņok možes čipanutj?! Un sūdi sākas.... 

 

Tādēļ mans ieteikums izmantojot šāda veida pakalpojumus - domājiet ar galvu un izvēlaties cilvēkus, kas atbild par savu preci, kā arī nepazaudē pirmatnējo attieksmi pēc čipa ar problēmu. 


Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5)


#1535 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 91 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 09 April 2018 - 13:04

MXR, Tu runājot par to likteņa izaicināšanu tiešām biji pārliecināts, ka te kāds ar putām uz lūpām iestāsies, ka auto jāved čipot uz gateri? :D :D :D

Tāpēc jau ir šādi forumi, lai pasmeltos pieredzi un atrastu profesionāļus....



#1536 Viltniex

Viltniex
  • Lietotājs
  • 432 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Automātika, Projektēšana (Metālapstrāde)

Pievienots 19 May 2018 - 10:23

Labrīts,

 

Vēlos auto nočipot pie Jonix un nevaru izvēlēties starp Standarta un Eko Chiptuning, varbūt varētu kāds pastāstīt vairāk? Vēlos saprast to atšķirību plašāk.

Uzjautāju Jonix pa atšķirību starp abiem, viņš tik atbildēja ka Standarts ir jaudīgāks.

 

Atļaušos citēt no Remap mājaslapas:

  • Standarts – sniedz gan jūtamu jaudas pieaugumu, gan degvielas ekonomijas apvienojumu.
  • Eko chiptuning – izmaiņas čipos ir vērstas uz maksimālu degvielas ekonomiju, jaudas pieaugums ir mazāks kā Standarta versijā, tomēr labi jūtams.

Nevaru īsti iebraukt atšķirība starp šiem abiem veidiem, jo internetā svārstās informācija.

 

Teiksim skatoties chiptuning.lv ievietoto informāciju:

Eco Tuning galvenais uzdevums ir samazināt automašīnas degvielas patēriņu, nevis palielināt dzinēja jaudu.

Eco Tuning un Performance Tuning (Tas varētu būt Remap piedāvātais Standarts)– lielāka jauda un mazāks degvielas patēriņš. Kā tas iespējams? Vienkāršojot – pie zemiem apgriezieniem dzinēja vadības bloks tiek programmēts, lai ekonomētu degvielu, pie augstiem – lai sasniegtu lielāku jaudu!

 

Sanāk ka pēc chiptuning.lv informācijas Eko variantā netiek nemaz jauda palielināta.

 

Braukšu pie Jonix izprogrammēt EGR, DPF un atslēgt Start/Stop sistēmu un tā kā regulēt auto sanāk jau tāpatās, tad nolēmu ka varētu pie reizes nočipot.

 

Nav tā kā auto trūkst jaudas, ir ok, bet kko papildus dabūt ar nebūtu slikti, ja tas ir drošs jaudas pieaugums ar rezervi kā rakstīts Remap. Bet kā tur patiesībā ir - nezinu.

 

Auto - Audi A3 8P ar 2.0TDI CR (140Ps)


Šo rakstu rediģēja Viltniex: 19 May 2018 - 10:30

Audi 80 1991 Sedans FWD AAH, Gāzificēts By kjemals, Metāla Panna By ka6pers
Audi TT 1999 1.8T Q APX, Gāzificēts By Wth

​Audi A3 2013 8P 5 Door, 6 Speed Manual, Fwd, 2.0TDI CR CFFA 140PS

Aуди без кардана, деньги на ветер © PASSATizhi


#1537 jarix

jarix
  • Lietotājs
  • 360 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Audi avant Quattro

Pievienots 19 May 2018 - 12:36

Šķiet viss skaidri uzrakstīts - degvielas ekonomiju dabūsi jebkurā gadījumā, eko gadījumā ekonomija būs labāka, bet jaudas pieaugums mazāks, savukārt standart gadījumā degvielas ekonomija mazāka, bet jaudas pieaugums lielāks...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Audi B4 Coupe Quattro 2,8 v6 - pārdots
Audi C4 A6 Avant Quattro 2,5tdi - nozagts
Audi B4 avant tdi Quattro - uz ceļa :) (afn + gt2052v + 0.216 + chip =170hp?)


#1538 Source

Source
  • Moderators
  • 4333 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 19 May 2018 - 20:21

Viss ir uzrakstīts, ko iekopēji, kas var nebūt skaidrs?

Abi palielina jaudu. Progrmmēt jau var dažādi. Vienam lielāks uzsvars uz ekonomiju, otram uz jaudu. Labāk jau pajautā pašam Jonix, lai izstāsta.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#1539 chubijs

chubijs
  • Lietotājs
  • 896 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsu rajons - Straupe
  • Intereses:Intereses pēc, kāpēc tevi interesē, kas mani interesē

Pievienots 19 May 2018 - 20:26

Tāpat izšķirošā nozīme būs blivei starp stūri un sēdekli vienalga kādu cipu izvēlēsies :D

Šo rakstu rediģēja chubijs: 19 May 2018 - 20:27

A100 C3 2.2T Q --> A90 B3 2.3 FWD --> kriize -> kriizmobilis (lancer 1.5) --> Impreza 1.8 4WD ->

A100 C3 2.5 TDI FWD --> A6 C4 2.5 TDI Q --->VW Touran 1.9TDI --> Volvo S80 2.4 powered by LPG
Es vispār nedzeru, ja nu vienīgi uz pohām kādu aliņu :)

Šodien ir lieliska diena. Kapēc? - Tapēc, ka es pats tā nolēmu!

90% manu dienu beidzas ar domu - ai pohuj, rīt no rīta.


#1540 VuskansDavis

VuskansDavis
  • Lietotājs
  • 172 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Dalbe

Pievienots 19 May 2018 - 21:21

jap, es pētīju savam vecajam volvo kas notiek ar patēriņiem laboratorijā. nečipojos gan pie jonix, bet starp nečipotu, standarta čipu un līdz galam sagrieztu ekonomija ir apmēram 0,7L uz 100km



#1541 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1390 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 18 October 2018 - 19:00

Varbūt ne īsti čipošana....

Vai ir iespēja izprogrammēt - Audi A6 C6 un  Q7 steering lock module

29334d1359044620-access-start-module-byp

Divas reizes, divos gados ir uzmetis ''gļuku'' - stūri var pagriezt bet rati paliek taisni. Pēc xx stundām atiet pats


Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#1542 Elijah

Elijah
  • Lietotājs
  • 113 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 October 2018 - 21:18

Ja izkodēsi tad skati neiziesi :D, gan pienāks laiks kad to sāks pārbaudīt arī šādiem auto...



#1543 BLOW

BLOW
  • Lietotājs
  • 496 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:AUDI, AUDI un AUDI.

Pievienots 18 October 2018 - 21:50

Nedomāju kad Lock modulī būs problēma!


AUDI S6 2.2 t, AAN, AWD, -powered by jonix -- Going for VS

VW Golf 6 1,2TFSI, FWD -stock - SELL

(VW Golf 4 1,9SDI, FWDstock ; AUDI S6 2.5TDI, AEL, AWDpowered by jonix ;  AUDI 200 2.2 t, MC, FWD,stock;  VW Golf 3GTI, 2.0,  2E, FWDstock ) -- SOLD


#1544 Elijah

Elijah
  • Lietotājs
  • 113 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 October 2018 - 22:04

Un jā, par tēmu, drīzāk neatpazīst atslēgu, kad tā notiek paprovē ar otru/citu atslēgu..



#1545 CED

CED
  • Lietotājs
  • 397 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 18 October 2018 - 23:51

Ir bijis gļuks uz pirmo gadu c6, ka atslēgu pilnībā neatpazīst. Abās reizēs šis bloks pēc koda atbalstīja keyless, bet auto bija bez keyless. Abās reizēs bloki tika vesti pārkodēt. Neatceros vai kas tika arī lodēts.

Sent from my HTC U11 using Tapatalk

99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi


#1546 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5219 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 19 October 2018 - 08:22

Labrīts,

 

Vēlos auto nočipot pie Jonix un nevaru izvēlēties starp Standarta un Eko Chiptuning, varbūt varētu kāds pastāstīt vairāk? Vēlos saprast to atšķirību plašāk.

Uzjautāju Jonix pa atšķirību starp abiem, viņš tik atbildēja ka Standarts ir jaudīgāks.

 

Atļaušos citēt no Remap mājaslapas:

  • Standarts – sniedz gan jūtamu jaudas pieaugumu, gan degvielas ekonomijas apvienojumu.
  • Eko chiptuning – izmaiņas čipos ir vērstas uz maksimālu degvielas ekonomiju, jaudas pieaugums ir mazāks kā Standarta versijā, tomēr labi jūtams.

Nevaru īsti iebraukt atšķirība starp šiem abiem veidiem, jo internetā svārstās informācija.

 

Teiksim skatoties chiptuning.lv ievietoto informāciju:

Eco Tuning galvenais uzdevums ir samazināt automašīnas degvielas patēriņu, nevis palielināt dzinēja jaudu.

Eco Tuning un Performance Tuning (Tas varētu būt Remap piedāvātais Standarts)– lielāka jauda un mazāks degvielas patēriņš. Kā tas iespējams? Vienkāršojot – pie zemiem apgriezieniem dzinēja vadības bloks tiek programmēts, lai ekonomētu degvielu, pie augstiem – lai sasniegtu lielāku jaudu!

 

Sanāk ka pēc chiptuning.lv informācijas Eko variantā netiek nemaz jauda palielināta.

 

Braukšu pie Jonix izprogrammēt EGR, DPF un atslēgt Start/Stop sistēmu un tā kā regulēt auto sanāk jau tāpatās, tad nolēmu ka varētu pie reizes nočipot.

 

Nav tā kā auto trūkst jaudas, ir ok, bet kko papildus dabūt ar nebūtu slikti, ja tas ir drošs jaudas pieaugums ar rezervi kā rakstīts Remap. Bet kā tur patiesībā ir - nezinu.

 

Auto - Audi A3 8P ar 2.0TDI CR (140Ps)

 

 

Uzdod sev jautājumu kāpēc čipo auto- jaudai vai ekonomija- - tad arī zināsi kuru variantu... 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#1547 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 675 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 19 October 2018 - 10:11

Dīzeļam tur eko vai jauda atšķiras pamatā cik delfīnu nomirst izpūtēja galā, aļa pūš iekšā degvielu, lai iztērētu visu gaisu, vai pūš iekšā degvielu tikai tik daudz, lai tā visa sadeg pilnībā bez kvēpa. Abos gadījumos ceļ turbo spiedienu, kas tad arī dod lielāko daļu jaudas pieauguma. Protams, tur vēl miljons nianses, bet pamatā tam visam starp jauda/eko ir tikai šie divi.
Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#1548 km_

km_
  • Lietotājs
  • 567 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 19 October 2018 - 22:36

Iemetīšu šeit.

http://audi-style.lv...25bar-3bar-map/

1.9 AFN pārliku 2.5bar map uz 3bar map un limp mode vairs neslēdzās, kad tai vajadzētu slēgties (atļauj pārspiedienu). Saprogrammētam būtu jābūt pareizi, spiedienu redz/saprot pareizi.


Šo rakstu rediģēja km_: 19 October 2018 - 22:36

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#1549 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5559 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 19 October 2018 - 23:10

Diagnostikas limitus maina ceļot spiedienu ieplūdē, lai ecu tas paaugstinātais spiediens ieklautos normas robežās. MAP mainot uz "lielāku" programmā izmaina spiediens -> volti karti/koeficientu. Benzīnam tie bija 2 parametri, dīzelim, šķiet, ka tikai viens, bet negribu iedziļināties lai pārliecinātos.


1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus


#1550 km_

km_
  • Lietotājs
  • 567 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 20 October 2018 - 00:39

Jā, 2, MAP linearizācija, attiecīgi:

0v - 200mbar

5v - 2600mbar

pastiepjas uz

0v - 200mbar

5v - 3120mbar

 

Pēc izmaiņām tukšgaitā rādījumi sāk sakrist 1000mbar aktuālais, 1000mbar pieprasītais. Ar tikai nomainītu MAPu aktuālais, protams, nepareizs un ~750mbar.

Nu itkā viss būtu okey, bet tieši pēc linearizācijas maiņas man pazūd limp mode. Ja turbo pūstu pareizi, tad, protams, bēdu nezinātu.

 

Diagnostikas limits būtu tikai diagnostikai caur OBD portu. Mazliet papētīju kāda izskatās formula spiedienam, uz kā to izmainīt. Ja pirms tam atdure bija pie 2602mbar, tad tagad jau iegūstu pārspiedienu līdz 2900mbar.


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#1551 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5559 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 20 October 2018 - 01:00

OBD diagnostika ir tas, ko izlasa no vadības bloka atmiņas, tur limitu nav. Bosch programmās devējiem ir diagnostikas limiti no - līdz, pēc kuriem konstatē defektu pašam devējam, vai spiediena anomālijas un attiecīgi tiek iemesta kļūda, kļūda + check engine, vai kļūda un ierobežota dzineja darbība. Tas 0-5v pa lielam ir viens parametrs, itsevišķi ja būtu tabulas formātā. Ja izmainot tikai to pazūd kļūdas par pārspiedienu, attiecīgi jābūt vel kautkam, kas nosaka cik daudz ir normāli, kāds koeficients., reizinātajs vai kas tāds, kas dzelzim esot kārtībā netiek sasniegts, attiecīgi neviens par to nečīkst. Sīkak gan jārok būs pašam, jo, ka jau minēju, dīzeļu programmās neesmu iedziļinājies, zinu kā tas darās benzīnam, kur tas viss ir daudz, daudz sarežģītāk.


1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus


#1552 km_

km_
  • Lietotājs
  • 567 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 20 October 2018 - 01:42

Nomainot sensoru un saliekot pareizu linearizāciju VCDS tāpat nerādīs vairāk par 2602mbar. Normalizējas tikai rādījums un vadības bloks spēj saregulēt papildus spiedienu, bet papildus diapozons (tikai VCDS diagnostikai) netiek iegūts. Domāju, ka ne VCDS ne kāds cits rīks nemācēs parādīt vairāk par 2602mbar. Tas pats ir ar IQ (laikam max 70mg) un droši vien kaudzi citām diag. lietām.

Praktiski, ja nevajag skatīties spiedienus no VCDS, tad tos diag. limitus var aizmirst - tas ir tikai vizuālai info, nevis defektu konstatēšanai.

 

Tavu domu es sapratu, bet tam ko spēj parādīt VCDS, limiti ir, un viņi slēpjas vadības blokā nevis diagnostikas softā. Pēc pāris izmaiņām iekš ECU MAP formulas jau no VCDS redzēju pāri par 2602mbar.

Atliek secināt, ka spiediena anomālijas nenosaka pēc MAP linearizācijas kartes vai diag. limitiem, bet ir kaut kas vēl... un...

ja ņem vērā, ka ar 3bar sensoru spriegums pie viena spiediena ir zemāks, un vadības bloks dzinēja darbības ierobežošanu veic pēc veciem datiem, tad var gadīties, ka vadības bloks domās, ka spiediens vēl ir normas robežās.

 

Linearizācijas kartes nosaka kā rēķināt spiedienu, kā pareizi virināt vnt.

Diagnostikas limiti ir tikai ierobežojumi min-max ko parāda uz ekrāna.

Un tad ir vēl tevis minētie ierobežojumi, ar ko mēģina pasargāt dzinēju no pārspiediena utt..

 

Jāparokās pa softu, varbūt kaut ko var atrast.


Šo rakstu rediģēja km_: 20 October 2018 - 01:53

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#1553 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3390 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 20 October 2018 - 10:04

Hmm, man vcds rada lidz 4000mbar :D
Un visi limp mode un citas avarijas ar strada


Sent from my iPhone using Tapatalk

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#1554 km_

km_
  • Lietotājs
  • 567 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 20 October 2018 - 13:09

Droši vien normāls vadības bloks un kārtīgi saprogrammēts. 018 jau ir agrīns EDC15 bloks, ar tādiem droši vien neviens baigi neaizraujas. Galvenās lietas saregulēt var un viss.
Bet uz 012 neesmu baigi plānojis pāriet, īpaši nav vajadzības un vēl jājauc visi ecu vadi nost.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#1555 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3390 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 20 October 2018 - 18:09

Nea man parasts edc15, ir kam uz 018 viss strada un ari uz msa15


Sent from my iPhone using Tapatalk

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#1556 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 30 October 2018 - 21:03

Man pašam remap čipoja un arī nav nekādas limp modes kaut vai ar stock MAP. Nebūtu slikti, ja būtu, jo pīķī man pat līdz 2,2bar sapūš.. Tagad uzliku 3bar MAP, domāju, varbūt tur problēma, jo nav pārāk liela starpība(pieprasītais 1,45, bet stock map varēja tikai līdz 1,55bar nolasīt), bet nekas nemainās, vienalg nav LimpMode un checka.. Nebūtu slikti, ka kāds varētu padalīties ar info, kā atgūt limp mode :D

P.S bloks vecais MSA15, bet ir sadabūts jau 012.


Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, 60mm izplūde

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#1557 IMAGin

IMAGin
  • Lietotājs
  • 3023 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 31 October 2018 - 00:54

limp mode par over/under boost tiek ieslēgts tikai pēc n' sekundēm. Viens īss pīķis limp modi neaktivizēs...


// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.


#1558 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6287 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 31 October 2018 - 14:08

Droši vien normāls vadības bloks un kārtīgi saprogrammēts. 018 jau ir agrīns EDC15 bloks, ar tādiem droši vien neviens baigi neaizraujas. Galvenās lietas saregulēt var un viss.
Bet uz 012 neesmu baigi plānojis pāriet, īpaši nav vajadzības un vēl jājauc visi ecu vadi nost.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

MSA15, EDC15 un uz augšu visiem var brīvi uztaisīt nepieciešamos diagnostikas limitus.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#1559 km_

km_
  • Lietotājs
  • 567 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 31 October 2018 - 16:22

Man pašam remap čipoja un arī nav nekādas limp modes kaut vai ar stock MAP. Nebūtu slikti, ja būtu, jo pīķī man pat līdz 2,2bar sapūš.. Tagad uzliku 3bar MAP, domāju, varbūt tur problēma, jo nav pārāk liela starpība(pieprasītais 1,45, bet stock map varēja tikai līdz 1,55bar nolasīt), bet nekas nemainās, vienalg nav LimpMode un checka.. Nebūtu slikti, ka kāds varētu padalīties ar info, kā atgūt limp mode :D

P.S bloks vecais MSA15, bet ir sadabūts jau 012.

 

Šķībi saprogrammējot droši vien var nejauši likvidēt dažādas iebūvētās drošības. Kāpēc man pēc linearizācijas maiņas limp uz spiedienu pazuda, nezinu. Neesmu tik liels eksperts, tagad uzliku atpakaļ 2.5bar sensoru ar oem linearizāciju un viss ir OK.

Uz pīķiem nekāds limp mode nebūs, tur taisnība, tad jāiegūst pārspiediens uz ilgāku brīdi.


MSA15, EDC15 un uz augšu visiem var brīvi uztaisīt nepieciešamos diagnostikas limitus.

 

Eksperimentējot uz 018 ecu panācu, lai 10. un 11. grupās rāda pareizas vērtības ar 3bar sensoru, citus limitus gan nepētīju.

 

Manā gadījumā bija nosprūdis vnt un pieprasīto 1.4bar vietā ilgstoši varēja dabūt līdz 1.8, 1.9bar un tūlīt arī slēdzās limp mode. Uzliekot 3bar sensoru un saliekot linearizāciju (neaiztiekot diagnostikas limitus) man limp mode pazuda un pārpūtienu droši atļāva.

 

0v - 200mbar

5v - 2600mbar

pastiepjas uz

0v - 200mbar

5v - 3120mbar


Šo rakstu rediģēja km_: 31 October 2018 - 16:27

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#1560 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6287 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 31 October 2018 - 16:24

Limp jāskatās pēc kļūdas koda.

Ja tas parādās, kad ir sasniegts, piemēram, map sensora voltāžu limits vai programmētais limits, tad nomainot to uz lielāku, šo kļūdu dabūt būs daudz grūtāk.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)