Pālekt uz saturu


Foto

Dīzeļa čipošana!


  • Please log in to reply
1560 atbildes uz šo tēmu

#1 girts

girts
  • Lietotājs
  • 121 raksti

Pievienots 16 October 2010 - 22:14

Sveiki!Tā kā pēdējā infa par dīzeļu čipošanu ir trīs gadus veca, vēlējos pajautāt!Kāda situācija ir uz šodienu, kas ar to ņemās (ar atsauksmēm), cik tas vidēji izmaksā pie nosacijuma ka motors ir labā stāvoklī un nobraukums ap 250t/km!Konkrēti runa varētu būt par a6 c4 96.g., 1,9tdi!Un viens ļoti svarīgs aspekts, kā ir ar gļukiem pēc uzstādīšanas?Izbraucu ar čoma A6 2006.g 2.0tdi kuram ir čips, nu iet viņš zvērā, bet pie pirmajiem 40km jau uzdūros gļukam, iebraucu 7km garā tunelī, kurš paiet zem jūras, tātad strauja gaisa sastāva maiņa, rezultātā autiņš nosprāga, apstājoties pielaidām un turpinājām ceļu ar trešo pārnesumu, kamēr tikām ārā no tuneļa!

#2 gachans

gachans
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 9 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 October 2010 - 22:18

vai tad ir veerts to 19.tdi chipot?

#3 Rinalds

Rinalds
  • Moderators
  • 1892 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi

Pievienots 16 October 2010 - 22:27

*
POPULĀRS RAKSTS!

uzskatu ka ir greeks braukaat ar ne4ipotu TDI :good: :crazy:
Lietotas AUDI rezerves daļas. 29400210

#4 girts

girts
  • Lietotājs
  • 121 raksti

Pievienots 16 October 2010 - 22:33

vai tad ir veerts to 19.tdi chipot?

Nu es domāju ka starpība ir vai tu brauc ar 90lopiņiem vai 120!Tikai jautājums kā tas ietekmē kopā visu ekspluatāciju!

#5 gachans

gachans
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 9 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 October 2010 - 22:36

ok,30zs,tas ir pietiekami daudz :) bez obid,bet es nepirktu 1.9 tdi,ja tas ir c4 bundzhaaa :) bez aizvainojumiem pats braucu ar 1.6 a4 :P
bet vispaar,mazliet ne pa teemu, mekleeju diizeli,apmainjaa pret a4,1.6 :)

#6 ska

ska
  • Lietotājs
  • 330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nezināmā

Pievienots 16 October 2010 - 22:53

uzdūros gļukam, iebraucu 7km garā tunelī, kurš paiet zem jūras, tātad strauja gaisa sastāva maiņa, rezultātā autiņš nosprāga


Šo variantu iespejams es nenosauktu par gļuku, jo katram auto uzstāda programmatūru - kas ir paredzēta katram reģionam, piemeram Latvijas tirgum paredzēts auto - neies tā kā vajag ja būsi teiksim Norvēģijā... jo tam ir uzprogrammēta attiecgi vadiba... gaiss / degviela un drošvien arī citas lietas :)

#7 gachans

gachans
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 9 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 October 2010 - 23:10

neapstriidu,bet,pirmo reizi dzirdu,ka savam regjionam buutu sava programma. ja taa ir,tad luudzu pastaasti siikak utt :)



#8 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 October 2010 - 23:28

muļķības pēdējās. kompis ies dajebkādā reģionā, jo vērā tiek ņemts arī atmosfēras spieidiens un attiecīgi no tā izmainās iesmidzinātais degvielas daudzums un ne tikai.
tā ka mašīnas noslāpšana nav nekādā veidā saistīta ar to ka iebrauca tunelī vai čipa uzstādīšanu. sagadīšanas varbūt.
1.9TDI c4 ies 3x labāk par kaut kādu krāmu 1.6 A4 bundžā. :rofl:

Šo rakstu rediģēja Kaross: 16 October 2010 - 23:28


#9 girts

girts
  • Lietotājs
  • 121 raksti

Pievienots 16 October 2010 - 23:33

Šo variantu iespejams es nenosauktu par gļuku, jo katram auto uzstāda programmatūru - kas ir paredzēta katram reģionam, piemeram Latvijas tirgum paredzēts auto - neies tā kā vajag ja būsi teiksim Norvēģijā... jo tam ir uzprogrammēta attiecgi vadiba... gaiss / degviela un drošvien arī citas lietas http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Trāpiji 10, tieši norvēģijā arī tas notika!Nedomāju ka gaiss tik nenormāli atšķiras šeit no LV, nu ok ir nedaudz mitrāks, bet ne jau tāpēc autiņam jāslāpst nost!

muļķības pēdējās. kompis ies dajebkādā reģionā, jo vērā tiek ņemts arī atmosfēras spieidiens un attiecīgi no tā izmainās iesmidzinātais degvielas daudzums un ne tikai.
tā ka mašīnas noslāpšana nav nekādā veidā saistīta ar to ka iebrauca tunelī vai čipa uzstādīšanu. sagadīšanas varbūt.
1.9TDI c4 ies 3x labāk par kaut kādu krāmu 1.6 A4 bundžā. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Lai cik dīvaini tas tev neliktos, bet tas notiek tikai tunelī, pieļauju tapēc ka diezgan strauji iznāk braukt uz leju!Bet varbūt kāds var iekomentēt manus jautājumus, būtu ļoti pateicīgs!Par 1,9tdi runa ir tapēc ka tas saistīts ar apdrošināšanas izmaksām!

#10 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 October 2010 - 23:35

vēlreiz atkārtoju. auto rēķina degvielas daudzumu gan pēc turbo spiediena, gan skatas arī atmosfēras spiedienu un pēc tā attiecīgi iesmidzina degvielu. tā ka pilnīgi pie pakaļas vai tu esi LV vai norvēģijas fjordos. mašīna iet un viņai ir jāiet. ja nē, tad tas jau ir mehānisks gļuks.
tas ir kaut kāds blefs. tad gribiet pateikt, ka ar auto var ceļot vienas valsts robežās?! Idiotisms.

#11 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2174 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 16 October 2010 - 23:35

-droši ka kādu norvēģijas lasi ierāva gaisafiltrā :velns:

#12 audiaan

audiaan
  • Lietotājs
  • 1152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:laikam jau AUDI

Pievienots 16 October 2010 - 23:41

varu piedaavaat čurātājus un čipu.
ies labaak par sources AAN.


pirms pirkssanas varu iedot patesteet auto kur tas viss uzstaadiits.
Fastest audi 100 in LV-7.795 152km/h at 1/8 mile
11.8/189km/h at 1/4 mile
powered by labs choms

#13 ska

ska
  • Lietotājs
  • 330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nezināmā

Pievienots 16 October 2010 - 23:49

vēlreiz atkārtoju. auto rēķina degvielas daudzumu gan pēc turbo spiediena, gan skatas arī atmosfēras spiedienu un pēc tā attiecīgi iesmidzina degvielu. tā ka pilnīgi pie pakaļas vai tu esi LV vai norvēģijas fjordos. mašīna iet un viņai ir jāiet. ja nē, tad tas jau ir mehānisks gļuks.
tas ir kaut kāds blefs. tad gribiet pateikt, ka ar auto var ceļot vienas valsts robežās?! Idiotisms.



Tev neliekas ka Tu pats pārspīlē ?
Tas ir nejau tā ka, iebrauc citā reģionā un auto uzreiz neiiet... paliec vien pie savas domāšanas !

#14 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 October 2010 - 23:52

*
POPULĀRS RAKSTS!

lūdzu konkrētu pamatojumu! vai tas ir izzīsts no nekā? VAdja servisā teica?

es jau paskaidroju. tur ir tīrākā fizika, bet laikam Tu muļķis pat nemēģini saprast. žēl.

#15 girts

girts
  • Lietotājs
  • 121 raksti

Pievienots 17 October 2010 - 00:36

vēlreiz atkārtoju. auto rēķina degvielas daudzumu gan pēc turbo spiediena, gan skatas arī atmosfēras spiedienu un pēc tā attiecīgi iesmidzina degvielu. tā ka pilnīgi pie pakaļas vai tu esi LV vai norvēģijas fjordos. mašīna iet un viņai ir jāiet. ja nē, tad tas jau ir mehānisks gļuks.
tas ir kaut kāds blefs. tad gribiet pateikt, ka ar auto var ceļot vienas valsts robežās?! Idiotisms.

No savas puses varu pateikt ka tas notiek tikai tajā konkrētajā tunelī, citur nav mēģināts, izpaužās tā braucot lejā viss ok, un kad esi principā zemākajā punktā strauji dod virsū , jo diezgan stāvi iet uz augšu, un tad pēkšņi pazūd jauda un autiņš pamst nost, kamēr neapstājas un nepielaiž pa jaunam vispār nekas nenotiek!Tad kad ir pielaists pa jaunam paiet neliels brīdis kamēr kaut kas atkrīt vaļā un var turpināt braukt!P.S pa šoseju var mīt grīdā cik sirds vēlās nekas nenotiek viss strādā!Vēl ir viens gadijums divi pilnīgi vienādi VW caddy, pagājis gads pēc čipa un sākuši lekt ar ilgu zāģēšanu, braucot viss cool tā kā jābūt!

#16 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 October 2010 - 00:44

zāģēšanu nevar attiecināt uz čipu. tikpat labi visi tie kam ir nepareizs iesmidzināšanas moments tagad var vainot kompi.
čips nemaina neko motorā un iedarbināšanu tas neietekmē nekādīgi. čipa pamatā tiek izmainītas degvielas/gaisa kartes. sabalansēts degmaisījums.
čips neietekmē visu sīkumos. tā ir tikai degvielas padeve braucot un vēl šis tas.

#17 bska

bska
  • Lietotājs
  • 72 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:AUDI

Pievienots 17 October 2010 - 07:16

cik man zināms tad čipā izmaina Ne tikai degvielas dozāciju bet arī starta padeves kartes un ir protams atsevišķi kantori kas tiem blokiem iemāca lai viņi neņem vērā Atmo spiedienu tākā bloks varētu nesaprast kur kas kāpēc viņš atrodas... bet par to ģļuku tunelī tas visticamāk ir blakusparādība spiediena starpībām... jo MAP sens. mēra bōōst bet pacik ir cits atmosfēras spiediens vienā brīdī bōōst pārsniedz pieļaujamās robežas un bloks tā teikt paliek akls uz turbo spiedienu - parasti iespējams novērot pie straujas paātrināšanās. motors paliek par kamieli! tas viss ir samērā saistīts ar 90 gadu elektronikas reakcijas laikiem utt
quattro

#18 lil big san

lil big san
  • Lietotājs
  • 1343 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Vadiņi. Dzelzi ēst.

Pievienots 17 October 2010 - 08:37

Lai būtu skaidrāks, cilvēki vēlas pateikt, ka ar vai bez tava čipa būtu problēmas tanī tunelī, bet visi tik gudri grib izteikties ka nemāk vienkārši pateikt kodolīgi, maļ garus tekstus..
8)

#19 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 17 October 2010 - 10:35

Es tam tuneļa auto tomēr nolasītu kļudas. Gan jau ka pārspiediens. Ar aukstu gaisu pie vienādiem pārējiem apstākļiem uzpūšas lielāks spiediens. Tā kā principā var būt čipojuma vaina: turbīnas spiediens ir pacelts, bet robeža, pie kuras iemet kļudu ir ļoti tuvu reālajam spiedienam.....
Bet nu iemetot kļūdu dīzelis parasti zaudē jaudu nevis noslāpst - tā ir mīkla. Tas tunelis nav Nīderlandē? T.i. tas nav vienīgais "kalns" visā apkārtnē?

VEMS
Elektrība sporta auto


#20 girts

girts
  • Lietotājs
  • 121 raksti

Pievienots 17 October 2010 - 12:44

Lai būtu skaidrāks, cilvēki vēlas pateikt, ka ar vai bez tava čipa būtu problēmas tanī tunelī, bet visi tik gudri grib izteikties ka nemāk vienkārši pateikt kodolīgi, maļ garus tekstus..

Nekā tamlīdzīga!Ir braukts ar vēl diviem VW grupas dīzeļiem caur to tuneli un viss ok!

Es tam tuneļa auto tomēr nolasītu kļudas. Gan jau ka pārspiediens. Ar aukstu gaisu pie vienādiem pārējiem apstākļiem uzpūšas lielāks spiediens. Tā kā principā var būt čipojuma vaina: turbīnas spiediens ir pacelts, bet robeža, pie kuras iemet kļudu ir ļoti tuvu reālajam spiedienam.....
Bet nu iemetot kļūdu dīzelis parasti zaudē jaudu nevis noslāpst - tā ir mīkla. Tas tunelis nav Nīderlandē? T.i. tas nav vienīgais "kalns" visā apkārtnē?

Tunelis atrodas Norvēģijā!Laikam neprecīzi izteicos pirms tam,viņš nenoslāpst, bet jauda pazūd pilnībā, paliek tikai tukšgaita, spied gāzi un nekas nenotiek, noslāpē, pielaid pa jaunu un pēc brītiņa var maukt atkal!Tāda parādība ir tikai strauji paātrinoties pirms braukšanas augšā, ja vienmērīgi brauc tad tā nenotiek!

#21 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 17 October 2010 - 18:52

Izklausas pēc klasiskas N75, vnt mehānisma problēmas...

VEMS
Elektrība sporta auto


#22 lil big san

lil big san
  • Lietotājs
  • 1343 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Vadiņi. Dzelzi ēst.

Pievienots 17 October 2010 - 19:02

Un tā katru reizi tanī tunelī jeb vienreiz?

Izklausas pēc klasiskas N75, vnt mehānisma problēmas...


Kapēc svaigā gaisā viss strādā bez aizķeršanās, cik es saprotu?

Nekā tamlīdzīga!Ir braukts ar vēl diviem VW grupas dīzeļiem caur to tuneli un viss ok!



Braukts ar pirms čipošanas un viss bij labi? Ar to pašu autiņu?
8)

#23 girts

girts
  • Lietotājs
  • 121 raksti

Pievienots 17 October 2010 - 20:02

Un tā katru reizi tanī tunelī jeb vienreiz?



Kapēc svaigā gaisā viss strādā bez aizķeršanās, cik es saprotu?




Braukts ar pirms čipošanas un viss bij labi? Ar to pašu autiņu?

Svaigā gaisā dari ko gribi ar to autiņu viss ir štokos!Tāda parādība ir tikai tajā tunelī pie straujas paātrināšanās, ja nemin virsū riktīgi, bet tā saudzīgi dudini uz augšu tad viss ok!Man jau personīgi liekas ka viņam tur vienkārši gaiss ir par maz, jo diezgan smacīgi tur lejā ir!Cik zinu tad čips ir uzmests jau no pirmajām dienām pēc izbraukšanas no salona!

Šo rakstu rediģēja girts: 17 October 2010 - 20:03


#24 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 October 2010 - 20:04

Šeit jāgaida INC vētīgais padoms :good:

#25 lil big san

lil big san
  • Lietotājs
  • 1343 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Vadiņi. Dzelzi ēst.

Pievienots 17 October 2010 - 20:18

Jālasa kļudas nevajag nekādu padomu. Minēt jau var.
8)

#26 girts

girts
  • Lietotājs
  • 121 raksti

Pievienots 17 October 2010 - 20:39

Jālasa kļudas nevajag nekādu padomu. Minēt jau var.

Nu reāli jau nav ko lasīt, jo ikdienā viss ir čiki čiki, tikai braucot tajā vienā vietā ir tāds prikols, kurš tiek tūlkots kā čipa gļuks tas arī viss!

#27 INC

INC

    Guru

  • Lietotājs
  • 1650 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:TDI un Chiptuning

Pievienots 17 October 2010 - 21:06

Nu reāli jau nav ko lasīt, jo ikdienā viss ir čiki čiki, tikai braucot tajā vienā vietā ir tāds prikols, kurš tiek tūlkots kā čipa gļuks tas arī viss!



Jebkurš avārijas režīms iestājās kāda defekta dēļ. Kļūdas kods tiek saglabāts atmiņā.
Nolasot kļūdas viss būs skaidrs.

Protams ir jau gadījumi kad programma ir izmainīta galīgi greizi, bet vienmēr taču ir iespēja aizbraukt atpakaļ pie darba veicēja un palūgt oriģinālu.
MB G300TD & MB G300D Trophy-Raid

#28 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1601 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 17 October 2010 - 21:14

es liktu ka sagriež pa lielu spiedienu un iemet kļūdu,man aukstās ziemas dienās ar tā gadās,gan 1,8 T

20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#29 girts

girts
  • Lietotājs
  • 121 raksti

Pievienots 17 October 2010 - 22:09

Jebkurš avārijas režīms iestājās kāda defekta dēļ. Kļūdas kods tiek saglabāts atmiņā.
Nolasot kļūdas viss būs skaidrs.

Protams ir jau gadījumi kad programma ir izmainīta galīgi greizi, bet vienmēr taču ir iespēja aizbraukt atpakaļ pie darba veicēja un palūgt oriģinālu.

Nu tas tā, lai tur ir kā ir, nav mans auto, ne man jauztraucas!Bet varbūt kāds varētu iekomentēt kādu no jautājumiem un būtu labi dzirdēt arī atsauksmes no kāda kam ir uzstādīts, tā sacīt pieredze lietošanā utt!

#30 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 October 2010 - 22:20

Ja domā pieredzi par čipu tad tās šajā forumā ir daudz.Tā īsumā jaudas pieaugums atkarigs no licēja roku taisnuma ieteiktu tikai un vienīgi INC. Patēriņš braucot mierigi drusku pat samazinās, bet protams no sākuma pieaug jo tomēr gribas to pedāli iespiest kur ari tie litri izkūp.Kaut jaudas pieaugums ir ne īpaši liels tas mēdz noderēt un ar laiku jau paliek par īsu un gribas vēl un vēl kur TDI motori ir ļoti atsaucīgi.
Un runājot par to pašu 1.9tdi tam vēl ar dažam modifikācijām var dabut labus ciparus gan ZS gan NM
Un vēl kas, kas tas par stereotipu ka a6 ir par grutu tam 1.9tdi. tad kāpēc a4 avant quattro spēj kustināt diezgan labi tas 1.9tdi ?




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)