Pālekt uz saturu


Foto

S4 Kaarba Info?


  • Please log in to reply
43 atbildes uz šo tēmu

#31 Val

Val
  • Administrators
  • 10871 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 22 January 2013 - 11:23

Cik daudz reižu tad ir jāslēdzas?
200m pietiek ar 1-2-3.
2 pārslēgšanās. Tātad?
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#32 Source

Source
  • Moderators
  • 4031 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 22 January 2013 - 13:42

Viss atkarīgs no jaudas. Ar stock uz 200m pietiek ar 1-2. -3 un vairāk vajadzīgs, ja kaut kas jau ir darīts.
Tas pieciniecei.

Sešiniecei ir īsāki robi nekā pieciniecei, iespējams, ka stock arī 1-2-3 vajag uz 200m.

1 pārslēgšanās vs 2 pārslēgšanās! Tātad?

S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#33 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3044 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 22 January 2013 - 13:45

Nu jau nujau. ekanomē uz pārslēgšanos. Līdz kuram robam tad tiek dragā? Starpība uz pārnesumiem sāk parādīties tik 4tajā robā. 3šajā kā kurai kārbai un vērā neņemama vel,jo maza

http://elsaweb.spagh...01EA/21140665/2

Šo rakstu rediģēja kasparucis: 22 January 2013 - 13:47


#34 Source

Source
  • Moderators
  • 4031 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 22 January 2013 - 13:56

A te jau vairs ne jau par ekonomiju, bet par atšķirību kā tādu un dragu. :D
Un pēc Tavas tabulas atšķirība parādās pie 3. pārnesuma.

S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#35 Val

Val
  • Administrators
  • 10871 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 22 January 2013 - 14:02

Tātad?

Tieši to pašu gribēju zināt. Kur tad ir tā atšķirība, ja auto identiski un atšķiras tikai kārba?
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#36 Source

Source
  • Moderators
  • 4031 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 22 January 2013 - 14:48

Kārba ir transmisija un transmisija daudz var ietekmēt.
Kaut vai tas, ko minēju, ka pārslēgšanās brīdī Tu pazaudē spiedienu. Un jo lielāka trubīna, jo vairāk pazaudē (laiku).

Cik ļoti tas ietekmē praksē visu to pasākumu, neņemos rēķināt, bet teorētiski, tas ietekmē.

S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#37 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3044 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 22 January 2013 - 18:15

A te jau vairs ne jau par ekonomiju, bet par atšķirību kā tādu un dragu. http://audi-style.lv/forum/public/style_...
Un pēc Tavas tabulas atšķirība parādās pie 3. pārnesuma.

A kāds minēja vārdu ekanomija? :o
Nu un pasties to atškirību un kārbu kodus. Tu gribi teikt,ka dragā 200m tu liksi arī 4tajā. Ja ne,tad pārslēgšanās skaits vienāds un 3šā pārnesuma atškirība ir tik niecīga,ka nav vairs noteicošais faktors pie trases gala. tas ka dinamika ir cita pie lielākiem robiem,tas gan,bet pirmie ta vienādi.
Placebo drīzāk kādam darbojas. Jautāsim viedokli ozoliņam,kurus tad viņš robus izmanto un vai ir jūtama starpība

#38 traxais

traxais
  • Lietotājs
  • 201 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava, Valka

Pievienots 31 January 2013 - 13:26

Es minēju ekonomiju!!! :)

 

Bet nejau saistībā ar dragu, bet ar parastu braukšanu ikdienā pa pilsētu un šodeju ;)


S4 Avants - laba ģimenes mašīna

#39 quattro_janis

quattro_janis
  • Lietotājs
  • 169 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltene
  • Intereses:Quattro

Pievienots 23 May 2013 - 22:19

No CET 5cinieces der 1. atruma zobrati CBL 6iniecei? Un vai CET karbai var ielikt 6to atrumu no CBL?



#40 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3044 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 23 May 2013 - 22:57

Abām tevis nosauktajām kārbām pirmie divi robi ir identiski. atškirības sākas no 3šā. Un jā var ielikt arī 6to robu kāt.  Bet vai vajag? cet gala pārnesums (piektais robs) ir 0,757 bet cbl 6tajam 0,730 īpaši lielas jēgas nav likt klāt to 6to. ja nu vienīgi,lai domātu,ka ir. :D

 

ja kas tie pirmie robi ir identiski arī ar dīzeļu kārbām arī priekšpiedziņas. Tas tā,ja nu gadījumā zobratus meklē. Man laikam vēl ar kaudze mētājas ar visām asīm utt,ja vēl nav metālā jau nodotas :D



kasteeste.sized.jpg


Šo rakstu rediģēja kasparucis: 23 May 2013 - 22:53


#41 quattro_janis

quattro_janis
  • Lietotājs
  • 169 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltene
  • Intereses:Quattro

Pievienots 24 May 2013 - 18:20

Paldies par info. Manejai CBL 1. atrums skaļš paliek, vel 100% nezinu kas tiesi bus vajadzigs.



#42 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3044 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 24 May 2013 - 19:27

gultnis būs vajadzīgs. bieža problēma šīm dragos samocītajām



#43 Smoke

Smoke
  • Lietotājs
  • 149 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 May 2013 - 19:33

Pēc tās tubulas sanāk ka mana CBD galā ir tāda paša attiecība kā sešiniecei? Varētu būt ka sinhrinizators pirmajam robam iet uz beigām, palicis skaļš nu jau gadus trīs tik pēdējā laikā gadās ka negrib slēgties pirmajā.


A4 1.8T avant
S4 C4 2.2TQ

Allroad 2,5tdi

Citas markas 4x4


#44 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3044 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 24 May 2013 - 19:51

Jā tā sanāk,kas tas cbd ir tikpat veikls ar 5to,kā 6šiniece ar 6to. :D . Cik šīs kārbas ir atvērtas,tad ļoti bieža problēma ir arī slīdošā mufe starp pirmo un otro robu. Kad sinhra iet uz galu,tad apdauza sazobi un sāk oti grūti slēgties pirmajā,vai otrajā,atkarīgs no tā,kur bij lielāks trrrrrrrr. Arī šī detaļa der ideāli no c4 2.5 tdi FWD divu sviru kārbām,kas beigtas maksā kapeikas,tāpēc ir vērts iepirkt kādu un izārdīt daļām priekš šīm s4 kārbām. 






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)