Pālekt uz saturu


Foto

Kvēlsveču Uzsildīšana?


  • Please log in to reply
75 atbildes uz šo tēmu

#1 mcs

mcs
  • Lietotājs
  • 548 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltene, Sigulda
  • Intereses:20VT

Pievienots 29 September 2010 - 16:09

nu tip, ārā šorīt bij drūms aukstums, bet kvēlsveces nemaz neuzsildija? tas tā normāli? vai nevajadzēja jau sākt sildīt?

un arī, sakritība vai kas cits, bet šorīt ilgi negribēja lekt...

auto - A4 (B5) 1.9TDi
quattro + turbo = audi
 

Audi 80 B3 1991 1.8 mono LPG

Audi A3 1.8 20v LPG

Audi C4 AAN


#2 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 September 2010 - 16:57

ja negribēja lekt, tad nepareizi noregulēts moments sūknim vai starta doza par mazu.
kvēlsveces vēl nesildīs. vajag zem +5C. pilns forums ar šādiem jautājumiem.

#3 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 29 September 2010 - 17:45

Šorīt arī bija tikai 3,5 grādi, bet arī pie -10 ir jāiet bez kvēlsvecēm un bez problēmām. Kaross jau uzrakstīja versijas ar ko sākt

#4 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 29 September 2010 - 18:20

A4 sveces prasa jau pie +10. Ka tik temp. devējs nav nomiris, dēļ kā arī degvielas starta doza ir par mazu un tāpēc negribīgi lec.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#5 Gunto

Gunto
  • Lietotājs
  • 863 raksti
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 29 September 2010 - 18:27

Kā pārbaudīt kvēlsveču stāvokli? Metot pie lādētāja vai pastāv iespējas arī ar testeri to izdarīt?
K-1

#6 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 29 September 2010 - 18:32

Ar testeri tur reāli nekā, jo ja svecei nesilst gals, bet silst korpuss, testeris tāpat rādīs, ka ir pretestība.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#7 Gunto

Gunto
  • Lietotājs
  • 863 raksti
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 29 September 2010 - 18:34

Tātad vienīgā iespēja pielikt akumulatora lādētāju!
Paldies
K-1

#8 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 29 September 2010 - 18:35

un izņemt ārā.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#9 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 29 September 2010 - 18:37

Sveces ir jāskrūvē arā un katra jāliek pie aķīša un jāskatās no kuras vietas silst un cik ātri!

A4 sveces prasa jau pie +10. Ka tik temp. devējs nav nomiris, dēļ kā arī degvielas starta doza ir par mazu un tāpēc negribīgi lec.



Kā šo saprast? :blink: pareizi ir ja viņas sāk funciklierēt zem +5. Pats esmu braukājis bez nevienas dzīvas sveces arī pie -10.

#10 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 29 September 2010 - 18:41

A4 sveces prasa jau pie +10.
Ja pie +3 neslēdz sveces, tad značit temp. devējs rāda vairāk un līdz ar to iesmidzina mazāk degvielas, bet labs motors pieleks, sūdīgs ne.
Nozīme nav tajā, ir vai nav tev sveces, bet tajā, vai motora temp. devējs strādā pareizi.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#11 gatis

gatis
  • Lietotājs
  • 1396 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 October 2010 - 20:48

čaļi,

man arī laikam problēma ar tām kvēlsvecēm. Auto audi A6 C4 ar 2.5tdi. Kad te palika mazliet aukstāks, kvēlsveces ieslēdzās arī pie +7 gradiem. Bet nu jau divas reizes, kad ārā ir bijis mīnuss grādi( kad logi aizsaluši) , kvelsveces nesildās. Motors labi pielec arī bez svecēm, tik kāpēc viņas nesilst ? un, kad sveces nesildās , tad arī nav to mazliet paaugtināto apgriezienu motoram, kamēr mazliet uzsilst motors. Bet smieklīgākais, kad mašīna nostāvēja ārā saulītē no rīta, salons sasilis un temperatūru rādīja +7 grādi, tās kvēlsveces ņēma un sildījās. Piemēram, šodien rādija + 3 grādus plkst 6 no rīta, par logs mazliet bija aizrauts ciet, bet sveces nesila. kas var būt vainīgs? kāpēc auktumā nesilst, bet siltākā laikā silst ?

Šo rakstu rediģēja gatis: 05 October 2010 - 20:50

audi 80q typ81 2.2 10vtq(procesaa)
audi A6/C4 2.5Tdi
 

 


#12 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6305 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 05 October 2010 - 20:53

ECU kvēlsveces slēdz atkarībā no dzesēšanas šķ. temperatūras. Piemēram, ja laukā būs -20 grādi, bet tosolam +10 grādi, kvēlsveces nesildīs un otrādāk.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#13 gatis

gatis
  • Lietotājs
  • 1396 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 October 2010 - 21:10

ECU kvēlsveces slēdz atkarībā no dzesēšanas šķ. temperatūras. Piemēram, ja laukā būs -20 grādi, bet tosolam +10 grādi, kvēlsveces nesildīs un otrādāk.

domā,ja es mašīnu nolieku 23 vakarā un darbinu 6 no rīta un ārā ir mīnuss grādi, vnk nav motors vēl paspējis atdzist ?

Šo rakstu rediģēja gatis: 05 October 2010 - 21:50

audi 80q typ81 2.2 10vtq(procesaa)
audi A6/C4 2.5Tdi
 

 


#14 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6305 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 05 October 2010 - 22:33

ir bijis visādi.
Es zinu, ka tdi ECU kvēlsveču u.c. motora darbību regulē attiecībā pret dzesēšanas šķ. temperatūru.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#15 gatis

gatis
  • Lietotājs
  • 1396 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 October 2010 - 22:40

nu ok, tad pagaidīsim lielākus aukstumus ;)

audi 80q typ81 2.2 10vtq(procesaa)
audi A6/C4 2.5Tdi
 

 


#16 gcha

gcha
  • Lietotājs
  • 62 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Audi 100, 2.0L, 88.g.

Pievienots 06 October 2010 - 10:44

domā,ja es mašīnu nolieku 23 vakarā un darbinu 6 no rīta un ārā ir mīnuss grādi, vnk nav motors vēl paspējis atdzist ?


mosh kakis paliida zem haubes un guleeja uz temp.datchika?

Šo rakstu rediģēja gcha: 06 October 2010 - 10:44


#17 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 October 2010 - 11:10

ar vag com vajag apskatīties ko rāda tas dačiks vispār.

#18 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 13 October 2010 - 08:24

ir bijis visādi.
Es zinu, ka tdi ECU kvēlsveču u.c. motora darbību regulē attiecībā pret dzesēšanas šķ. temperatūru.


Ir jau vēl tāda lieta, ka ar VAGu var pieregulēt temperatūras, pie kādām lai slēdzas tas viss iekšā. Man piemēram pie +10C vienmēr ieslēdzas. Tas pa to lampiņu štrunts, bet uz voltmetra jau redz, ka tās ir ieslēgušās un pēc sekundēm ~7 dzird dobju releja troksni zem paneļa un Volti uzkāpj augšā, kas nozīmē, ka sveces bija ieslēgušās un krietni zapti sūca no aķīša (95Ah)
To lietu jau kāds pirms manis sadarijis, bet tā kā man tas netraucē, tad neko atpakaļ mainijis neesmu.
Otrai mašinai viss standartā - laikam tik ap +5C sāk kaut kas notikties.

#19 Jesus

Jesus
  • Lietotājs
  • 84 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Imanta

Pievienots 30 October 2010 - 13:37

Izskrūvē kvēlsveces, atstāj pie vadiem, izrauj vadu no tosola temp. mērītāja (ar izrautu vadu un ieslēgtu aizdedzi kvēlsveces sildīs tik ilgi kamēr sāksi starēt motoru) un skaties vai visas kvēlsveces uzsilst.

Visdrīzāk beigts ir šis sūds - dzesēšanas šķidruma temp. mērītājs.

Ievietotais attēls

#20 Lauric

Lauric
  • Lietotājs
  • 405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Velo,MTB,Motospotrs,autosports,tunings.Makšķerēšana

Pievienots 10 February 2012 - 09:22

Labs rīts visiem!Ar kvēlsvecēm esmu ticis kārtībā,bet tagad rodas jauni jautājumi.Vai tas ir normāli,ka kvēlsveces silda 1,5 līdz 2 minūtes aukstam dzinējam?Itkā jau viss tagad ir ok,dzinējs pie -20 lec uz pirmo griezienu,tikai domāju,vai nevar tā būt,ka tas laiks ir pārāk ilgs un kvēlsveces vienkārši var sadegt tik ilgi silstot.Pašlaik ir tā,ka panelī lampiņa deg aptuveni 10sec,tad starts un dzinējs rūc,bet sveces silst tālāk.Kopā ap 2 min.Īsāk sakot vai tas ir normāli?Paldies jau iepriekš

A3 8L 1,9 TDI

A6 C4 2,5 TDI Avant (Powered by Kaross)
Audi 80 (B3) 2.0 16V (6A)
Audi 80 (B3) 2.0 8V (Destroyed)


#21 abo

abo
  • Lietotājs
  • 1940 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 February 2012 - 09:24

tieši tik ilgi arī ir jāsilda, un virs 2 vai 2.5 tūkst. apgr/min vajadzētu izslēgties

automotive enjoyneering


#22 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 February 2012 - 09:28

Jā, tas ir normāli. Jau teicu, kad biji pie manis. laikam nepiefiksēji. Tā ir pēcsildīšana un var sildīt līdz pat 3 minūtēm. Nevajag tajos auto tik ļoti iedziļināties. Grūti gulēt būs. :D

#23 Lauric

Lauric
  • Lietotājs
  • 405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Velo,MTB,Motospotrs,autosports,tunings.Makšķerēšana

Pievienots 10 February 2012 - 09:33

Iedziļinos,jo ir vēlēšanās zināt kas un kāpēc. :) Paldies,nomierinājāt mani.Kaross,laikam nesaklausiju Tevi,mēdzu būt izklaidīgs. :) Tagad vnk braukšu un novērtēšu Tava darba augļus!Par rezultātu došu ziņu.

A3 8L 1,9 TDI

A6 C4 2,5 TDI Avant (Powered by Kaross)
Audi 80 (B3) 2.0 16V (6A)
Audi 80 (B3) 2.0 8V (Destroyed)


#24 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 February 2012 - 09:54

Sveces silda rūcošam motoram, lai samazinātu baltos dūmus un motora klaboņu. :D Videi draudzīgāk arī, samazina oglekļa izmešus.

Par kvēlsvecēm neuztraucies. Tur nav vienkārša spirāle iekšā. Kvēlsveces ir taisītas tā, lai nepārkarstu. Rūcošam motoram svece samazina strāvas stiprumu un palielina spriegumu atkarībā no temperatūras degkamerā. no karstuma mainās iekšējā pretestība svecei un nelaiž cauri tik lielu strāvu kā aukstam motoram. Tādējādi svece pati sevi aizsargā.

Šo rakstu rediģēja Kaross: 10 February 2012 - 09:54


#25 Lauric

Lauric
  • Lietotājs
  • 405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Velo,MTB,Motospotrs,autosports,tunings.Makšķerēšana

Pievienots 10 February 2012 - 10:17

Nu forši.Paldies par tik izsmeļošu atbildi. :) Kur un kas mēra atgāzu temperatūru?Cik noprotu,tad tāda štelle arī pastāv.

A3 8L 1,9 TDI

A6 C4 2,5 TDI Avant (Powered by Kaross)
Audi 80 (B3) 2.0 16V (6A)
Audi 80 (B3) 2.0 8V (Destroyed)


#26 abo

abo
  • Lietotājs
  • 1940 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 February 2012 - 10:30

Nav tur tāds
Ja reiz tiešām ir vēlme nelikt mierā to motoru un izprast kas tur notiek, tad neliels apraksts par dīzeļiem no manas puses. Super speciālisti te neko tādu neliek iekšā, saprotu arī viņus kapēc tas tā ir, bet nu ierakstīšu par šo tēmu - sensoriem un izpildmehānismiem, lai cilvēkiem būtu aptuveni skaidrs, kas tajā TDI notiek.

Tātad vispirms uzskaitam sensorus:

Bremžu pedāļa slēdzis x 2, Sajūga pedāļa slēdzis, Akseleratora pedāļa stāvokļa devējs, Sprauslas atvēršanās signāla devējs, KV rotācijas ātruma devējs, Dzesēšanas šķidruma T devējs, Ieplūdes kolektora spiediena devējs, Barometriskais spiediena devējs, Degvielas T devējs, Dozatora pozīcijas sensors, Gaisa masas mērītājs, Ieplūdes kolektora T devējs (pēdējie var nebūt)

Pēc uzskaitīto sensoru signāliem, tiek darbināti izpildmehānismi:
Kvēlsveču relejs, Degvielas padeves vārsts, Degvielas dozas regulēšana, Iesmidzes momenta regulēšana, Turbīnas spieidena vadības vārsts, Izplūdes gāzu recirkulācijas vārsts


Iespējams ko esmu piemirsis, palabojiet, bet domāju labs ieskats, lai cilvēki saprastu, kas tajā motorā notiek

Šo rakstu rediģēja ziķeris: 12 February 2012 - 18:11

automotive enjoyneering


#27 valis2.5tdi

valis2.5tdi
  • Lietotājs
  • 51 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 February 2012 - 12:13

Čau,nu lai nesāktu jaunu tēmu,man tāds jautājiens,man izdegušas 3 no 5cām kvēlsvecēm un man teica,ka jāmaina visas,jo ja nomainīšu trīs izdegušās,tad izdegs pārējās,kā tur īsti ir un kapēc nevar samainīt trīs izdegušās.

#28 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 February 2012 - 13:22

Čau,nu lai nesāktu jaunu tēmu,man tāds jautājiens,man izdegušas 3 no 5cām kvēlsvecēm un man teica,ka jāmaina visas,jo ja nomainīšu trīs izdegušās,tad izdegs pārējās,kā tur īsti ir un kapēc nevar samainīt trīs izdegušās.

jamaina visas :crazy: kapec nevar, vecajam laikam bija savadaka pretestība nekā jaunajām utt. nemaksa jau kosmosu lai nenomainitu vel 2 sveces.

Šo rakstu rediģēja iynx: 10 February 2012 - 13:23


#29 valis2.5tdi

valis2.5tdi
  • Lietotājs
  • 51 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 February 2012 - 13:49

jamaina visas http://www.audi-style.lv/forum/public/st... kapec nevar, vecajam laikam bija savadaka pretestība nekā jaunajām utt. nemaksa jau kosmosu lai nenomainitu vel 2 sveces.



Ok,bet es ieliku lietotas nevis jaunas,bet jā kas to zin,varbūt tās lietotās bija nesen mainītas,laikam tomēr jāmaina būs visas jaunasIevietotais attēls

#30 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 12 February 2012 - 12:24

Nav tur tāds
Ja reiz tiešām ir vēlme nelikt mierā to motoru un izprast kas tur notiek, tad neliels apraksts par dīzeļiem no manas puses. Super speciālisti te neko tādu neliek iekšā, saprotu arī viņus kapēc tas tā ir, bet nu ierakstīšu par šo tēmu - sensoriem un izpildmehānismiem, lai cilvēkiem būtu aptuveni skaidrs, kas tajā TDI notiek.

Tātad vispirms uzskaitam sensorus:

Bremžu pedāļa slēdzis x 2, Sajūga pedāļa slēdzis, Akseleratora pedāļa stāvokļa devējs, Sprauslas atvēršanās signāla devējs, KV rotācijas ātruma devējs, Dzesēšanas šķidruma T devējs, Ieplūdes kolektora spiediena devējs, Barometriskais spiediena devējs, Degvielas T devējs, Plunžera stāvokļa devējs, Gaisa masas mērītājs, Ieplūdes kolektora T devējs (pēdējie var nebūt)

Pēc uzskaitīto sensoru signāliem, tiek darbināti izpildmehānismi:
Kvēlsveču relejs, Degvielas padeves vārsts, Degvielas dozas regulēšana, Iesmidzes momenta regulēšana, Turbīnas spieidena vadības vārsts, Izplūdes gāzu recirkulācijas vārsts


Iespējams ko esmu piemirsis, palabojiet, bet domāju labs ieskats, lai cilvēki saprastu, kas tajā motorā notiek


Nu jau, nu jau, kur ta Tev plunžera stāvokļa devējs? :crazy:

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)